Nou, kijk voor de grap eens in dit topic; ik schijn de tegenpool van vrijwel iedereen hier te zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 08:22 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Kasta heeft een beperkte polariteit dan![]()
Je wilde toch niet?quote:
nee, ik ken dat, ik kan wel een persoon heel aantrekkelijk vinden bij de eerste ontmoeting.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben/word nooit plotsklaps verliefd... Ben 1 keer verliefd geweest en dat was pas toen ik al een aantal weken met haar samen was... Dus tja, dan pak je het op een gegeven moment vanzelf wat plastischer aan...
Hé, dat klinkt bekend. Ik word dan ontzettend druk of ontzettend stil. (en de mensen die op de ONZ-meet waren kunnen dat beamen. Maar handige dingen zeggen doe ik dan weer niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik word soms een soort van zenuwachtig of overmoedig bij vreemden dat ik juist heel veel ga praten en onzin uitkraam en ga stotteren en iedereen wegjaag.
he leef jij ook nogquote:Op donderdag 5 april 2007 08:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, kijk voor de grap eens in dit topic; ik schijn de tegenpool van vrijwel iedereen hier te zijn.
Oftewel, iedereen voelt zich tot me aangetrokken met jouw persoontje als 1 van de hoogtepunten.
Ik vind je vooral aandoenlijk, vat dat op zoals je wil.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, kijk voor de grap eens in dit topic; ik schijn de tegenpool van vrijwel iedereen hier te zijn.
Oftewel, iedereen voelt zich tot me aangetrokken met jouw persoontje als 1 van de hoogtepunten.
ik niet, maar ik ben dan ook geen bekende single.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef Misstique het volgende:
Hebben alle singles vandaag vrij ofzo?
Deze wel, daarom was ik even in de stad om heel geniepig van een afstand naar vrouwen te kijken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef Misstique het volgende:
Wat is er mis met mijn aanwezigheid?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:
zaken die hier niét thuishoren: de kop van webspider
Nope.. kwas vandaag hard aan het werkquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef Misstique het volgende:
Ik snap nooit hoe zo'n relatie dan toch nog een tijd kan duren. Uit je post begrijp ik dat er in jouw geval niet eens sprake was van een 'verblindende' verliefdheid?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:31 schreef vencodark het volgende:
Ben al een klein jaartje singel na een niet erg leuke relatie (althans, eerste weken wel leuk). Maar ik ben liever 100 keer singel dan nog 1 keer zo'n relatie, mis hem in dat opzicht totaal niet.
Nah ja, was mijn eerste relatie en wilde het toch een kans geven. Tuurlijk had ik eerder ermee moeten stoppen maar ej, das achteraf. Snapte het zelf ook niet, just try, try and try again. Was heus wel verliefd en eerste weken ging het goed, toen ging het berg afwaarts omdat we toch nogal verschilden. Kleine 4 mnd. volgehouden. Vraag niet hoe.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe zo'n relatie dan toch nog een tijd kan duren. Uit je post begrijp ik dat er in jouw geval niet eens sprake was van een 'verblindende' verliefdheid?
Oh, dat valt nog mee dan, zeker omdat het ook nog je eerste relatie was. Ik verkijk me alleen op die gevallen die het zo soms voor elkaar krijgen jaren lang zulke relaties te hebbenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, was mijn eerste relatie en wilde het toch een kans geven. Tuurlijk had ik eerder ermee moeten stoppen maar ej, das achteraf. Snapte het zelf ook niet, just try, try and try again. Was heus wel verliefd en eerste weken ging het goed, toen ging het berg afwaarts omdat we toch nogal verschilden. Kleine 4 mnd. volgehouden. Vraag niet hoe.![]()
Hoe dan ook, daarom zou ik eens op een andere manier een relatie willen. Dat lijkt me leuk.![]()
Pcies, elke start is moeilijk zeggen ze toch.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee dan, zeker omdat het ook nog je eerste relatie was. Ik verkijk me alleen op die gevallen die het zo soms voor elkaar krijgen jaren lang zulke relaties te hebben![]()
Die relatie op een andere manier zal er vast wel komen. Heb geduld.
Naar mate je ouder wordt worden het er ook steeds meer,quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pcies, elke start is moeilijk zeggen ze toch.![]()
Hoe dan ook, heb ook wel geduld maar heel typisch zie ik ineens overal stelletjes. Ben paranoide denk ik.![]()
Nee hoor, niet paranoide... of wel, maar dan ben je daar iig lang niet alleen in.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pcies, elke start is moeilijk zeggen ze toch.![]()
Hoe dan ook, heb ook wel geduld maar heel typisch zie ik ineens overal stelletjes. Ben paranoide denk ik.![]()
Om dat echt uit te vinden zou je tijdens en na je relatie moeten gaan tellen,quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat is selectieve perceptie, toch?
Dat komt omdat je steeds continu aangevald voelt, en als een opgejaagde neuroot gedraagt, dat zelfs tijd insteekt om goed over te komen op een of andere forum.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:45 schreef kastanova het volgende:
Zal ik onthouden. Toen ik nog een relatie had hoorde ik ineens 'bij de andere stelletjes'. Mits ik met mijn ex liep, anders hoor je weer bij de singelgroep.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Om dat echt uit te vinden zou je tijdens en na je relatie moeten gaan tellen,.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:28 schreef -JSM- het volgende:
[..]
Dat komt omdat je steeds continu aangevald voelt, en als een opgejaagde neuroot gedraagt, dat zelfs tijd insteekt om goed over te komen op een of andere forum.
Helemaal nietsquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn aanwezigheid?
Ik weet niet wát het is, maar ik ben het nu al volledig met je eens!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:28 schreef -JSM- het volgende:
Dat komt omdat je steeds continu aangevald voelt
Euuuh, nou nee, ik ben er zelfs nog nooit mee geconfronteerd...quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:55 schreef -JSM- het volgende:
Dan ben je vast ook wel eens met m'n idee dat je de laatste tijd vaak geconfronteerd wordt met het argument dat je veel vrouwen gehad hebt, hetgeen je onbetrouwbaar maakt. Immers, er zijn vele vrouwen in je Kasta-show ingetrapt, gelardeerd met verbluffende manipulaties (wat je zelf ook toegeeft).
Nou nee, eigenlijk niet; die vrouwen heb ik wel degelijk gewoon stukgeneukt...quote:Martin denkt: Hmmmz, da's lastig te omzeilen. Wat voor decor zal ik bij dit argument eens omheen bouwen
En dan krijg je ineens een lumineuze ingeving: Ja, ik geef toe: kveel vrouwen stukgeneukt. Maar, maar.. hé, ik deed het om de WARE te vinden. Weet je, ik ben nu nog steeds op zoek, boehoe, knipoog, knipoog "
Ej pssst, check de datum, da's uit 2001quote:Om dat decor te verstevigen, ga je zelfs gedichten onder je naam Martin Blokhuis rondstrooien op inet
Betrouwbaar - ja.quote:zodat de naïeve meiden niet meer vatbaar zijn voor het argument dat je al veel vrouwen hebt gehad, en dat je toch wél een solide relatiemateriaal bent die betrouwbaar is.
Hoe kan een vrouw een gesprek met me aanknopen als ik ze eerst al heb moeten overtuigen met argumenten zoals jij het stelt?quote:Voor sommige vrouwen reden genoeg om alsnog een oriënterend gesprek met je aanknopen, in al hun naïviteit om je te overtuigen dat je heus de WARE gevonden hebt.Hetgeen je de gelegenheid biedt om wederom je geraffineerde manipulatie-wapens in te zetten, zoals we van je gewend zijn
.
Ach jochie toch, als ik zou playen zoals "vroeger" zou ik meerdere vrouwen per week hebben, ik heb echter simpelweg de behoefte niet eens meer...quote:Face it: je bent gewoon een laffe hond die niet durft toe te geven dat je non-stop zit te playen, erop los manipuleert, en hier alles in het werk zet om goed over te komen op vrouwelijke lurkers. Allemaal om uiteindelijk te bereiken dat je aandacht krijgt van vrouwen, en dat ze toch wel uiteindelijk moeten erkennen dat je de ware jacob voor ze bent.
Heb ik dat ooit ontkend dan?quote:Immers, het is onderhand duidelijk dat je wel stiekem ernaar hunkert, al die aandacht voor je bijzondere persoontje..
Nah, een post als dat over de eventuele naiviteit van vrouwen of het playergedrag van mannen lijkt me toch meer toe te voegen aan een single topic dan een "Wat is het hier rustig" post, correct me if I'm wrongquote:Gewoon erop in blijven gaan, gewoon blijven voeden. Genoeg nu. Doe maar via pm, als het je echt zo diep zit.
Naïeve vrouwen en player mannen, prima. Zolang het maar geen geflame over en weer wordt. Alweer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, een post als dat over de eventuele naiviteit van vrouwen of het playergedrag van mannen lijkt me toch meer toe te voegen aan een single topic dan een "Wat is het hier rustig" post, correct me if I'm wrong.
Ging me meer om alle randzaken die aangehaald werden. Mij best dat het playergedrag (zowel van de player, als de gewillige 'slachtoffers') aangehaald wordt, niet ongelooflijk relevant, maar hey, moet kunnen. Maar trek het dan in het algemene, en ga niet op de man spelen. Laat staan hele analyses erbij halen aan de hand van wat cratief gegooglede emo-gedichten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, een post als dat over de eventuele naiviteit van vrouwen of het playergedrag van mannen lijkt me toch meer toe te voegen aan een single topic dan een "Wat is het hier rustig" post, correct me if I'm wrong.
Het wordt zo langzamerhand tijd dat er van Fok!-wege meetlatten worden uitgedeeld, zodat eens en voor altijd kan worden vastgesteld wie nu eigenlijk de grootste piemel heeft. Zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Zolang het maar geen geflame over en weer wordt. Alweer.
Mijn mailbox staat open voor vergelijkmateriaal. Al wil ik dan wel een 'c' op beide testikels en een streepje over de piemel zien lopen, om gegooglede leden te voorkomen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:31 schreef broer het volgende:
[..]
Het wordt zo langzamerhand tijd dat er van Fok!-wege meetlatten worden uitgedeeld, zodat eens en voor altijd kan worden vastgesteld wie nu eigenlijk de grootste piemel heeft. Zijn we daar ook weer vanaf.
Kun jij dat niet even regelen?
Ik denk dat kastanova alleen 'kasta' op zijn piemel duldt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn mailbox staat open voor vergelijkmateriaal. Al wil ik dan wel een 'c' op beide testikels en een streepje over de piemel zien lopen, om gegooglede leden te voorkomen.
^_ ^ , en het is net een olifantje.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mijn mailbox staat open voor vergelijkmateriaal. Al wil ik dan wel een 'c' op beide testikels en een streepje over de piemel zien lopen, om gegooglede leden te voorkomen.
Als het zijn eigen piemel maar is. Je naam op andermans piemel zetten getuigt van zulke verregaande narcisme dat ik het zelfs voor Kasta teveel van het goede vind.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat kastanova alleen 'kasta' op zijn piemel duldt.
Ohhh ja echt. Ik ook. Mooie slanke kuiten die uit een paar mooi model hoge laarsjes uitkomen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze wel, daarom was ik even in de stad om heel geniepig van een afstand naar vrouwen te kijken.
Ik heb weleens mijn naam op de billen van een vrouw gezet (met watervaste stift, de naieve doosquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als het zijn eigen piemel maar is. Je naam op andermans piemel zetten getuigt van zulke verregaande narcisme dat ik het zelfs voor Kasta teveel van het goede vind.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
(met watervaste stift, de naieve doos. )
Ik moet die jongen overmorgen aankijken en ik weet nu al dat ik dan aan het olifantje moet denken. Ik was het net vergeten broer.quote:
Nee joh, ik heb in de meeste gevallen bij dergelijke kortstondige ontmoetingen slechts 1 attribuut mee... Veelal een digicam, maar in dit geval dus de stift...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Maar alleen als je er een foto van hebt. Iets doet me vermoeden dat dat het geval is.
Wees blij dat het het olifantje is, en niet het slurfje.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet die jongen overmorgen aankijken en ik weet nu al dat ik dan aan het olifantje moet denken. Ik was het net vergeten broer.
Ik sprak een tijdje terug een vriendin die vorig jaar is gaan samenwonen in een appartementje, het was niet vreselijk groot maar prima als je met z'n tweetjes bent. En dan zeggen ze klagend en zuchtend; 'Weet je hoeveel we kwijt zijn aan huur per maand? ¤500!' En ik vragen, per persoon? Jeetje.quote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef thaleia het volgende:
Ik wil op dit moment maar om 1 reden een relatie: geld.
Manmanman, ik wil zo graag verhuizen, en ik heb er zo het inkomen niet voor. En dan hoor je van samenwonende stellen in je omgeving "ja, we wonen wel duur hoor, 700 euro huur" en dan denk ik WAT HEERLIJK, MAAR 350 DE MANWerkelijk, ik zou een moord doen voor woonruimte van 500 of minder.
Ik moet echt een man. Met een inkomen.
Ik betaal 2x zoveel in mn uppie man.quote:Op maandag 9 april 2007 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sprak een tijdje terug een vriendin die vorig jaar is gaan samenwonen in een appartementje, het was niet vreselijk groot maar prima als je met z'n tweetjes bent. En dan zeggen ze klagend en zuchtend; 'Weet je hoeveel we kwijt zijn aan huur per maand? ¤500!' En ik vragen, per persoon? Jeetje.
'Nee, in totaal'.
'O.'
Dan doe je toch echts iets foutquote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef thaleia het volgende:
Ik wil op dit moment maar om 1 reden een relatie: geld.
Manmanman, ik wil zo graag verhuizen, en ik heb er zo het inkomen niet voor. En dan hoor je van samenwonende stellen in je omgeving "ja, we wonen wel duur hoor, 700 euro huur" en dan denk ik WAT HEERLIJK, MAAR 350 DE MANWerkelijk, ik zou een moord doen voor woonruimte van 500 of minder.
Ik moet echt een man. Met een inkomen.
Pardon?quote:
Kijk dit zijn echte mannenquote:
De maatschappij is niet aangepast op singles, alles is duur als je alleen woont en je houdt verrekte weinig over. Stom.quote:
Gaf, gafquote:Op maandag 9 april 2007 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Dat jij nou veel geld aan je vriendin uitgaf heeft niks te maken met huur.
Yep.... ook zo leuk dat alles op 2 personen gericht is als je boodschappen gaat doen, 2 slavinken, 2 worstjes, voorverpakte bonen in zakken van 500 gram.......quote:
Die 350 huur gaat er in ieder geval wel van lukken jaquote:Op maandag 9 april 2007 18:53 schreef thaleia het volgende:
Is goed kasta, betreft het een goedverdienende baan?
Dat van die 2persoonshoeveelheden vind ik geen enkel probleem, ik eet gewoon twee dagen achter elkaar hetzelfde. Ben je een beetje creatief met sausjes enzo dan smaakt het ook nog eens totaal anders
Zelfs dáár pleur ik nog extra ingrediënten opquote:Op maandag 9 april 2007 19:06 schreef thaleia het volgende:
Ik ben wel heel goed met diepvriespizza's
Je kunt niet koken en zeurt nogal... Het is allemaal weinig hoopgevend wat betreft onze toekomstige liefdesrelatie thalquote:Op maandag 9 april 2007 19:13 schreef thaleia het volgende:
Van pittig eten gaat m'n neus lopen
Dat zijn toch de eenpersoonsbakjes? Ik ging er altijd van uit dat de bakjes met vier slavinken of vier worstjes voor de stelletjes waren.quote:Op maandag 9 april 2007 18:48 schreef DrMarten het volgende:
ook zo leuk dat alles op 2 personen gericht is als je boodschappen gaat doen, 2 slavinken, 2 worstjes
Ja duhuh, als ik ga samenwonen wil ik ook trouwen en kinderen! En een hond die Hector heetquote:Op maandag 9 april 2007 20:35 schreef thaleia het volgende:
Wie had het hier over een liefdesrelatie?
Opel is een goed merk voor samenwonende mensen.quote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja duhuh, als ik ga samenwonen wil ik ook trouwen en kinderen! En een hond die Hector heet.
Wel een Golden Retriever toch?quote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja duhuh, als ik ga samenwonen wil ik ook trouwen en kinderen! En een hond die Hector heet.
En wel zoenen,quote:Op maandag 9 april 2007 22:37 schreef kastanova het volgende:
Misschien had ie wel net een wortelkanaalbehandeling gehad en kon ie gewoon niet praten.
Die is hier best te vinden, mits je er geen problemen mee hebt om in de Schilderswijk of het Laakkwartier te wonen.quote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef thaleia het volgende:
Werkelijk, ik zou een moord doen voor woonruimte van 500 of minder.
dat was gisteravond rond 22:00. Ik mag toch hopen dat dit inmiddels heeft plaatsgemaakt voor: wat een ongelooflijke losert, dat ik me daar uberhaupt mee heb ingelaten, blij dat het zo in de kiem gesmoord is, good riddance, en wáárom voelde ik me ook weer schuldig?quote:Op maandag 9 april 2007 22:20 schreef Mokster het volgende:
En nu voel ík me schuldig. Terwijl ik volgens mij niet echt iets fout heb gedaan. Blegh.
Meisje, dat soort mannen zijn de ergsten. Diep vanbinnen is HIJ degene die zich kut voelt omdat hij zo'n smsje naar je durft te sturen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:20 schreef Mokster het volgende:
Zojuist iets meegemaakt wat ik in mijn hele single-bestaan nog nóóit heb meegemaakt.
Zaterdagavond iets te dronken geworden in de kroeg (dat is niets nieuws overigens). Jongen ontmoet. Beetje gezoend. Telefoonnummer gegeven. Hij wilde langskomen vanavond. Leek mij gezellig. Ik heb hem netjes van het station afgehaald, maar hij zei geen woord. We komen bij mij thuis aan. Hij ploft op de bank. En zegt nog steeds niets. Gaat me zoenen. Aan me zitten.
En hoewel ik allesbehalve de moeilijkste ben kon ik het niet. Ik voelde me enorm ongemakkelijk. Dus ik duwde hem weg. Probeerde hem uit te leggen dat het niet goed voelde. Omdat hij niets zei. Dat ik dacht dat we gewoon relaxed een filmpje zouden gaan kijken en wel zouden zien wat er zou gebeuren. "Wil je een film kijken? Nou. Dan doen we dat toch?". Maar ik wilde hem gewoon mijn huis uit hebben. Er was geen klik. Ik kan niet naast iemand op de bank zitten en een film kijken terwijl ik geen idee heb waarover ik het moet hebben. En ik kan al helemaal geen seks hebben met iemand waarbij ik me niet op mijn gemak voel. Dus ik heb hem gezegd dat ik liever wilde dat ie wegging. Dat ik hem best naar huis wilde brengen als hij het vervelend vond om weer met de trein te moeten. En toen werd hij boos. Of ik vaker mannen mee naar huis nam en ze al na een uur vertelde dat ze weg moesten gaan. En uiteindelijk stormde hij het huis uit. En kreeg ik zojuist een sms-je waarin hij vertelde dat hij me nooit meer wilde zien.
En nu voel ík me schuldig. Terwijl ik volgens mij niet echt iets fout heb gedaan. Blegh.
Een beetje gevoeligheid en begrip op z'n tijd mag best.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef OldJeller het volgende:
'Gevoelige jongens'...
Ja, als je als luisterend oor, die overal begrip voor heeft, blijft fungeren blijf je inderdaad single.
Vooral niet te vaak!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Een beetje gevoeligheid en begrip op z'n tijd mag best.
Dat was heul anders.quote:Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef kastanova het volgende:
Nah Moksiemeisje, nu is het wel weer mooi geweest met het zelfmedelijden; alsof jij nog nooit iemand binnen een kwartier na binnenkomst besprongen bent.
Echt niet! Onschuldig mannetje gaat op bezoek bij vrouw en wordt binnen een kwartier zwaar aangerand, ik zie toch behoorlijk overeenkomstenquote:
Ik was gewoon even van slag. That's all.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:04 schreef Malebolgia het volgende:
Moskter = raar. Waarom laat jij je schuldig voelen door hem, als hij zo'n date loopt te verneuken en zich fysiek aan je opdringt? vrouwen af en toe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |