abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47994579
Hoppa! De welbekende singlesreeks is weer terug. Na de discussies die onlangs gevoerd zijn hierover, en gezien de topics die geopend worden lijkt er genoeg vraag te zijn voor een plek waar singles kunnen samenkomen.

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen .
je icoon is te groot, max 100kB
  woensdag 4 april 2007 @ 09:37:51 #2
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_47994606
Gevoelige jongens.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_47994618
-lama-
pi_47994643
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:37 schreef minkuukel het volgende:
Gevoelige jongens.
niks mis mee
pi_47994644
Breezah-sletjes
  woensdag 4 april 2007 @ 09:44:36 #6
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_47994769
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Nee de echte relaties beginnen naar mijn idee niet door versieringen
Dat klopt. Daar hebben we immers het gearrangeerde huwelijk voor.
pi_47994852
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:44 schreef broer het volgende:

[..]

Dat klopt. Daar hebben we immers het gearrangeerde huwelijk voor.
wat is versieren dan volgens jou?
is het gewoon flirten of allemaal grootse verhalen ophangen?
  woensdag 4 april 2007 @ 09:48:05 #8
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_47994860
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:33 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
maar mensen overdrijven vaak met versieren, allemaal stomme uitspraken die niet bij de persoon past. Kom op doe gewoon normaal en doe een beetje grappig en doe gedurfde uitspraken, als je dat durft natuurlijk
Veel mensen durven ook niet te flirten zie ik vaak
Bij het flirten hoort toch ook het uitvergroten van je eigen goede eigenschappen, in de hoop dat de dame in kwestie ervoor zal bezwijken? Ik vind ook niet dat je dit te ver door moet voeren, want dat worden uiteindelijk de ontevreden stellen die je hoort zeggen: "hij is nu ineens zoooo anders dan toen ik hem net leerde kennen..." maar je mag jezelf toch best een beetje in de etalage zetten.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 4 april 2007 @ 09:52:04 #9
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_47994966
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:47 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
wat is versieren dan volgens jou?
Ik vind het een beetje een theoretische non-discussie. Wat mij betreft valt alles wat je doet om iemand voor je te winnen - van flirten tot grootse verhalen ophangen - onder de definitie 'versieren'. Als dat woord negatieve associaties oproept, moet je het misschien 'het hof maken' noemen. Veel verschil in de uitvoering zal het echter niet maken.
pi_47995063
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:52 schreef broer het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje een theoretische non-discussie. Wat mij betreft valt alles wat je doet om iemand voor je te winnen - van flirten tot grootse verhalen ophangen - onder de definitie 'versieren'. Als dat woord negatieve associaties oproept, moet je het misschien 'het hof maken' noemen. Veel verschil in de uitvoering zal het echter niet maken.
Eensch, tevens gaat ik proberen mee te doen in dit topic
pi_47995068
ik vind het woord gewoon niet oprecht, tenzij je gewoon pussy wil ofzo.
pi_47995093
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:48 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Bij het flirten hoort toch ook het uitvergroten van je eigen goede eigenschappen, in de hoop dat de dame in kwestie ervoor zal bezwijken? Ik vind ook niet dat je dit te ver door moet voeren, want dat worden uiteindelijk de ontevreden stellen die je hoort zeggen: "hij is nu ineens zoooo anders dan toen ik hem net leerde kennen..." maar je mag jezelf toch best een beetje in de etalage zetten.
Adverteren doet verkopen toch?
  woensdag 4 april 2007 @ 09:58:08 #13
94676 Garisson72
pi_47995127
eens met broer. Laten we er geen definitie-kwestie van maken.
pi_47995164
waarom selecteren die 'gevoelige, introverte en intelligente' jongens altijd de domste huppelkutten om hun gebrek aan versiertechnieken aan te demonstreren? een grotere mismatch vind je niet. Denk je dat die makkelijk zijn, geiler dan de rest, beter in bed dan de rest, of omdat je omgeving van je verwacht dat het eerste meisje wat je scoort een doorsnee lekker wijf is?
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_47995201
Ik ben nu 6 weken single na een "serieuze" relatie, heb nog wel veel contact met mn ex, en we zijn ook lichamelijk nog heel erg tot elkaar aangetrokken, maar de relatie werdt gewoon te saai en kregen veel ruzies, dus hebben we besloten om het heel misschien over een paar jaar weer te proberen (allebei wat ouder en wijzer)

maar ik zie wel waar de wind waait, ik vind het zo ook wel lekker, ik mag mn hoofd weer draaien als ik een stuk schoon zie wandelen, in de kroeg/discotheek mag ik weer heerlijk ouderwets flirten...

dat is wat ik wel mis in een relatie...

Wat ik wel mis als vrijgezel zijn de nachten samen en de liefde die je elkaar (bewust dan wel niet onbewust) schenkt
  woensdag 4 april 2007 @ 10:02:35 #16
94676 Garisson72
pi_47995241
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:59 schreef Malebolgia het volgende:
waarom selecteren die 'gevoelige, introverte en intelligente' jongens altijd de domste huppelkutten om hun gebrek aan versiertechnieken aan te demonstreren? een grotere mismatch vind je niet. Denk je dat die makkelijk zijn, geiler dan de rest, beter in bed dan de rest, of omdat je omgeving van je verwacht dat het eerste meisje wat je scoort een doorsnee lekker wijf is?
een nadeel van die intelligentie is dat je een situatie sneller doordenkt dan iemand die 'vanuit de heup schiet'. Als je dan ook nog een beetje glass-is-half-empty bent, zie je dus een hoop beren op de weg bij een dame van enige intelligentie. Domme huppelkutjes zijn meer easy target.

Als je minder intelligentie hebt, zie je die problemen niet en ga je open de versier-strijd aan met welke mooie vrouw dan ook. En omdat je er open in gaat, is de slagingskans nog groter ook.
pi_47995249
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:00 schreef VlaDje het volgende:
Ik ben nu 6 weken single na een "serieuze" relatie, heb nog wel veel contact met mn ex, en we zijn ook lichamelijk nog heel erg tot elkaar aangetrokken, maar de relatie werdt gewoon te saai en kregen veel ruzies, dus hebben we besloten om het heel misschien over een paar jaar weer te proberen (allebei wat ouder en wijzer)

maar ik zie wel waar de wind waait, ik vind het zo ook wel lekker, ik mag mn hoofd weer draaien als ik een stuk schoon zie wandelen, in de kroeg/discotheek mag ik weer heerlijk ouderwets flirten...

Wat ik wel mis als vrijgezel zijn de nachten samen en de liefde die je elkaar (bewust dan wel niet onbewust) schenkt
hier heb je een aai over je bol knul
pi_47995283
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:59 schreef Malebolgia het volgende:
zonder arrogantie: ik ben "gevoelig" en redelijk intelligent, maar ik zoek toch echt niet alleen een lekker vrouwtje (voor één keer is dat wel leuk) Voor in een relatie heb ik liever een meisje met een mooie uitstraling en die intelligent overkomt...
pi_47995299
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:02 schreef ikhebeenvraagje het volgende:

[..]

hier heb je een aai over je bol knul
Dankje
pi_47995320
wat ook wel apart is dat je een meisje eerst niet echt knap vond en best dom en later ineens smoorverliefd.
Maar dat jij je wel steeds afvraagt waarom je haar ineens knap vindt, dat is raar
  woensdag 4 april 2007 @ 10:07:09 #21
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47995366
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:00 schreef VlaDje het volgende:

Dat mag ook gewoon in een relatie
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_47995385
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:05 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
wat ook wel apart is dat je een meisje eerst niet echt knap vond en best dom en later ineens smoorverliefd.
Maar dat jij je wel steeds afvraagt waarom je haar ineens knap vindt, dat is raar
als je voor iemands innerlijk valt, dan care je niet zoveel meer om het uiterlijk, omdat het innerlijk heerlijk is...

Denk dat dat t antwoord is
pi_47995399
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat mag ook gewoon in een relatie
En toch vondt mn vriendin dat geen succes
pi_47995537
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:04 schreef VlaDje het volgende:

[..]

zonder arrogantie: ik ben "gevoelig" en redelijk intelligent, maar ik zoek toch echt niet alleen een lekker vrouwtje (voor één keer is dat wel leuk) Voor in een relatie heb ik liever een meisje met een mooie uitstraling en die intelligent overkomt...
Eisenpakket.

Wat een zeiksnorren hier.
Verbaal terrorist
pi_47995569
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:13 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Eisenpakket.

Met andere woorden, jij kunt verliefd worden op alles wat een eigen hartslag heeft?
pi_47995584
Je kan op iedereen verliefd worden, ongeacht vooropleiding overtuiging whatever.
Allemaal plaats en tijdsgebonden
pi_47995614
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:14 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Je kan op iedereen verliefd worden, ongeacht vooropleiding overtuiging whatever.
Geloof ik niet in...

Iedereen heeft duidelijk een plaatje van wat die gene graag wil hebben
"een eisenpakket"
dus...

En de een neemt genoegen met 1 uit de 10, de ander is 10 uit de 10 nog niet genoeg
pi_47995778
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:14 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ja sure, hou jezelf dat maar voor

dat is echt zo'n grote bullshit. Er moet op een bepaalde manier toch een match zijn tussen twee mensen, in het begin maakt het niet zoveel uit op welk gebied / level.

Uiteindelijk wordt je namelijk verliefd op mensen waarbij je goede eigenschappen van jezelf in terug herkent, of eigenschappen die je zelf wel (meer) had willen hebben (dit herkenningsproces is vaak onderbewust). En dat is écht niet bij iedereen het geval.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  woensdag 4 april 2007 @ 10:22:27 #29
88139 JoeyT
pi_47995793
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:08 schreef VlaDje het volgende:

[..]

En toch vondt mn vriendin dat geen succes
Volgende keer geen onzekere vriendin nemen
pi_47995875
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:16 schreef VlaDje het volgende:
Iedereen heeft duidelijk een plaatje van wat die gene graag wil hebben
"een eisenpakket"
dus...
Ben ik het niet mee eens. Juist dát is de reden waarom zoveel mensen single zijn; die waslijst aan eisen. Laat jezelf nou eens verrassen ipv bij voorbaat opties af te strepen. Natuurlijk kun je wel een bepaald patroon herkennen in de mensen waartoe je je aangetrokken voelt, maar dat patroon ontwikkelt met je smaak / leeftijd. Vaak heeft het ook te maken met een fase waarin jezelf zit, wat je aantrekkelijk vind / zoekt.
quote:
En de een neemt genoegen met 1 uit de 10, de ander is 10 uit de 10 nog niet genoeg
Dat is zeker waar.
pi_47995977
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:24 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Juist dát is de reden waarom zoveel mensen single zijn; die waslijst aan eisen. Laat jezelf nou eens verrassen ipv bij voorbaat opties af te strepen. Natuurlijk kun je wel een bepaald patroon herkennen in de mensen waartoe je je aangetrokken voelt, maar dat patroon ontwikkelt met je smaak / leeftijd. Vaak heeft het ook te maken met een fase waarin jezelf zit, wat je aantrekkelijk vind / zoekt.
[..]

Dat is zeker waar.
Ik schrijf ook niemand af bij voorbaat,

Al moet het uiterlijk/uitstraling zich wel direct een beetje presenteren om mij de eerste stap te laten zetten
  woensdag 4 april 2007 @ 11:07:12 #32
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_47997263
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:22 schreef JoeyT het volgende:
Het punt is waarschijnlijk dat een zelfverzekerde vriendin zelf óók flirt. En dat kan natuurlijk niet!
pi_47997390
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:22 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat vind ik juist zeer onboeiend of ze zeker is of onzeker...

zolang ze maar niet dingen gaat vragen om foute reacties uit te lokken, en dat ze dan beginnen te zeuren over dat jij niet op haar valt enzo...
pi_47997438
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef broer het volgende:

[..]

Het punt is waarschijnlijk dat een zelfverzekerde vriendin zelf óók flirt. En dat kan natuurlijk niet!
Mijn ex flirtte zelf meer als dat ik deed...

Ik vond het leuk om te doen, maar hoefde van mij niet zo, was al voorzien....

Nja, en zij trok gewoon zo af en toe een vent aan, die haar probeerde in te palmen...
  woensdag 4 april 2007 @ 11:42:00 #35
172358 oddman
Introspecteur
pi_47998432
Voor een intelligente vent maak je veel taalfouten.

Verder ben ik het wel met je eens, hoor. Let goed op je eisenpakket, maar zorg er voor dat het niet een onmogelijke combinatie wordt.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_47998618
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:14 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Met andere woorden, jij kunt verliefd worden op alles wat een eigen hartslag heeft?
Als ze maar niet koud aanvoelt!

Nee ik word zelden echt verliefd, maar heb wel een hele leuke tijd als ik het niet ben. Als ik verliefd word dan zie ik dat dan wel, het is geen streven. De paar keer dat ik verliefd ben geweest, was dat op dames die in mijn verkennende 'eisenpakket' geen plaats hadden. Verliefd word je op een persoon en hele theorieen helpen je niet verder ermee. Gevoelens zijn niet uit te leggen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verloren_onschuld op 04-04-2007 12:30:37 ]
Verbaal terrorist
  woensdag 4 april 2007 @ 12:00:23 #37
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_47999138
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef oddman het volgende:
Verkapte val-de-concurrentie-aan post. Grappig dat dat hier zo veel gebeurt, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_48000299
Ik zie dat er nog steeds discussies over definities gaande zijn. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_48000907
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef oddman het volgende:

Verder ben ik het wel met je eens, hoor. Let goed op je eisenpakket, maar zorg er voor dat het niet een onmogelijke combinatie wordt.
Taalpurist

Ik zit hier op een forum, niet op mn Dictee nederlands of mn examen
pi_48001095
hoi!!

Ik wil jullie t even niet onthouden maaruh, verliefd zijn is zzoooo leuk!! Ook al weet je dat t onmogelijk en kansloos is!! Maar dat gevoel he
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  woensdag 4 april 2007 @ 13:06:58 #41
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48001233
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:03 schreef n8 het volgende:
hoi!!

Ik wil jullie t even niet onthouden maaruh, verliefd zijn is zzoooo leuk!! Ook al weet je dat t onmogelijk en kansloos is!! Maar dat gevoel he
In dat geval vind ik er geen hol aan, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  woensdag 4 april 2007 @ 13:08:54 #42
172358 oddman
Introspecteur
pi_48001305
Als de concurrentie niet goed kan spellen is het geen echte concurrentie .

Taalpurist present!

Ach, ja. Kwestie van standaarden... waarom zou je niet op je spelling letten als het zo weinig moeite kost en toch goed is voor je aanzien?
Zeker op een forum; hier is mooi taalgebruik in de plaats gekomen van een mooi uiterlijk.

Een goede ruil, mijns inziens.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_48001366
(K)
pi_48001421
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef Frezer het volgende:

[..]

In dat geval vind ik er geen hol aan, .
hihi jawel man, juist omdat je al weet dat t toch onmogelijk is om serieus te worden kun je onbezonnen genieten van je verliefdheid!!
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  woensdag 4 april 2007 @ 13:15:34 #45
94676 Garisson72
pi_48001569
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:08 schreef oddman het volgende:

Zeker op een forum; hier is mooi taalgebruik in de plaats gekomen van een mooi uiterlijk.

ah, vandaar geen fobo?

@n8: ik kan er ook maar heel beperkt enthousiast van worden hoor, als ik verliefd word zonder enig reëel uitzicht (want die conclusie kan ik trekken uit je woorden, toch?)
Maar vertel eens meer!
  woensdag 4 april 2007 @ 13:16:10 #46
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48001587
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef n8 het volgende:
hihi jawel man, juist omdat je al weet dat t toch onmogelijk is om serieus te worden kun je onbezonnen genieten van je verliefdheid!!
Mwah, dat heb ik ook een tijdje volgehouden. Maar uiteindelijk word je er toch bepaald niet gelukkig van.

Ik niet, tenminste.
pi_48001598
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:15 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ah, vandaar geen fobo?

@n8: ik kan er ook maar heel beperkt enthousiast van worden hoor, als ik verliefd word zonder enig reëel uitzicht (want die conclusie kan ik trekken uit je woorden, toch?)
Maar vertel eens meer!
exactly my thoughts
pi_48001652
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:08 schreef oddman het volgende:
Als de concurrentie niet goed kan spellen is het geen echte concurrentie .

Taalpurist present!

Ach, ja. Kwestie van standaarden... waarom zou je niet op je spelling letten als het zo weinig moeite kost en toch goed is voor je aanzien?

Ik kan perfect spellen, maar daarvoor zou ik moeten nadenken en niet klakkeloos een stukje sneltypen zoals ik nu doe...
  woensdag 4 april 2007 @ 13:20:26 #49
172358 oddman
Introspecteur
pi_48001752
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:16 schreef VlaDje het volgende:

[..]

exactly my thoughts
Oddman: <implicatie dat taal belangrijker is dan uiterlijk>

Garisson72: <implicatie dat degene die dat vindt dan wel lelijk zal zijn>

VlaDje: <eenstemming>

Respons:
<implicatie dat anderen dom zijn omdat ze uiterlijk meer waarderen dan taal>
- Bertrand Russell
  woensdag 4 april 2007 @ 13:23:20 #50
172358 oddman
Introspecteur
pi_48001855
Dat gezegd hebbende wil ik niemand veroordelen wegens beroerd taalgebruik, alleen maar mijn minachting uiten .

Maar ik heb u offtopic geleid; het ging hier over de lusten en lasten van single-zijn.
Ik hoor hier helemaal niet; 't is bijna 3 jaar geleden dat ik single was.
- Bertrand Russell
pi_48001873
Volgens mij is het de bedoeling dat mensen je posts kunnen lezen en begrijpen, niet dat je op ludieke wijze flagrant, op de tong smeltend, taalgebruik voorschotelt. Zolang posts op dit forum gewoon leesbaar en begrijpelijk zijn, hebben deze discussies geen zin.
Verbaal terrorist
  woensdag 4 april 2007 @ 13:31:17 #52
172358 oddman
Introspecteur
pi_48002146
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat mensen je posts kunnen lezen en begrijpen, niet dat je op ludieke wijze flagrant, op de tong smeltend, taalgebruik voorschotelt. Zolang posts op dit forum gewoon leesbaar en begrijpelijk zijn, hebben deze discussies geen zin.
Het een sluit het ander niet uit. De kunst is om posts te maken die zowel goed begrijpelijk als een lust voor de geest zijn.
Dat kan net zo goed door humor als door taalgebruik. Ik ben een droge zak, dus noodgedwongen wend ik mij tot taalgebruik.

En hee, jij maakt tenminste geen taalfouten!
- Bertrand Russell
  woensdag 4 april 2007 @ 13:34:17 #53
94676 Garisson72
pi_48002260
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:20 schreef oddman het volgende:

Respons:
<implicatie dat anderen dom zijn omdat ze uiterlijk meer waarderen dan taal>
dat is jouw associatie. Je geeft aan blij te zijn dat internetdiscussies zich lenen voor mensen die kunnen schitteren door mooi taalgebruik i.p.v. mooi uiterlijk, wat irl meer in zwang is. Ik suggereer alleen een verband met de afwezigheid van een fotoboek... Dit zegt toch niets over mijn waardering voor uiterlijk? of, godbetert, dat ik uiterlijk meer zou waarderen dan taal?
Your jump-2-conclusions-mat seems to work fine.

Maar idd, we dwalen af. Happy singles, unite!
  woensdag 4 april 2007 @ 14:06:23 #54
172358 oddman
Introspecteur
pi_48003358
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:34 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dat is jouw associatie. Je geeft aan blij te zijn dat internetdiscussies zich lenen voor mensen die kunnen schitteren door mooi taalgebruik i.p.v. mooi uiterlijk, wat irl meer in zwang is. Ik suggereer alleen een verband met de afwezigheid van een fotoboek... Dit zegt toch niets over mijn waardering voor uiterlijk? of, godbetert, dat ik uiterlijk meer zou waarderen dan taal?
Your jump-2-conclusions-mat seems to work fine.

Ha!
Het was dus eigelijk een verkapt compliment van je dat je zei dat ik geen fotoboek had (namelijk: hij zal het wel echt menen, want hij heeft geen fotoboek).
In het echt ben ik helaas wel veel te gevoelig voor uiterlijk en zou ik waarschijnlijk ook op Fok! meer respons krijgen als ik wel foto's in mijn fotoboek zet .

Moet je echt happy single zijn om in deze thread te vertoeven?
- Bertrand Russell
  woensdag 4 april 2007 @ 14:07:54 #55
164283 Luco
Buongiorno!
pi_48003418
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:34 schreef Garisson72 het volgende:

Ik ben sinds gister weer single, maar of ik er nou happy mee moet zijn
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  woensdag 4 april 2007 @ 14:15:17 #56
94676 Garisson72
pi_48003687
oddman en Luco: jullie móeten natuurlijk niets, ga lekker zitten kniezen als je dat nodig vindt. (en in geval van Luco kan ik me er ook alles bij voorstellen)
Ik ben ook niet laaiend enthousiast single, maar ik kies ervoor mijn leven lekker te leiden, ongeacht marital status. Ben blij met wat ik heb, of: ik maak me blij met wat ik vind dat ik heb (ongeveer zoals Oddman doet met mijn post ).
pi_48004928
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:07 schreef Luco het volgende:

[..]

Ik ben sinds gister weer single, maar of ik er nou happy mee moet zijn
Je bent 18, natuurlijk moet je er blij mee zijn! Deze zomer Salou!
pi_48005172
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Je bent 18, natuurlijk moet je er blij mee zijn! Deze zomer Salou!
of Chersonissos...

Cancun misschien wel...

opties zat op jouw leeftijd!
Verbaal terrorist
pi_48005350
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:15 schreef Garisson72 het volgende:
oddman en Luco: jullie móeten natuurlijk niets, ga lekker zitten kniezen als je dat nodig vindt. (en in geval van Luco kan ik me er ook alles bij voorstellen)
Ik ben ook niet laaiend enthousiast single, maar ik kies ervoor mijn leven lekker te leiden, ongeacht marital status. Ben blij met wat ik heb, of: ik maak me blij met wat ik vind dat ik heb (ongeveer zoals Oddman doet met mijn post ).
Je begrijpt oddman verkeert, hij is geen single en dus vraagt hij zich af of hij hier welkom is als persoon-met-relatie.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_48005552
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:59 schreef Misstique het volgende:

[..]

Je begrijpt oddman verkeert, hij is geen single en dus vraagt hij zich af of hij hier welkom is als persoon-met-relatie.
oww in dat geval, natuurlijk mag hij hier af en toe z'n mening rondstrooien Als t maar wel binnen de grenzen blijft he!! @ Luco, natuurlijk moet je blij zijn!! Je bent 18, en hebt geen idee wat de wereld je te bieden heeft!! Mijn single leven is tot nu toe echt prima, en ik geniet deze status al 2 jaar

@ Garisson, tsja onmogelijke verliefdheid.... we wonen nu in dezelfde stad maar over een paar maanden niet meer, dan zitten er giga veel kilometers tussen en ik geloof niet zo in relaties die zulke grenzen overbruggen. Maar for the time being vermaak ik me er zeker mee!!
pi_48005629
En wat vind jij gigaveel kilometers?
pi_48005679
dubai - NL,
lijkt me toch best een afstand
pi_48005692
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:37 schreef minkuukel het volgende:
Gevoelige jongens.
Tot de dag aanbreekt dat een klootzak je hart breekt en je ineens een gevoelige jongen wilt
pi_48005783
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik vind zijn posts fijn lezen hoor. Ik heb ook wel eens m'n momenten waar ik het voor elkaar krijg sierlijk geschreven zinnen uit te braken op m'n toetsenbord. Je kunt het zien als een natuurlijke gave, tegengesteld aan de verbasterende straattaal die op forums gekledderd wordt. Chattaal als u r prtty vind ik pas onleesbaar!
pi_48005800
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef n8 het volgende:
dubai - NL,
lijkt me toch best een afstand
Ja, daar heb je wel gelijk in.
  woensdag 4 april 2007 @ 15:31:08 #66
94676 Garisson72
pi_48006483
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef n8 het volgende:

@ Garisson, tsja onmogelijke verliefdheid.... we wonen nu in dezelfde stad maar over een paar maanden niet meer, dan zitten er giga veel kilometers tussen en ik geloof niet zo in relaties die zulke grenzen overbruggen. Maar for the time being vermaak ik me er zeker mee!!
nou, ik moet zeggen: ik bewonder je hierom, ik zou het niet kunnen verkroppen denk ik. Ms zwakte van mijn kant, ik zou het zo niet kunnen bekijken.
Veel fun met deze vlam iig!
pi_48006628
thanks,
ja nu is t allemaal heel leuk, en ik heb er best een nuchtere kijk op.... maar als ik weer in nl ben vind ik t vast wel even naar en moeilijk, maar ik weet dat dat ook wel weer over gaat.

Ik heb een vriend die is naar Moskou verhuisd voor z'n vriendin, nu gestrouwd en de eerste is op komst Dit is voor mij een hele grote uitzondering op de regel. Maar ik denk niet dat ik voor zoiets zou gaan. (tsja, als t echt liefde is....) Andere mensen nog meer van deze leuke voorbeeldjes?
  woensdag 4 april 2007 @ 15:35:54 #68
172358 oddman
Introspecteur
pi_48006662
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:12 schreef Moonlith het volgende:

[..]

Ik vind zijn posts fijn lezen hoor. Ik heb ook wel eens m'n momenten waar ik het voor elkaar krijg sierlijk geschreven zinnen uit te braken op m'n toetsenbord. Je kunt het zien als een natuurlijke gave, tegengesteld aan de verbasterende straattaal die op forums gekledderd wordt. Chattaal als u r prtty vind ik pas onleesbaar!
k3wl a/s/l ftw LOL kekeke1!!!1one!!

*kuch*
Oh ja. Bah. Geef mij maar een vlotte volzin. Om niet offtopic te raken: de beste singles zijn welbespraakte singles!
Er is inderdaad niets mis met gevoelige jongens.
Ze worden over het algemeen alleen als minder aantrekkelijk ervaren dan assertieve jongens (en nee, dat sluit elkaar niet uit, maar het correleert meestal niet).
- Bertrand Russell
pi_48006920
Ah, hier was het gezellig hoorde ik .
I was an atheist until I realized I was God
pi_48006990
hey jij weer?? Ik begreep dat je behoorlijk wat commotie had veroorzaakt met je mening over jaloerzie? gezellig!! Heb je nog n keer zo'n mooie (controversele) meningvoor ons
  woensdag 4 april 2007 @ 15:56:38 #71
94676 Garisson72
pi_48007400
ik maak alvast wat ruimte op de kast.
pi_48007496
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:45 schreef n8 het volgende:
hey jij weer?? Ik begreep dat je behoorlijk wat commotie had veroorzaakt met je mening over jaloerzie? gezellig!! Heb je nog n keer zo'n mooie (controversele) meningvoor ons
Als je de volgende keer even grammaticacontrole over je bericht haalt, vind ik het goed .

Nah, nog maar eens 1 van m'n theoriën/principes dan maar:

Vrouwen die op de eerste date neuken zijn geen relatiemateriaal voor me.

True, true, het is makkelijk en een leuke afsluiter van de avond en hé, ik ben er zelf bij en dus medeverantwoordelijk voor het gebeuren, maar als ze het met mij die al direct op de eerste avond doet, zal ik vast niet de eerste zijn.

En tja, hoe leg ik het uit... Euuuhm, stel, je hebt een compleet hondenkennel en een bos vol bomen...
De meerderheid van de honden zal 1 boom pakken waar ze vrijwel allemaal tegenaan zeiken, ik pak echter liever een fris, niet ondergezeken boompje .
pi_48007506
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:56 schreef Garisson72 het volgende:
ik maak alvast wat ruimte op de kast.
Whehehehe .
  woensdag 4 april 2007 @ 16:05:44 #74
94676 Garisson72
pi_48007743
let's open the dance...

andersom geldt dat niet?
pi_48007845
Ik mag sinds kort ook posten na een niet single periode van 5 jaar. Ik ben nog geen happy single helaas, ggrrrr.
Dat is eens wat anders...
pi_48007963
Tsja, ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je niks hebt met iemand die al de eerste date tussen de lakens kruipt. De term afgelikte boterham komt dan bij me op.
Idem voor de man trouwens.
Dat is eens wat anders...
pi_48008069
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
let's open the dance...

andersom geldt dat niet?
Nah, het is op zich vrij simpel... Of er geneukt wordt is in de meeste gevallen afhankelijk van de vrouw.
Ik bedoel, als de vrouw wil, zullen er weinig mannen zijn die nee zeggen...
Het is me zelfs regelmatig daadwerkelijk verwéten dat ik niet wilde met als hoogtepunt de date die ook echt pissig werd en me voor homo begon uit te schelden .

Andersom lijkt me dus niet echt im frage, dan zou het immers richting verkrachting gaan... Of je hebt een dusdanig vaag vrouwtje opgepikt dat puur en alleen het bed met je induikt om te "testen" of je al bij de eerste date zou neuken .
  woensdag 4 april 2007 @ 16:23:25 #78
94676 Garisson72
pi_48008514
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, het is op zich vrij simpel... Of er geneukt wordt is in de meeste gevallen afhankelijk van de vrouw.
Ik bedoel, als de vrouw wil, zullen er weinig mannen zijn die nee zeggen...
Het is me zelfs regelmatig daadwerkelijk verwéten dat ik niet wilde met als hoogtepunt de date die ook echt pissig werd en me voor homo begon uit te schelden .

Andersom lijkt me dus niet echt im frage, dan zou het immers richting verkrachting gaan... Of je hebt een dusdanig vaag vrouwtje opgepikt dat puur en alleen het bed met je induikt om te "testen" of je al bij de eerste date zou neuken .
dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde 'andersom' in de zin van: kan jij als man wel straffeloos met je eerste date neuken en nog steeds begeerlijk relatiemateriaal blijven?

In je stelling wordt de suggestie namelijk niet bepaald gewekt dat er dús ook niet geneukt wordt. Als dat klopt, vind je dus aan de ene kant dat je betrokkene wel mag beoordelen op haar lichtvoetigheid, maar zelf buiten schot blijft.
pi_48008678
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:59 schreef kastanova het volgende:

True, true, het is makkelijk en een leuke afsluiter van de avond en hé, ik ben er zelf bij en dus medeverantwoordelijk voor het gebeuren, maar als ze het met mij die al direct op de eerste avond doet, zal ik vast niet de eerste zijn.
Onzin. Ik heb 1 dik jaar gehad met een meisje die de eerste date al neukte. En nee ik was niet de eerste, ze was geen maagd meer. Dat hoeft ook helemaal niet.

Toch knap wat voor wijsheden men zichzelf wijsmaakt.
Verbaal terrorist
pi_48008861
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:23 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde 'andersom' in de zin van: kan jij als man wel straffeloos met je eerste date neuken en nog steeds begeerlijk relatiemateriaal blijven?

In je stelling wordt de suggestie namelijk niet bepaald gewekt dat er dús ook niet geneukt wordt. Als dat klopt, vind je dus aan de ene kant dat je betrokkene wel mag beoordelen op haar lichtvoetigheid, maar zelf buiten schot blijft.
Daar doelde ik dus ook op...

In de meeste gevallen zal een vrouw pas de intentie hebben om met je te neuken, wanneer ze je al als relatiemateriaal zíet... Dus dan doet het niet meer terzake of je er op ingaat of niet, als je een relatie met haar aan wilt gaan, zegt zij dus immers toch geen nee meer...

Om terug te komen op de vraag of je als man nog begeerlijk relatiemateriaal bent nadat je de op de eerste date met haar geneukt hebt... Euuuh, ligt eraan hoe goed je was denk ik.. .
pi_48009103
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:27 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Onzin. Ik heb 1 dik jaar gehad met een meisje die de eerste date al neukte. En nee ik was niet de eerste, ze was geen maagd meer. Dat hoeft ook helemaal niet.

Toch knap wat voor wijsheden men zichzelf wijsmaakt.
Tja, dat jij de mogelijkheid niet hebt om wat kritischer in het leven te staan met betrekking tot vrouwen betekent nog niet dat het onzin is...

Er zijn ook paupers die met een dagelijks hoerenbezoek dolgelukkig zijn, maar ik persoonlijk zou het niet als een ideale relatie zien ofzo...
pi_48009226
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:37 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, dat jij de mogelijkheid niet hebt om wat kritischer in het leven te staan met betrekking tot vrouwen betekent nog niet dat het onzin is...

Er zijn ook paupers die met een dagelijks hoerenbezoek dolgelukkig zijn, maar ik persoonlijk zou het niet als een ideale relatie zien ofzo...
Dat is wel een hele grote sprong die je maakt kasta. .
Maar ik ben het met je eens dat neuken op de eerste date niet echt handig is als je de persoon in kwestie als relatiemateriaal ziet. Tuurlijk zijn er weer uitzonderingen, maar je oogst weinig respect door zo 'makkelijk' over te komen.
  woensdag 4 april 2007 @ 16:41:52 #83
94676 Garisson72
pi_48009301
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:31 schreef kastanova het volgende:

In de meeste gevallen zal een vrouw pas de intentie hebben om met je te neuken, wanneer ze je al als relatiemateriaal zíet... Dus dan doet het niet meer terzake of je er op ingaat of niet, als je een relatie met haar aan wilt gaan, zegt zij dus immers toch geen nee meer...

Om terug te komen op de vraag of je als man nog begeerlijk relatiemateriaal bent nadat je de op de eerste date met haar geneukt hebt... Euuuh, ligt eraan hoe goed je was denk ik.. .
ok, je punt is duidelijk. Ik denk ook dat je gelijk hebt. Mijn insteek was meer: hoe zie jij jezelf als man in deze?

Ben ook erg benieuwd naar de mening van de dames in de zaal!
pi_48009330
Ja hoi, dame hier.
  woensdag 4 april 2007 @ 16:44:42 #85
94676 Garisson72
pi_48009442
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:42 schreef Misstique het volgende:
Ja hoi, dame hier.
ja weet ik, sorry, je post stond er nog niet toen ik de mijne aan het kloppen was.
pi_48009568
Het is u vergeven.
  woensdag 4 april 2007 @ 16:49:26 #87
94676 Garisson72
pi_48009648
u is te goed.
pi_48009795
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:37 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik sta heel kritisch in het leven en ook wat betreft vrouwen, maar je moet geen onzin verkopen. Het zegt namelijk weinig. Soms is de aantrekkingskracht fysiek direct ook al enorm groot, soms is dat iets dat later komt. Soms is er ook geen gelegenheid voor en soms wel. Het leven is niet zwart-wit, het is grijs.

Jouw indeling maakt het voor JOU overzichtelijker misschien, maar het zegt niets over hoe iets gaat. Ik zeg je dat ik naar aanleiding van een hele gezellige date en een neukpartij een jaar relatie heb gehad, dat weerspreekt jouw punt. Dat zegt niets over mn kritische aard ten opzichte van vrouwen.

Wat dit alles met hoerenbezoek te maken heeft, is mij een raadsel. Vergezocht argument weer!
Verbaal terrorist
pi_48010472
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Daar doelde ik dus ook op...

Bij mij blijven ze altijd terugkomen na een geile nacht (tot nu toe 4 keer). Op 1 night stand na maar toen was ik 17 dus dat telt niet. In mijn beleving ligt het er maar net aan hoeveel indruk je maakt, ook tijdens de seks.

[ Bericht 1% gewijzigd door Whoopsydaisy op 04-04-2007 17:15:12 ]
pi_48010672
Maar for the record, ik wacht doorgaans toch liever, tenzij er echt een seksuele aantrekkingskracht is.
pi_48010701
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:52 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Het zegt namelijk weinig. Soms is de aantrekkingskracht fysiek direct ook al enorm groot, soms is dat iets dat later komt. Soms is er ook geen gelegenheid voor en soms wel. Het leven is niet zwart-wit, het is grijs.
Duh ,

Fysieke aantrekkingskracht is echter ook slechts een subjectief gegeven...
Misschien heb je wel een vrouw getroffen die íedereen als fysiek aantrekkelijk beschouwd...

Dus in jouw geval zou het hypothetisch gezien dus mogelijk zijn dat je date zich eerst door de gehele kroeg heeft laten neuken en jij die nacht nog even lekker in het zaad van 10 anderen gaat liggen roeren en als klap op de vuurpijl ook nog eens een relatie met haar aangaat... Er was immers "fysieke aantrekkingskracht en gelegenheid" .

En vandaar dus ook m'n vergelijking met hoerenbezoek; ook daar is in de meeste gevallen sprake van fysieke aantrekkingskracht en hé, gelegenheid genoeg!
Maar om dan maar een relatie aan te gaan met een hoer... Voor jou, volgens je doldwaze theorietje wel degelijk een optie, voor mij echter niet...

En m'n first-date-fuck is daarvoor een handige graadmeter .
pi_48010733
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Bij mij blijven ze altijd terugkomen na een geile nacht (tot nu toe 4 keer). Op 1 night stand na maar toen was ik 17 dus dat telt niet. In mijn beleving ligt het er maar net aan hoeveel indruk je maakt, ook tijdens de seks.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_48010797
Toen ik 17 was, was ik niet bewust bezig met de vraag of ik daarmee respect af zou dwingen of niet. Ik vond hem leuk en ik hoopte dat hij mijn nieuwe vriendje zou worden. Dat is ' ie dus niet geworden.
pi_48010929
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Oh mên, nofi hoor, maar dit vind ik echt een van de meest voorkomende en daarom ook domst klinkende voorbeelden van vrouwelijke naiviteit...
"Ja, hij kwam meerdere keren terug om zijn zaad in me te lozen, dus ik móet wel ongelooflijk goed zijn in bed!"

What a load of crap... Als een holle boom wat comfortabeler aan zou voelen, zou een man daar ook iedere avond naar terugkomen om er zijn pik in te hangen, but guess what, de boom is echt geen goddelijke seksmachine...
pi_48011040
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oh mên, nofi hoor, maar dit vind ik echt een van de meest voorkomende en daarom ook domst klinkende voorbeelden van vrouwelijke naiviteit...
"Ja, hij kwam meerdere keren terug om zijn zaad in me te lozen, dus ik móet wel ongelooflijk goed zijn in bed!"

What a load of crap... Als een holle boom wat comfortabeler aan zou voelen, zou een man daar ook iedere avond naar terugkomen om er zijn pik in te hangen, but guess what, de boom is echt geen goddelijke seksmachine...
Ik zeg niet dat ik een godin ben in bed.. Maar je theorie is gedeeltelijk ontkracht, je moet niet iedereen in een hokje willen plaatsen. Holle bomen hebben daarmee echt helemaal niets te maken in mijn optiek. En of het goede seks was ook niet. Er is een generatie mannen opgestaan die er geen moeite mee heeft om een relatie te beginnen met een vrouw die op de eerste date sekst. Overigens: het waren in mijn optiek wel allemaal positieve ervaringen, hoe de heren daarover dachten weet ik niet.
pi_48011163
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik zeg niet dat ik een godin ben in bed.. Maar je theorie is gedeeltelijk ontkracht, je moet niet iedereen in een hokje willen plaatsen. Holle bomen hebben daarmee echt helemaal niets te maken in mijn optiek. En of het goede seks was ook niet. Er is een generatie mannen opgestaan die er geen moeite mee heeft om een relatie te beginnen met een vrouw die op de eerste date sekst. Overigens: het waren in mijn optiek wel allemaal positieve ervaringen, hoe de heren daarover dachten weet ik niet.
Hoezo is m'n theorie hiermee ontrkacht? Heb je een (langdurige) relatie met ze gehad dan?

Het bevestigd slechts twee van m'n andere theoriën; dat vrouwen mannen denken te kunnen binden met behulp van seks en dat de gemiddelde man bereid is alles met een gat er in te neuken ongeacht het eventuele toekomstperspectief...
pi_48011176
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:23 schreef oddman het volgende:
Dat gezegd hebbende wil ik niemand veroordelen wegens beroerd taalgebruik, alleen maar mijn minachting uiten .

Maar ik heb u offtopic geleid; het ging hier over de lusten en lasten van single-zijn.
Ik hoor hier helemaal niet; 't is bijna 3 jaar geleden dat ik single was.
Dat er iemand is die met zo'n zeurzak onder 1 dak wil wonen zeg!

pi_48011414
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hoezo is m'n theorie hiermee ontrkacht? Heb je een (langdurige) relatie met ze gehad dan?

Het bevestigd slechts twee van m'n andere theoriën; dat vrouwen mannen denken te kunnen binden met behulp van seks en dat de gemiddelde man bereid is alles met een gat er in te neuken ongeacht het eventuele toekomstperspectief...
Met 3 wel. De 4e knapte ik zelf op af.
pi_48011544
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Met 3 wel. De 4e knapte ik zelf op af.
En wat is langdurige in jouw ogen?
pi_48011667
8 maanden, 4,5 jaar en 1,5 jaar.
pi_48011709
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:
8 maanden, 4,5 jaar en 1,5 jaar.
Naja, dat houdt dan slechts in dat niet iedere man mijn theorie aanhangt natuurlijk .
pi_48011990
Mooi, zijn we het daarover eens. Volgende stelling!
pi_48012667
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:15 schreef kastanova het volgende:

[..]

Duh ,

Fysieke aantrekkingskracht is echter ook slechts een subjectief gegeven...
Misschien heb je wel een vrouw getroffen die íedereen als fysiek aantrekkelijk beschouwd...

Dus in jouw geval zou het hypothetisch gezien dus mogelijk zijn dat je date zich eerst door de gehele kroeg heeft laten neuken en jij die nacht nog even lekker in het zaad van 10 anderen gaat liggen roeren en als klap op de vuurpijl ook nog eens een relatie met haar aangaat... Er was immers "fysieke aantrekkingskracht en gelegenheid" .

En vandaar dus ook m'n vergelijking met hoerenbezoek; ook daar is in de meeste gevallen sprake van fysieke aantrekkingskracht en hé, gelegenheid genoeg!
Maar om dan maar een relatie aan te gaan met een hoer... Voor jou, volgens je doldwaze theorietje wel degelijk een optie, voor mij echter niet...

En m'n first-date-fuck is daarvoor een handige graadmeter .
Je kunt wel duh roepen, maar keer op keer betrap ik je op dit soort 'stelregeltjes' die ieder argument in jouw straatje dienen te persen. Kromme redenaties zijn blijkbaar jouw hobby en wat is een betere plek dan hier op FOK!, is het niet? Er zijn weinig vrouwen of mannen die iedereen als fysiek aantrekkelijk beschouwd, maar goed in jouw wereldje werkt dat blijkbaar anders.

Natuurlijk ga je als man ook niet zomaar met iedereen een relatie aan omdat je er seks mee hebt of kan krijgen. Je wordt ook niet met iedereen vrienden met wie je een leuk eerste gesprek hebt, daar is toch wel wat meer voor nodig. Maar goed, jij neukt alleen maagden waar niet eerder al een hele postcode overheen is geweest natuurlijk. Jouw naieviteit is aandoenlijk.

Ik zie nog steeds niet de relatie tussen seks met een meisje waarvoor je niet betaald en een hoer waar je een financiee transactie mee aangaat. Het lijkt me toch een behoorlijk andere insteek. Maar goed, appels met peren vergelijken is ook jouw afdeling natuurlijk!

Theorie!

Nog meer theorieen Kasta?

[ Bericht 2% gewijzigd door Verloren_onschuld op 04-04-2007 18:17:02 ]
Verbaal terrorist
pi_48012851
Stelling: vrouwen zijn leuker in de zomer!

Vrouwen zijn speelser, beter gekleed en geiler in de zomer.
Verbaal terrorist
pi_48013362
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:09 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Je kunt wel duh roepen, maar keer op keer betrap ik je op dit soort 'stelregeltjes' die ieder gelul in jouw straatje persen. Kromme redenaties zijn blijkbaar jouw hobby en wat is een betere plek dan hier op FOK!, is het niet? Er zijn weinig vrouwen of mannen die iedereen als fysiek aantrekkelijk beschouwd, maar goed in jouw wereldje werkt dat blijkbaar anders.
Nooit van vrouwen met een welhaast ziekelijke drang naar geslachtsgemeenschap gehoord nee?
Naja, kennelijk is het dan jouw intellectuele belevingswereldje dat toch behoorlijk beperkt is en niet de mijne .
En hé, laten we eerlijk zijn, zodra je de kans zou zien om me te betrappen op "1 van die belachelijke stelregeltjes" dan zou je de kans om het uitgebreid uit te meten echt niet aan je voorbij laten gaan...
Dat je niet verder komt dan "Poep, poep, je praat poep!" zonder ook maar met 1 feitelijkheidje of argumentje te komen, mag dan ook als veelzeggend beschouwd worden...
quote:
Natuurlijk ga je als man ook niet zomaar met iedereen een relatie aan omdat je er seks mee hebt of kan krijgen. Je wordt ook niet met iedereen vrienden met wie je een leuk eerste gesprek hebt, daar is toch wel wat meer voor nodig. Maar goed, jij neukt alleen maagden waar niet eerder al een hele postcode overheen is geweest natuurlijk. Jouw naieviteit is aandoenlijk.
Zoals je ook met het aangaan van vrienden bepaalde criteria en maatstaven hebt, heb je dat uiteraard ook bij het eventueel aangaan van relaties.. En dat is slechts wat ik hier verkondig.
En heb je me ergens zien beweren dat ik alleen maar maagden neuk?
Nope, weer zo'n voorbeeld van loos "poep-geroep" van je; ik beweer immers letterlijk dat ik first-date-fuck principe slechts als maatstaf/criterium hanteer...

Hetgeen in mijn ogen ietwat minder desperaat en kritischer overkomt dan jouw "Ik neuk alles waar ik me fysiek aangetrokken tot voel zodra de gelegenheid zich voordoet" principe .
quote:
Ik zie nog steeds niet de relatie tussen seks met een meisje waarvoor je niet betaald en een hoer waar je een financiee transactie mee aangaat. Het lijkt me toch een behoorlijk andere insteek. Maar goed, appels met peren vergelijken is ook jouw afdeling natuurlijk!
Tut, tut, tut, jij was degene die beweerde dat de belangrijkste criteria fysieke aantrekkingskracht en gelegenheid waren bij het ingaan op een mogelijkheid tot seks.
Hetgeen dus ook indirect inhoudt dat je je lul er in hangt zodra iemand daar aan weet te voldoen...

En of je daarvoor nu een financiele aanslag op je portemonnee dient te trotseren of dat je in iemand anders zaad ligt te roeren, komt voor jou dan kennelijk op de tweede plaats. Vandaar dus die vergelijking.
quote:
Theorie!
Misschien dat het handig is om eens daadwerkelijk met argumenten te komen in plaats van met veel bombarie roepen dat de aarde toch echt plat is! NIET TE VER VAREN, ANDERS VAL JE VAN DE AARDE AF!!!!

Knufkroel .
pi_48014107
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:28 schreef kastanova het volgende:

[quote]

Nooit van vrouwen met een welhaast ziekelijke drang naar geslachtsgemeenschap gehoord nee?
Naja, kennelijk is het dan jouw intellectuele belevingswereldje dat toch behoorlijk beperkt is en niet de mijne .
En hé, laten we eerlijk zijn, zodra je de kans zou zien om me te betrappen op "1 van die belachelijke stelregeltjes" dan zou je de kans om het uitgebreid uit te meten echt niet aan je voorbij laten gaan...
Dat je niet verder komt dan "Poep, poep, je praat poep!" zonder ook maar met 1 feitelijkheidje of argumentje te komen, mag dan ook als veelzeggend beschouwd worden...
In jouw geval is het niet zo nodig om met argumenten te komen, omdat je eigen redeneringen al van geen kant onderbouwd zijn. Overigens heb ik dat in dit geval wel gedaan door een voorbeeld uit eigen ervaring, waarna Whoopsydaisy je nogmaals heeft uitgelegd hoe het zit. Dat jij vervolgens hardhorend beweert dat het allemaal zo niet is en alles uitzondering op de regel is, is jouw probleem.

Nymphomane types behoren dan ook tot de regel in jouw theorieen en niet tot de uitzonderingen en inderdaad 'je praat keer op keer poep'. Vermakelijk ben je echter wel en een zeker gevoel voor humor heb je ook, dat gelukkig wel.
quote:
Zoals je ook met het aangaan van vrienden bepaalde criteria en maatstaven hebt, heb je dat uiteraard ook bij het eventueel aangaan van relaties.. En dat is slechts wat ik hier verkondig.
En heb je me ergens zien beweren dat ik alleen maar maagden neuk?
Nope, weer zo'n voorbeeld van loos "poep-geroep" van je; ik beweer immers letterlijk dat ik first-date-fuck principe slechts als maatstaf/criterium hanteer...
Lees het nogmaals en probeer verstandelijk de redenering te volgen. Je kunt het vast wel. Maatstaf/Critirium en dus stelregel. Als het de eerste date neukt, is het geen relatiemateriaal. Stelregel dus. Sim-pel! Maar goed wat ik zeg, past niet in je straatje, dus daar laat ik het bij. De argumentatie van mij en Whoopsydaisy is de revue al gepasseerd en heeft je hersenen nooit bereikt.
quote:
Hetgeen in mijn ogen ietwat minder desperaat en kritischer overkomt dan jouw "Ik neuk alles waar ik me fysiek aangetrokken tot voel zodra de gelegenheid zich voordoet" principe .
En dat mag jij.
quote:
Tut, tut, tut, jij was degene die beweerde dat de belangrijkste criteria fysieke aantrekkingskracht en gelegenheid waren bij het ingaan op een mogelijkheid tot seks.
Hetgeen dus ook indirect inhoudt dat je je lul er in hangt zodra iemand daar aan weet te voldoen...
Conclusies trekken is ook al niet je sterkste punt. Gelegenheid maakt de dief, maar de dief moet ook willen stelen. Er is dus zeker ook in die gedachtengang een grote ruimte voor eigen initiatief. Fysieke aantrekkingskracht kun je niet altijd iets mee uit praktisch oogpunt. Je kunt niet midden op een markt gaan staan neuken (ja het KAN). Dat doe je dus niet. Ook weer sim-pel, maar weer niet passend in Kasta's allesomvattende perspectief en dus zie ik nu al wel weer welke kant het opgaat en laat ik het hierbij.
quote:
En of je daarvoor nu een financiele aanslag op je portemonnee dient te trotseren of dat je in iemand anders zaad ligt te roeren, komt voor jou dan kennelijk op de tweede plaats. Vandaar dus die vergelijking.
Ik denk dat je het gewoon niet begrijpt wat ik neerzet, eerlijk gezegd. Dat komt zeker niet op de tweede plaats. Ik vind betalen voor seksuele handelingen echt iets compleet anders dan een gelegenheidsdief met wil zijn. Overigens lig je bij een beetje ervaren meid sowieso in andermans zaad te roeren, hopelijk niet al te vers. Vandaar ook die opmerking voor maagden, je schijnt bang te zijn voor vrouwen met de overhand.

Knufkroel .

Gek hoe je blijft vragen om argumenten om deze telkens af te doen als uitzonderingen. Opmerkelijk figuur ben je!

Goed laten we weer verder on-topic gaan, de hele analyse van jouw figuur is zo boeiend niet voor de rest van dit topic.

[ Bericht 1% gewijzigd door Verloren_onschuld op 04-04-2007 18:57:25 ]
Verbaal terrorist
pi_48014346

Rokjes.....

De zomer zit er weer aan te komen...
Verbaal terrorist
pi_48015470
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:49 schreef Verloren_onschuld het volgende:
In jouw geval is het niet zo nodig om met argumenten te komen, omdat je eigen redeneringen al van geen kant onderbouwd zijn.
Nah, even langzaam dan, speciaal voor jou...
Ik... Oftewel ik persoonlijk heb bepaalde maatstaven bij het aangaan van een relatie met een vrouw... Ik ga geen relatie aan met een vrouw die me op de eerste date neukt.
Hoe. de. neuk. wil je dan mijn mening in godsnaam ontkrachten? .
quote:
Overigens heb ik dat in dit geval wel gedaan door een voorbeeld uit eigen koning
Que? Ga je nu zelfs al wartaal uitslaan bij gebrek aan argumenten? .
quote:
waarna Whoopsydaisy je nogmaals heeft uitgelegd hoe het zit. Dat jij vervolgens hardhorend beweert dat het allemaal zo niet is en alles uitzondering op de regel.is, is jouw probleem.
Waar legde ze uit hoe het zit dan?
Dat zij mannen heeft ontmoet die wél een relatie aangaan met haar ondanks een first-date-fuck, dat heeft toch geen ene reet te maken met het feit dat ik het niet doe .
Of ben ik vanzelfsprekend ook een zelfmoordterrorist omdat er in Amerika toch echt mensen waren die een ludiek duikvluchtje in de WTC deden? Like, wtf .
quote:
Nymphomane types behoren dan ook tot de regel in jouw theorieen en niet tot de uitzonderingen en inderdaad 'je praat keer op keer poep'.
Euuh nee, ik beweerde dat het wel dégelijk bestond nadat jij stelde dat het pertinent niet mogelijk was...
Ik wil je anders best even de betekenis van "hypothetisch" uitleggen hoor .
quote:
Lees het nogmaals en probeer verstandelijk de redenering te volgen. Je kunt het vast wel. Maatstaf/Critirium en dus stelregel. Als het de eerste date neukt, is het geen relatiemateriaal. Stelregel dus. Sim-pel!
Euuuuh, ok . Dat zeg ik nu al een postje of tien, dus wat wil je hier in godsnaam mee zeggen? .

Kasta: Poep is vies.
Verloren_onschuld: Jaaahaaa, maar vies is ook smerig! SME-ERIG! HA! Vastgeluld..
Kasta: Euuuh, alrighty then .
quote:
Conclusies trekken is ook al niet je sterkste punt. Gelegenheid maakt de dief, maar de dief moet ook willen stelen. Er is dus zeker ook in die gedachtengang een grote ruimte voor eigen initiatief.
Euuh correct, waarna jij zei dat je in het geval van aantrekkingskracht en gelegenheid ook daadwerkelijk op rooftocht zou gaan, dus wat is (wederom) in godsnaam je punt? .
quote:
Fysieke aantrekkingskracht kun je niet altijd iets mee uit praktisch oogpunt. Je kunt niet midden op een markt gaan staan neuken (ja het KAN). Dat doe je dus niet. Ook weer sim-pel, maar weer niet passend in Kasta's allesomvattende perspectief en dus zie ik nu al wel weer welke kant het opgaat.
Vandaar dat ik bij elke vervolgpost zowel aantrekkingskracht EN gelegenheid meenam in m'n hypotheses...
quote:
Ik denk dat je het gewoon niet begrijpt wat ik neerzet, eerlijk gezegd.
Je bedenkt "gezegdes", probeert mijn mening te ontkrachten, gaat me simpelweg herhalen om dát vervolgens notabene als argument te gebruiken en dan begríjp ik niet wat je neerzet?
Dude, je begrijpt zélf niet eens meer wat je doet
quote:
Dat komt zeker niet op de tweede plaats.
Dat het eventueel op de tweede plaats zou komen was slechts mijn aanname, jijzelf nóemde het notabene niet eens als criterium..
quote:
Ik vind betalen voor seksuele handelingen echt iets compleet anders dan een gelegenheidsdief met wil zijn.
Nah, om daar in mee te gaan:
Wanneer je op een date gaat en wilt neuken mits er fysieke aantrekkingskracht en gelegenheid is, dan is het dus met voorbedachte rade.
Wanneer je naar de hoeren gaat om te neuken, is het ook met voorbedachte rade.

Oftewel, je neukt pertinent een wijf dat snel met iemand het bed induikt, waarbij het in feite niet van belang is of ze er nu wél of géén geld voor vraagt... Volgens notabene je eigen bewering hang je je lul er immers toch wel in mits er fysieke aantrekkingskracht en gelegenheid is.
quote:
Gek hoe je blijft vragen om argumenten om deze telkens af te doen als uitzonderingen. Opmerkelijk figuur ben je!
Nah, doe jij eens gek en geef ome kasta eens een lief voorbeeldje waarbij ik een argument afdoe als uitzondering?
pi_48016848
quote:
Nah, om daar in mee te gaan:
Wanneer je op een date gaat en wilt neuken mits er fysieke aantrekkingskracht en gelegenheid is, dan is het dus met voorbedachte rade.
Wanneer je naar de hoeren gaat om te neuken, is het ook met voorbedachte rade.

Oftewel, je neukt pertinent een wijf dat snel met iemand het bed induikt, waarbij het in feite niet van belang is of ze er nu wél of géén geld voor vraagt... Volgens notabene je eigen bewering hang je je lul er immers toch wel in mits er fysieke aantrekkingskracht en gelegenheid is.
Dit is gewoon hilarisch, willekeurige overeenkomsten zoeken en er een lulvredenering aan vasthangen. Ik snap echt niet waar je die poep ook vandaan blijft halen, jij moet goed aan de schijterij zijn.

Norrit!
quote:
Euuuuh, ok . Dat zeg ik nu al een postje of tien, dus wat wil je hier in godsnaam mee zeggen? .

Kasta: Poep is vies.
Verloren_onschuld: Jaaahaaa, maar vies is ook smerig! SME-ERIG! HA! Vastgeluld..
Kasta: Euuuh, alrighty then
Dit mag toch het toppunt van nonsens genoemd worden.

Dude, je gebruikt stelregels ... JIJ... en daar wijs ik je op en zeg dat het een onzincriterium is. Eerst is dat niet zo en nu toch dan wel?

Als je het nog snapt... dan mag je lekker doorgaan... elders!
quote:
Nah, doe jij eens gek en geef ome kasta eens een lief voorbeeldje waarbij ik een argument afdoe als uitzondering?
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, dat houdt dan slechts in dat niet iedere man mijn theorie aanhangt natuurlijk .
Het is geen theorie, het is een laf criterium wat nergens op slaat en dat is je al enige malen voorgehouden.

De rest bespreek je maar met je dagboek.

Ik vind het niets toevoegen aan dit topic en ik denk de mods ook niet, dus als je graag erover door wil gaan, schrijf maar in je dagboek plus antwoorden.

P.S. TIP! Hou het bij wijven neuken en je mond verder dichthouden!

[ Bericht 17% gewijzigd door Verloren_onschuld op 04-04-2007 20:05:36 ]
Verbaal terrorist
  woensdag 4 april 2007 @ 20:04:34 #110
136780 Nosh
hurpdurp
pi_48017320
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:40 schreef Misstique het volgende:

[..]

Maar ik ben het met je eens dat neuken op de eerste date niet echt handig is als je de persoon in kwestie als relatiemateriaal ziet. Tuurlijk zijn er weer uitzonderingen, maar je oogst weinig respect door zo 'makkelijk' over te komen.
Dat, en het is domweg leuker om je even in te houden.

Niks mis met meteen op elkaar duiken na 2 drankjes en een vage klik ergens, maar naar mijn mening is even je meest primaire denkvermogen uitschakelen en een stapje terug doen een stuk relaxeter. Hangt er natuurlijk vanaf welke kant je op wilt met iemand, maar bij gelijk neuken kies je er 9 van de 10 keer samen voor om het te degraderen naar een status van 'vluchtige scharrel'', en in sommige gevallen is dat naderhand best jammer

De tijd ervoor nemen zorgt er trouwens ook voor dat de spanning flink opgevoerd wordt, als prettige bijkomstigheid. Maakt alles nét wat beter. Tenzij ze uiteindelijk motorisch gestoord blijkt en gezegend is met het ritmegevoel van een dronken gnoe, maar dat is een ander verhaal.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_48017395
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:04 schreef Nosh het volgende:
7
De tijd ervoor nemen zorgt er trouwens ook voor dat de spanning flink opgevoerd wordt, als prettige bijkomstigheid. Maakt alles nét wat beter. Tenzij ze uiteindelijk motorisch gestoord blijkt en gezegend is met het ritmegevoel van een dronken gnoe, maar dat is een ander verhaal.
Ow do tell!
Verbaal terrorist
  woensdag 4 april 2007 @ 20:06:43 #112
136780 Nosh
hurpdurp
pi_48017411
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:53 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Dit is gewoon hilarisch, willekeurige overeenkomsten zoeken en er een lulvredenering aan vasthangen. Ik snap echt niet waar je die poep ook vandaan blijft halen, jij moet goed aan de schijterij zijn.

Norrit!
En toch blijf je happen.

Als je het echt zo hilarisch vindt: sta erboven, en ga er niet continu op in.
Dit begint doodvermoeiend te worden. Geldt voor beide kanten overigens.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_48017464
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:06 schreef Nosh het volgende:

[..]

En toch blijf je happen.

Als je het echt zo hilarisch vindt: sta erboven, en ga er niet continu op in.
Dit begint doodvermoeiend te worden, van beide kanten.
Ik vind het hilarisch, die antwoorden. Daarom bleef ik reageren. Je blijft benieuwd waar hij nu weer mee komt.

Ik ben er ook klaar mee, ik wil dat sappige verhaal horen waar je post naar verwijst.

Sensatiezoeker +5
Verbaal terrorist
pi_48017503
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:04 schreef Nosh het volgende:
Tenzij ze uiteindelijk motorisch gestoord blijkt en gezegend is met het ritmegevoel van een dronken gnoe, maar dat is een ander verhaal.
Je spreekt uit ervaring?
  woensdag 4 april 2007 @ 20:14:28 #115
47102 Elvi
miemkwien
pi_48017746
Nu willen we de verhalen he Nosh
pi_48017792
* Verloren_onschuld tikt zenuwachtig op zijn bureau

B.
Verbaal terrorist
pi_48017800
nog steeds single

slechte tvp wel he
pi_48017866
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
nog steeds single

slechte tvp wel he
Het verrassingseffect is ook minder groot dan je zou verwachten...
Verbaal terrorist
pi_48018001
Gevoelig jongens scoren minder dan de macho types.
Vrouwen willen graag een gevoelige man maar worden toch altijd weer aangetrokken tot de macho`s.
Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 april 2007 @ 20:21:40 #120
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_48018092
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:19 schreef moki het volgende:
Vrouwen willen graag een gevoelige man maar worden toch altijd weer aangetrokken tot de macho`s.
ben ik niet met je eens...
dat vrouwen zich meer aangetrokken voelen tot macho's
het is juist niet leuk om maar achter iemand aan te huppelen die echt iedere vrouw om zijn hand kan wikkelen...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_48018196
Hup Nosh. Vooruit met die gnoe.
pi_48018306
quote:
Ik vind macho's echt verschrikkelijk .
Tap tap tap
  woensdag 4 april 2007 @ 20:30:53 #123
136780 Nosh
hurpdurp
pi_48018443
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:09 schreef Misstique het volgende:

[..]

Je spreekt uit ervaring?
Heul lang (goede 3 jaar) geleden, vakantiescharrel. 4 weken om elkaar heen gedraaid, 4 weken lang alleen maar 'als we nu rustig aan doen, dan gaat dit nog jáááren mee'-argumenten van beiden.
Hey, we waren jong en naiëf, en dat ze in een derdewereld-dorp in Drenthe woonde maakte ook niks uit, want echte liefde overwint iedere cultuurschok!

Uiteindelijk toch bij elkaar in de tent belandt, en toen bleek de combinatie van gruwelijke onervarenheid, een gebrek aan licht (én bijziendheid ), gebrek aan ruimte en gierende onzekerheid nogal tegen ons te werken. Beetje tegen elkaar aan schurken, wat onwennig hobbelen, vervolgens keilde zij de halve tent om door haar evenwicht te verliezen en uiteindelijk lagen we daar elkaar met een 'tja, is dit het nu'-blik. Ik had bij wijze van spreken hem net zo goed tegen mijn slaapzak kunnen duwen, en met een beetje pech is dat nog gebeurd ook.

Zelden met zo'n opgelucht gevoel mijn spullen bij elkaar gegrabbeld en de laatste middag-stress in gegaan.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_48018638
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:30 schreef Nosh het volgende:
-verhaal
Whehehe.
pi_48018810
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vind macho's echt verschrikkelijk .
Precies dat roepen alle vrouwen!

Maar die macho`s hebben altijd een vrouw. En de gevoelig jongens toch minder als ik binnen mijn vriendenkring kijk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 april 2007 @ 20:43:12 #126
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_48018998
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:39 schreef moki het volgende:

[..]

Maar die macho`s hebben altijd een vrouw. En de gevoelig jongens toch minder als ik binnen mijn vriendenkring kijk.
dan moet je misschien eens om je heen kijken?
en niet in een hoekje gaan zitten afwachten?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_48019093
quote:

[..]

Ja, maar wat voor vriendin hebben ze? Is dat het soort vriendin waar jij op zit te wachten?
Tap tap tap
pi_48019108
quote:
Macho's is niet het woord, sociaal vaardige jongens met uitstraling klinkt al beter.
Verbaal terrorist
pi_48019154
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:30 schreef Nosh het volgende:
-verhaal-
Toch altijd mooi die kalverliefdes.
Verbaal terrorist
pi_48019727
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:

Nee hoor, ik kleed me ook geil in de winter
Wel een trui en een lange broek aan.. maar wat daaronder zit aan lingerie.. olala
pi_48019768
quote:

[..]

Ja zo'n tokkie wijf met zo'n gouden ketting om haar nek waar haar naam op staat
pi_48019887
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:00 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Wel een trui en een lange broek aan.. maar wat daaronder zit aan lingerie.. olala
Je kleedt je geil? .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 april 2007 @ 21:05:47 #133
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_48019947
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:

wat een onzin, zomer of winter weerhoud mij iig niet om rokjes te dragen hoor
hoezo zouden vrouwen in de winter minder geil zijn?
speelser, in de zomer, in de winter juist lekker krols en kroelerig
en beter in de zomer gekleed, ik heb niet eens een zomer of winter garderobe, draag alles het jaar door
dus nee bent t er niet mee eens
in de winter ben ik net zoals in de zomer, hooguit wat meer buiten te vinden
Today is life -

Dale Carnegie
pi_48020248
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, maar wat voor vriendin hebben ze? Is dat het soort vriendin waar jij op zit te wachten?
Nee dat zeker niet zijn meestal toch die breezah sletjes.
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:43 schreef Ynske het volgende:

[..]

dan moet je misschien eens om je heen kijken?
en niet in een hoekje gaan zitten afwachten?
Ik zit ook niet in een hoekje hoor. Ik kijk genoeg om me heen kan alleen geen goede kandidaten vinden.
Ik heb zaterdag weer een date dus wie weet
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 april 2007 @ 21:14:24 #135
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_48020315
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:12 schreef moki het volgende:

[..]

Nee dat zeker niet zijn meestal toch die breezah sletjes.
[..]

Ik zit ook niet in een hoekje hoor. Ik kijk genoeg om me heen kan alleen geen goede vrouwen vinden.
ik weet niet hoor, maar heb vaak t idee dat mensen er veel te veel mee bezig zijn om te scoren, te daten en zich alleen maar richten op het krijgen van een relatie.
leef, geniet, en zie wat ervan komt...

niet persoonlijk bedoeld
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 4 april 2007 @ 21:16:32 #136
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48020432
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:12 schreef moki het volgende:

[..]

Hup, inpakken die condooms!
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_48020680
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:00 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik zie geen foto's...
Verbaal terrorist
pi_48020729
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:21 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik zie geen foto's...
Dan moet je beter kijken
pi_48020747
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:14 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik weet niet hoor, maar heb vaak t idee dat mensen er veel te veel mee bezig zijn om te scoren, te daten en zich alleen maar richten op het krijgen van een relatie.
leef, geniet, en zie wat ervan komt...

niet persoonlijk bedoeld
Ik date toch wel om een partner te vinden niet om te scoren. Daten is om elkaar beter te leren kennen daaruit maak ik op
wat ik er verder mee wil.
Een date kan hartstikke gezellig zijn en maar is als er voor de rest geen vonk is dan heb je in iedere geval een gezellige avond gehad.
  woensdag 4 april 2007 @ 21:22:58 #140
158551 hele_nare_user
...en niet anders
pi_48020759
waarschijnlijk ben ik zodanig naar dat geen enkel meisje met me daten wilt.

tvp
Met het lezen van bovenstaande post ga je akkoord met het regelement van de nare users-commissie.
Vraag, klacht of een geheime liefde voor me?
pi_48020820
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:22 schreef Misstique het volgende:

[..]

Dan moet je beter kijken
Ik zie geen lingeriefoto's ...
Verbaal terrorist
pi_48020860
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:16 schreef webspider het volgende:

[..]

Hup, inpakken die condooms!
Die heb ik altijd wel op zak. Je weet maar nooit
pi_48021454
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:24 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Die heb ik alleen op mijn computer..

En voor mijn toekomstige vriendje

(die ik op dit moment niet heb overigens.. anders zou ik niets te zoeken hebben in dit topic)
pi_48021490
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:24 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

En waar zijn de jouwe dan trouwens? Huh?
pi_48021503
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:36 schreef Twinkle20 het volgende:

(die ik op dit moment niet heb overigens.. anders zou ik niets te zoeken hebben in dit topic)
Hint!

Jongens, kom op! Duik erop!
Verbaal terrorist
pi_48021547
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

En waar zijn de jouwe dan trouwens? Huh?
Ik doe niet aan lingerie, gewoon rielekste boxers...
Verbaal terrorist
pi_48021621
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Hint!

Jongens, kom op! Duik erop!
Ben niet zo van dat internet daten
Leer iemand liever kennen op een festival of op een feestje bij iemand thuis ofzo.. ongedwongen sfeertje enzo, je weet
pi_48021665
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:38 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik doe niet aan lingerie, gewoon rielekste boxers...
Verwachtte ook geen foto's in lingerie natuurlijk
Want die krijg je van mij ook niet
pi_48021772
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:40 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Verwachtte ook geen foto's in lingerie natuurlijk
Want die krijg je van mij ook niet
Ik vroeg er niet om, ik constateerde dat er geen foto's te zien waren.
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:39 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ben niet zo van dat internet daten
Leer iemand liever kennen op een festival of op een feestje bij iemand thuis ofzo.. ongedwongen sfeertje enzo, je weet
Ik ben niet zo van het fok!-daten, dat is meer wat voor anderen hier.

Een feestje of iets dergelijks is inderdaad een betere aanleiding en zo zijn er vele andere wegen.
Verbaal terrorist
  woensdag 4 april 2007 @ 21:49:56 #150
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48022120
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:42 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Een feestje of iets dergelijks is inderdaad een betere aanleiding en zo zijn er vele andere wegen.
Wat maakt het uit hoe je iemand ontmoet
pi_48022255
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:49 schreef Frezer het volgende:

[..]

Niets, ik stip slechts aan dat er vele mogelijkheden zijn buiten internetdating.
Verbaal terrorist
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 april 2007 @ 21:52:57 #152
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_48022265
quote:

[..]

lijkt me niet, zolang je maar niet alleen afspreekt met als doel zoenend/of meer te gaan eindigen in een enorme relatie terwijl je elkaar nog niet kent
Today is life -

Dale Carnegie
pi_48022271
quote:

[..]

Voor mij veel.
Als je iemand gaat daten via internet, dan is het een echte date. Dan ligt het er zooo dik bovenop..
Als je op een feestje nieuwe mensen leert kennen, dan heerst er voor mijn gevoel een meer ongedwongen sfeer. Je raakt daar aan de praat met mensen die je echt boeien, waar je in geinteresseerd bent. Daar ben je niet om te daten en ga je er niet met een bepaalde verwachting heen. Ik voel me dan veel vrijer en gedraag me dan als mezelf.

Op zo'n internetdate zal ik nooit mijzelf zijn.. of die ander moet mij wel bijzonder goed op mijn gemak kunnen stellen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 april 2007 @ 21:54:54 #154
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_48022356
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:53 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Voor mij veel.
Als je iemand gaat daten via internet, dan is het een echte date. Dan ligt het er zooo dik bovenop..
Als je op een feestje nieuwe mensen leert kennen, dan heerst er voor mijn gevoel een meer ongedwongen sfeer. Je raakt daar aan de praat met mensen die je echt boeien, waar je in geinteresseerd bent. Daar ben je niet om te daten en ga je er niet met een bepaalde verwachting heen. Ik voel me dan veel vrijer en gedraag me dan als mezelf.

Op zo'n internetdate zal ik nooit mijzelf zijn.. of die ander moet mij wel bijzonder goed op mijn gemak kunnen stellen.
Ben ik niet met je eens
je kunt via t internet ook gewoon lekker in de kroeg afspreken zonder bijbedoelingen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_48022466
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:54 schreef Ynske het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens
je kunt via t internet ook gewoon lekker in de kroeg afspreken zonder bijbedoelingen
Mwoah, ik ben het wel met Twinkle eens dat het er dan toch wat dikker opligt dat er meer inzit. Bij een toevallige ontmoeting met iemand die je eerder gezien hebt is dat veel ongedwonger en veel vertrouwder.
Verbaal terrorist
pi_48022575
quote:

[..]

Voor mij veel.
Als je iemand gaat daten via internet, dan is het een echte date.
Je kan iemand ook eerst leren kennen via internet, bijvoorbeeld via een forum , en dan eens afspreken zonder bijbedoelingen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 april 2007 @ 22:00:27 #157
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_48022606
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:57 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Mwoah, ik ben het wel met Twinkle eens dat het er dan toch wat dikker opligt dat er meer inzit. Bij een toevallige ontmoeting met iemand die je eerder gezien hebt is dat veel ongedwonger en veel vertrouwder.
het is idd ongedwongen
maar afspraken via internet waar jezelf meteen vanuit gaat van wat vind ie van me etc dan maak je t gedwongener, als je zelf ernaar toe gaat, omdat je iemand wil leren kennen en niet meteen eisen eraan stelt hoeft dit niet dikker erop te liggen dat het een 'date' voor het single af te worden is.
zolang je zelf niet enorm veel waarde hecht aan het alleen zijn, zul je makkelijker zijn in omgang met (nieuwe) mensen en de contacten die je legt (hetzij via de kroeg, het internet, de trein of het sportveld)
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 april 2007 @ 22:00:47 #158
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_48022620
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:59 schreef Misstique het volgende:

[..]

Je kan iemand ook eerst leren kennen via internet, bijvoorbeeld via een forum , en dan eens afspreken zonder bijbedoelingen.
dat bedoel ik

mensen leren kennen
en niet meteen gaan denken over een relatie met die mensen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_48022662
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:59 schreef Misstique het volgende:

[..]

Voor een laag gehalte aan bijbedoelingen moet je vooral afspreken met 1 der singles in dit topic.
Verbaal terrorist
  woensdag 4 april 2007 @ 22:03:17 #160
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48022745
quote:

[..]

Voor mij veel.
Dat is maar net hoe zwaar je aan het woordje "date" tilt. Hier op Fok! noemen ze het een meet, als je dat prettiger vindt .
quote:

Ik heb zelden diepzinnige gesprekken gehad op een feestje; als je daar een leuk persoon tegenkomt ken je die na een avond echt niet veel beter als via internet ofzo. Het afspraakje dat daarna zou komen is toch net zo goed een date?Iemand leren kennen doe je pas als je die persoon regelmatig ziet bv via werk, school, vrienden.
pi_48022783
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:01 schreef Verloren_onschuld het volgende:

Voor een laag gehalte aan bijbedoelingen moet je vooral afspreken met 1 der singles in dit topic.
meen je nu echt dat je niet zou kunnen afspreken met iemand hier zonder bijbedoelingen

dat is erg
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 april 2007 @ 22:04:50 #162
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_48022834
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef Frezer het volgende:

[..]

Dat is maar net hoe zwaar je aan het woordje "date" tilt. Hier op Fok! noemen ze het een meet, als je dat prettiger vindt .
[..]

Ik heb zelden diepzinnige gesprekken gehad op een feestje; als je daar een leuk persoon tegenkomt ken je die na een avond echt niet veel beter als via internet ofzo. Het afspraakje dat daarna zou komen is toch net zo goed een date?Iemand leren kennen doe je pas als je die persoon regelmatig ziet bv via werk, school, vrienden.
heuy, wel bij een glas wijn he

waarom gooien we idd t woord date niet overboord, daaraan hangt echt zo'n presteergevoel aan heb ik t idee
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 april 2007 @ 22:05:20 #163
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_48022860
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

meen je nu echt dat je niet zou kunnen afspreken met iemand hier zonder bijbedoelingen

dat is erg
gut Petit, ik ben t weer eens met je eens
Today is life -

Dale Carnegie
pi_48022884
Punt is dat ik door ervaringen in verleden continu te maken kreeg met mensen die meer van mij wilden dan ik van hen.
Dus wat dat betreft ben ik een beetje achterdochtig en spreek ik niet snel meer met iemand af die ik via internet heb leren kennen.
Want in het verleden draaide het er vaak op uit dat die ander 'meer' wilde zeg maar. Terwijl ik er met een nuchtere kijk op af ging zo van: 'Eens kijken of het een gezellige dag zal worden met zo'n wildvreemd iemand'.

En ik spreek af en toe ook weleens van die mensen op internet (vooral mannen).. die hebben dan ergens mijn profiel gelezen .. bijvoorbeeld hier op fok en voegen me daarna toe.
Echt.. dan heb ik nog geen 5 zinnen gesproken of ze beginnen al over afspreken... leave me alone zeg...

Snap je? Daarom ben ik niet zo van het internetdaten. Ik heb meegemaakt dat 9 op de 10 keer die ander het er zo dik bovenop legt en daar heb ik totaal geen zin in. In het echte leven heb ik daar veeeel minder (zeg maar nauwelijks) last van gelukkig.
  woensdag 4 april 2007 @ 22:06:24 #165
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48022899
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:01 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Dat kan, .

Dat jij dat niet kan is een ander verhaal, .
pi_48022942
quote:

[..]

[..]

Tja een meet, een date.. we bedoelen uiteindelijk allemaal hetzelfde.
Stel dat we met de singles hier een meet zouden organiseren, dan zou ik niet komen want sommige mensen verwachten daar dan het een en ander van en ik heb geen zin om als een koe gekeurd te worden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 april 2007 @ 22:08:18 #167
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_48022980
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:07 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Stel dat we met de singles hier een meet zouden organiseren, dan zou ik niet komen want sommige mensen verwachten daar dan het een en ander van en ik heb geen zin om als een koe gekeurd te worden.
dan weet jij niet hoe de meeste personen hier in elkaar zitten
ik denk eerder dat het een gezellige boel in een kroeg met veel bier en roddels zal worden

althans ik heb niet t idee dat iedereen heel wanhopig naar die meet zou komen om er maar een slaatje uit te slaan
Today is life -

Dale Carnegie
pi_48023030
quote:

[..]

[..]

Nou dat scheelt van persoon tot persoon denk ik.
Ben laatst bij mijn beste vriendin langs geweest. Toevallig kwam daar een vriend van haar vriend binnen vallen. We hebben met zijn allen gekookt, gegeten, gelachen, gepraat.
Werd op een gegeven moment heel gezellig en diepzinnig tussen die vriend die binnen kwam lopen en mij.
Beste vriendin voelde dat gelukkig aan en haalde het ineens in haar hoofd om de hond uit te gaan laten haha. Maar da;s gewoon een totaal andere sfeer waar ik mijzelf veeeeel meer bij op me gemak voel. En dan kan ik pas mijzelf zijn.
  woensdag 4 april 2007 @ 22:10:27 #169
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48023080
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Punt is ...
Dat is denk ik sterk afhankelijk hoe je er zelf mee omgaat. Zoals je zelf al aangeeft zijn de "daten/neukuh? types er vrij gemakkelijk uit te schiften.

En dat de ene wel een klik voelt of meer wil en de ander niet, dat kun je altijd treffen.
pi_48023110
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:08 schreef Ynske het volgende:

[..]

dan weet jij niet hoe de meeste personen hier in elkaar zitten
ik denk eerder dat het een gezellige boel in een kroeg met veel bier en roddels zal worden

althans ik heb niet t idee dat iedereen heel wanhopig naar die meet zou komen om er maar een slaatje uit te slaan
Ik hoop dat de instelling die jij daarbij hebt gedeeld wordt door meer mensen die dan eventueel op zo'n meet zouden komen
Ikzelf heb ook gewoon zin in een leuke dag met veel leuke verhalen en gewoon gezellig doen enzo

En dat roddelen laat ik maar even zitten, want velen van jullie ken ik helemaal niet
  woensdag 4 april 2007 @ 22:12:21 #171
136780 Nosh
hurpdurp
pi_48023171
quote:

[..]

Welnee.
Intenties en verwachtingen verschillen altijd, maar het overgrote merendeel ziet het puur als een manier om elkaar eens te spreken, met bier, goed eten (al wilt het nogal eens verschillen, zeker als je in een budget pizzaria terecht komt ) en sfeer. Zo'n reeks is dan alleen maar een aanknopingspunt, meer niet.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 april 2007 @ 22:14:15 #172
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_48023253
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik hoop dat de instelling die jij daarbij hebt gedeeld wordt door meer mensen die dan eventueel op zo'n meet zouden komen
Ikzelf heb ook gewoon zin in een leuke dag met veel leuke verhalen en gewoon gezellig doen enzo

En dat roddelen laat ik maar even zitten, want velen van jullie ken ik helemaal niet
tot nu toe, is t me alleen maar bevallen
tuurlijk is t onwennig om de eerste keer binnen te komen, maar gezellig word t wel, en echt niet iedereen is op neuken uit
Today is life -

Dale Carnegie
pi_48023278
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:06 schreef Twinkle20 het volgende:
En ik spreek af en toe ook weleens van die mensen op internet (vooral mannen).. die hebben dan ergens mijn profiel gelezen .. bijvoorbeeld hier op fok en voegen me daarna toe.
Echt.. dan heb ik nog geen 5 zinnen gesproken of ze beginnen al over afspreken... leave me alone zeg...
Dat zijn dan ook losers, ik heb ze ook wel eens. Blokkeren en weg met die idioten.
  woensdag 4 april 2007 @ 22:14:54 #174
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48023285
quote:

[..]

Idd de context van de voorbeelden die jij aanhaald zijn nogal daar op gericht. Maar er worden tig andere meets gehouden zonder die date insteek.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 april 2007 @ 22:15:38 #175
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_48023323
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:14 schreef Frezer het volgende:

[..]

Idd de context van de voorbeelden die jij aanhaald zijn nogal daar op gericht. Maar er worden tig andere meets gehouden zonder die date insteek.
idd, en dat is juist t leuke, om daar mensen te leren kennen
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 4 april 2007 @ 22:15:43 #176
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48023330
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:14 schreef Misstique het volgende:

[..]

Dat zijn dan ook losers, ik heb ze ook wel eens. Blokkeren en weg met die idioten.
Van geslacht veranderen helpt!
pi_48023569
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:15 schreef Ynske het volgende:

[..]

idd, en dat is juist t leuke, om daar mensen te leren kennen
een meet van de R&P SC lijkt me weleens leuk op zich, maar die meets die vroeger bij de singles topics weleens op het programma stonden, leken me helemaal niks.
Tap tap tap
  woensdag 4 april 2007 @ 22:21:41 #178
88139 JoeyT
pi_48023609
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:59 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als je de volgende keer even grammaticacontrole over je bericht haalt, vind ik het goed .

Nah, nog maar eens 1 van m'n theoriën/principes dan maar:

En tja, hoe leg ik het uit... Euuuhm, stel, je hebt een compleet hondenkennel en een bos vol bomen...
De meerderheid van de honden zal 1 boom pakken waar ze vrijwel allemaal tegenaan zeiken, ik pak echter liever een fris, niet ondergezeken boompje .
Je doet zo moeilijk met je theorieen. Bij mij valt of staat alles bij verliefd worden. Word ik verliefd dan heb ik een langdurige relatie. Gebeurt dit niet, dan niet
  woensdag 4 april 2007 @ 22:22:13 #179
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48023641
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:09 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Maar da;s gewoon een totaal andere sfeer waar ik mijzelf veeeeel meer bij op me gemak voel. En dan kan ik pas mijzelf zijn.
Eigenlijk zeg je dat je in een vertrouwde omgeving pas echt jezelf kunt zijn. Waarom zou een "vreemd" persoon je niet zo op je gemak kunnen stellen dat je toch genoeg van jezelf laat zien om een hele leuke avond mee te hebben ?
pi_48024003
Dat hangt dus af van een bepaalde 'klik' .. hoeven geen gevoelens bij te komen kijken hoor.
Maar als iemand al lekker enthousiast tegen mij begint.. tja.. dan val ik vanzelf wel bij
Maar als die ander heel stil is en heel stil blijft, dan kom ik ook niet echt uit de verf. Of mijn enthousiasme, mijn manier van humor overneemt.

Stel dat dat niet gebeurt.. zit je daar een beetje je tijd te verdoen en wil je eigenlijk na 5 minuten al rechtsomkeer maken .. maar dat is dan ook weer onbeschoft. Ik kijk altijd liever eventjes de kat uit de boom maar als ik het gevoel heb dat het goed zit, dan durf ik mijzelf ook wel te laten zien:)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 april 2007 @ 22:31:58 #181
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_48024066
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Dat hangt dus af van een bepaalde 'klik' .. hoeven geen gevoelens bij te komen kijken hoor.
Maar als iemand al lekker enthousiast tegen mij begint.. tja.. dan val ik vanzelf wel bij
Maar als die ander heel stil is en heel stil blijft, dan kom ik ook niet echt uit de verf. Of mijn enthousiasme, mijn manier van humor overneemt.

Stel dat dat niet gebeurt.. zit je daar een beetje je tijd te verdoen en wil je eigenlijk na 5 minuten al rechtsomkeer maken .. maar dat is dan ook weer onbeschoft. Ik kijk altijd liever eventjes de kat uit de boom maar als ik het gevoel heb dat het goed zit, dan durf ik mijzelf ook wel te laten zien:)
ik ben daar altijd heel duidelijk in geweest
ok, we spreken af, maar als t niets is ben ik zo weer weg, lekker naar huis toe...
Today is life -

Dale Carnegie
pi_48024078
Ik word soms een soort van zenuwachtig of overmoedig bij vreemden dat ik juist heel veel ga praten en onzin uitkraam en ga stotteren en iedereen wegjaag .
Tap tap tap
pi_48024226
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

dat is erg
Nee, ik bedoel meer aan te geven dat het wel er dik bovenop zou liggen met al die mensen die het ow zo erg vinden single te zijn hier. Die willen zo graag van hun single-status af.

Ik heb geen interesse in het afspreken met mensen van hier. Ik ben al voorzien van genoeg.
Verbaal terrorist
pi_48024460
internetdating is stom
  woensdag 4 april 2007 @ 22:45:03 #185
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48024685
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:39 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
internetdating is stom
Niet daten ook.
pi_48024704
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:45 schreef webspider het volgende:

[..]

Niet daten ook.
en ik heb jouw foto gezien
pi_48025123
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:45 schreef ikhebeenvraagje het volgende:

[..]

.
Tap tap tap
  woensdag 4 april 2007 @ 22:57:19 #188
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48025161
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:45 schreef ikhebeenvraagje het volgende:

[..]

Daarom heet het ook een fotoboek.
pi_48025208
nee hoor je bent een lekker ventje hoor webspider, zo eentje om in te bijten zo fijn
pi_48025270
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
nee hoor je bent een lekker ventje hoor webspider, zo eentje om in te bijten zo fijn
Jouw kop is zeker kermis, zonder fotoboek .
Tap tap tap
  woensdag 4 april 2007 @ 23:01:06 #191
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48025317
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Als ik niet beter zou weten, zou ik bijna denken dat je een kloon bent die offtopic in [Singles] lult.

Maar vertel eens, hoe komt het dat je zo persoonlijk moet worden, heb ik je ooit het huis uit gezet ofzo? .
pi_48025325
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Jouw kop is zeker kermis, zonder fotoboek .
ik zie eerder nadelen dan voordelen bij het plaatsen van prive informatie en foto's
pi_48025437
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:01 schreef webspider het volgende:

[..]

Als ik niet beter zou weten, zou ik bijna denken dat je een kloon bent die offtopic in [Singles] lult.

Maar vertel eens, hoe komt het dat je zo persoonlijk moet worden, heb ik je ooit het huis uit gezet ofzo? .
Het komt idd helemaal uit het niets . Ik ben benieuwd.
Tap tap tap
pi_48025776
sorry kinders, het was onvolwassen van mij om zo te reageren.
Vergeef mij
pi_48026009
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:21 schreef JoeyT het volgende:
Je doet zo moeilijk met je theorieen. Bij mij valt of staat alles bij verliefd worden. Word ik verliefd dan heb ik een langdurige relatie. Gebeurt dit niet, dan niet
Ik ben/word nooit plotsklaps verliefd... Ben 1 keer verliefd geweest en dat was pas toen ik al een aantal weken met haar samen was... Dus tja, dan pak je het op een gegeven moment vanzelf wat plastischer aan...
pi_48026674
of je bekijkt het zo, mensen hebben een magnetisch veld, en als magneten trekken tegen polen elkaar aan.
Lucidity4All
pi_48031248
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:35 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
of je bekijkt het zo, mensen hebben een magnetisch veld, en als magneten trekken tegen polen elkaar aan.
Kasta heeft een beperkte polariteit dan
Verbaal terrorist
pi_48031375
keine Ahnung xd?
Lucidity4All
  donderdag 5 april 2007 @ 08:34:25 #199
141482 Q.
JurassiQ
pi_48031395
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

een meet van de R&P SC lijkt me weleens leuk op zich
Okee.
For great justice!
pi_48031490
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:17 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik ben/word nooit plotsklaps verliefd... Ben 1 keer verliefd geweest en dat was pas toen ik al een aantal weken met haar samen was... Dus tja, dan pak je het op een gegeven moment vanzelf wat plastischer aan...
Liefde behoort IMHO niet plastisch te zijn, seks kan dat wel zijn. Maar goed nu snap ik ook beter waar je vandaan komt.

Ik word wel plotsklaps verliefd, al gebeurt dat niet zo heel vaak.
Verbaal terrorist
pi_48031573
quote:
Op donderdag 5 april 2007 08:22 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Kasta heeft een beperkte polariteit dan
Nou, kijk voor de grap eens in dit topic; ik schijn de tegenpool van vrijwel iedereen hier te zijn .

Oftewel, iedereen voelt zich tot me aangetrokken met jouw persoontje als 1 van de hoogtepunten .
pi_48040454
quote:
Op donderdag 5 april 2007 08:34 schreef Q. het volgende:

[..]

Okee.
Mag ik ook komen?
pi_48040497
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:37 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Mag ik ook komen?
Je wilde toch niet?
pi_48043904
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:17 schreef kastanova het volgende:

[..]

nee, ik ken dat, ik kan wel een persoon heel aantrekkelijk vinden bij de eerste ontmoeting.
Maar echt verliefd? Nee, dat gaat over het innerlijk i.p.v. uiterlijk! En dat gaat ook niet over 1 nacht ijs. Ik ben misschien ook niet zo goed van vertrouwen, dat zal er ook iets mee te maken kunnen hebben. Er zit bij mij ook nog eens een groot verschil tussen een crush en een echte verliefdheid, een crush duurt meestal maar enkele dagen of weken, terwijl verliefdheid echt heel veel langer duurt.

en ik val ook zeker niet altijd op tegenpolen, mijn 100% tegenpool zou ik niet uit kunnen staan. Hier spreekt ervaring
pi_48048318
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:38 schreef Misstique het volgende:

[..]

Je wilde toch niet?
Maar jullie kunnen me misschien wel overhalen
pi_48049711
Ja, hoi, zaken die hier niét thuishoren: de kop van webspider, een R&P SC meet, 'ik leer Kasta wel ff een lesje, met z'n grote bek, deel 153' en meer van dat soort gedoe.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2007 17:41:22 ]
pi_48052140
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik word soms een soort van zenuwachtig of overmoedig bij vreemden dat ik juist heel veel ga praten en onzin uitkraam en ga stotteren en iedereen wegjaag .
Hé, dat klinkt bekend. Ik word dan ontzettend druk of ontzettend stil. (en de mensen die op de ONZ-meet waren kunnen dat beamen. Maar handige dingen zeggen doe ik dan weer niet.
  donderdag 5 april 2007 @ 19:18:40 #208
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_48052786
quote:
Op donderdag 5 april 2007 08:45 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nou, kijk voor de grap eens in dit topic; ik schijn de tegenpool van vrijwel iedereen hier te zijn .

Oftewel, iedereen voelt zich tot me aangetrokken met jouw persoontje als 1 van de hoogtepunten .
he leef jij ook nog

[ Bericht 2% gewijzigd door Gstyles op 06-04-2007 18:11:26 ]
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_48052797
quote:

[..]

Ik vind je vooral aandoenlijk, vat dat op zoals je wil.
Verbaal terrorist
  vrijdag 6 april 2007 @ 15:53:36 #210
127981 Misstique
11-07-2014
pi_48081924
Hebben alle singles vandaag vrij ofzo?
  vrijdag 6 april 2007 @ 15:57:31 #211
158551 hele_nare_user
...en niet anders
pi_48082031
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef Misstique het volgende:
ik niet, maar ik ben dan ook geen bekende single.
Met het lezen van bovenstaande post ga je akkoord met het regelement van de nare users-commissie.
Vraag, klacht of een geheime liefde voor me?
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:11:18 #212
94676 Garisson72
pi_48082447
ja het is stil hier he!
ik denk dat Verloren_Onschuld en Kasta iedereen een beetje murw gebeukt hebben.
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:29:21 #213
141482 Q.
JurassiQ
pi_48083020
quote:
Deze wel, daarom was ik even in de stad om heel geniepig van een afstand naar vrouwen te kijken.
For great justice!
  vrijdag 6 april 2007 @ 17:06:08 #214
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48084178
quote:
Op donderdag 5 april 2007 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:
zaken die hier niét thuishoren: de kop van webspider
Wat is er mis met mijn aanwezigheid?
pi_48086087
erg rustig hier...
Well-behaved women rarely make history
pi_48087724
quote:
Nope.. kwas vandaag hard aan het werk
Net thuis .. kga nu lekker aan mezelf denken.. kheb een druk weekendje voor de boeg
pi_48088877
Ben al een klein jaartje singel na een niet erg leuke relatie (althans, eerste weken wel leuk). Maar ik ben liever 100 keer singel dan nog 1 keer zo'n relatie, mis hem in dat opzicht totaal niet.
Wat ik wél graag zou willen is een leuke relatie, een écht leuke. Nooit gehad dus wil weleens weten hoe het is stapelverliefd te zijn en weten dat iemand ook stapelverliefd is op jou. Singel zijn is soms heel fijn, met niemand rekening te houden etc etc. Maar ik mis wel een maatje en het lichamelijke.
Passion is overrated maar singel zijn ook.
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:00:42 #218
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48089962
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:31 schreef vencodark het volgende:
Ben al een klein jaartje singel na een niet erg leuke relatie (althans, eerste weken wel leuk). Maar ik ben liever 100 keer singel dan nog 1 keer zo'n relatie, mis hem in dat opzicht totaal niet.
Ik snap nooit hoe zo'n relatie dan toch nog een tijd kan duren. Uit je post begrijp ik dat er in jouw geval niet eens sprake was van een 'verblindende' verliefdheid?
pi_48090799
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:00 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik snap nooit hoe zo'n relatie dan toch nog een tijd kan duren. Uit je post begrijp ik dat er in jouw geval niet eens sprake was van een 'verblindende' verliefdheid?
Nah ja, was mijn eerste relatie en wilde het toch een kans geven. Tuurlijk had ik eerder ermee moeten stoppen maar ej, das achteraf. Snapte het zelf ook niet, just try, try and try again. Was heus wel verliefd en eerste weken ging het goed, toen ging het berg afwaarts omdat we toch nogal verschilden. Kleine 4 mnd. volgehouden. Vraag niet hoe.

Hoe dan ook, daarom zou ik eens op een andere manier een relatie willen. Dat lijkt me leuk.
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:32:26 #220
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_48091063
Meldt !
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:36:18 #221
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48091199
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nah ja, was mijn eerste relatie en wilde het toch een kans geven. Tuurlijk had ik eerder ermee moeten stoppen maar ej, das achteraf. Snapte het zelf ook niet, just try, try and try again. Was heus wel verliefd en eerste weken ging het goed, toen ging het berg afwaarts omdat we toch nogal verschilden. Kleine 4 mnd. volgehouden. Vraag niet hoe.

Hoe dan ook, daarom zou ik eens op een andere manier een relatie willen. Dat lijkt me leuk.
Oh, dat valt nog mee dan, zeker omdat het ook nog je eerste relatie was. Ik verkijk me alleen op die gevallen die het zo soms voor elkaar krijgen jaren lang zulke relaties te hebben

Die relatie op een andere manier zal er vast wel komen. Heb geduld .
pi_48091337
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:36 schreef Frezer het volgende:

[..]

Oh, dat valt nog mee dan, zeker omdat het ook nog je eerste relatie was. Ik verkijk me alleen op die gevallen die het zo soms voor elkaar krijgen jaren lang zulke relaties te hebben

Die relatie op een andere manier zal er vast wel komen. Heb geduld .
Pcies, elke start is moeilijk zeggen ze toch.
Hoe dan ook, heb ook wel geduld maar heel typisch zie ik ineens overal stelletjes. Ben paranoide denk ik.
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:53:32 #223
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48091703
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hoe dan ook, heb ook wel geduld maar heel typisch zie ik ineens overal stelletjes. Ben paranoide denk ik.
Naar mate je ouder wordt worden het er ook steeds meer, .
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:57:58 #224
94676 Garisson72
pi_48091843
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee hoor, niet paranoide... of wel, maar dan ben je daar iig lang niet alleen in.
Volgens mij is het selectieve perceptie, toch?
  vrijdag 6 april 2007 @ 21:01:17 #225
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48091937
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:57 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dat is selectieve perceptie, toch?
Om dat echt uit te vinden zou je tijdens en na je relatie moeten gaan tellen, .
pi_48092751
quote:
Dat komt omdat je steeds continu aangevald voelt, en als een opgejaagde neuroot gedraagt, dat zelfs tijd insteekt om goed over te komen op een of andere forum.

Dude, je bent echt triest zo
pi_48093045
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:01 schreef Frezer het volgende:

[..]

Om dat echt uit te vinden zou je tijdens en na je relatie moeten gaan tellen, .
Zal ik onthouden. Toen ik nog een relatie had hoorde ik ineens 'bij de andere stelletjes'. Mits ik met mijn ex liep, anders hoor je weer bij de singelgroep.
  zaterdag 7 april 2007 @ 00:18:12 #228
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48098524
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:28 schreef -JSM- het volgende:

[..]

Dat komt omdat je steeds continu aangevald voelt, en als een opgejaagde neuroot gedraagt, dat zelfs tijd insteekt om goed over te komen op een of andere forum.

Zullen we het nu weer fijn over de bal hebben, en niet over de speler?

OT: Weet je waar pas veel singles rondlopen? De AutoRAI
pi_48098825
Alsof hij een speler is

Het is slechts een gimmick die wanhopig de aandacht van vrouwen probeert te trekken, meer niet
pi_48099221
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:06 schreef webspider het volgende:

[..]

Wat is er mis met mijn aanwezigheid?
Helemaal niets maar om het over je foto's te hebben is ook weer zo offtopic .

.
pi_48100031
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:28 schreef -JSM- het volgende:
Dat komt omdat je steeds continu aangevald voelt
Ik weet niet wát het is, maar ik ben het nu al volledig met je eens!
pi_48100772
-edit: Gewoon erop in blijven gaan, gewoon blijven voeden. Genoeg nu. Doe maar via pm, als het je echt zo diep zit.

[ Bericht 9% gewijzigd door Nosh op 07-04-2007 02:07:24 ]
pi_48101166
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 01:55 schreef -JSM- het volgende:
Dan ben je vast ook wel eens met m'n idee dat je de laatste tijd vaak geconfronteerd wordt met het argument dat je veel vrouwen gehad hebt, hetgeen je onbetrouwbaar maakt. Immers, er zijn vele vrouwen in je Kasta-show ingetrapt, gelardeerd met verbluffende manipulaties (wat je zelf ook toegeeft).
Euuuh, nou nee, ik ben er zelfs nog nooit mee geconfronteerd...
Ik ontmoet namelijk voornamelijk nieuwe vrouwen die zich vreemd genoeg door m'n reputatie niet laten afschrikken en de vrouwen die me al een tijdje kennen weten dat ik wel degelijk betrouwbaar ben .
quote:
Martin denkt: Hmmmz, da's lastig te omzeilen. Wat voor decor zal ik bij dit argument eens omheen bouwen
En dan krijg je ineens een lumineuze ingeving: Ja, ik geef toe: kveel vrouwen stukgeneukt. Maar, maar.. hé, ik deed het om de WARE te vinden. Weet je, ik ben nu nog steeds op zoek, boehoe , knipoog, knipoog "
Nou nee, eigenlijk niet; die vrouwen heb ik wel degelijk gewoon stukgeneukt...
Dat hele "de ware" gebeuren is pas vanaf m'n 22e gekomen, daarvoor was alles onder het motto "vlaggetje in de hand en neuken voor het vaderland"
quote:
Om dat decor te verstevigen, ga je zelfs gedichten onder je naam Martin Blokhuis rondstrooien op inet
Ej pssst, check de datum, da's uit 2001 .
quote:
zodat de naïeve meiden niet meer vatbaar zijn voor het argument dat je al veel vrouwen hebt gehad, en dat je toch wél een solide relatiemateriaal bent die betrouwbaar is.
Betrouwbaar - ja.
Solide relatiemateriaal - Nee.

Ik ben simpelweg te veeleisend, vreemdsoortig principieel en misschien ook wel te egocentrisch om onder die kwalificatie te vallen... Ik zal dan ook de laatste zijn die van zichzelf zou beweren de ideale partner te zijn.
quote:
Voor sommige vrouwen reden genoeg om alsnog een oriënterend gesprek met je aanknopen, in al hun naïviteit om je te overtuigen dat je heus de WARE gevonden hebt. Hetgeen je de gelegenheid biedt om wederom je geraffineerde manipulatie-wapens in te zetten, zoals we van je gewend zijn .
Hoe kan een vrouw een gesprek met me aanknopen als ik ze eerst al heb moeten overtuigen met argumenten zoals jij het stelt? .
Maar ondanks je chronologische en intellectuele, welhaast aandoenlijke tekortkominkjes, toch maar even een reactie: Het eventuele manipulatieve gedrag manifesteert zich eventueel pas tijdens de relatie.
Manipulatie kost immers energie en ik ben simpelweg té lui om energie te steken in iemand of iets waarbij het nog maar de vraag is of zij/hij/het me uberhaupt voor de langere termijn zal interesseren... Waste of my time...
Ik bedoel, je gaat ook geen dakpannen leggen als je nog niet eens de fundering van het huis gestort hebt,..
quote:
Face it: je bent gewoon een laffe hond die niet durft toe te geven dat je non-stop zit te playen, erop los manipuleert, en hier alles in het werk zet om goed over te komen op vrouwelijke lurkers. Allemaal om uiteindelijk te bereiken dat je aandacht krijgt van vrouwen, en dat ze toch wel uiteindelijk moeten erkennen dat je de ware jacob voor ze bent .
Ach jochie toch, als ik zou playen zoals "vroeger" zou ik meerdere vrouwen per week hebben, ik heb echter simpelweg de behoefte niet eens meer...
Als we het dan immers toch over vrouwelijke lurkers hebben, er lezen zo'n 5 (ex) bedpartners mee die allemaal kunnen bevestigen dat zíj degenen waren die telkens over seks begonnen.
Zou me een, op z'n zachtst gesteld, toch een behoorlijk vreemde player maken of niet?
quote:
Immers, het is onderhand duidelijk dat je wel stiekem ernaar hunkert, al die aandacht voor je bijzondere persoontje ..
Heb ik dat ooit ontkend dan? .
Zoals ik hier de aandacht op mezelf weet te vestigen, zo doe ik het in real life notabene ook...
Muurbloempjes zijn er al voldoende, ik zorg liever voor een beetje actie in de tent... .

Om daar dan direct maar even op door te gaan, ik durf zelfs te beweren dat ik hier in een topic als dit meer manipuleer dan ik in maanden tijden bij vrouwen doe, met jou als eeuwig stalkende lurker als treffend voorbeeld...
Hoeveel mensen stalk je op dit forum? Exact, eentje...
Wie? Wederom juist, mijn persoontje .

Waarom? Omdat je me een godsgruwelijk irritant kutfiguur vindt en een onbedwingbare drang hebt om me dat duidelijk te maken .

Wowie en dat via realiseer ik puur en alleen al via de digitale snelweg, go figure...
Hell, 100% dat als je een paar borstjes had gehad en me in real life zou kennen zou je dagelijks in je aftandse kampergolf voor m'n deur zou staan posten .
pi_48101191
quote:
Gewoon erop in blijven gaan, gewoon blijven voeden. Genoeg nu. Doe maar via pm, als het je echt zo diep zit.
Nah, een post als dat over de eventuele naiviteit van vrouwen of het playergedrag van mannen lijkt me toch meer toe te voegen aan een single topic dan een "Wat is het hier rustig" post, correct me if I'm wrong .
pi_48101270
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, een post als dat over de eventuele naiviteit van vrouwen of het playergedrag van mannen lijkt me toch meer toe te voegen aan een single topic dan een "Wat is het hier rustig" post, correct me if I'm wrong .
Naïeve vrouwen en player mannen, prima. Zolang het maar geen geflame over en weer wordt. Alweer.
  zaterdag 7 april 2007 @ 02:30:07 #236
136780 Nosh
hurpdurp
pi_48101273
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ging me meer om alle randzaken die aangehaald werden. Mij best dat het playergedrag (zowel van de player, als de gewillige 'slachtoffers') aangehaald wordt, niet ongelooflijk relevant, maar hey, moet kunnen. Maar trek het dan in het algemene, en ga niet op de man spelen. Laat staan hele analyses erbij halen aan de hand van wat cratief gegooglede emo-gedichten.

Maakt het zo gillerig en sfeerverpestend.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_48101290
Sneller en minder woorden. Ik ben zó hard de vent in deze relatie.
  zaterdag 7 april 2007 @ 02:31:52 #238
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48101294
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Zolang het maar geen geflame over en weer wordt. Alweer.
Het wordt zo langzamerhand tijd dat er van Fok!-wege meetlatten worden uitgedeeld, zodat eens en voor altijd kan worden vastgesteld wie nu eigenlijk de grootste piemel heeft. Zijn we daar ook weer vanaf.

Kun jij dat niet even regelen?
pi_48101310
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:31 schreef broer het volgende:

[..]

Het wordt zo langzamerhand tijd dat er van Fok!-wege meetlatten worden uitgedeeld, zodat eens en voor altijd kan worden vastgesteld wie nu eigenlijk de grootste piemel heeft. Zijn we daar ook weer vanaf.

Kun jij dat niet even regelen?
Mijn mailbox staat open voor vergelijkmateriaal. Al wil ik dan wel een 'c' op beide testikels en een streepje over de piemel zien lopen, om gegooglede leden te voorkomen.
  zaterdag 7 april 2007 @ 02:35:45 #240
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48101339
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn mailbox staat open voor vergelijkmateriaal. Al wil ik dan wel een 'c' op beide testikels en een streepje over de piemel zien lopen, om gegooglede leden te voorkomen.
Ik denk dat kastanova alleen 'kasta' op zijn piemel duldt.
  zaterdag 7 april 2007 @ 02:38:55 #241
136780 Nosh
hurpdurp
pi_48101368
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

^_ ^ , en het is net een olifantje.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_48101376
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:35 schreef broer het volgende:

[..]

Ik denk dat kastanova alleen 'kasta' op zijn piemel duldt.
Als het zijn eigen piemel maar is. Je naam op andermans piemel zetten getuigt van zulke verregaande narcisme dat ik het zelfs voor Kasta teveel van het goede vind.
pi_48101381
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:29 schreef Q. het volgende:

[..]

Deze wel, daarom was ik even in de stad om heel geniepig van een afstand naar vrouwen te kijken.
Ohhh ja echt. Ik ook. Mooie slanke kuiten die uit een paar mooi model hoge laarsjes uitkomen.
Iedereen heeft de lente kriebels. Ik ook. Maar ik voel me dan weer niet op me gemak en wil niet gezien worden.
al die mooie mensen om me heen, geen stofje zorg aan de lucht bij hun. Maar wel mooi weer dat wel.
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_48101399
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Als het zijn eigen piemel maar is. Je naam op andermans piemel zetten getuigt van zulke verregaande narcisme dat ik het zelfs voor Kasta teveel van het goede vind.
Ik heb weleens mijn naam op de billen van een vrouw gezet (met watervaste stift, de naieve doos . ) telt dat ook mee?
pi_48101430
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:42 schreef kastanova het volgende:

[..]
(met watervaste stift, de naieve doos . )
.

Maar alleen als je er een foto van hebt. Iets doet me vermoeden dat dat het geval is.
  zaterdag 7 april 2007 @ 02:52:41 #246
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48101538
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:38 schreef Nosh het volgende:
het is net een olifantje.
Verdomd!
pi_48101583
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:52 schreef broer het volgende:

[..]

Verdomd!
Ik moet die jongen overmorgen aankijken en ik weet nu al dat ik dan aan het olifantje moet denken. Ik was het net vergeten broer.
pi_48101599
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

.

Maar alleen als je er een foto van hebt. Iets doet me vermoeden dat dat het geval is.
Nee joh, ik heb in de meeste gevallen bij dergelijke kortstondige ontmoetingen slechts 1 attribuut mee... Veelal een digicam, maar in dit geval dus de stift...
  zaterdag 7 april 2007 @ 20:29:43 #249
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48118624
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik moet die jongen overmorgen aankijken en ik weet nu al dat ik dan aan het olifantje moet denken. Ik was het net vergeten broer.
Wees blij dat het het olifantje is, en niet het slurfje. .
pi_48141356
ja, wat is dit nou

heb ik vorig jaar zo hard meegepost in deze reeks tot ie werd verboden, is ie weer toegestaan, ben ik geen single meer
pi_48149649
Ik wil op dit moment maar om 1 reden een relatie: geld.

Manmanman, ik wil zo graag verhuizen, en ik heb er zo het inkomen niet voor. En dan hoor je van samenwonende stellen in je omgeving "ja, we wonen wel duur hoor, 700 euro huur" en dan denk ik WAT HEERLIJK, MAAR 350 DE MAN Werkelijk, ik zou een moord doen voor woonruimte van 500 of minder.

Ik moet echt een man. Met een inkomen.
  maandag 9 april 2007 @ 17:43:55 #252
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48150200
Ah, nu je het zegt. Een rijke vriendin, dat lijkt me ook wel praktisch ja.
pi_48150323
quote:
Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef thaleia het volgende:

Manmanman, ik wil zo graag verhuizen, en ik heb er zo het inkomen niet voor. En dan hoor je van samenwonende stellen in je omgeving "ja, we wonen wel duur hoor, 700 euro huur" en dan denk ik WAT HEERLIJK, MAAR 350 DE MAN Werkelijk, ik zou een moord doen voor woonruimte van 500 of minder.

Ik sprak een tijdje terug een vriendin die vorig jaar is gaan samenwonen in een appartementje, het was niet vreselijk groot maar prima als je met z'n tweetjes bent. En dan zeggen ze klagend en zuchtend; 'Weet je hoeveel we kwijt zijn aan huur per maand? ¤500!' En ik vragen, per persoon? Jeetje.
'Nee, in totaal'.
'O.'
Tap tap tap
  maandag 9 april 2007 @ 17:52:03 #254
141482 Q.
JurassiQ
pi_48150398
quote:
Op maandag 9 april 2007 17:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik sprak een tijdje terug een vriendin die vorig jaar is gaan samenwonen in een appartementje, het was niet vreselijk groot maar prima als je met z'n tweetjes bent. En dan zeggen ze klagend en zuchtend; 'Weet je hoeveel we kwijt zijn aan huur per maand? ¤500!' En ik vragen, per persoon? Jeetje.
'Nee, in totaal'.
'O.'
Ik betaal 2x zoveel in mn uppie man.
For great justice!
pi_48150489
Alles is duur als je single bent .
Tap tap tap
  maandag 9 april 2007 @ 17:58:43 #256
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_48150615
quote:

Dan doe je toch echts iets fout
quote:
Op maandag 9 april 2007 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Pardon?

Oef ben ik blij dat ik vrijgezel ben, toen ik mijn vriendin had, heeft me dat enorm veel geld gekost, maar goed, had ik ook wel voor over hoor, daar niet van
quote:
Op maandag 9 april 2007 17:52 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik betaal 2x zoveel in mn uppie man.
Kijk dit zijn echte mannen
  maandag 9 april 2007 @ 18:00:15 #257
141482 Q.
JurassiQ
pi_48150669
quote:
De maatschappij is niet aangepast op singles, alles is duur als je alleen woont en je houdt verrekte weinig over. Stom.
For great justice!
pi_48150674
Dat jij nou veel geld aan je vriendin uitgaf heeft niks te maken met huur .
Tap tap tap
  maandag 9 april 2007 @ 18:22:39 #259
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_48151251
nog lekkere dames hierzo
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
  maandag 9 april 2007 @ 18:25:01 #260
34663 SpeedyGJ
pi_48151313
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Dat jij nou veel geld aan je vriendin uitgaf heeft niks te maken met huur .
Gaf, gaf ik betaal ook alles zelf hoor ik kan makkelijk rond komen, kortom, of ik verdien te veel, of jullie doen het fout
pi_48151529
Je kunt ook heus wel woonruimte vinden als single, als je maar OF enorm goed verdient, OF je eisen bijstelt.

Maar omdat ik echt liever in Nijmegen woon dan in Arnhem (waar al diverse collega's naartoe zijn gevlucht vanwege de lagere huizenprijzen) heb ik gewoon liever een man met inkomen, dan kan ik hier blijven

Een winnend Staatslot mag ook.
pi_48151771
Ik ga binnenkort waarschijnlijk solliciteren op een functie in Arnhem, mag je foto's mailen zodra ik aangenomen ben .
pi_48151829
quote:
Yep.... ook zo leuk dat alles op 2 personen gericht is als je boodschappen gaat doen, 2 slavinken, 2 worstjes, voorverpakte bonen in zakken van 500 gram.......
A mind with a heart of it's own
pi_48151942
Is goed kasta, betreft het een goedverdienende baan?

Dat van die 2persoonshoeveelheden vind ik geen enkel probleem, ik eet gewoon twee dagen achter elkaar hetzelfde. Ben je een beetje creatief met sausjes enzo dan smaakt het ook nog eens totaal anders
pi_48152130
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:53 schreef thaleia het volgende:
Is goed kasta, betreft het een goedverdienende baan?

Dat van die 2persoonshoeveelheden vind ik geen enkel probleem, ik eet gewoon twee dagen achter elkaar hetzelfde. Ben je een beetje creatief met sausjes enzo dan smaakt het ook nog eens totaal anders
Die 350 huur gaat er in ieder geval wel van lukken ja .

Maar helaas, aan een vrouw die niet kan koken heb ik weinig .
pi_48152309
Ik ben wel heel goed met diepvriespizza's
pi_48152383
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:06 schreef thaleia het volgende:
Ik ben wel heel goed met diepvriespizza's
Zelfs dáár pleur ik nog extra ingrediënten op .

Maar je kunt toch wel íets klaarmaken? M'n persoonlijke voorkeuren gaan richting pittig vreten .
pi_48152534
Van pittig eten gaat m'n neus lopen
pi_48152582
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:13 schreef thaleia het volgende:
Van pittig eten gaat m'n neus lopen
Je kunt niet koken en zeurt nogal... Het is allemaal weinig hoopgevend wat betreft onze toekomstige liefdesrelatie thal .
pi_48155496
Wie had het hier over een liefdesrelatie?
pi_48156208
Koken is een koekie en hoeft helemaal niet duur te zijn, dat zou iedere single toch zichzelf wel eigen kunnen maken.
Financieel gezien, zeker wat betreft woonruimte, is een partner de beste optie. Maar goed, daarentegen heb je aan een partner mentaal weer een hoop gedonder. Aan de andere kant heb je als single weer meer tijd over om je te ontwikkelen en een betere baan te vinden zodat je een hoger salaris kan krijgen. Zo heeft alles zijn voor- en nadelen.

B.
Verbaal terrorist
  maandag 9 april 2007 @ 21:04:09 #272
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48156641
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:48 schreef DrMarten het volgende:
ook zo leuk dat alles op 2 personen gericht is als je boodschappen gaat doen, 2 slavinken, 2 worstjes
Dat zijn toch de eenpersoonsbakjes? Ik ging er altijd van uit dat de bakjes met vier slavinken of vier worstjes voor de stelletjes waren.
pi_48157177
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:35 schreef thaleia het volgende:
Wie had het hier over een liefdesrelatie?
Ja duhuh, als ik ga samenwonen wil ik ook trouwen en kinderen! En een hond die Hector heet .
  maandag 9 april 2007 @ 21:24:00 #274
141482 Q.
JurassiQ
pi_48157441
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ja duhuh, als ik ga samenwonen wil ik ook trouwen en kinderen! En een hond die Hector heet .
Opel is een goed merk voor samenwonende mensen.
For great justice!
pi_48157525
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wel een Golden Retriever toch?
A mind with a heart of it's own
pi_48157646
quote:
Ja, ga maar eens als single in een hotel zitten. Dat is duur.
  maandag 9 april 2007 @ 21:33:00 #277
75736 Gstyles
pi_48157801
Bloemetjes voor de ramen, een scheiding in je haar en een labrador. Ook leuk is een stoeptegel met je naam er op bij de deur en op zondag naar de kerk. Mijn voorkeur gaat uit naar een Opel stationwagen en iedere dag een ruitjes blouse aan en natuurlijk een 9 tot 5 als ambtenaar niet te vergeten
pi_48160043
Zojuist iets meegemaakt wat ik in mijn hele single-bestaan nog nóóit heb meegemaakt.
Zaterdagavond iets te dronken geworden in de kroeg (dat is niets nieuws overigens). Jongen ontmoet. Beetje gezoend. Telefoonnummer gegeven. Hij wilde langskomen vanavond. Leek mij gezellig. Ik heb hem netjes van het station afgehaald, maar hij zei geen woord. We komen bij mij thuis aan. Hij ploft op de bank. En zegt nog steeds niets. Gaat me zoenen. Aan me zitten.
En hoewel ik allesbehalve de moeilijkste ben kon ik het niet. Ik voelde me enorm ongemakkelijk. Dus ik duwde hem weg. Probeerde hem uit te leggen dat het niet goed voelde. Omdat hij niets zei. Dat ik dacht dat we gewoon relaxed een filmpje zouden gaan kijken en wel zouden zien wat er zou gebeuren. "Wil je een film kijken? Nou. Dan doen we dat toch?". Maar ik wilde hem gewoon mijn huis uit hebben. Er was geen klik. Ik kan niet naast iemand op de bank zitten en een film kijken terwijl ik geen idee heb waarover ik het moet hebben. En ik kan al helemaal geen seks hebben met iemand waarbij ik me niet op mijn gemak voel. Dus ik heb hem gezegd dat ik liever wilde dat ie wegging. Dat ik hem best naar huis wilde brengen als hij het vervelend vond om weer met de trein te moeten. En toen werd hij boos. Of ik vaker mannen mee naar huis nam en ze al na een uur vertelde dat ze weg moesten gaan. En uiteindelijk stormde hij het huis uit. En kreeg ik zojuist een sms-je waarin hij vertelde dat hij me nooit meer wilde zien.
En nu voel ík me schuldig. Terwijl ik volgens mij niet echt iets fout heb gedaan. Blegh.
pi_48160171
Hij kreeg gewoon z'n zin niet en begint te jengelen, hoef jij je niet schuldig om te voelen .
Tap tap tap
pi_48160459
Jemig wat een weirde gast. Helemaal niks zeggen?
Nouja, je moet het 'm nageven, doelgericht was ie wel.

Ik zou me hier maar vooral niet schuldig om voelen
  maandag 9 april 2007 @ 22:33:39 #281
141482 Q.
JurassiQ
pi_48160612
Wow, wat een überlul, Moks, en dan heb ik het niet over dat ding wat naar alle waarschijnlijkheid in zn broek zat.
For great justice!
pi_48160772
Misschien had ie wel net een wortelkanaalbehandeling gehad en kon ie gewoon niet praten .
  maandag 9 april 2007 @ 22:40:08 #283
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48160907
Wazig!
quote:
Op maandag 9 april 2007 22:37 schreef kastanova het volgende:
Misschien had ie wel net een wortelkanaalbehandeling gehad en kon ie gewoon niet praten .
En wel zoenen, ?
  maandag 9 april 2007 @ 22:44:50 #284
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48161088
quote:
Op maandag 9 april 2007 22:40 schreef Frezer het volgende:
En wel zoenen, ?
Een extra reiniging kan na zo'n behandeling nooit kwaad.
  maandag 9 april 2007 @ 22:46:27 #285
34663 SpeedyGJ
pi_48161152
Hoezo alleen op sex uit gaan Mokster, je moet je niet schuldig voelen, hij is gewoon zielig na een wip kon je ook weer oprotten, pfff hij kende je nog niet eens
pi_48161354
Nah Moksiemeisje, nu is het wel weer mooi geweest met het zelfmedelijden; alsof jij nog nooit iemand binnen een kwartier na binnenkomst besprongen bent .
  dinsdag 10 april 2007 @ 09:06:30 #287
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_48167337
quote:
Werkelijk, ik zou een moord doen voor woonruimte van 500 of minder.
Die is hier best te vinden, mits je er geen problemen mee hebt om in de Schilderswijk of het Laakkwartier te wonen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_48172208
waarom is het zo stil in dit topic
  dinsdag 10 april 2007 @ 15:58:57 #289
94676 Garisson72
pi_48180146
quote:
Op maandag 9 april 2007 22:20 schreef Mokster het volgende:
En nu voel ík me schuldig. Terwijl ik volgens mij niet echt iets fout heb gedaan. Blegh.
dat was gisteravond rond 22:00. Ik mag toch hopen dat dit inmiddels heeft plaatsgemaakt voor: wat een ongelooflijke losert, dat ik me daar uberhaupt mee heb ingelaten, blij dat het zo in de kiem gesmoord is, good riddance, en wáárom voelde ik me ook weer schuldig?
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:09:04 #290
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_48184712

[ Bericht 100% gewijzigd door Bassie_van_Adriaan op 10-04-2007 18:10:02 (ik zei wat maar ik had nog niet in je fotoboek gek) ]
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:43:22 #291
75736 Gstyles
pi_48185788
pi_48187311
quote:
Op maandag 9 april 2007 22:20 schreef Mokster het volgende:
Zojuist iets meegemaakt wat ik in mijn hele single-bestaan nog nóóit heb meegemaakt.
Zaterdagavond iets te dronken geworden in de kroeg (dat is niets nieuws overigens). Jongen ontmoet. Beetje gezoend. Telefoonnummer gegeven. Hij wilde langskomen vanavond. Leek mij gezellig. Ik heb hem netjes van het station afgehaald, maar hij zei geen woord. We komen bij mij thuis aan. Hij ploft op de bank. En zegt nog steeds niets. Gaat me zoenen. Aan me zitten.
En hoewel ik allesbehalve de moeilijkste ben kon ik het niet. Ik voelde me enorm ongemakkelijk. Dus ik duwde hem weg. Probeerde hem uit te leggen dat het niet goed voelde. Omdat hij niets zei. Dat ik dacht dat we gewoon relaxed een filmpje zouden gaan kijken en wel zouden zien wat er zou gebeuren. "Wil je een film kijken? Nou. Dan doen we dat toch?". Maar ik wilde hem gewoon mijn huis uit hebben. Er was geen klik. Ik kan niet naast iemand op de bank zitten en een film kijken terwijl ik geen idee heb waarover ik het moet hebben. En ik kan al helemaal geen seks hebben met iemand waarbij ik me niet op mijn gemak voel. Dus ik heb hem gezegd dat ik liever wilde dat ie wegging. Dat ik hem best naar huis wilde brengen als hij het vervelend vond om weer met de trein te moeten. En toen werd hij boos. Of ik vaker mannen mee naar huis nam en ze al na een uur vertelde dat ze weg moesten gaan. En uiteindelijk stormde hij het huis uit. En kreeg ik zojuist een sms-je waarin hij vertelde dat hij me nooit meer wilde zien.
Meisje, dat soort mannen zijn de ergsten. Diep vanbinnen is HIJ degene die zich kut voelt omdat hij zo'n smsje naar je durft te sturen.
Het is je goed recht om te zeggen dat je liever wilt dat hij weg gaat omdat er geen klik is. Tis jouw huis potverdikkie!

Ik hoop dat je hem niets hebt teruggestuurd? Gewoon niks meer van je laten horen en het laten rusten.. Hoe groot is de kans dat je die gast ooit nog terug gaat zien? Gewoon lak aan hebben en verder gaan.
Hij moet jouw gevoel respecteren, simpel zat. En met dit kleinzerige gedrag van hem laat hij niet echt merken dat ie dat ook echt doet...

Niks meer om je druk over te maken meissie
pi_48192027
'Gevoelige jongens'...
Ja, als je als luisterend oor, die overal begrip voor heeft, blijft fungeren blijf je inderdaad single.
  dinsdag 10 april 2007 @ 23:12:54 #294
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48198622
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef OldJeller het volgende:
'Gevoelige jongens'...
Ja, als je als luisterend oor, die overal begrip voor heeft, blijft fungeren blijf je inderdaad single.
Een beetje gevoeligheid en begrip op z'n tijd mag best.
Een beetje stevige sex ook, trouwens.
  dinsdag 10 april 2007 @ 23:15:27 #295
141482 Q.
JurassiQ
pi_48198731
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 23:12 schreef webspider het volgende:

[..]

Een beetje gevoeligheid en begrip op z'n tijd mag best.
Vooral niet te vaak!
For great justice!
pi_48222635
quote:
Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef kastanova het volgende:
Nah Moksiemeisje, nu is het wel weer mooi geweest met het zelfmedelijden; alsof jij nog nooit iemand binnen een kwartier na binnenkomst besprongen bent .
Dat was heul anders.
pi_48223517
quote:
Op woensdag 11 april 2007 17:22 schreef Mokster het volgende:

[..]

Dat was heul anders.
Echt niet! Onschuldig mannetje gaat op bezoek bij vrouw en wordt binnen een kwartier zwaar aangerand, ik zie toch behoorlijk overeenkomsten .
pi_48223957
Moskter = raar. Waarom laat jij je schuldig voelen door hem, als hij zo'n date loopt te verneuken en zich fysiek aan je opdringt? vrouwen af en toe...
pi_48224009
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:04 schreef Malebolgia het volgende:
Moskter = raar. Waarom laat jij je schuldig voelen door hem, als hij zo'n date loopt te verneuken en zich fysiek aan je opdringt? vrouwen af en toe...
Ik was gewoon even van slag. That's all.
pi_48224063
dus het is alweer opgelost.

trouwens, waarom is de TT op jongens gericht? waar zijn de vrouwen (zoals Moks)? Of zijn het alleen de mannelijke singles die zwelgen in medelijden en komen de vrouwelijke singles met gemak aan hun trekken?
  woensdag 11 april 2007 @ 18:12:24 #301
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48224167
Met "breezah sletjes" worden vooralsnog meestal vrouwen bedoelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')