Moet ik jou dat uitleggen?quote:
Nouja, ik vond het niet echt ruzie. Maar goed.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet ik jou dat uitleggen?![]()
De hevigste discussies had ik daar juist met jou.![]()
Nee, maar dat zal vermoedelijk alleen geweest zijn om nog meer heibel te kunnen schoppen.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, ik vond het niet echt ruzie. Maar goed.
Heb je trouwens al gezien dat jouw grote vriendin konijntje op haar kortzichtige visie is teruggekomen?
haha, kijk ik en mijn naam wordt hier vermeld, welke kortzichtige visie ??quote:Op donderdag 5 april 2007 13:37 schreef dawg het volgende:
Nouja, ik vond het niet echt ruzie. Maar goed.
Heb je trouwens al gezien dat jouw grote vriendin konijntje op haar kortzichtige visie is teruggekomen?
Ja, dat zal echt toeval zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:39 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
haha, kijk ik en mijn naam wordt hier vermeld, welke kortzichtige visie ??
Ik zag jou al ergens bij de laatste reacties, en ik dacht, ik zal haar eens hierheen lokken.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:39 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
haha, kijk ik en mijn naam wordt hier vermeld, welke kortzichtige visie ??
ja, ik heb al in meerdere topics gepost de vorige tien minuten, ik zit op R&Pquote:
Nee hoor, die kids hebben haar veranderd. Zachtaardiger.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar dat zal vermoedelijk alleen geweest zijn om nog meer heibel te kunnen schoppen.![]()
Wat denk je: zou ik ook zachtaardiger worden als ik vader zou worden?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee hoor, die kids hebben haar veranderd. Zachtaardiger.
aaaaaaaah, dat, tja, komaan zeg, zeggen dat omdat je een diploma hebt slimmer bent dan de rest van de bevolking, dat is toch echte bullshit.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:42 schreef dawg het volgende:
Ik zag jou al ergens bij de laatste reacties, en ik dacht, ik zal haar eens hierheen lokken.Is Plato ook weer gelukkig.
![]()
En uhh, in het intelligentie & partner topic, daar verkondig je dingen die lijnrecht tegenover je mening van pakweg een half jaar/jaar geleden staan.
In het hypothetische geval bedoel je?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat denk je: zou ik ook zachtaardiger worden als ik vader zou worden?![]()
Je hebt weleens wat anders verkondigd.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:45 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
aaaaaaaah, dat, tja, komaan zeg, zeggen dat omdat je een diploma hebt slimmer bent dan de rest van de bevolking, dat is toch echte bullshit.
en vooral als dat dan nog een diploma in een humane wetenschap is, daar hoef je helemaal niet slim voor te zijn
Ja, volstrekt hypothetisch.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:49 schreef dawg het volgende:
[..]
In het hypothetische geval bedoel je?
Anyway, jij zou eerder wat harder moeten worden, dan neuk je meer.
sorry, couldn't help myself
Lees: je hebt weleens het tegenovergestelde beweerd.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Je hebt weleens wat anders verkondigd.
uiteraard is er wel een correlatie tussen intelligentie en diploma, dat ga ik niet ontkennen en zal ik wel al gezegd hebben, maar even al de niet-gestudeerden op een hoopje vegen, dat gaat me VEEL te ver!!quote:
Het is gvd niet te geloven. Laat ze 't snel fixxen!quote:Op donderdag 5 april 2007 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Het is half 2 gvd, en het water is afgesloten en ik moet piesen en m'n gezicht wassen en m'n tanden poetsen en de hond moet er zo uit. Ik word hier echt zo moe van.
Ik heb altijd al geweten dat je een lief meisje bent.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
uiteraard is er wel een correlatie tussen intelligentie en diploma, dat ga ik niet ontkennen en zal ik wel al gezegd hebben, maar even al de niet-gestudeerden op een hoopje vegen, dat gaat me VEEL te ver!!
je vindt overal domme en slimme mensen, OOk op de universiteit
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:57 schreef dawg het volgende:
Ik heb altijd al geweten dat je een lief meisje bent.
dat zou impliceren dat ik het achter je rug omdeedquote:
En het is alweer zo enorm lang geleden dat je bent wezen shoppen he.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat zou impliceren dat ik het achter je rug omdeed![]()
Mn shopdate heeft afgezegd![]()
Nou, echt! Mn vaste shoppartner is op vakantie en sindsdien ben ik niet wezen shoppen! Wel 2 wekenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef dawg het volgende:
[..]
En het is alweer zo enorm lang geleden dat je bent wezen shoppen he.
en ik zou nog wel op een ijsje trakterenquote:
Ik voel met je mee...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nou, echt! Mn vaste shoppartner is op vakantie en sindsdien ben ik niet wezen shoppen! Wel 2 weken![]()
het shoppen was eigenlijk meer een smoesje om te datenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik voel met je mee...![]()
![]()
Goedemiddag trouwens..
Hoe is het met de pijn?
En probleem opgelost,? ben je inmiddels al naar het toilet kunnen gaan?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Het is half 2 gvd, en het water is afgesloten en ik moet piesen en m'n gezicht wassen en m'n tanden poetsen en de hond moet er zo uit. Ik word hier echt zo moe van.
* Litpho geeft Cara een knuffel voordat hij weer aan het werk gaat *quote:Op donderdag 5 april 2007 14:13 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag trouwens..
Die moet ik onthouden..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:17 schreef Aarti het volgende:
[quote]
het shoppen was eigenlijk meer een smoesje om te daten
Gaat wel hoor..nog 1 uurtje en dan ga ik toch maar eens naar huis.. misschien dat ik dan nog ff de zon in kan..quote:Goeiemiddag! Hoe is het daar?
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:De pijn is nog steeds aanwezig,helaas, maar mn wang is een stuk minder dik![]()
En ik word gek van het thuiszitten, ik MOET zo naar buiten![]()
Morgen weer een dag!quote:
Das lief..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
* Litpho] geeft Cara een knuffel voordat hij weer aan het werk gaat *[/me]
Nope, al is volgens mij het water weer terug want de wasmachine is net aangegaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En probleem opgelost,? ben je inmiddels al naar het toilet kunnen gaan?![]()
religieuze scholenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Goede vrijdag op een religieuze school. Denk het niet
.
het is wel een teken dat iemand graag wil, als ie zelfs mee wil gaan shoppenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden..![]()
[..]
Gaat wel hoor..nog 1 uurtje en dan ga ik toch maar eens naar huis.. misschien dat ik dan nog ff de zon in kan..
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen..bel iemand.. of is iedereen aan het werk?
ga piesen danquote:Op donderdag 5 april 2007 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope, al is volgens mij het water weer terug want de wasmachine is net aangegaan.
gadver, dat je het zo lang hebt volgehoudenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
Sowieso moet je op een date nooit beginnen over 'later'.
Ik had er ooit 1 die ruim 40 minuten volpraatte over kinderen, de namen ervan en het liefst zo snel mogelijk. Dan haak ik echt af hoor.
Whehehehehequote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
Sowieso moet je op een date nooit beginnen over 'later'.
Ik had er ooit 1 die ruim 40 minuten volpraatte over kinderen, de namen ervan en het liefst zo snel mogelijk. Dan haak ik echt af hoor.
Zo heb ik het nog nooit aangepakt...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:26 schreef Aarti het volgende:
[quote]
het is wel een teken dat iemand graag wil, als ie zelfs mee wil gaan shoppen![]()
Dat was het plan ja.. Ipod erbij..quote:Kan je lekker in de zon hangen met een kop thee en een boekEn in het weekend wordt het
![]()
weer
Je lijkt me een hele verstandige meid, je weet vast wel wat je doet...quote:Ik ga wel in mn eentje, dan kan ik tenminste ongestraft teveel geld uitgeven zonder dat iemand me wijst op vage termen als "sparen" en "later"![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:35 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |