Dat klopt. Daar hebben we immers het gearrangeerde huwelijk voor.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Nee de echte relaties beginnen naar mijn idee niet door versieringen
wat is versieren dan volgens jou?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:44 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klopt. Daar hebben we immers het gearrangeerde huwelijk voor.
Bij het flirten hoort toch ook het uitvergroten van je eigen goede eigenschappen, in de hoop dat de dame in kwestie ervoor zal bezwijken? Ik vind ook niet dat je dit te ver door moet voeren, want dat worden uiteindelijk de ontevreden stellen die je hoort zeggen: "hij is nu ineens zoooo anders dan toen ik hem net leerde kennen..." maar je mag jezelf toch best een beetje in de etalage zetten.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:33 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
maar mensen overdrijven vaak met versieren, allemaal stomme uitspraken die niet bij de persoon past. Kom op doe gewoon normaal en doe een beetje grappig en doe gedurfde uitspraken, als je dat durft natuurlijk
Veel mensen durven ook niet te flirten zie ik vaak
Ik vind het een beetje een theoretische non-discussie. Wat mij betreft valt alles wat je doet om iemand voor je te winnen - van flirten tot grootse verhalen ophangen - onder de definitie 'versieren'. Als dat woord negatieve associaties oproept, moet je het misschien 'het hof maken' noemen. Veel verschil in de uitvoering zal het echter niet maken.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:47 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
wat is versieren dan volgens jou?
Eensch, tevens gaat ik proberen mee te doen in dit topicquote:Op woensdag 4 april 2007 09:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een theoretische non-discussie. Wat mij betreft valt alles wat je doet om iemand voor je te winnen - van flirten tot grootse verhalen ophangen - onder de definitie 'versieren'. Als dat woord negatieve associaties oproept, moet je het misschien 'het hof maken' noemen. Veel verschil in de uitvoering zal het echter niet maken.
Adverteren doet verkopen toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Bij het flirten hoort toch ook het uitvergroten van je eigen goede eigenschappen, in de hoop dat de dame in kwestie ervoor zal bezwijken? Ik vind ook niet dat je dit te ver door moet voeren, want dat worden uiteindelijk de ontevreden stellen die je hoort zeggen: "hij is nu ineens zoooo anders dan toen ik hem net leerde kennen..." maar je mag jezelf toch best een beetje in de etalage zetten.
een nadeel van die intelligentie is dat je een situatie sneller doordenkt dan iemand die 'vanuit de heup schiet'. Als je dan ook nog een beetje glass-is-half-empty bent, zie je dus een hoop beren op de weg bij een dame van enige intelligentie. Domme huppelkutjes zijn meer easy target.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:59 schreef Malebolgia het volgende:
waarom selecteren die 'gevoelige, introverte en intelligente' jongens altijd de domste huppelkutten om hun gebrek aan versiertechnieken aan te demonstreren? een grotere mismatch vind je niet. Denk je dat die makkelijk zijn, geiler dan de rest, beter in bed dan de rest, of omdat je omgeving van je verwacht dat het eerste meisje wat je scoort een doorsnee lekker wijf is?
hier heb je een aai over je bol knulquote:Op woensdag 4 april 2007 10:00 schreef VlaDje het volgende:
Ik ben nu 6 weken single na een "serieuze" relatie, heb nog wel veel contact met mn ex, en we zijn ook lichamelijk nog heel erg tot elkaar aangetrokken, maar de relatie werdt gewoon te saai en kregen veel ruzies, dus hebben we besloten om het heel misschien over een paar jaar weer te proberen (allebei wat ouder en wijzer)
maar ik zie wel waar de wind waait, ik vind het zo ook wel lekker, ik mag mn hoofd weer draaien als ik een stuk schoon zie wandelen, in de kroeg/discotheek mag ik weer heerlijk ouderwets flirten...
dat is wat ik wel mis in een relatie...
Wat ik wel mis als vrijgezel zijn de nachten samen en de liefde die je elkaar (bewust dan wel niet onbewust) schenkt
zonder arrogantie: ik ben "gevoelig" en redelijk intelligent, maar ik zoek toch echt niet alleen een lekker vrouwtje (voor één keer is dat wel leuk) Voor in een relatie heb ik liever een meisje met een mooie uitstraling en die intelligent overkomt...quote:Op woensdag 4 april 2007 09:59 schreef Malebolgia het volgende:
waarom selecteren die 'gevoelige, introverte en intelligente' jongens altijd de domste huppelkutten om hun gebrek aan versiertechnieken aan te demonstreren? een grotere mismatch vind je niet. Denk je dat die makkelijk zijn, geiler dan de rest, beter in bed dan de rest, of omdat je omgeving van je verwacht dat het eerste meisje wat je scoort een doorsnee lekker wijf is?
Dankjequote:Op woensdag 4 april 2007 10:02 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
hier heb je een aai over je bol knul![]()
Dat mag ook gewoon in een relatiequote:Op woensdag 4 april 2007 10:00 schreef VlaDje het volgende:
maar ik zie wel waar de wind waait, ik vind het zo ook wel lekker, ik mag mn hoofd weer draaien als ik een stuk schoon zie wandelen, in de kroeg/discotheek mag ik weer heerlijk ouderwets flirten...
dat is wat ik wel mis in een relatie...
als je voor iemands innerlijk valt, dan care je niet zoveel meer om het uiterlijk, omdat het innerlijk heerlijk is...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:05 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
wat ook wel apart is dat je een meisje eerst niet echt knap vond en best dom en later ineens smoorverliefd.
Maar dat jij je wel steeds afvraagt waarom je haar ineens knap vindt, dat is raar
Eisenpakket.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
zonder arrogantie: ik ben "gevoelig" en redelijk intelligent, maar ik zoek toch echt niet alleen een lekker vrouwtje (voor één keer is dat wel leuk) Voor in een relatie heb ik liever een meisje met een mooie uitstraling en die intelligent overkomt...
Geloof ik niet in...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:14 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Je kan op iedereen verliefd worden, ongeacht vooropleiding overtuiging whatever.
Allemaal plaats en tijdsgebonden
ja sure, hou jezelf dat maar voorquote:Op woensdag 4 april 2007 10:14 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Je kan op iedereen verliefd worden, ongeacht vooropleiding overtuiging whatever.
Allemaal plaats en tijdsgebonden
Volgende keer geen onzekere vriendin nemenquote:Op woensdag 4 april 2007 10:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En toch vondt mn vriendin dat geen succes![]()
Ben ik het niet mee eens. Juist dát is de reden waarom zoveel mensen single zijn; die waslijst aan eisen. Laat jezelf nou eens verrassen ipv bij voorbaat opties af te strepen. Natuurlijk kun je wel een bepaald patroon herkennen in de mensen waartoe je je aangetrokken voelt, maar dat patroon ontwikkelt met je smaak / leeftijd. Vaak heeft het ook te maken met een fase waarin jezelf zit, wat je aantrekkelijk vind / zoekt.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:16 schreef VlaDje het volgende:
Iedereen heeft duidelijk een plaatje van wat die gene graag wil hebben
"een eisenpakket"
dus...
Dat is zeker waar.quote:En de een neemt genoegen met 1 uit de 10, de ander is 10 uit de 10 nog niet genoeg![]()
Ik schrijf ook niemand af bij voorbaat,quote:Op woensdag 4 april 2007 10:24 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Juist dát is de reden waarom zoveel mensen single zijn; die waslijst aan eisen. Laat jezelf nou eens verrassen ipv bij voorbaat opties af te strepen. Natuurlijk kun je wel een bepaald patroon herkennen in de mensen waartoe je je aangetrokken voelt, maar dat patroon ontwikkelt met je smaak / leeftijd. Vaak heeft het ook te maken met een fase waarin jezelf zit, wat je aantrekkelijk vind / zoekt.
[..]
Dat is zeker waar.
Het punt is waarschijnlijk dat een zelfverzekerde vriendin zelf óók flirt. En dat kan natuurlijk niet!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:22 schreef JoeyT het volgende:
Volgende keer geen onzekere vriendin nemen![]()
Dat vind ik juist zeer onboeiend of ze zeker is of onzeker...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgende keer geen onzekere vriendin nemen![]()
Mijn ex flirtte zelf meer als dat ik deed...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef broer het volgende:
[..]
Het punt is waarschijnlijk dat een zelfverzekerde vriendin zelf óók flirt. En dat kan natuurlijk niet!
Als ze maar niet koud aanvoelt!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
Met andere woorden, jij kunt verliefd worden op alles wat een eigen hartslag heeft?
Verkapte val-de-concurrentie-aan post. Grappig dat dat hier zo veel gebeurt,quote:Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef oddman het volgende:
Voor een intelligente vent maak je veel taalfouten.
Taalpuristquote:Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef oddman het volgende:
Voor een intelligente vent maak je veel taalfouten.
Verder ben ik het wel met je eens, hoor. Let goed op je eisenpakket, maar zorg er voor dat het niet een onmogelijke combinatie wordt.
In dat geval vind ik er geen hol aan,quote:Op woensdag 4 april 2007 13:03 schreef n8 het volgende:
hoi!!
Ik wil jullie t even niet onthouden maaruh, verliefd zijn is zzoooo leuk!! Ook al weet je dat t onmogelijk en kansloos is!! Maar dat gevoel he![]()
hihi jawel man, juist omdat je al weet dat t toch onmogelijk is om serieus te worden kun je onbezonnen genieten van je verliefdheid!!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
In dat geval vind ik er geen hol aan,.
ah, vandaar geen fobo?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:08 schreef oddman het volgende:
Zeker op een forum; hier is mooi taalgebruik in de plaats gekomen van een mooi uiterlijk.
Een goede ruil, mijns inziens.
Mwah, dat heb ik ook een tijdje volgehouden. Maar uiteindelijk word je er toch bepaald niet gelukkig van.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef n8 het volgende:
hihi jawel man, juist omdat je al weet dat t toch onmogelijk is om serieus te worden kun je onbezonnen genieten van je verliefdheid!!
exactly my thoughtsquote:Op woensdag 4 april 2007 13:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ah, vandaar geen fobo?![]()
@n8: ik kan er ook maar heel beperkt enthousiast van worden hoor, als ik verliefd word zonder enig reëel uitzicht (want die conclusie kan ik trekken uit je woorden, toch?)![]()
Maar vertel eens meer!![]()
Ik kan perfect spellen, maar daarvoor zou ik moeten nadenken en niet klakkeloos een stukje sneltypen zoals ik nu doe...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:08 schreef oddman het volgende:
Als de concurrentie niet goed kan spellen is het geen echte concurrentie.
Taalpurist present!
Ach, ja. Kwestie van standaarden... waarom zou je niet op je spelling letten als het zo weinig moeite kost en toch goed is voor je aanzien?
Zeker op een forum; hier is mooi taalgebruik in de plaats gekomen van een mooi uiterlijk.
Een goede ruil, mijns inziens.
Oddman: <implicatie dat taal belangrijker is dan uiterlijk>quote:
Het een sluit het ander niet uit. De kunst is om posts te maken die zowel goed begrijpelijk als een lust voor de geest zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat mensen je posts kunnen lezen en begrijpen, niet dat je op ludieke wijze flagrant, op de tong smeltend, taalgebruik voorschotelt. Zolang posts op dit forum gewoon leesbaar en begrijpelijk zijn, hebben deze discussies geen zin.
dat is jouw associatie. Je geeft aan blij te zijn dat internetdiscussies zich lenen voor mensen die kunnen schitteren door mooi taalgebruik i.p.v. mooi uiterlijk, wat irl meer in zwang is. Ik suggereer alleen een verband met de afwezigheid van een fotoboek... Dit zegt toch niets over mijn waardering voor uiterlijk? of, godbetert, dat ik uiterlijk meer zou waarderen dan taal?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:20 schreef oddman het volgende:
Respons:
<implicatie dat anderen dom zijn omdat ze uiterlijk meer waarderen dan taal>
Ha!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat is jouw associatie. Je geeft aan blij te zijn dat internetdiscussies zich lenen voor mensen die kunnen schitteren door mooi taalgebruik i.p.v. mooi uiterlijk, wat irl meer in zwang is. Ik suggereer alleen een verband met de afwezigheid van een fotoboek... Dit zegt toch niets over mijn waardering voor uiterlijk? of, godbetert, dat ik uiterlijk meer zou waarderen dan taal?
Your jump-2-conclusions-mat seems to work fine.
Maar idd, we dwalen af. Happy singles, unite!![]()
Ik ben sinds gister weer single, maar of ik er nou happy mee moet zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 13:34 schreef Garisson72 het volgende:
Maar idd, we dwalen af. Happy singles, unite!![]()
Je bent 18, natuurlijk moet je er blij mee zijn! Deze zomer Salou!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:07 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben sinds gister weer single, maar of ik er nou happy mee moet zijn![]()
of Chersonissos...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Je bent 18, natuurlijk moet je er blij mee zijn! Deze zomer Salou!
Je begrijpt oddman verkeert, hij is geen single en dus vraagt hij zich af of hij hier welkom is als persoon-met-relatie.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:15 schreef Garisson72 het volgende:
oddman en Luco: jullie móeten natuurlijk niets, ga lekker zitten kniezen als je dat nodig vindt. (en in geval van Luco kan ik me er ook alles bij voorstellen)
Ik ben ook niet laaiend enthousiast single, maar ik kies ervoor mijn leven lekker te leiden, ongeacht marital status. Ben blij met wat ik heb, of: ik maak me blij met wat ik vind dat ik heb (ongeveer zoals Oddman doet met mijn post ).
oww in dat geval, natuurlijk mag hij hier af en toe z'n mening rondstrooienquote:Op woensdag 4 april 2007 14:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je begrijpt oddman verkeert, hij is geen single en dus vraagt hij zich af of hij hier welkom is als persoon-met-relatie.
Ik vind zijn posts fijn lezen hoor. Ik heb ook wel eens m'n momenten waar ik het voor elkaar krijg sierlijk geschreven zinnen uit te braken op m'n toetsenbord. Je kunt het zien als een natuurlijke gave, tegengesteld aan de verbasterende straattaal die op forums gekledderd wordt. Chattaal als u r prtty vind ik pas onleesbaar!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat mensen je posts kunnen lezen en begrijpen, niet dat je op ludieke wijze flagrant, op de tong smeltend, taalgebruik voorschotelt. Zolang posts op dit forum gewoon leesbaar en begrijpelijk zijn, hebben deze discussies geen zin.
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:
nou, ik moet zeggen: ik bewonder je hierom, ik zou het niet kunnen verkroppen denk ik. Ms zwakte van mijn kant, ik zou het zo niet kunnen bekijken.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef n8 het volgende:
@ Garisson, tsja onmogelijke verliefdheid.... we wonen nu in dezelfde stad maar over een paar maanden niet meer, dan zitten er giga veel kilometers tussen en ik geloof niet zo in relaties die zulke grenzen overbruggen. Maar for the time being vermaak ik me er zeker mee!!
k3wl a/s/l ftw LOL kekeke1!!!1one!!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:12 schreef Moonlith het volgende:
[..]
Ik vind zijn posts fijn lezen hoor. Ik heb ook wel eens m'n momenten waar ik het voor elkaar krijg sierlijk geschreven zinnen uit te braken op m'n toetsenbord. Je kunt het zien als een natuurlijke gave, tegengesteld aan de verbasterende straattaal die op forums gekledderd wordt. Chattaal als u r prtty vind ik pas onleesbaar!
Als je de volgende keer even grammaticacontrole over je bericht haalt, vind ik het goedquote:Op woensdag 4 april 2007 15:45 schreef n8 het volgende:
hey jij weer?? Ik begreep dat je behoorlijk wat commotie had veroorzaakt met je mening over jaloerzie? gezellig!! Heb je nog n keer zo'n mooie (controversele) meningvoor ons![]()
Whehehehequote:Op woensdag 4 april 2007 15:56 schreef Garisson72 het volgende:
ik maak alvast wat ruimte op de kast.
Nah, het is op zich vrij simpel... Of er geneukt wordt is in de meeste gevallen afhankelijk van de vrouw.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
let's open the dance...
andersom geldt dat niet?
dat bedoelde ik niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, het is op zich vrij simpel... Of er geneukt wordt is in de meeste gevallen afhankelijk van de vrouw.
Ik bedoel, als de vrouw wil, zullen er weinig mannen zijn die nee zeggen...
Het is me zelfs regelmatig daadwerkelijk verwéten dat ik niet wilde met als hoogtepunt de date die ook echt pissig werd en me voor homo begon uit te schelden.
Andersom lijkt me dus niet echt im frage, dan zou het immers richting verkrachting gaan... Of je hebt een dusdanig vaag vrouwtje opgepikt dat puur en alleen het bed met je induikt om te "testen" of je al bij de eerste date zou neuken.
Onzin. Ik heb 1 dik jaar gehad met een meisje die de eerste date al neukte. En nee ik was niet de eerste, ze was geen maagd meer. Dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:59 schreef kastanova het volgende:
Vrouwen die op de eerste date neuken zijn geen relatiemateriaal voor me.
True, true, het is makkelijk en een leuke afsluiter van de avond en hé, ik ben er zelf bij en dus medeverantwoordelijk voor het gebeuren, maar als ze het met mij die al direct op de eerste avond doet, zal ik vast niet de eerste zijn.
Daar doelde ik dus ook op...quote:Op woensdag 4 april 2007 16:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde 'andersom' in de zin van: kan jij als man wel straffeloos met je eerste date neuken en nog steeds begeerlijk relatiemateriaal blijven?
In je stelling wordt de suggestie namelijk niet bepaald gewekt dat er dús ook niet geneukt wordt. Als dat klopt, vind je dus aan de ene kant dat je betrokkene wel mag beoordelen op haar lichtvoetigheid, maar zelf buiten schot blijft.
Tja, dat jij de mogelijkheid niet hebt om wat kritischer in het leven te staan met betrekking tot vrouwen betekent nog niet dat het onzin is...quote:Op woensdag 4 april 2007 16:27 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb 1 dik jaar gehad met een meisje die de eerste date al neukte. En nee ik was niet de eerste, ze was geen maagd meer. Dat hoeft ook helemaal niet.
![]()
Toch knap wat voor wijsheden men zichzelf wijsmaakt.![]()
Dat is wel een hele grote sprong die je maakt kasta.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, dat jij de mogelijkheid niet hebt om wat kritischer in het leven te staan met betrekking tot vrouwen betekent nog niet dat het onzin is...
Er zijn ook paupers die met een dagelijks hoerenbezoek dolgelukkig zijn, maar ik persoonlijk zou het niet als een ideale relatie zien ofzo...
ok, je punt is duidelijk. Ik denk ook dat je gelijk hebt. Mijn insteek was meer: hoe zie jij jezelf als man in deze?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:31 schreef kastanova het volgende:
In de meeste gevallen zal een vrouw pas de intentie hebben om met je te neuken, wanneer ze je al als relatiemateriaal zíet... Dus dan doet het niet meer terzake of je er op ingaat of niet, als je een relatie met haar aan wilt gaan, zegt zij dus immers toch geen nee meer...
Om terug te komen op de vraag of je als man nog begeerlijk relatiemateriaal bent nadat je de op de eerste date met haar geneukt hebt... Euuuh, ligt eraan hoe goed je was denk ik...
ja weet ik, sorry, je post stond er nog niet toen ik de mijne aan het kloppen was.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:42 schreef Misstique het volgende:
Ja hoi, dame hier.
Ik sta heel kritisch in het leven en ook wat betreft vrouwen, maar je moet geen onzin verkopen. Het zegt namelijk weinig. Soms is de aantrekkingskracht fysiek direct ook al enorm groot, soms is dat iets dat later komt. Soms is er ook geen gelegenheid voor en soms wel. Het leven is niet zwart-wit, het is grijs.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, dat jij de mogelijkheid niet hebt om wat kritischer in het leven te staan met betrekking tot vrouwen betekent nog niet dat het onzin is...
Er zijn ook paupers die met een dagelijks hoerenbezoek dolgelukkig zijn, maar ik persoonlijk zou het niet als een ideale relatie zien ofzo...
Bij mij blijven ze altijd terugkomen na een geile nacht (tot nu toe 4 keer). Op 1 night stand na maar toen was ik 17 dus dat telt niet. In mijn beleving ligt het er maar net aan hoeveel indruk je maakt, ook tijdens de seks.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daar doelde ik dus ook op...
In de meeste gevallen zal een vrouw pas de intentie hebben om met je te neuken, wanneer ze je al als relatiemateriaal zíet... Dus dan doet het niet meer terzake of je er op ingaat of niet, als je een relatie met haar aan wilt gaan, zegt zij dus immers toch geen nee meer...
Om terug te komen op de vraag of je als man nog begeerlijk relatiemateriaal bent nadat je de op de eerste date met haar geneukt hebt... Euuuh, ligt eraan hoe goed je was denk ik...
Duhquote:Op woensdag 4 april 2007 16:52 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Het zegt namelijk weinig. Soms is de aantrekkingskracht fysiek direct ook al enorm groot, soms is dat iets dat later komt. Soms is er ook geen gelegenheid voor en soms wel. Het leven is niet zwart-wit, het is grijs.
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Bij mij blijven ze altijd terugkomen na een geile nacht (tot nu toe 4 keer). Op 1 night stand na maar toen was ik 17 dus dat telt niet. In mijn beleving ligt het er maar net aan hoeveel indruk je maakt, ook tijdens de seks.
Oh mên, nofi hoor, maar dit vind ik echt een van de meest voorkomende en daarom ook domst klinkende voorbeelden van vrouwelijke naiviteit...quote:Op woensdag 4 april 2007 17:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Bij mij blijven ze altijd terugkomen na een geile nacht (tot nu toe 4 keer). Op 1 night stand na maar toen was ik 17 dus dat telt niet. In mijn beleving ligt het er maar net aan hoeveel indruk je maakt, ook tijdens de seks.
Ik zeg niet dat ik een godin ben in bed.. Maar je theorie is gedeeltelijk ontkracht, je moet niet iedereen in een hokje willen plaatsen. Holle bomen hebben daarmee echt helemaal niets te maken in mijn optiek. En of het goede seks was ook niet. Er is een generatie mannen opgestaan die er geen moeite mee heeft om een relatie te beginnen met een vrouw die op de eerste date sekst. Overigens: het waren in mijn optiek wel allemaal positieve ervaringen, hoe de heren daarover dachten weet ik niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh mên, nofi hoor, maar dit vind ik echt een van de meest voorkomende en daarom ook domst klinkende voorbeelden van vrouwelijke naiviteit...
"Ja, hij kwam meerdere keren terug om zijn zaad in me te lozen, dus ik móet wel ongelooflijk goed zijn in bed!"
What a load of crap... Als een holle boom wat comfortabeler aan zou voelen, zou een man daar ook iedere avond naar terugkomen om er zijn pik in te hangen, but guess what, de boom is echt geen goddelijke seksmachine...
Hoezo is m'n theorie hiermee ontrkacht? Heb je een (langdurige) relatie met ze gehad dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik zeg niet dat ik een godin ben in bed.. Maar je theorie is gedeeltelijk ontkracht, je moet niet iedereen in een hokje willen plaatsen. Holle bomen hebben daarmee echt helemaal niets te maken in mijn optiek. En of het goede seks was ook niet. Er is een generatie mannen opgestaan die er geen moeite mee heeft om een relatie te beginnen met een vrouw die op de eerste date sekst. Overigens: het waren in mijn optiek wel allemaal positieve ervaringen, hoe de heren daarover dachten weet ik niet.
Dat er iemand is die met zo'n zeurzak onder 1 dak wil wonen zeg!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:23 schreef oddman het volgende:
Dat gezegd hebbende wil ik niemand veroordelen wegens beroerd taalgebruik, alleen maar mijn minachting uiten.
Maar ik heb u offtopic geleid; het ging hier over de lusten en lasten van single-zijn.
Ik hoor hier helemaal niet; 't is bijna 3 jaar geleden dat ik single was.
Met 3 wel. De 4e knapte ik zelf op af.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoezo is m'n theorie hiermee ontrkacht? Heb je een (langdurige) relatie met ze gehad dan?
Het bevestigd slechts twee van m'n andere theoriën; dat vrouwen mannen denken te kunnen binden met behulp van seks en dat de gemiddelde man bereid is alles met een gat er in te neuken ongeacht het eventuele toekomstperspectief...
En wat is langdurige in jouw ogen?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Met 3 wel. De 4e knapte ik zelf op af.
Naja, dat houdt dan slechts in dat niet iedere man mijn theorie aanhangt natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 17:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:
8 maanden, 4,5 jaar en 1,5 jaar.
Je kunt wel duh roepen, maar keer op keer betrap ik je op dit soort 'stelregeltjes' die ieder argument in jouw straatje dienen te persen. Kromme redenaties zijn blijkbaar jouw hobby en wat is een betere plek dan hier op FOK!, is het niet? Er zijn weinig vrouwen of mannen die iedereen als fysiek aantrekkelijk beschouwd, maar goed in jouw wereldje werkt dat blijkbaar anders.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Duh,
Fysieke aantrekkingskracht is echter ook slechts een subjectief gegeven...
Misschien heb je wel een vrouw getroffen die íedereen als fysiek aantrekkelijk beschouwd...
Dus in jouw geval zou het hypothetisch gezien dus mogelijk zijn dat je date zich eerst door de gehele kroeg heeft laten neuken en jij die nacht nog even lekker in het zaad van 10 anderen gaat liggen roeren en als klap op de vuurpijl ook nog eens een relatie met haar aangaat... Er was immers "fysieke aantrekkingskracht en gelegenheid".
En vandaar dus ook m'n vergelijking met hoerenbezoek; ook daar is in de meeste gevallen sprake van fysieke aantrekkingskracht en hé, gelegenheid genoeg!
Maar om dan maar een relatie aan te gaan met een hoer... Voor jou, volgens je doldwaze theorietje wel degelijk een optie, voor mij echter niet...
En m'n first-date-fuck is daarvoor een handige graadmeter.
Nooit van vrouwen met een welhaast ziekelijke drang naar geslachtsgemeenschap gehoord nee?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:09 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Je kunt wel duh roepen, maar keer op keer betrap ik je op dit soort 'stelregeltjes' die ieder gelul in jouw straatje persen. Kromme redenaties zijn blijkbaar jouw hobby en wat is een betere plek dan hier op FOK!, is het niet? Er zijn weinig vrouwen of mannen die iedereen als fysiek aantrekkelijk beschouwd, maar goed in jouw wereldje werkt dat blijkbaar anders.
Zoals je ook met het aangaan van vrienden bepaalde criteria en maatstaven hebt, heb je dat uiteraard ook bij het eventueel aangaan van relaties.. En dat is slechts wat ik hier verkondig.quote:Natuurlijk ga je als man ook niet zomaar met iedereen een relatie aan omdat je er seks mee hebt of kan krijgen. Je wordt ook niet met iedereen vrienden met wie je een leuk eerste gesprek hebt, daar is toch wel wat meer voor nodig. Maar goed, jij neukt alleen maagden waar niet eerder al een hele postcode overheen is geweest natuurlijk. Jouw naieviteit is aandoenlijk.![]()
Tut, tut, tut, jij was degene die beweerde dat de belangrijkste criteria fysieke aantrekkingskracht en gelegenheid waren bij het ingaan op een mogelijkheid tot seks.quote:Ik zie nog steeds niet de relatie tussen seks met een meisje waarvoor je niet betaald en een hoer waar je een financiee transactie mee aangaat. Het lijkt me toch een behoorlijk andere insteek. Maar goed, appels met peren vergelijken is ook jouw afdeling natuurlijk!![]()
Misschien dat het handig is om eens daadwerkelijk met argumenten te komen in plaats van met veel bombarie roepen dat de aarde toch echt plat is! NIET TE VER VAREN, ANDERS VAL JE VAN DE AARDE AF!!!!quote:Theorie!
In jouw geval is het niet zo nodig om met argumenten te komen, omdat je eigen redeneringen al van geen kant onderbouwd zijn. Overigens heb ik dat in dit geval wel gedaan door een voorbeeld uit eigen ervaring, waarna Whoopsydaisy je nogmaals heeft uitgelegd hoe het zit. Dat jij vervolgens hardhorend beweert dat het allemaal zo niet is en alles uitzondering op de regel is, is jouw probleem.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:28 schreef kastanova het volgende:
[quote]
Nooit van vrouwen met een welhaast ziekelijke drang naar geslachtsgemeenschap gehoord nee?
Naja, kennelijk is het dan jouw intellectuele belevingswereldje dat toch behoorlijk beperkt is en niet de mijne.
En hé, laten we eerlijk zijn, zodra je de kans zou zien om me te betrappen op "1 van die belachelijke stelregeltjes" dan zou je de kans om het uitgebreid uit te meten echt niet aan je voorbij laten gaan...
Dat je niet verder komt dan "Poep, poep, je praat poep!" zonder ook maar met 1 feitelijkheidje of argumentje te komen, mag dan ook als veelzeggend beschouwd worden...
Lees het nogmaals en probeer verstandelijk de redenering te volgen. Je kunt het vast wel. Maatstaf/Critirium en dus stelregel. Als het de eerste date neukt, is het geen relatiemateriaal. Stelregel dus. Sim-pel! Maar goed wat ik zeg, past niet in je straatje, dus daar laat ik het bij. De argumentatie van mij en Whoopsydaisy is de revue al gepasseerd en heeft je hersenen nooit bereikt.quote:Zoals je ook met het aangaan van vrienden bepaalde criteria en maatstaven hebt, heb je dat uiteraard ook bij het eventueel aangaan van relaties.. En dat is slechts wat ik hier verkondig.
En heb je me ergens zien beweren dat ik alleen maar maagden neuk?
Nope, weer zo'n voorbeeld van loos "poep-geroep" van je; ik beweer immers letterlijk dat ik first-date-fuck principe slechts als maatstaf/criterium hanteer...
En dat mag jij.quote:Hetgeen in mijn ogen ietwat minder desperaat en kritischer overkomt dan jouw "Ik neuk alles waar ik me fysiek aangetrokken tot voel zodra de gelegenheid zich voordoet" principe.
Conclusies trekken is ook al niet je sterkste punt. Gelegenheid maakt de dief, maar de dief moet ook willen stelen. Er is dus zeker ook in die gedachtengang een grote ruimte voor eigen initiatief. Fysieke aantrekkingskracht kun je niet altijd iets mee uit praktisch oogpunt. Je kunt niet midden op een markt gaan staan neuken (ja het KAN). Dat doe je dus niet. Ook weer sim-pel, maar weer niet passend in Kasta's allesomvattende perspectief en dus zie ik nu al wel weer welke kant het opgaat en laat ik het hierbij.quote:Tut, tut, tut, jij was degene die beweerde dat de belangrijkste criteria fysieke aantrekkingskracht en gelegenheid waren bij het ingaan op een mogelijkheid tot seks.
Hetgeen dus ook indirect inhoudt dat je je lul er in hangt zodra iemand daar aan weet te voldoen...
Ik denk dat je het gewoon niet begrijpt wat ik neerzet, eerlijk gezegd. Dat komt zeker niet op de tweede plaats. Ik vind betalen voor seksuele handelingen echt iets compleet anders dan een gelegenheidsdief met wil zijn. Overigens lig je bij een beetje ervaren meid sowieso in andermans zaad te roeren, hopelijk niet al te vers. Vandaar ook die opmerking voor maagden, je schijnt bang te zijn voor vrouwen met de overhand.quote:En of je daarvoor nu een financiele aanslag op je portemonnee dient te trotseren of dat je in iemand anders zaad ligt te roeren, komt voor jou dan kennelijk op de tweede plaats. Vandaar dus die vergelijking.
Nah, even langzaam dan, speciaal voor jou...quote:Op woensdag 4 april 2007 18:49 schreef Verloren_onschuld het volgende:
In jouw geval is het niet zo nodig om met argumenten te komen, omdat je eigen redeneringen al van geen kant onderbouwd zijn.
Que? Ga je nu zelfs al wartaal uitslaan bij gebrek aan argumenten?quote:Overigens heb ik dat in dit geval wel gedaan door een voorbeeld uit eigen koning
Waar legde ze uit hoe het zit dan?quote:waarna Whoopsydaisy je nogmaals heeft uitgelegd hoe het zit. Dat jij vervolgens hardhorend beweert dat het allemaal zo niet is en alles uitzondering op de regel.is, is jouw probleem.![]()
Euuh nee, ik beweerde dat het wel dégelijk bestond nadat jij stelde dat het pertinent niet mogelijk was...quote:Nymphomane types behoren dan ook tot de regel in jouw theorieen en niet tot de uitzonderingen en inderdaad 'je praat keer op keer poep'.
Euuuuh, okquote:Lees het nogmaals en probeer verstandelijk de redenering te volgen. Je kunt het vast wel. Maatstaf/Critirium en dus stelregel. Als het de eerste date neukt, is het geen relatiemateriaal. Stelregel dus. Sim-pel!
Euuh correct, waarna jij zei dat je in het geval van aantrekkingskracht en gelegenheid ook daadwerkelijk op rooftocht zou gaan, dus wat is (wederom) in godsnaam je punt?quote:Conclusies trekken is ook al niet je sterkste punt. Gelegenheid maakt de dief, maar de dief moet ook willen stelen. Er is dus zeker ook in die gedachtengang een grote ruimte voor eigen initiatief.
Vandaar dat ik bij elke vervolgpost zowel aantrekkingskracht EN gelegenheid meenam in m'n hypotheses...quote:Fysieke aantrekkingskracht kun je niet altijd iets mee uit praktisch oogpunt. Je kunt niet midden op een markt gaan staan neuken (ja het KAN). Dat doe je dus niet. Ook weer sim-pel, maar weer niet passend in Kasta's allesomvattende perspectief en dus zie ik nu al wel weer welke kant het opgaat.
Je bedenkt "gezegdes", probeert mijn mening te ontkrachten, gaat me simpelweg herhalen om dát vervolgens notabene als argument te gebruiken en dan begríjp ik niet wat je neerzet?quote:Ik denk dat je het gewoon niet begrijpt wat ik neerzet, eerlijk gezegd.
Dat het eventueel op de tweede plaats zou komen was slechts mijn aanname, jijzelf nóemde het notabene niet eens als criterium..quote:Dat komt zeker niet op de tweede plaats.
Nah, om daar in mee te gaan:quote:Ik vind betalen voor seksuele handelingen echt iets compleet anders dan een gelegenheidsdief met wil zijn.
Nah, doe jij eens gek en geef ome kasta eens een lief voorbeeldje waarbij ik een argument afdoe als uitzondering?quote:Gek hoe je blijft vragen om argumenten om deze telkens af te doen als uitzonderingen. Opmerkelijk figuur ben je!
Dit is gewoon hilarisch, willekeurige overeenkomsten zoeken en er een lulvredenering aan vasthangen. Ik snap echt niet waar je die poep ook vandaan blijft halen, jij moet goed aan de schijterij zijn.quote:Nah, om daar in mee te gaan:
Wanneer je op een date gaat en wilt neuken mits er fysieke aantrekkingskracht en gelegenheid is, dan is het dus met voorbedachte rade.
Wanneer je naar de hoeren gaat om te neuken, is het ook met voorbedachte rade.
Oftewel, je neukt pertinent een wijf dat snel met iemand het bed induikt, waarbij het in feite niet van belang is of ze er nu wél of géén geld voor vraagt... Volgens notabene je eigen bewering hang je je lul er immers toch wel in mits er fysieke aantrekkingskracht en gelegenheid is.
Dit mag toch het toppunt van nonsens genoemd worden.quote:Euuuuh, ok . Dat zeg ik nu al een postje of tien, dus wat wil je hier in godsnaam mee zeggen? .
Kasta: Poep is vies.
Verloren_onschuld: Jaaahaaa, maar vies is ook smerig! SME-ERIG! HA! Vastgeluld..
Kasta: Euuuh, alrighty then
quote:Nah, doe jij eens gek en geef ome kasta eens een lief voorbeeldje waarbij ik een argument afdoe als uitzondering?
Het is geen theorie, het is een laf criterium wat nergens op slaat en dat is je al enige malen voorgehouden.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, dat houdt dan slechts in dat niet iedere man mijn theorie aanhangt natuurlijk.
Dat, en het is domweg leuker om je even in te houden.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar ik ben het met je eens dat neuken op de eerste date niet echt handig is als je de persoon in kwestie als relatiemateriaal ziet. Tuurlijk zijn er weer uitzonderingen, maar je oogst weinig respect door zo 'makkelijk' over te komen.
Ow do tell!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:04 schreef Nosh het volgende:
7
De tijd ervoor nemen zorgt er trouwens ook voor dat de spanning flink opgevoerd wordt, als prettige bijkomstigheid. Maakt alles nét wat beter. Tenzij ze uiteindelijk motorisch gestoord blijkt en gezegend is met het ritmegevoel van een dronken gnoe, maar dat is een ander verhaal.![]()
En toch blijf je happen.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:53 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dit is gewoon hilarisch, willekeurige overeenkomsten zoeken en er een lulvredenering aan vasthangen. Ik snap echt niet waar je die poep ook vandaan blijft halen, jij moet goed aan de schijterij zijn.
Norrit!![]()
Ik vind het hilarisch, die antwoorden. Daarom bleef ik reageren. Je blijft benieuwd waar hij nu weer mee komt.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
En toch blijf je happen.
Als je het echt zo hilarisch vindt: sta erboven, en ga er niet continu op in.
Dit begint doodvermoeiend te worden, van beide kanten.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:04 schreef Nosh het volgende:
Tenzij ze uiteindelijk motorisch gestoord blijkt en gezegend is met het ritmegevoel van een dronken gnoe, maar dat is een ander verhaal.![]()
Het verrassingseffect is ook minder groot dan je zou verwachten...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
nog steeds single![]()
slechte tvp wel he
ben ik niet met je eens...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:19 schreef moki het volgende:
Gevoelig jongens scoren minder dan de macho types.
Vrouwen willen graag een gevoelige man maar worden toch altijd weer aangetrokken tot de macho`s.
Ik vind macho's echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 4 april 2007 20:19 schreef moki het volgende:
Vrouwen willen graag een gevoelige man maar worden toch altijd weer aangetrokken tot de macho`s.
Heul lang (goede 3 jaar) geleden, vakantiescharrel. 4 weken om elkaar heen gedraaid, 4 weken lang alleen maar 'als we nu rustig aan doen, dan gaat dit nog jáááren mee'-argumenten van beiden.quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:30 schreef Nosh het volgende:
-verhaal
Precies dat roepen alle vrouwen!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind macho's echt verschrikkelijk.
dan moet je misschien eens om je heen kijken?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:39 schreef moki het volgende:
[..]
Precies dat roepen alle vrouwen!
Maar die macho`s hebben altijd een vrouw. En de gevoelig jongens toch minder als ik binnen mijn vriendenkring kijk.
Ja, maar wat voor vriendin hebben ze? Is dat het soort vriendin waar jij op zit te wachten?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:39 schreef moki het volgende:
[..]
Maar die macho`s hebben altijd een vrouw. En de gevoelig jongens toch minder als ik binnen mijn vriendenkring kijk.
Macho's is niet het woord, sociaal vaardige jongens met uitstraling klinkt al beter.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:19 schreef moki het volgende:
Toch altijd mooi die kalverliefdes.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:30 schreef Nosh het volgende:
-verhaal-
Nee hoor, ik kleed me ook geil in de winterquote:Op woensdag 4 april 2007 18:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Stelling: vrouwen zijn leuker in de zomer!
Vrouwen zijn speelser, beter gekleed en geiler in de zomer.
Ja zo'n tokkie wijf met zo'n gouden ketting om haar nek waar haar naam op staatquote:Op woensdag 4 april 2007 20:39 schreef moki het volgende:
[..]
Je kleedt je geil?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:00 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kleed me ook geil in de winter![]()
Wel een trui en een lange broek aan.. maar wat daaronder zit aan lingerie.. olala![]()
wat een onzin, zomer of winter weerhoud mij iig niet om rokjes te dragen hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 18:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Stelling: vrouwen zijn leuker in de zomer!
Vrouwen zijn speelser, beter gekleed en geiler in de zomer.
Nee dat zeker niet zijn meestal toch die breezah sletjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor vriendin hebben ze? Is dat het soort vriendin waar jij op zit te wachten?
Ik zit ook niet in een hoekje hoor. Ik kijk genoeg om me heen kan alleen geen goede kandidaten vinden.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je misschien eens om je heen kijken?
en niet in een hoekje gaan zitten afwachten?
ik weet niet hoor, maar heb vaak t idee dat mensen er veel te veel mee bezig zijn om te scoren, te daten en zich alleen maar richten op het krijgen van een relatie.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:12 schreef moki het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet zijn meestal toch die breezah sletjes.
[..]
Ik zit ook niet in een hoekje hoor. Ik kijk genoeg om me heen kan alleen geen goede vrouwen vinden.
Ik heb zaterdag weer een date dus wie weet![]()
Hup, inpakken die condooms!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:12 schreef moki het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag weer een date dus wie weet![]()
Ik zie geen foto's...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:00 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kleed me ook geil in de winter![]()
Wel een trui en een lange broek aan.. maar wat daaronder zit aan lingerie.. olala![]()
Dan moet je beter kijkenquote:
Ik date toch wel om een partner te vinden niet om te scoren. Daten is om elkaar beter te leren kennen daaruit maak ik opquote:Op woensdag 4 april 2007 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar heb vaak t idee dat mensen er veel te veel mee bezig zijn om te scoren, te daten en zich alleen maar richten op het krijgen van een relatie.
leef, geniet, en zie wat ervan komt...
niet persoonlijk bedoeld
Die heb ik altijd wel op zak. Je weet maar nooitquote:
Die heb ik alleen op mijn computer..quote:Op woensdag 4 april 2007 21:24 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik zie geen lingeriefoto's ...![]()
En waar zijn de jouwe dan trouwens? Huh?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:24 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik zie geen lingeriefoto's ...![]()
Hint!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:36 schreef Twinkle20 het volgende:
(die ik op dit moment niet heb overigens.. anders zou ik niets te zoeken hebben in dit topic)
Ik doe niet aan lingerie, gewoon rielekste boxers...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
En waar zijn de jouwe dan trouwens? Huh?![]()
Ben niet zo van dat internet datenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Hint!
Jongens, kom op! Duik erop!![]()
Verwachtte ook geen foto's in lingerie natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 21:38 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik doe niet aan lingerie, gewoon rielekste boxers...![]()
Ik vroeg er niet om, ik constateerde dat er geen foto's te zien waren.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:40 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Verwachtte ook geen foto's in lingerie natuurlijk
Want die krijg je van mij ook niet![]()
Ik ben niet zo van het fok!-daten, dat is meer wat voor anderen hier.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:39 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ben niet zo van dat internet daten![]()
Leer iemand liever kennen op een festival of op een feestje bij iemand thuis ofzo.. ongedwongen sfeertje enzo, je weet![]()
Wat maakt het uit hoe je iemand ontmoetquote:Op woensdag 4 april 2007 21:42 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Een feestje of iets dergelijks is inderdaad een betere aanleiding en zo zijn er vele andere wegen.![]()
Niets, ik stip slechts aan dat er vele mogelijkheden zijn buiten internetdating.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoe je iemand ontmoet![]()
lijkt me niet, zolang je maar niet alleen afspreekt met als doel zoenend/of meer te gaan eindigen in een enorme relatie terwijl je elkaar nog niet kentquote:Op woensdag 4 april 2007 21:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Voor mij veel.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eensquote:Op woensdag 4 april 2007 21:53 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Voor mij veel.
Als je iemand gaat daten via internet, dan is het een echte date. Dan ligt het er zooo dik bovenop..
Als je op een feestje nieuwe mensen leert kennen, dan heerst er voor mijn gevoel een meer ongedwongen sfeer. Je raakt daar aan de praat met mensen die je echt boeien, waar je in geinteresseerd bent. Daar ben je niet om te daten en ga je er niet met een bepaalde verwachting heen. Ik voel me dan veel vrijer en gedraag me dan als mezelf.
Op zo'n internetdate zal ik nooit mijzelf zijn.. of die ander moet mij wel bijzonder goed op mijn gemak kunnen stellen.
Mwoah, ik ben het wel met Twinkle eens dat het er dan toch wat dikker opligt dat er meer inzit. Bij een toevallige ontmoeting met iemand die je eerder gezien hebt is dat veel ongedwonger en veel vertrouwder.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens
je kunt via t internet ook gewoon lekker in de kroeg afspreken zonder bijbedoelingen
Je kan iemand ook eerst leren kennen via internet, bijvoorbeeld via een forumquote:Op woensdag 4 april 2007 21:53 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Voor mij veel.
Als je iemand gaat daten via internet, dan is het een echte date.
het is idd ongedwongenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:57 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben het wel met Twinkle eens dat het er dan toch wat dikker opligt dat er meer inzit. Bij een toevallige ontmoeting met iemand die je eerder gezien hebt is dat veel ongedwonger en veel vertrouwder.
dat bedoel ikquote:Op woensdag 4 april 2007 21:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je kan iemand ook eerst leren kennen via internet, bijvoorbeeld via een forum, en dan eens afspreken zonder bijbedoelingen.
Voor een laag gehalte aan bijbedoelingen moet je vooral afspreken met 1 der singles in dit topic.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je kan iemand ook eerst leren kennen via internet, bijvoorbeeld via een forum, en dan eens afspreken zonder bijbedoelingen.
Dat is maar net hoe zwaar je aan het woordje "date" tilt. Hier op Fok! noemen ze het een meet, als je dat prettiger vindtquote:Op woensdag 4 april 2007 21:53 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Voor mij veel.
Als je iemand gaat daten via internet, dan is het een echte date. Dan ligt het er zooo dik bovenop..
Ik heb zelden diepzinnige gesprekken gehad op een feestje; als je daar een leuk persoon tegenkomt ken je die na een avond echt niet veel beter als via internet ofzo. Het afspraakje dat daarna zou komen is toch net zo goed een date?Iemand leren kennen doe je pas als je die persoon regelmatig ziet bv via werk, school, vrienden.quote:Als je op een feestje nieuwe mensen leert kennen, dan heerst er voor mijn gevoel een meer ongedwongen sfeer. Je raakt daar aan de praat met mensen die je echt boeien, waar je in geinteresseerd bent. Daar ben je niet om te daten en ga je er niet met een bepaalde verwachting heen. Ik voel me dan veel vrijer en gedraag me dan als mezelf.
Op zo'n internetdate zal ik nooit mijzelf zijn.. of die ander moet mij wel bijzonder goed op mijn gemak kunnen stellen.
meen je nu echt dat je niet zou kunnen afspreken met iemand hier zonder bijbedoelingenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:01 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Voor een laag gehalte aan bijbedoelingen moet je vooral afspreken met 1 der singles in dit topic.![]()
heuy, wel bij een glas wijn hequote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe zwaar je aan het woordje "date" tilt. Hier op Fok! noemen ze het een meet, als je dat prettiger vindt.
[..]
Ik heb zelden diepzinnige gesprekken gehad op een feestje; als je daar een leuk persoon tegenkomt ken je die na een avond echt niet veel beter als via internet ofzo. Het afspraakje dat daarna zou komen is toch net zo goed een date?Iemand leren kennen doe je pas als je die persoon regelmatig ziet bv via werk, school, vrienden.
gut Petit, ik ben t weer eens met je eensquote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
meen je nu echt dat je niet zou kunnen afspreken met iemand hier zonder bijbedoelingen
dat is erg![]()
Dat kan,quote:Op woensdag 4 april 2007 22:01 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Voor een laag gehalte aan bijbedoelingen moet je vooral afspreken met 1 der singles in dit topic.![]()
Tja een meet, een date.. we bedoelen uiteindelijk allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe zwaar je aan het woordje "date" tilt. Hier op Fok! noemen ze het een meet, als je dat prettiger vindt.
[..]
Ik heb zelden diepzinnige gesprekken gehad op een feestje; als je daar een leuk persoon tegenkomt ken je die na een avond echt niet veel beter als via internet ofzo. Het afspraakje dat daarna zou komen is toch net zo goed een date?Iemand leren kennen doe je pas als je die persoon regelmatig ziet bv via werk, school, vrienden.
dan weet jij niet hoe de meeste personen hier in elkaar zittenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:07 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Tja een meet, een date.. we bedoelen uiteindelijk allemaal hetzelfde.
Stel dat we met de singles hier een meet zouden organiseren, dan zou ik niet komen want sommige mensen verwachten daar dan het een en ander van en ik heb geen zin om als een koe gekeurd te worden.
Nou dat scheelt van persoon tot persoon denk ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
[..]
Dat is denk ik sterk afhankelijk hoe je er zelf mee omgaat. Zoals je zelf al aangeeft zijn de "daten/neukuh? types er vrij gemakkelijk uit te schiften.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Punt is ...
Ik hoop dat de instelling die jij daarbij hebt gedeeld wordt door meer mensen die dan eventueel op zo'n meet zouden komenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan weet jij niet hoe de meeste personen hier in elkaar zitten
ik denk eerder dat het een gezellige boel in een kroeg met veel bier en roddels zal worden
althans ik heb niet t idee dat iedereen heel wanhopig naar die meet zou komen om er maar een slaatje uit te slaan
Welnee.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:07 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Stel dat we met de singles hier een meet zouden organiseren, dan zou ik niet komen want sommige mensen verwachten daar dan het een en ander van en ik heb geen zin om als een koe gekeurd te worden.
tot nu toe, is t me alleen maar bevallenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de instelling die jij daarbij hebt gedeeld wordt door meer mensen die dan eventueel op zo'n meet zouden komen
Ikzelf heb ook gewoon zin in een leuke dag met veel leuke verhalen en gewoon gezellig doen enzo
En dat roddelen laat ik maar even zitten, want velen van jullie ken ik helemaal niet
Dat zijn dan ook losers, ik heb ze ook wel eens. Blokkeren en weg met die idioten.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:06 schreef Twinkle20 het volgende:
En ik spreek af en toe ook weleens van die mensen op internet (vooral mannen).. die hebben dan ergens mijn profiel gelezen .. bijvoorbeeld hier op fok en voegen me daarna toe.
Echt.. dan heb ik nog geen 5 zinnen gesproken of ze beginnen al over afspreken... leave me alone zeg...
Idd de context van de voorbeelden die jij aanhaald zijn nogal daar op gericht. Maar er worden tig andere meets gehouden zonder die date insteek.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:07 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
idd, en dat is juist t leuke, om daar mensen te leren kennenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Idd de context van de voorbeelden die jij aanhaald zijn nogal daar op gericht. Maar er worden tig andere meets gehouden zonder die date insteek.
Van geslacht veranderen helpt!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook losers, ik heb ze ook wel eens. Blokkeren en weg met die idioten.
een meet van de R&P SC lijkt me weleens leuk op zich, maar die meets die vroeger bij de singles topics weleens op het programma stonden, leken me helemaal niks.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd, en dat is juist t leuke, om daar mensen te leren kennen
Je doet zo moeilijk met je theorieen. Bij mij valt of staat alles bij verliefd worden. Word ik verliefd dan heb ik een langdurige relatie. Gebeurt dit niet, dan nietquote:Op woensdag 4 april 2007 15:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je de volgende keer even grammaticacontrole over je bericht haalt, vind ik het goed.
Nah, nog maar eens 1 van m'n theoriën/principes dan maar:
Vrouwen die op de eerste date neuken zijn geen relatiemateriaal voor me.
True, true, het is makkelijk en een leuke afsluiter van de avond en hé, ik ben er zelf bij en dus medeverantwoordelijk voor het gebeuren, maar als ze het met mij die al direct op de eerste avond doet, zal ik vast niet de eerste zijn.
En tja, hoe leg ik het uit... Euuuhm, stel, je hebt een compleet hondenkennel en een bos vol bomen...
De meerderheid van de honden zal 1 boom pakken waar ze vrijwel allemaal tegenaan zeiken, ik pak echter liever een fris, niet ondergezeken boompje.
Eigenlijk zeg je dat je in een vertrouwde omgeving pas echt jezelf kunt zijn. Waarom zou een "vreemd" persoon je niet zo op je gemak kunnen stellen dat je toch genoeg van jezelf laat zien om een hele leuke avond mee te hebben ?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:09 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Maar da;s gewoon een totaal andere sfeer waar ik mijzelf veeeeel meer bij op me gemak voel. En dan kan ik pas mijzelf zijn.
ik ben daar altijd heel duidelijk in geweestquote:Op woensdag 4 april 2007 22:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Dat hangt dus af van een bepaalde 'klik' .. hoeven geen gevoelens bij te komen kijken hoor.
Maar als iemand al lekker enthousiast tegen mij begint.. tja.. dan val ik vanzelf wel bij
Maar als die ander heel stil is en heel stil blijft, dan kom ik ook niet echt uit de verf. Of mijn enthousiasme, mijn manier van humor overneemt.
Stel dat dat niet gebeurt.. zit je daar een beetje je tijd te verdoen en wil je eigenlijk na 5 minuten al rechtsomkeer maken .. maar dat is dan ook weer onbeschoft. Ik kijk altijd liever eventjes de kat uit de boom maar als ik het gevoel heb dat het goed zit, dan durf ik mijzelf ook wel te laten zien:)
Nee, ik bedoel meer aan te geven dat het wel er dik bovenop zou liggen met al die mensen die het ow zo erg vinden single te zijn hier. Die willen zo graag van hun single-status af.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
meen je nu echt dat je niet zou kunnen afspreken met iemand hier zonder bijbedoelingen
dat is erg![]()
Niet daten ook.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:39 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
internetdating is stom
Daarom heet het ook een fotoboek.quote:
Jouw kop is zeker kermis, zonder fotoboekquote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
nee hoor je bent een lekker ventje hoor webspider, zo eentje om in te bijten zo fijn
Als ik niet beter zou weten, zou ik bijna denken dat je een kloon bent die offtopic in [Singles] lult.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
nee hoor je bent een lekker ventje hoor webspider, zo eentje om in te bijten zo fijn
ik zie eerder nadelen dan voordelen bij het plaatsen van prive informatie en foto'squote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jouw kop is zeker kermis, zonder fotoboek.
Het komt idd helemaal uit het nietsquote:Op woensdag 4 april 2007 23:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten, zou ik bijna denken dat je een kloon bent die offtopic in [Singles] lult.
Maar vertel eens, hoe komt het dat je zo persoonlijk moet worden, heb ik je ooit het huis uit gezet ofzo?.
Ik ben/word nooit plotsklaps verliefd... Ben 1 keer verliefd geweest en dat was pas toen ik al een aantal weken met haar samen was... Dus tja, dan pak je het op een gegeven moment vanzelf wat plastischer aan...quote:Op woensdag 4 april 2007 22:21 schreef JoeyT het volgende:
Je doet zo moeilijk met je theorieen. Bij mij valt of staat alles bij verliefd worden. Word ik verliefd dan heb ik een langdurige relatie. Gebeurt dit niet, dan niet
Kasta heeft een beperkte polariteit danquote:Op woensdag 4 april 2007 23:35 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
of je bekijkt het zo, mensen hebben een magnetisch veld, en als magneten trekken tegen polen elkaar aan.![]()
Okee.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
een meet van de R&P SC lijkt me weleens leuk op zich
Liefde behoort IMHO niet plastisch te zijn, seks kan dat wel zijn. Maar goed nu snap ik ook beter waar je vandaan komt.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben/word nooit plotsklaps verliefd... Ben 1 keer verliefd geweest en dat was pas toen ik al een aantal weken met haar samen was... Dus tja, dan pak je het op een gegeven moment vanzelf wat plastischer aan...
Nou, kijk voor de grap eens in dit topic; ik schijn de tegenpool van vrijwel iedereen hier te zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 08:22 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Kasta heeft een beperkte polariteit dan![]()
Je wilde toch niet?quote:
nee, ik ken dat, ik kan wel een persoon heel aantrekkelijk vinden bij de eerste ontmoeting.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben/word nooit plotsklaps verliefd... Ben 1 keer verliefd geweest en dat was pas toen ik al een aantal weken met haar samen was... Dus tja, dan pak je het op een gegeven moment vanzelf wat plastischer aan...
Hé, dat klinkt bekend. Ik word dan ontzettend druk of ontzettend stil. (en de mensen die op de ONZ-meet waren kunnen dat beamen. Maar handige dingen zeggen doe ik dan weer niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik word soms een soort van zenuwachtig of overmoedig bij vreemden dat ik juist heel veel ga praten en onzin uitkraam en ga stotteren en iedereen wegjaag.
he leef jij ook nogquote:Op donderdag 5 april 2007 08:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, kijk voor de grap eens in dit topic; ik schijn de tegenpool van vrijwel iedereen hier te zijn.
Oftewel, iedereen voelt zich tot me aangetrokken met jouw persoontje als 1 van de hoogtepunten.
Ik vind je vooral aandoenlijk, vat dat op zoals je wil.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, kijk voor de grap eens in dit topic; ik schijn de tegenpool van vrijwel iedereen hier te zijn.
Oftewel, iedereen voelt zich tot me aangetrokken met jouw persoontje als 1 van de hoogtepunten.
ik niet, maar ik ben dan ook geen bekende single.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef Misstique het volgende:
Hebben alle singles vandaag vrij ofzo?
Deze wel, daarom was ik even in de stad om heel geniepig van een afstand naar vrouwen te kijken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef Misstique het volgende:
Wat is er mis met mijn aanwezigheid?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:
zaken die hier niét thuishoren: de kop van webspider
Nope.. kwas vandaag hard aan het werkquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef Misstique het volgende:
Ik snap nooit hoe zo'n relatie dan toch nog een tijd kan duren. Uit je post begrijp ik dat er in jouw geval niet eens sprake was van een 'verblindende' verliefdheid?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:31 schreef vencodark het volgende:
Ben al een klein jaartje singel na een niet erg leuke relatie (althans, eerste weken wel leuk). Maar ik ben liever 100 keer singel dan nog 1 keer zo'n relatie, mis hem in dat opzicht totaal niet.
Nah ja, was mijn eerste relatie en wilde het toch een kans geven. Tuurlijk had ik eerder ermee moeten stoppen maar ej, das achteraf. Snapte het zelf ook niet, just try, try and try again. Was heus wel verliefd en eerste weken ging het goed, toen ging het berg afwaarts omdat we toch nogal verschilden. Kleine 4 mnd. volgehouden. Vraag niet hoe.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe zo'n relatie dan toch nog een tijd kan duren. Uit je post begrijp ik dat er in jouw geval niet eens sprake was van een 'verblindende' verliefdheid?
Oh, dat valt nog mee dan, zeker omdat het ook nog je eerste relatie was. Ik verkijk me alleen op die gevallen die het zo soms voor elkaar krijgen jaren lang zulke relaties te hebbenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, was mijn eerste relatie en wilde het toch een kans geven. Tuurlijk had ik eerder ermee moeten stoppen maar ej, das achteraf. Snapte het zelf ook niet, just try, try and try again. Was heus wel verliefd en eerste weken ging het goed, toen ging het berg afwaarts omdat we toch nogal verschilden. Kleine 4 mnd. volgehouden. Vraag niet hoe.![]()
Hoe dan ook, daarom zou ik eens op een andere manier een relatie willen. Dat lijkt me leuk.![]()
Pcies, elke start is moeilijk zeggen ze toch.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee dan, zeker omdat het ook nog je eerste relatie was. Ik verkijk me alleen op die gevallen die het zo soms voor elkaar krijgen jaren lang zulke relaties te hebben![]()
Die relatie op een andere manier zal er vast wel komen. Heb geduld.
Naar mate je ouder wordt worden het er ook steeds meer,quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pcies, elke start is moeilijk zeggen ze toch.![]()
Hoe dan ook, heb ook wel geduld maar heel typisch zie ik ineens overal stelletjes. Ben paranoide denk ik.![]()
Nee hoor, niet paranoide... of wel, maar dan ben je daar iig lang niet alleen in.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pcies, elke start is moeilijk zeggen ze toch.![]()
Hoe dan ook, heb ook wel geduld maar heel typisch zie ik ineens overal stelletjes. Ben paranoide denk ik.![]()
Om dat echt uit te vinden zou je tijdens en na je relatie moeten gaan tellen,quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat is selectieve perceptie, toch?
Dat komt omdat je steeds continu aangevald voelt, en als een opgejaagde neuroot gedraagt, dat zelfs tijd insteekt om goed over te komen op een of andere forum.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:45 schreef kastanova het volgende:
Zal ik onthouden. Toen ik nog een relatie had hoorde ik ineens 'bij de andere stelletjes'. Mits ik met mijn ex liep, anders hoor je weer bij de singelgroep.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Om dat echt uit te vinden zou je tijdens en na je relatie moeten gaan tellen,.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:28 schreef -JSM- het volgende:
[..]
Dat komt omdat je steeds continu aangevald voelt, en als een opgejaagde neuroot gedraagt, dat zelfs tijd insteekt om goed over te komen op een of andere forum.
Helemaal nietsquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn aanwezigheid?
Ik weet niet wát het is, maar ik ben het nu al volledig met je eens!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:28 schreef -JSM- het volgende:
Dat komt omdat je steeds continu aangevald voelt
Euuuh, nou nee, ik ben er zelfs nog nooit mee geconfronteerd...quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:55 schreef -JSM- het volgende:
Dan ben je vast ook wel eens met m'n idee dat je de laatste tijd vaak geconfronteerd wordt met het argument dat je veel vrouwen gehad hebt, hetgeen je onbetrouwbaar maakt. Immers, er zijn vele vrouwen in je Kasta-show ingetrapt, gelardeerd met verbluffende manipulaties (wat je zelf ook toegeeft).
Nou nee, eigenlijk niet; die vrouwen heb ik wel degelijk gewoon stukgeneukt...quote:Martin denkt: Hmmmz, da's lastig te omzeilen. Wat voor decor zal ik bij dit argument eens omheen bouwen
En dan krijg je ineens een lumineuze ingeving: Ja, ik geef toe: kveel vrouwen stukgeneukt. Maar, maar.. hé, ik deed het om de WARE te vinden. Weet je, ik ben nu nog steeds op zoek, boehoe, knipoog, knipoog "
Ej pssst, check de datum, da's uit 2001quote:Om dat decor te verstevigen, ga je zelfs gedichten onder je naam Martin Blokhuis rondstrooien op inet
Betrouwbaar - ja.quote:zodat de naïeve meiden niet meer vatbaar zijn voor het argument dat je al veel vrouwen hebt gehad, en dat je toch wél een solide relatiemateriaal bent die betrouwbaar is.
Hoe kan een vrouw een gesprek met me aanknopen als ik ze eerst al heb moeten overtuigen met argumenten zoals jij het stelt?quote:Voor sommige vrouwen reden genoeg om alsnog een oriënterend gesprek met je aanknopen, in al hun naïviteit om je te overtuigen dat je heus de WARE gevonden hebt.Hetgeen je de gelegenheid biedt om wederom je geraffineerde manipulatie-wapens in te zetten, zoals we van je gewend zijn
.
Ach jochie toch, als ik zou playen zoals "vroeger" zou ik meerdere vrouwen per week hebben, ik heb echter simpelweg de behoefte niet eens meer...quote:Face it: je bent gewoon een laffe hond die niet durft toe te geven dat je non-stop zit te playen, erop los manipuleert, en hier alles in het werk zet om goed over te komen op vrouwelijke lurkers. Allemaal om uiteindelijk te bereiken dat je aandacht krijgt van vrouwen, en dat ze toch wel uiteindelijk moeten erkennen dat je de ware jacob voor ze bent.
Heb ik dat ooit ontkend dan?quote:Immers, het is onderhand duidelijk dat je wel stiekem ernaar hunkert, al die aandacht voor je bijzondere persoontje..
Nah, een post als dat over de eventuele naiviteit van vrouwen of het playergedrag van mannen lijkt me toch meer toe te voegen aan een single topic dan een "Wat is het hier rustig" post, correct me if I'm wrongquote:Gewoon erop in blijven gaan, gewoon blijven voeden. Genoeg nu. Doe maar via pm, als het je echt zo diep zit.
Naïeve vrouwen en player mannen, prima. Zolang het maar geen geflame over en weer wordt. Alweer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, een post als dat over de eventuele naiviteit van vrouwen of het playergedrag van mannen lijkt me toch meer toe te voegen aan een single topic dan een "Wat is het hier rustig" post, correct me if I'm wrong.
Ging me meer om alle randzaken die aangehaald werden. Mij best dat het playergedrag (zowel van de player, als de gewillige 'slachtoffers') aangehaald wordt, niet ongelooflijk relevant, maar hey, moet kunnen. Maar trek het dan in het algemene, en ga niet op de man spelen. Laat staan hele analyses erbij halen aan de hand van wat cratief gegooglede emo-gedichten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, een post als dat over de eventuele naiviteit van vrouwen of het playergedrag van mannen lijkt me toch meer toe te voegen aan een single topic dan een "Wat is het hier rustig" post, correct me if I'm wrong.
Het wordt zo langzamerhand tijd dat er van Fok!-wege meetlatten worden uitgedeeld, zodat eens en voor altijd kan worden vastgesteld wie nu eigenlijk de grootste piemel heeft. Zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Zolang het maar geen geflame over en weer wordt. Alweer.
Mijn mailbox staat open voor vergelijkmateriaal. Al wil ik dan wel een 'c' op beide testikels en een streepje over de piemel zien lopen, om gegooglede leden te voorkomen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:31 schreef broer het volgende:
[..]
Het wordt zo langzamerhand tijd dat er van Fok!-wege meetlatten worden uitgedeeld, zodat eens en voor altijd kan worden vastgesteld wie nu eigenlijk de grootste piemel heeft. Zijn we daar ook weer vanaf.
Kun jij dat niet even regelen?
Ik denk dat kastanova alleen 'kasta' op zijn piemel duldt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn mailbox staat open voor vergelijkmateriaal. Al wil ik dan wel een 'c' op beide testikels en een streepje over de piemel zien lopen, om gegooglede leden te voorkomen.
^_ ^ , en het is net een olifantje.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mijn mailbox staat open voor vergelijkmateriaal. Al wil ik dan wel een 'c' op beide testikels en een streepje over de piemel zien lopen, om gegooglede leden te voorkomen.
Als het zijn eigen piemel maar is. Je naam op andermans piemel zetten getuigt van zulke verregaande narcisme dat ik het zelfs voor Kasta teveel van het goede vind.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat kastanova alleen 'kasta' op zijn piemel duldt.
Ohhh ja echt. Ik ook. Mooie slanke kuiten die uit een paar mooi model hoge laarsjes uitkomen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze wel, daarom was ik even in de stad om heel geniepig van een afstand naar vrouwen te kijken.
Ik heb weleens mijn naam op de billen van een vrouw gezet (met watervaste stift, de naieve doosquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als het zijn eigen piemel maar is. Je naam op andermans piemel zetten getuigt van zulke verregaande narcisme dat ik het zelfs voor Kasta teveel van het goede vind.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
(met watervaste stift, de naieve doos. )
Ik moet die jongen overmorgen aankijken en ik weet nu al dat ik dan aan het olifantje moet denken. Ik was het net vergeten broer.quote:
Nee joh, ik heb in de meeste gevallen bij dergelijke kortstondige ontmoetingen slechts 1 attribuut mee... Veelal een digicam, maar in dit geval dus de stift...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Maar alleen als je er een foto van hebt. Iets doet me vermoeden dat dat het geval is.
Wees blij dat het het olifantje is, en niet het slurfje.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet die jongen overmorgen aankijken en ik weet nu al dat ik dan aan het olifantje moet denken. Ik was het net vergeten broer.
Ik sprak een tijdje terug een vriendin die vorig jaar is gaan samenwonen in een appartementje, het was niet vreselijk groot maar prima als je met z'n tweetjes bent. En dan zeggen ze klagend en zuchtend; 'Weet je hoeveel we kwijt zijn aan huur per maand? ¤500!' En ik vragen, per persoon? Jeetje.quote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef thaleia het volgende:
Ik wil op dit moment maar om 1 reden een relatie: geld.
Manmanman, ik wil zo graag verhuizen, en ik heb er zo het inkomen niet voor. En dan hoor je van samenwonende stellen in je omgeving "ja, we wonen wel duur hoor, 700 euro huur" en dan denk ik WAT HEERLIJK, MAAR 350 DE MANWerkelijk, ik zou een moord doen voor woonruimte van 500 of minder.
Ik moet echt een man. Met een inkomen.
Ik betaal 2x zoveel in mn uppie man.quote:Op maandag 9 april 2007 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sprak een tijdje terug een vriendin die vorig jaar is gaan samenwonen in een appartementje, het was niet vreselijk groot maar prima als je met z'n tweetjes bent. En dan zeggen ze klagend en zuchtend; 'Weet je hoeveel we kwijt zijn aan huur per maand? ¤500!' En ik vragen, per persoon? Jeetje.
'Nee, in totaal'.
'O.'
Dan doe je toch echts iets foutquote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef thaleia het volgende:
Ik wil op dit moment maar om 1 reden een relatie: geld.
Manmanman, ik wil zo graag verhuizen, en ik heb er zo het inkomen niet voor. En dan hoor je van samenwonende stellen in je omgeving "ja, we wonen wel duur hoor, 700 euro huur" en dan denk ik WAT HEERLIJK, MAAR 350 DE MANWerkelijk, ik zou een moord doen voor woonruimte van 500 of minder.
Ik moet echt een man. Met een inkomen.
Pardon?quote:
Kijk dit zijn echte mannenquote:
De maatschappij is niet aangepast op singles, alles is duur als je alleen woont en je houdt verrekte weinig over. Stom.quote:
Gaf, gafquote:Op maandag 9 april 2007 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Dat jij nou veel geld aan je vriendin uitgaf heeft niks te maken met huur.
Yep.... ook zo leuk dat alles op 2 personen gericht is als je boodschappen gaat doen, 2 slavinken, 2 worstjes, voorverpakte bonen in zakken van 500 gram.......quote:
Die 350 huur gaat er in ieder geval wel van lukken jaquote:Op maandag 9 april 2007 18:53 schreef thaleia het volgende:
Is goed kasta, betreft het een goedverdienende baan?
Dat van die 2persoonshoeveelheden vind ik geen enkel probleem, ik eet gewoon twee dagen achter elkaar hetzelfde. Ben je een beetje creatief met sausjes enzo dan smaakt het ook nog eens totaal anders
Zelfs dáár pleur ik nog extra ingrediënten opquote:Op maandag 9 april 2007 19:06 schreef thaleia het volgende:
Ik ben wel heel goed met diepvriespizza's
Je kunt niet koken en zeurt nogal... Het is allemaal weinig hoopgevend wat betreft onze toekomstige liefdesrelatie thalquote:Op maandag 9 april 2007 19:13 schreef thaleia het volgende:
Van pittig eten gaat m'n neus lopen
Dat zijn toch de eenpersoonsbakjes? Ik ging er altijd van uit dat de bakjes met vier slavinken of vier worstjes voor de stelletjes waren.quote:Op maandag 9 april 2007 18:48 schreef DrMarten het volgende:
ook zo leuk dat alles op 2 personen gericht is als je boodschappen gaat doen, 2 slavinken, 2 worstjes
Ja duhuh, als ik ga samenwonen wil ik ook trouwen en kinderen! En een hond die Hector heetquote:Op maandag 9 april 2007 20:35 schreef thaleia het volgende:
Wie had het hier over een liefdesrelatie?
Opel is een goed merk voor samenwonende mensen.quote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja duhuh, als ik ga samenwonen wil ik ook trouwen en kinderen! En een hond die Hector heet.
Wel een Golden Retriever toch?quote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja duhuh, als ik ga samenwonen wil ik ook trouwen en kinderen! En een hond die Hector heet.
En wel zoenen,quote:Op maandag 9 april 2007 22:37 schreef kastanova het volgende:
Misschien had ie wel net een wortelkanaalbehandeling gehad en kon ie gewoon niet praten.
Die is hier best te vinden, mits je er geen problemen mee hebt om in de Schilderswijk of het Laakkwartier te wonen.quote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef thaleia het volgende:
Werkelijk, ik zou een moord doen voor woonruimte van 500 of minder.
dat was gisteravond rond 22:00. Ik mag toch hopen dat dit inmiddels heeft plaatsgemaakt voor: wat een ongelooflijke losert, dat ik me daar uberhaupt mee heb ingelaten, blij dat het zo in de kiem gesmoord is, good riddance, en wáárom voelde ik me ook weer schuldig?quote:Op maandag 9 april 2007 22:20 schreef Mokster het volgende:
En nu voel ík me schuldig. Terwijl ik volgens mij niet echt iets fout heb gedaan. Blegh.
Meisje, dat soort mannen zijn de ergsten. Diep vanbinnen is HIJ degene die zich kut voelt omdat hij zo'n smsje naar je durft te sturen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:20 schreef Mokster het volgende:
Zojuist iets meegemaakt wat ik in mijn hele single-bestaan nog nóóit heb meegemaakt.
Zaterdagavond iets te dronken geworden in de kroeg (dat is niets nieuws overigens). Jongen ontmoet. Beetje gezoend. Telefoonnummer gegeven. Hij wilde langskomen vanavond. Leek mij gezellig. Ik heb hem netjes van het station afgehaald, maar hij zei geen woord. We komen bij mij thuis aan. Hij ploft op de bank. En zegt nog steeds niets. Gaat me zoenen. Aan me zitten.
En hoewel ik allesbehalve de moeilijkste ben kon ik het niet. Ik voelde me enorm ongemakkelijk. Dus ik duwde hem weg. Probeerde hem uit te leggen dat het niet goed voelde. Omdat hij niets zei. Dat ik dacht dat we gewoon relaxed een filmpje zouden gaan kijken en wel zouden zien wat er zou gebeuren. "Wil je een film kijken? Nou. Dan doen we dat toch?". Maar ik wilde hem gewoon mijn huis uit hebben. Er was geen klik. Ik kan niet naast iemand op de bank zitten en een film kijken terwijl ik geen idee heb waarover ik het moet hebben. En ik kan al helemaal geen seks hebben met iemand waarbij ik me niet op mijn gemak voel. Dus ik heb hem gezegd dat ik liever wilde dat ie wegging. Dat ik hem best naar huis wilde brengen als hij het vervelend vond om weer met de trein te moeten. En toen werd hij boos. Of ik vaker mannen mee naar huis nam en ze al na een uur vertelde dat ze weg moesten gaan. En uiteindelijk stormde hij het huis uit. En kreeg ik zojuist een sms-je waarin hij vertelde dat hij me nooit meer wilde zien.
En nu voel ík me schuldig. Terwijl ik volgens mij niet echt iets fout heb gedaan. Blegh.
Een beetje gevoeligheid en begrip op z'n tijd mag best.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef OldJeller het volgende:
'Gevoelige jongens'...
Ja, als je als luisterend oor, die overal begrip voor heeft, blijft fungeren blijf je inderdaad single.
Vooral niet te vaak!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Een beetje gevoeligheid en begrip op z'n tijd mag best.
Dat was heul anders.quote:Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef kastanova het volgende:
Nah Moksiemeisje, nu is het wel weer mooi geweest met het zelfmedelijden; alsof jij nog nooit iemand binnen een kwartier na binnenkomst besprongen bent.
Echt niet! Onschuldig mannetje gaat op bezoek bij vrouw en wordt binnen een kwartier zwaar aangerand, ik zie toch behoorlijk overeenkomstenquote:
Ik was gewoon even van slag. That's all.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:04 schreef Malebolgia het volgende:
Moskter = raar. Waarom laat jij je schuldig voelen door hem, als hij zo'n date loopt te verneuken en zich fysiek aan je opdringt? vrouwen af en toe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |