Jemig...wat een muts..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
Sowieso moet je op een date nooit beginnen over 'later'.
Ik had er ooit 1 die ruim 40 minuten volpraatte over kinderen, de namen ervan en het liefst zo snel mogelijk. Dan haak ik echt af hoor.
mijn hemel wat ernstig!!! Was dat jullie eerste date?!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:31 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, lach maar. Dat was de ergste dag van mijn leven (tot nu toe dan)
. Ze wilde de week later al mijn ouders ontmoeten.
![]()
Gelukkig nooit meer gezien achteraf.
Even quoten voor het nageslacht van Phenoquote:Op donderdag 5 april 2007 14:37 schreef Pheno het volgende:
[default Pheno] Kinderen![]()
[/default Pheno]
Heb jij eigenlijk een vriendje? Of vraag ik nu teveelquote:Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zo heb ik het nog nooit aangepakt...maar dat komt als ik wat assertiever geworden ben..
![]()
[..]
Dat was het plan ja.. Ipod erbij..
[..]
Je lijkt me een hele verstandige meid, je weet vast wel wat je doet...![]()
Try mequote:Op donderdag 5 april 2007 14:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht van Pheno.
over seks pratenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:37 schreef Anthraxx het volgende:
Geen idee wat er van haar terecht is gekomen. Het laatste wat ik hoorde is dat ze een leuke jongen had gezien waarmee ze zo goed over seks konden "praten". Hij begreep haar helemaal..
Dat valt nog mee, bij een echt traditionele jongen was de eerste date meteen het huwelijk geweest.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:40 schreef Aarti het volgende:
ik heb ook weleens een blind date gehad met iemand die veeeel serieuzer was dan ik (een echte traditionele hindoestaanse jongen, die na de date meteen over trouwen begon),
Dit was een internet datequote:Op donderdag 5 april 2007 14:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
over seks praten![]()
![]()
Waar had je haar vandaan gehaald, wist je voor de 1e date niet dat ze een beetje vaag was? Ik kan me voorstellen dat je op die date echt zat van WTFHoe reageerde je?
ik heb ook weleens een blind date gehad met iemand die veeeel serieuzer was dan ik (een echte traditionele hindoestaanse jongen, die na de date meteen over trouwen begon), waar ik me kapotverveelde. Heb de date toch keurig uitgezeten, en heb erop gestaan om te trakteren![]()
hij had voorgesteld om zijn vader mee te nemen op die eerste datequote:Op donderdag 5 april 2007 14:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, bij een echt traditionele jongen was de eerste date meteen het huwelijk geweest.![]()
Als dat zo is dan heeft die kleine Pheno een probleem zijn vader te vinden. Tip: ergens tussen de evenaar en Antartica waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Over 5 jaar loopt er een kleine Pheno rond.
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
hij had voorgesteld om zijn vader mee te nemen op die eerste date![]()
goed dat je haar ook gewoon hebt laten reizen, wat een doosquote:Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit was een internet date. Ze kwam totaal zo niet over eigenlijk. Dus het was echt een complete verassing. Ze eistte de dag van te voren trouwens wel dat ik maar 2 uur extra om moest reizen zodat zij maar 10 minuten kon reizen. Dus toen kreeg ik al een raar gevoel erbij
. Gewoon gezegd dat ze er maar wat moeite voor moest doen omdat ik toch al een reistijd van 2 uur had (met treinen en veerboten enzo). En inderdaad, net als bij jou, verveelde ik mij dood.
Wat was ik blij dat ik weer naar huis ben gegaan. Uit fatsoen hebben we nog wat gegeten ergens en daarna heb ik gezegd dat de laatste pon rond 22:00 ging naar huis (toen woonde ik nog bij mijn ouders).
Ja, dat bevestigde wel het vooroordeel van internet datesquote:Op donderdag 5 april 2007 14:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
goed dat je haar ook gewoon hebt laten reizen, wat een doos![]()
En wat raar eigenlijk he, dat iemand in de werkelijkheid dan toch zo anders is, waarom zou je je anders voordoen?
Was het eten wel lekker?![]()
Na de date belde hij mij, en terwijl ik zocht naar woorden om duidelijk te maken datik niet echt geinteresseerd was, zei hij dat hij met zijn ouders had gesproken, mijn foto had laten zien (zonder mijn toestemming), en dat ze hadden besloten dat ik wel "een geschikte huwelijkskandidaat" wasquote:
dus jij hebt je lesje met internetdates voorgoed geleerd?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat bevestigde wel het vooroordeel van internet dates.
Het eten was normaal. Niet slecht, maar ook niet iets om te onthouden.
Ja, je zou inderdaad verwachten dat ze die tradities grotendeels afgeschud zouden hebben, maar blijkbaar is het erg hardnekkig.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
Na de date belde hij mij, en terwijl ik zocht naar woorden om duidelijk te maken datik niet echt geinteresseerd was, zei hij dat hij met zijn ouders had gesproken, mijn foto had laten zien (zonder mijn toestemming), en dat ze hadden besloten dat ik wel "een geschikte huwelijkskandidaat" was![]()
![]()
Ik wist niet wat ik hoorde![]()
Dit soort rare dingen heb ik vaker gehad, hindoestanen zijn wat dat betreft soms echt blijven hangen in india![]()
Teeeering!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
Na de date belde hij mij, en terwijl ik zocht naar woorden om duidelijk te maken datik niet echt geinteresseerd was, zei hij dat hij met zijn ouders had gesproken, mijn foto had laten zien (zonder mijn toestemming), en dat ze hadden besloten dat ik wel "een geschikte huwelijkskandidaat" was![]()
![]()
Ik wist niet wat ik hoorde![]()
Dit soort rare dingen heb ik vaker gehad, hindoestanen zijn wat dat betreft soms echt blijven hangen in india![]()
Dat flikken ze zelfs op de Veluwe niet meer.quote:
Ach, als je niet beter weetquote:Op donderdag 5 april 2007 14:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, je zou inderdaad verwachten dat ze die tradities grotendeels afgeschud zouden hebben, maar blijkbaar is het erg hardnekkig.
Ach, ik zou soms ook wel uitgehuwelijkt willen worden.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ach, als je niet beter weet![]()
In mijn familie is bijna iedereen getrouwd (behalve ik, the horror), en mijn broer is de enige van al mn neven en nichten (en dat zijn er Veeeeeeeeeeel) die zijn vrouw op de normale manier heeft leren kennen en niet via uithuwelijken
![]()
soms wel, soms niet. Meestal maken ze er gewoon het beste van.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn mensen die uitgehuwelijkt worden eigenlijk wel gelukkig?
Nou...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat flikken ze zelfs op de Veluwe niet meer.![]()
Hopeloze eeuwig single misschien welquote:Op donderdag 5 april 2007 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn mensen die uitgehuwelijkt worden eigenlijk wel gelukkig?
Ah, je bent het zwarte schaap van de familie. Net als je broer.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ach, als je niet beter weet![]()
In mijn familie is bijna iedereen getrouwd (behalve ik, the horror), en mijn broer is de enige van al mn neven en nichten (en dat zijn er Veeeeeeeeeeel) die zijn vrouw op de normale manier heeft leren kennen en niet via uithuwelijken
![]()
ik ben nog te redden, zolang ik maar voor mn 30e getrouwd benquote:Op donderdag 5 april 2007 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, je bent het zwarte schaap van de familie. Net als je broer.
Morgen nog 'werken'quote:Op donderdag 5 april 2007 15:32 schreef Q. het volgende:
Linkerbier.
5 april! Nog een half uurtje en dan eens kijken of ik collega's mee krijg bier drinken.
Daar word je gewoon vastgebonden in de schuur in de achtertuin van je neef tussen de koeien en de kippen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat flikken ze zelfs op de Veluwe niet meer.![]()
linkervinger is linkerneusgat?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:30 schreef Pheno het volgende:
Shit, gaat nu iedereen linker**** doen
links is des duivels![]()
Ik ga ook zo maar aan de linkerrijbaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |