abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47994579
Hoppa! De welbekende singlesreeks is weer terug. Na de discussies die onlangs gevoerd zijn hierover, en gezien de topics die geopend worden lijkt er genoeg vraag te zijn voor een plek waar singles kunnen samenkomen.

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen .
je icoon is te groot, max 100kB
  woensdag 4 april 2007 @ 09:37:51 #2
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_47994606
Gevoelige jongens.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_47994618
-lama-
pi_47994643
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:37 schreef minkuukel het volgende:
Gevoelige jongens.
niks mis mee
pi_47994644
Breezah-sletjes
  woensdag 4 april 2007 @ 09:44:36 #6
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_47994769
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Nee de echte relaties beginnen naar mijn idee niet door versieringen
Dat klopt. Daar hebben we immers het gearrangeerde huwelijk voor.
pi_47994852
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:44 schreef broer het volgende:

[..]

Dat klopt. Daar hebben we immers het gearrangeerde huwelijk voor.
wat is versieren dan volgens jou?
is het gewoon flirten of allemaal grootse verhalen ophangen?
  woensdag 4 april 2007 @ 09:48:05 #8
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_47994860
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:33 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
maar mensen overdrijven vaak met versieren, allemaal stomme uitspraken die niet bij de persoon past. Kom op doe gewoon normaal en doe een beetje grappig en doe gedurfde uitspraken, als je dat durft natuurlijk
Veel mensen durven ook niet te flirten zie ik vaak
Bij het flirten hoort toch ook het uitvergroten van je eigen goede eigenschappen, in de hoop dat de dame in kwestie ervoor zal bezwijken? Ik vind ook niet dat je dit te ver door moet voeren, want dat worden uiteindelijk de ontevreden stellen die je hoort zeggen: "hij is nu ineens zoooo anders dan toen ik hem net leerde kennen..." maar je mag jezelf toch best een beetje in de etalage zetten.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 4 april 2007 @ 09:52:04 #9
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_47994966
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:47 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
wat is versieren dan volgens jou?
Ik vind het een beetje een theoretische non-discussie. Wat mij betreft valt alles wat je doet om iemand voor je te winnen - van flirten tot grootse verhalen ophangen - onder de definitie 'versieren'. Als dat woord negatieve associaties oproept, moet je het misschien 'het hof maken' noemen. Veel verschil in de uitvoering zal het echter niet maken.
pi_47995063
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:52 schreef broer het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje een theoretische non-discussie. Wat mij betreft valt alles wat je doet om iemand voor je te winnen - van flirten tot grootse verhalen ophangen - onder de definitie 'versieren'. Als dat woord negatieve associaties oproept, moet je het misschien 'het hof maken' noemen. Veel verschil in de uitvoering zal het echter niet maken.
Eensch, tevens gaat ik proberen mee te doen in dit topic
pi_47995068
ik vind het woord gewoon niet oprecht, tenzij je gewoon pussy wil ofzo.
pi_47995093
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:48 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Bij het flirten hoort toch ook het uitvergroten van je eigen goede eigenschappen, in de hoop dat de dame in kwestie ervoor zal bezwijken? Ik vind ook niet dat je dit te ver door moet voeren, want dat worden uiteindelijk de ontevreden stellen die je hoort zeggen: "hij is nu ineens zoooo anders dan toen ik hem net leerde kennen..." maar je mag jezelf toch best een beetje in de etalage zetten.
Adverteren doet verkopen toch?
  woensdag 4 april 2007 @ 09:58:08 #13
94676 Garisson72
pi_47995127
eens met broer. Laten we er geen definitie-kwestie van maken.
pi_47995164
waarom selecteren die 'gevoelige, introverte en intelligente' jongens altijd de domste huppelkutten om hun gebrek aan versiertechnieken aan te demonstreren? een grotere mismatch vind je niet. Denk je dat die makkelijk zijn, geiler dan de rest, beter in bed dan de rest, of omdat je omgeving van je verwacht dat het eerste meisje wat je scoort een doorsnee lekker wijf is?
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_47995201
Ik ben nu 6 weken single na een "serieuze" relatie, heb nog wel veel contact met mn ex, en we zijn ook lichamelijk nog heel erg tot elkaar aangetrokken, maar de relatie werdt gewoon te saai en kregen veel ruzies, dus hebben we besloten om het heel misschien over een paar jaar weer te proberen (allebei wat ouder en wijzer)

maar ik zie wel waar de wind waait, ik vind het zo ook wel lekker, ik mag mn hoofd weer draaien als ik een stuk schoon zie wandelen, in de kroeg/discotheek mag ik weer heerlijk ouderwets flirten...

dat is wat ik wel mis in een relatie...

Wat ik wel mis als vrijgezel zijn de nachten samen en de liefde die je elkaar (bewust dan wel niet onbewust) schenkt
  woensdag 4 april 2007 @ 10:02:35 #16
94676 Garisson72
pi_47995241
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:59 schreef Malebolgia het volgende:
waarom selecteren die 'gevoelige, introverte en intelligente' jongens altijd de domste huppelkutten om hun gebrek aan versiertechnieken aan te demonstreren? een grotere mismatch vind je niet. Denk je dat die makkelijk zijn, geiler dan de rest, beter in bed dan de rest, of omdat je omgeving van je verwacht dat het eerste meisje wat je scoort een doorsnee lekker wijf is?
een nadeel van die intelligentie is dat je een situatie sneller doordenkt dan iemand die 'vanuit de heup schiet'. Als je dan ook nog een beetje glass-is-half-empty bent, zie je dus een hoop beren op de weg bij een dame van enige intelligentie. Domme huppelkutjes zijn meer easy target.

Als je minder intelligentie hebt, zie je die problemen niet en ga je open de versier-strijd aan met welke mooie vrouw dan ook. En omdat je er open in gaat, is de slagingskans nog groter ook.
pi_47995249
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:00 schreef VlaDje het volgende:
Ik ben nu 6 weken single na een "serieuze" relatie, heb nog wel veel contact met mn ex, en we zijn ook lichamelijk nog heel erg tot elkaar aangetrokken, maar de relatie werdt gewoon te saai en kregen veel ruzies, dus hebben we besloten om het heel misschien over een paar jaar weer te proberen (allebei wat ouder en wijzer)

maar ik zie wel waar de wind waait, ik vind het zo ook wel lekker, ik mag mn hoofd weer draaien als ik een stuk schoon zie wandelen, in de kroeg/discotheek mag ik weer heerlijk ouderwets flirten...

Wat ik wel mis als vrijgezel zijn de nachten samen en de liefde die je elkaar (bewust dan wel niet onbewust) schenkt
hier heb je een aai over je bol knul
pi_47995283
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:59 schreef Malebolgia het volgende:
zonder arrogantie: ik ben "gevoelig" en redelijk intelligent, maar ik zoek toch echt niet alleen een lekker vrouwtje (voor één keer is dat wel leuk) Voor in een relatie heb ik liever een meisje met een mooie uitstraling en die intelligent overkomt...
pi_47995299
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:02 schreef ikhebeenvraagje het volgende:

[..]

hier heb je een aai over je bol knul
Dankje
pi_47995320
wat ook wel apart is dat je een meisje eerst niet echt knap vond en best dom en later ineens smoorverliefd.
Maar dat jij je wel steeds afvraagt waarom je haar ineens knap vindt, dat is raar
  woensdag 4 april 2007 @ 10:07:09 #21
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47995366
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:00 schreef VlaDje het volgende:

Dat mag ook gewoon in een relatie
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_47995385
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:05 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
wat ook wel apart is dat je een meisje eerst niet echt knap vond en best dom en later ineens smoorverliefd.
Maar dat jij je wel steeds afvraagt waarom je haar ineens knap vindt, dat is raar
als je voor iemands innerlijk valt, dan care je niet zoveel meer om het uiterlijk, omdat het innerlijk heerlijk is...

Denk dat dat t antwoord is
pi_47995399
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat mag ook gewoon in een relatie
En toch vondt mn vriendin dat geen succes
pi_47995537
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:04 schreef VlaDje het volgende:

[..]

zonder arrogantie: ik ben "gevoelig" en redelijk intelligent, maar ik zoek toch echt niet alleen een lekker vrouwtje (voor één keer is dat wel leuk) Voor in een relatie heb ik liever een meisje met een mooie uitstraling en die intelligent overkomt...
Eisenpakket.

Wat een zeiksnorren hier.
Verbaal terrorist
pi_47995569
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:13 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Eisenpakket.

Met andere woorden, jij kunt verliefd worden op alles wat een eigen hartslag heeft?
pi_47995584
Je kan op iedereen verliefd worden, ongeacht vooropleiding overtuiging whatever.
Allemaal plaats en tijdsgebonden
pi_47995614
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:14 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Je kan op iedereen verliefd worden, ongeacht vooropleiding overtuiging whatever.
Geloof ik niet in...

Iedereen heeft duidelijk een plaatje van wat die gene graag wil hebben
"een eisenpakket"
dus...

En de een neemt genoegen met 1 uit de 10, de ander is 10 uit de 10 nog niet genoeg
pi_47995778
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:14 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ja sure, hou jezelf dat maar voor

dat is echt zo'n grote bullshit. Er moet op een bepaalde manier toch een match zijn tussen twee mensen, in het begin maakt het niet zoveel uit op welk gebied / level.

Uiteindelijk wordt je namelijk verliefd op mensen waarbij je goede eigenschappen van jezelf in terug herkent, of eigenschappen die je zelf wel (meer) had willen hebben (dit herkenningsproces is vaak onderbewust). En dat is écht niet bij iedereen het geval.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  woensdag 4 april 2007 @ 10:22:27 #29
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47995793
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:08 schreef VlaDje het volgende:

[..]

En toch vondt mn vriendin dat geen succes
Volgende keer geen onzekere vriendin nemen
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_47995875
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:16 schreef VlaDje het volgende:
Iedereen heeft duidelijk een plaatje van wat die gene graag wil hebben
"een eisenpakket"
dus...
Ben ik het niet mee eens. Juist dát is de reden waarom zoveel mensen single zijn; die waslijst aan eisen. Laat jezelf nou eens verrassen ipv bij voorbaat opties af te strepen. Natuurlijk kun je wel een bepaald patroon herkennen in de mensen waartoe je je aangetrokken voelt, maar dat patroon ontwikkelt met je smaak / leeftijd. Vaak heeft het ook te maken met een fase waarin jezelf zit, wat je aantrekkelijk vind / zoekt.
quote:
En de een neemt genoegen met 1 uit de 10, de ander is 10 uit de 10 nog niet genoeg
Dat is zeker waar.
pi_47995977
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:24 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Juist dát is de reden waarom zoveel mensen single zijn; die waslijst aan eisen. Laat jezelf nou eens verrassen ipv bij voorbaat opties af te strepen. Natuurlijk kun je wel een bepaald patroon herkennen in de mensen waartoe je je aangetrokken voelt, maar dat patroon ontwikkelt met je smaak / leeftijd. Vaak heeft het ook te maken met een fase waarin jezelf zit, wat je aantrekkelijk vind / zoekt.
[..]

Dat is zeker waar.
Ik schrijf ook niemand af bij voorbaat,

Al moet het uiterlijk/uitstraling zich wel direct een beetje presenteren om mij de eerste stap te laten zetten
  woensdag 4 april 2007 @ 11:07:12 #32
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_47997263
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:22 schreef JoeyT het volgende:
Het punt is waarschijnlijk dat een zelfverzekerde vriendin zelf óók flirt. En dat kan natuurlijk niet!
pi_47997390
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:22 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat vind ik juist zeer onboeiend of ze zeker is of onzeker...

zolang ze maar niet dingen gaat vragen om foute reacties uit te lokken, en dat ze dan beginnen te zeuren over dat jij niet op haar valt enzo...
pi_47997438
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef broer het volgende:

[..]

Het punt is waarschijnlijk dat een zelfverzekerde vriendin zelf óók flirt. En dat kan natuurlijk niet!
Mijn ex flirtte zelf meer als dat ik deed...

Ik vond het leuk om te doen, maar hoefde van mij niet zo, was al voorzien....

Nja, en zij trok gewoon zo af en toe een vent aan, die haar probeerde in te palmen...
  woensdag 4 april 2007 @ 11:42:00 #35
172358 oddman
Introspecteur
pi_47998432
Voor een intelligente vent maak je veel taalfouten.

Verder ben ik het wel met je eens, hoor. Let goed op je eisenpakket, maar zorg er voor dat het niet een onmogelijke combinatie wordt.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_47998618
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:14 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Met andere woorden, jij kunt verliefd worden op alles wat een eigen hartslag heeft?
Als ze maar niet koud aanvoelt!

Nee ik word zelden echt verliefd, maar heb wel een hele leuke tijd als ik het niet ben. Als ik verliefd word dan zie ik dat dan wel, het is geen streven. De paar keer dat ik verliefd ben geweest, was dat op dames die in mijn verkennende 'eisenpakket' geen plaats hadden. Verliefd word je op een persoon en hele theorieen helpen je niet verder ermee. Gevoelens zijn niet uit te leggen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verloren_onschuld op 04-04-2007 12:30:37 ]
Verbaal terrorist
  woensdag 4 april 2007 @ 12:00:23 #37
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_47999138
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef oddman het volgende:
Verkapte val-de-concurrentie-aan post. Grappig dat dat hier zo veel gebeurt, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_48000299
Ik zie dat er nog steeds discussies over definities gaande zijn. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_48000907
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef oddman het volgende:

Verder ben ik het wel met je eens, hoor. Let goed op je eisenpakket, maar zorg er voor dat het niet een onmogelijke combinatie wordt.
Taalpurist

Ik zit hier op een forum, niet op mn Dictee nederlands of mn examen
pi_48001095
hoi!!

Ik wil jullie t even niet onthouden maaruh, verliefd zijn is zzoooo leuk!! Ook al weet je dat t onmogelijk en kansloos is!! Maar dat gevoel he
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  woensdag 4 april 2007 @ 13:06:58 #41
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_48001233
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:03 schreef n8 het volgende:
hoi!!

Ik wil jullie t even niet onthouden maaruh, verliefd zijn is zzoooo leuk!! Ook al weet je dat t onmogelijk en kansloos is!! Maar dat gevoel he
In dat geval vind ik er geen hol aan, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  woensdag 4 april 2007 @ 13:08:54 #42
172358 oddman
Introspecteur
pi_48001305
Als de concurrentie niet goed kan spellen is het geen echte concurrentie .

Taalpurist present!

Ach, ja. Kwestie van standaarden... waarom zou je niet op je spelling letten als het zo weinig moeite kost en toch goed is voor je aanzien?
Zeker op een forum; hier is mooi taalgebruik in de plaats gekomen van een mooi uiterlijk.

Een goede ruil, mijns inziens.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_48001366
(K)
pi_48001421
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef Frezer het volgende:

[..]

In dat geval vind ik er geen hol aan, .
hihi jawel man, juist omdat je al weet dat t toch onmogelijk is om serieus te worden kun je onbezonnen genieten van je verliefdheid!!
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  woensdag 4 april 2007 @ 13:15:34 #45
94676 Garisson72
pi_48001569
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:08 schreef oddman het volgende:

Zeker op een forum; hier is mooi taalgebruik in de plaats gekomen van een mooi uiterlijk.

ah, vandaar geen fobo?

@n8: ik kan er ook maar heel beperkt enthousiast van worden hoor, als ik verliefd word zonder enig reëel uitzicht (want die conclusie kan ik trekken uit je woorden, toch?)
Maar vertel eens meer!
  woensdag 4 april 2007 @ 13:16:10 #46
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_48001587
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef n8 het volgende:
hihi jawel man, juist omdat je al weet dat t toch onmogelijk is om serieus te worden kun je onbezonnen genieten van je verliefdheid!!
Mwah, dat heb ik ook een tijdje volgehouden. Maar uiteindelijk word je er toch bepaald niet gelukkig van.

Ik niet, tenminste.
pi_48001598
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:15 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ah, vandaar geen fobo?

@n8: ik kan er ook maar heel beperkt enthousiast van worden hoor, als ik verliefd word zonder enig reëel uitzicht (want die conclusie kan ik trekken uit je woorden, toch?)
Maar vertel eens meer!
exactly my thoughts
pi_48001652
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:08 schreef oddman het volgende:
Als de concurrentie niet goed kan spellen is het geen echte concurrentie .

Taalpurist present!

Ach, ja. Kwestie van standaarden... waarom zou je niet op je spelling letten als het zo weinig moeite kost en toch goed is voor je aanzien?

Ik kan perfect spellen, maar daarvoor zou ik moeten nadenken en niet klakkeloos een stukje sneltypen zoals ik nu doe...
  woensdag 4 april 2007 @ 13:20:26 #49
172358 oddman
Introspecteur
pi_48001752
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:16 schreef VlaDje het volgende:

[..]

exactly my thoughts
Oddman: <implicatie dat taal belangrijker is dan uiterlijk>

Garisson72: <implicatie dat degene die dat vindt dan wel lelijk zal zijn>

VlaDje: <eenstemming>

Respons:
<implicatie dat anderen dom zijn omdat ze uiterlijk meer waarderen dan taal>
- Bertrand Russell
  woensdag 4 april 2007 @ 13:23:20 #50
172358 oddman
Introspecteur
pi_48001855
Dat gezegd hebbende wil ik niemand veroordelen wegens beroerd taalgebruik, alleen maar mijn minachting uiten .

Maar ik heb u offtopic geleid; het ging hier over de lusten en lasten van single-zijn.
Ik hoor hier helemaal niet; 't is bijna 3 jaar geleden dat ik single was.
- Bertrand Russell
pi_48001873
Volgens mij is het de bedoeling dat mensen je posts kunnen lezen en begrijpen, niet dat je op ludieke wijze flagrant, op de tong smeltend, taalgebruik voorschotelt. Zolang posts op dit forum gewoon leesbaar en begrijpelijk zijn, hebben deze discussies geen zin.
Verbaal terrorist
  woensdag 4 april 2007 @ 13:31:17 #52
172358 oddman
Introspecteur
pi_48002146
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat mensen je posts kunnen lezen en begrijpen, niet dat je op ludieke wijze flagrant, op de tong smeltend, taalgebruik voorschotelt. Zolang posts op dit forum gewoon leesbaar en begrijpelijk zijn, hebben deze discussies geen zin.
Het een sluit het ander niet uit. De kunst is om posts te maken die zowel goed begrijpelijk als een lust voor de geest zijn.
Dat kan net zo goed door humor als door taalgebruik. Ik ben een droge zak, dus noodgedwongen wend ik mij tot taalgebruik.

En hee, jij maakt tenminste geen taalfouten!
- Bertrand Russell
  woensdag 4 april 2007 @ 13:34:17 #53
94676 Garisson72
pi_48002260
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:20 schreef oddman het volgende:

Respons:
<implicatie dat anderen dom zijn omdat ze uiterlijk meer waarderen dan taal>
dat is jouw associatie. Je geeft aan blij te zijn dat internetdiscussies zich lenen voor mensen die kunnen schitteren door mooi taalgebruik i.p.v. mooi uiterlijk, wat irl meer in zwang is. Ik suggereer alleen een verband met de afwezigheid van een fotoboek... Dit zegt toch niets over mijn waardering voor uiterlijk? of, godbetert, dat ik uiterlijk meer zou waarderen dan taal?
Your jump-2-conclusions-mat seems to work fine.

Maar idd, we dwalen af. Happy singles, unite!
  woensdag 4 april 2007 @ 14:06:23 #54
172358 oddman
Introspecteur
pi_48003358
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:34 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dat is jouw associatie. Je geeft aan blij te zijn dat internetdiscussies zich lenen voor mensen die kunnen schitteren door mooi taalgebruik i.p.v. mooi uiterlijk, wat irl meer in zwang is. Ik suggereer alleen een verband met de afwezigheid van een fotoboek... Dit zegt toch niets over mijn waardering voor uiterlijk? of, godbetert, dat ik uiterlijk meer zou waarderen dan taal?
Your jump-2-conclusions-mat seems to work fine.

Ha!
Het was dus eigelijk een verkapt compliment van je dat je zei dat ik geen fotoboek had (namelijk: hij zal het wel echt menen, want hij heeft geen fotoboek).
In het echt ben ik helaas wel veel te gevoelig voor uiterlijk en zou ik waarschijnlijk ook op Fok! meer respons krijgen als ik wel foto's in mijn fotoboek zet .

Moet je echt happy single zijn om in deze thread te vertoeven?
- Bertrand Russell
  woensdag 4 april 2007 @ 14:07:54 #55
164283 Luco
Buongiorno!
pi_48003418
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:34 schreef Garisson72 het volgende:

Ik ben sinds gister weer single, maar of ik er nou happy mee moet zijn
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  woensdag 4 april 2007 @ 14:15:17 #56
94676 Garisson72
pi_48003687
oddman en Luco: jullie móeten natuurlijk niets, ga lekker zitten kniezen als je dat nodig vindt. (en in geval van Luco kan ik me er ook alles bij voorstellen)
Ik ben ook niet laaiend enthousiast single, maar ik kies ervoor mijn leven lekker te leiden, ongeacht marital status. Ben blij met wat ik heb, of: ik maak me blij met wat ik vind dat ik heb (ongeveer zoals Oddman doet met mijn post ).
pi_48004928
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:07 schreef Luco het volgende:

[..]

Ik ben sinds gister weer single, maar of ik er nou happy mee moet zijn
Je bent 18, natuurlijk moet je er blij mee zijn! Deze zomer Salou!
pi_48005172
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Je bent 18, natuurlijk moet je er blij mee zijn! Deze zomer Salou!
of Chersonissos...

Cancun misschien wel...

opties zat op jouw leeftijd!
Verbaal terrorist
pi_48005350
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:15 schreef Garisson72 het volgende:
oddman en Luco: jullie móeten natuurlijk niets, ga lekker zitten kniezen als je dat nodig vindt. (en in geval van Luco kan ik me er ook alles bij voorstellen)
Ik ben ook niet laaiend enthousiast single, maar ik kies ervoor mijn leven lekker te leiden, ongeacht marital status. Ben blij met wat ik heb, of: ik maak me blij met wat ik vind dat ik heb (ongeveer zoals Oddman doet met mijn post ).
Je begrijpt oddman verkeert, hij is geen single en dus vraagt hij zich af of hij hier welkom is als persoon-met-relatie.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_48005552
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:59 schreef Misstique het volgende:

[..]

Je begrijpt oddman verkeert, hij is geen single en dus vraagt hij zich af of hij hier welkom is als persoon-met-relatie.
oww in dat geval, natuurlijk mag hij hier af en toe z'n mening rondstrooien Als t maar wel binnen de grenzen blijft he!! @ Luco, natuurlijk moet je blij zijn!! Je bent 18, en hebt geen idee wat de wereld je te bieden heeft!! Mijn single leven is tot nu toe echt prima, en ik geniet deze status al 2 jaar

@ Garisson, tsja onmogelijke verliefdheid.... we wonen nu in dezelfde stad maar over een paar maanden niet meer, dan zitten er giga veel kilometers tussen en ik geloof niet zo in relaties die zulke grenzen overbruggen. Maar for the time being vermaak ik me er zeker mee!!
pi_48005629
En wat vind jij gigaveel kilometers?
pi_48005679
dubai - NL,
lijkt me toch best een afstand
pi_48005692
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:37 schreef minkuukel het volgende:
Gevoelige jongens.
Tot de dag aanbreekt dat een klootzak je hart breekt en je ineens een gevoelige jongen wilt
pi_48005783
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik vind zijn posts fijn lezen hoor. Ik heb ook wel eens m'n momenten waar ik het voor elkaar krijg sierlijk geschreven zinnen uit te braken op m'n toetsenbord. Je kunt het zien als een natuurlijke gave, tegengesteld aan de verbasterende straattaal die op forums gekledderd wordt. Chattaal als u r prtty vind ik pas onleesbaar!
pi_48005800
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef n8 het volgende:
dubai - NL,
lijkt me toch best een afstand
Ja, daar heb je wel gelijk in.
  woensdag 4 april 2007 @ 15:31:08 #66
94676 Garisson72
pi_48006483
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef n8 het volgende:

@ Garisson, tsja onmogelijke verliefdheid.... we wonen nu in dezelfde stad maar over een paar maanden niet meer, dan zitten er giga veel kilometers tussen en ik geloof niet zo in relaties die zulke grenzen overbruggen. Maar for the time being vermaak ik me er zeker mee!!
nou, ik moet zeggen: ik bewonder je hierom, ik zou het niet kunnen verkroppen denk ik. Ms zwakte van mijn kant, ik zou het zo niet kunnen bekijken.
Veel fun met deze vlam iig!
pi_48006628
thanks,
ja nu is t allemaal heel leuk, en ik heb er best een nuchtere kijk op.... maar als ik weer in nl ben vind ik t vast wel even naar en moeilijk, maar ik weet dat dat ook wel weer over gaat.

Ik heb een vriend die is naar Moskou verhuisd voor z'n vriendin, nu gestrouwd en de eerste is op komst Dit is voor mij een hele grote uitzondering op de regel. Maar ik denk niet dat ik voor zoiets zou gaan. (tsja, als t echt liefde is....) Andere mensen nog meer van deze leuke voorbeeldjes?
  woensdag 4 april 2007 @ 15:35:54 #68
172358 oddman
Introspecteur
pi_48006662
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:12 schreef Moonlith het volgende:

[..]

Ik vind zijn posts fijn lezen hoor. Ik heb ook wel eens m'n momenten waar ik het voor elkaar krijg sierlijk geschreven zinnen uit te braken op m'n toetsenbord. Je kunt het zien als een natuurlijke gave, tegengesteld aan de verbasterende straattaal die op forums gekledderd wordt. Chattaal als u r prtty vind ik pas onleesbaar!
k3wl a/s/l ftw LOL kekeke1!!!1one!!

*kuch*
Oh ja. Bah. Geef mij maar een vlotte volzin. Om niet offtopic te raken: de beste singles zijn welbespraakte singles!
Er is inderdaad niets mis met gevoelige jongens.
Ze worden over het algemeen alleen als minder aantrekkelijk ervaren dan assertieve jongens (en nee, dat sluit elkaar niet uit, maar het correleert meestal niet).
- Bertrand Russell
pi_48006920
Ah, hier was het gezellig hoorde ik .
I was an atheist until I realized I was God
pi_48006990
hey jij weer?? Ik begreep dat je behoorlijk wat commotie had veroorzaakt met je mening over jaloerzie? gezellig!! Heb je nog n keer zo'n mooie (controversele) meningvoor ons
  woensdag 4 april 2007 @ 15:56:38 #71
94676 Garisson72
pi_48007400
ik maak alvast wat ruimte op de kast.
pi_48007496
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:45 schreef n8 het volgende:
hey jij weer?? Ik begreep dat je behoorlijk wat commotie had veroorzaakt met je mening over jaloerzie? gezellig!! Heb je nog n keer zo'n mooie (controversele) meningvoor ons
Als je de volgende keer even grammaticacontrole over je bericht haalt, vind ik het goed .

Nah, nog maar eens 1 van m'n theoriën/principes dan maar:

Vrouwen die op de eerste date neuken zijn geen relatiemateriaal voor me.

True, true, het is makkelijk en een leuke afsluiter van de avond en hé, ik ben er zelf bij en dus medeverantwoordelijk voor het gebeuren, maar als ze het met mij die al direct op de eerste avond doet, zal ik vast niet de eerste zijn.

En tja, hoe leg ik het uit... Euuuhm, stel, je hebt een compleet hondenkennel en een bos vol bomen...
De meerderheid van de honden zal 1 boom pakken waar ze vrijwel allemaal tegenaan zeiken, ik pak echter liever een fris, niet ondergezeken boompje .
pi_48007506
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:56 schreef Garisson72 het volgende:
ik maak alvast wat ruimte op de kast.
Whehehehe .
  woensdag 4 april 2007 @ 16:05:44 #74
94676 Garisson72
pi_48007743
let's open the dance...

andersom geldt dat niet?
pi_48007845
Ik mag sinds kort ook posten na een niet single periode van 5 jaar. Ik ben nog geen happy single helaas, ggrrrr.
Dat is eens wat anders...
pi_48007963
Tsja, ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je niks hebt met iemand die al de eerste date tussen de lakens kruipt. De term afgelikte boterham komt dan bij me op.
Idem voor de man trouwens.
Dat is eens wat anders...
pi_48008069
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
let's open the dance...

andersom geldt dat niet?
Nah, het is op zich vrij simpel... Of er geneukt wordt is in de meeste gevallen afhankelijk van de vrouw.
Ik bedoel, als de vrouw wil, zullen er weinig mannen zijn die nee zeggen...
Het is me zelfs regelmatig daadwerkelijk verwéten dat ik niet wilde met als hoogtepunt de date die ook echt pissig werd en me voor homo begon uit te schelden .

Andersom lijkt me dus niet echt im frage, dan zou het immers richting verkrachting gaan... Of je hebt een dusdanig vaag vrouwtje opgepikt dat puur en alleen het bed met je induikt om te "testen" of je al bij de eerste date zou neuken .
  woensdag 4 april 2007 @ 16:23:25 #78
94676 Garisson72
pi_48008514
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, het is op zich vrij simpel... Of er geneukt wordt is in de meeste gevallen afhankelijk van de vrouw.
Ik bedoel, als de vrouw wil, zullen er weinig mannen zijn die nee zeggen...
Het is me zelfs regelmatig daadwerkelijk verwéten dat ik niet wilde met als hoogtepunt de date die ook echt pissig werd en me voor homo begon uit te schelden .

Andersom lijkt me dus niet echt im frage, dan zou het immers richting verkrachting gaan... Of je hebt een dusdanig vaag vrouwtje opgepikt dat puur en alleen het bed met je induikt om te "testen" of je al bij de eerste date zou neuken .
dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde 'andersom' in de zin van: kan jij als man wel straffeloos met je eerste date neuken en nog steeds begeerlijk relatiemateriaal blijven?

In je stelling wordt de suggestie namelijk niet bepaald gewekt dat er dús ook niet geneukt wordt. Als dat klopt, vind je dus aan de ene kant dat je betrokkene wel mag beoordelen op haar lichtvoetigheid, maar zelf buiten schot blijft.
pi_48008678
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:59 schreef kastanova het volgende:

Vrouwen die op de eerste date neuken zijn geen relatiemateriaal voor me.

True, true, het is makkelijk en een leuke afsluiter van de avond en hé, ik ben er zelf bij en dus medeverantwoordelijk voor het gebeuren, maar als ze het met mij die al direct op de eerste avond doet, zal ik vast niet de eerste zijn.
Onzin. Ik heb 1 dik jaar gehad met een meisje die de eerste date al neukte. En nee ik was niet de eerste, ze was geen maagd meer. Dat hoeft ook helemaal niet.

Toch knap wat voor wijsheden men zichzelf wijsmaakt.
Verbaal terrorist
pi_48008861
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:23 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde 'andersom' in de zin van: kan jij als man wel straffeloos met je eerste date neuken en nog steeds begeerlijk relatiemateriaal blijven?

In je stelling wordt de suggestie namelijk niet bepaald gewekt dat er dús ook niet geneukt wordt. Als dat klopt, vind je dus aan de ene kant dat je betrokkene wel mag beoordelen op haar lichtvoetigheid, maar zelf buiten schot blijft.
Daar doelde ik dus ook op...

In de meeste gevallen zal een vrouw pas de intentie hebben om met je te neuken, wanneer ze je al als relatiemateriaal zíet... Dus dan doet het niet meer terzake of je er op ingaat of niet, als je een relatie met haar aan wilt gaan, zegt zij dus immers toch geen nee meer...

Om terug te komen op de vraag of je als man nog begeerlijk relatiemateriaal bent nadat je de op de eerste date met haar geneukt hebt... Euuuh, ligt eraan hoe goed je was denk ik.. .
pi_48009103
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:27 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Onzin. Ik heb 1 dik jaar gehad met een meisje die de eerste date al neukte. En nee ik was niet de eerste, ze was geen maagd meer. Dat hoeft ook helemaal niet.

Toch knap wat voor wijsheden men zichzelf wijsmaakt.
Tja, dat jij de mogelijkheid niet hebt om wat kritischer in het leven te staan met betrekking tot vrouwen betekent nog niet dat het onzin is...

Er zijn ook paupers die met een dagelijks hoerenbezoek dolgelukkig zijn, maar ik persoonlijk zou het niet als een ideale relatie zien ofzo...
pi_48009226
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:37 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, dat jij de mogelijkheid niet hebt om wat kritischer in het leven te staan met betrekking tot vrouwen betekent nog niet dat het onzin is...

Er zijn ook paupers die met een dagelijks hoerenbezoek dolgelukkig zijn, maar ik persoonlijk zou het niet als een ideale relatie zien ofzo...
Dat is wel een hele grote sprong die je maakt kasta. .
Maar ik ben het met je eens dat neuken op de eerste date niet echt handig is als je de persoon in kwestie als relatiemateriaal ziet. Tuurlijk zijn er weer uitzonderingen, maar je oogst weinig respect door zo 'makkelijk' over te komen.
  woensdag 4 april 2007 @ 16:41:52 #83
94676 Garisson72
pi_48009301
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:31 schreef kastanova het volgende:

In de meeste gevallen zal een vrouw pas de intentie hebben om met je te neuken, wanneer ze je al als relatiemateriaal zíet... Dus dan doet het niet meer terzake of je er op ingaat of niet, als je een relatie met haar aan wilt gaan, zegt zij dus immers toch geen nee meer...

Om terug te komen op de vraag of je als man nog begeerlijk relatiemateriaal bent nadat je de op de eerste date met haar geneukt hebt... Euuuh, ligt eraan hoe goed je was denk ik.. .
ok, je punt is duidelijk. Ik denk ook dat je gelijk hebt. Mijn insteek was meer: hoe zie jij jezelf als man in deze?

Ben ook erg benieuwd naar de mening van de dames in de zaal!
pi_48009330
Ja hoi, dame hier.
  woensdag 4 april 2007 @ 16:44:42 #85
94676 Garisson72
pi_48009442
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:42 schreef Misstique het volgende:
Ja hoi, dame hier.
ja weet ik, sorry, je post stond er nog niet toen ik de mijne aan het kloppen was.
pi_48009568
Het is u vergeven.
  woensdag 4 april 2007 @ 16:49:26 #87
94676 Garisson72
pi_48009648
u is te goed.
pi_48009795
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:37 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik sta heel kritisch in het leven en ook wat betreft vrouwen, maar je moet geen onzin verkopen. Het zegt namelijk weinig. Soms is de aantrekkingskracht fysiek direct ook al enorm groot, soms is dat iets dat later komt. Soms is er ook geen gelegenheid voor en soms wel. Het leven is niet zwart-wit, het is grijs.

Jouw indeling maakt het voor JOU overzichtelijker misschien, maar het zegt niets over hoe iets gaat. Ik zeg je dat ik naar aanleiding van een hele gezellige date en een neukpartij een jaar relatie heb gehad, dat weerspreekt jouw punt. Dat zegt niets over mn kritische aard ten opzichte van vrouwen.

Wat dit alles met hoerenbezoek te maken heeft, is mij een raadsel. Vergezocht argument weer!
Verbaal terrorist
pi_48010472
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Daar doelde ik dus ook op...

Bij mij blijven ze altijd terugkomen na een geile nacht (tot nu toe 4 keer). Op 1 night stand na maar toen was ik 17 dus dat telt niet. In mijn beleving ligt het er maar net aan hoeveel indruk je maakt, ook tijdens de seks.

[ Bericht 1% gewijzigd door Whoopsydaisy op 04-04-2007 17:15:12 ]
pi_48010672
Maar for the record, ik wacht doorgaans toch liever, tenzij er echt een seksuele aantrekkingskracht is.
pi_48010701
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:52 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Het zegt namelijk weinig. Soms is de aantrekkingskracht fysiek direct ook al enorm groot, soms is dat iets dat later komt. Soms is er ook geen gelegenheid voor en soms wel. Het leven is niet zwart-wit, het is grijs.
Duh ,

Fysieke aantrekkingskracht is echter ook slechts een subjectief gegeven...
Misschien heb je wel een vrouw getroffen die íedereen als fysiek aantrekkelijk beschouwd...

Dus in jouw geval zou het hypothetisch gezien dus mogelijk zijn dat je date zich eerst door de gehele kroeg heeft laten neuken en jij die nacht nog even lekker in het zaad van 10 anderen gaat liggen roeren en als klap op de vuurpijl ook nog eens een relatie met haar aangaat... Er was immers "fysieke aantrekkingskracht en gelegenheid" .

En vandaar dus ook m'n vergelijking met hoerenbezoek; ook daar is in de meeste gevallen sprake van fysieke aantrekkingskracht en hé, gelegenheid genoeg!
Maar om dan maar een relatie aan te gaan met een hoer... Voor jou, volgens je doldwaze theorietje wel degelijk een optie, voor mij echter niet...

En m'n first-date-fuck is daarvoor een handige graadmeter .
pi_48010733
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Bij mij blijven ze altijd terugkomen na een geile nacht (tot nu toe 4 keer). Op 1 night stand na maar toen was ik 17 dus dat telt niet. In mijn beleving ligt het er maar net aan hoeveel indruk je maakt, ook tijdens de seks.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_48010797
Toen ik 17 was, was ik niet bewust bezig met de vraag of ik daarmee respect af zou dwingen of niet. Ik vond hem leuk en ik hoopte dat hij mijn nieuwe vriendje zou worden. Dat is ' ie dus niet geworden.
pi_48010929
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Oh mên, nofi hoor, maar dit vind ik echt een van de meest voorkomende en daarom ook domst klinkende voorbeelden van vrouwelijke naiviteit...
"Ja, hij kwam meerdere keren terug om zijn zaad in me te lozen, dus ik móet wel ongelooflijk goed zijn in bed!"

What a load of crap... Als een holle boom wat comfortabeler aan zou voelen, zou een man daar ook iedere avond naar terugkomen om er zijn pik in te hangen, but guess what, de boom is echt geen goddelijke seksmachine...
pi_48011040
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oh mên, nofi hoor, maar dit vind ik echt een van de meest voorkomende en daarom ook domst klinkende voorbeelden van vrouwelijke naiviteit...
"Ja, hij kwam meerdere keren terug om zijn zaad in me te lozen, dus ik móet wel ongelooflijk goed zijn in bed!"

What a load of crap... Als een holle boom wat comfortabeler aan zou voelen, zou een man daar ook iedere avond naar terugkomen om er zijn pik in te hangen, but guess what, de boom is echt geen goddelijke seksmachine...
Ik zeg niet dat ik een godin ben in bed.. Maar je theorie is gedeeltelijk ontkracht, je moet niet iedereen in een hokje willen plaatsen. Holle bomen hebben daarmee echt helemaal niets te maken in mijn optiek. En of het goede seks was ook niet. Er is een generatie mannen opgestaan die er geen moeite mee heeft om een relatie te beginnen met een vrouw die op de eerste date sekst. Overigens: het waren in mijn optiek wel allemaal positieve ervaringen, hoe de heren daarover dachten weet ik niet.
pi_48011163
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik zeg niet dat ik een godin ben in bed.. Maar je theorie is gedeeltelijk ontkracht, je moet niet iedereen in een hokje willen plaatsen. Holle bomen hebben daarmee echt helemaal niets te maken in mijn optiek. En of het goede seks was ook niet. Er is een generatie mannen opgestaan die er geen moeite mee heeft om een relatie te beginnen met een vrouw die op de eerste date sekst. Overigens: het waren in mijn optiek wel allemaal positieve ervaringen, hoe de heren daarover dachten weet ik niet.
Hoezo is m'n theorie hiermee ontrkacht? Heb je een (langdurige) relatie met ze gehad dan?

Het bevestigd slechts twee van m'n andere theoriën; dat vrouwen mannen denken te kunnen binden met behulp van seks en dat de gemiddelde man bereid is alles met een gat er in te neuken ongeacht het eventuele toekomstperspectief...
pi_48011176
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:23 schreef oddman het volgende:
Dat gezegd hebbende wil ik niemand veroordelen wegens beroerd taalgebruik, alleen maar mijn minachting uiten .

Maar ik heb u offtopic geleid; het ging hier over de lusten en lasten van single-zijn.
Ik hoor hier helemaal niet; 't is bijna 3 jaar geleden dat ik single was.
Dat er iemand is die met zo'n zeurzak onder 1 dak wil wonen zeg!

pi_48011414
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hoezo is m'n theorie hiermee ontrkacht? Heb je een (langdurige) relatie met ze gehad dan?

Het bevestigd slechts twee van m'n andere theoriën; dat vrouwen mannen denken te kunnen binden met behulp van seks en dat de gemiddelde man bereid is alles met een gat er in te neuken ongeacht het eventuele toekomstperspectief...
Met 3 wel. De 4e knapte ik zelf op af.
pi_48011544
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Met 3 wel. De 4e knapte ik zelf op af.
En wat is langdurige in jouw ogen?
pi_48011667
8 maanden, 4,5 jaar en 1,5 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties