Ik sprak een tijdje terug een vriendin die vorig jaar is gaan samenwonen in een appartementje, het was niet vreselijk groot maar prima als je met z'n tweetjes bent. En dan zeggen ze klagend en zuchtend; 'Weet je hoeveel we kwijt zijn aan huur per maand? ¤500!' En ik vragen, per persoon? Jeetje.quote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef thaleia het volgende:
Ik wil op dit moment maar om 1 reden een relatie: geld.
Manmanman, ik wil zo graag verhuizen, en ik heb er zo het inkomen niet voor. En dan hoor je van samenwonende stellen in je omgeving "ja, we wonen wel duur hoor, 700 euro huur" en dan denk ik WAT HEERLIJK, MAAR 350 DE MANWerkelijk, ik zou een moord doen voor woonruimte van 500 of minder.
Ik moet echt een man. Met een inkomen.
Ik betaal 2x zoveel in mn uppie man.quote:Op maandag 9 april 2007 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sprak een tijdje terug een vriendin die vorig jaar is gaan samenwonen in een appartementje, het was niet vreselijk groot maar prima als je met z'n tweetjes bent. En dan zeggen ze klagend en zuchtend; 'Weet je hoeveel we kwijt zijn aan huur per maand? ¤500!' En ik vragen, per persoon? Jeetje.
'Nee, in totaal'.
'O.'
Dan doe je toch echts iets foutquote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef thaleia het volgende:
Ik wil op dit moment maar om 1 reden een relatie: geld.
Manmanman, ik wil zo graag verhuizen, en ik heb er zo het inkomen niet voor. En dan hoor je van samenwonende stellen in je omgeving "ja, we wonen wel duur hoor, 700 euro huur" en dan denk ik WAT HEERLIJK, MAAR 350 DE MANWerkelijk, ik zou een moord doen voor woonruimte van 500 of minder.
Ik moet echt een man. Met een inkomen.
Pardon?quote:
Kijk dit zijn echte mannenquote:
De maatschappij is niet aangepast op singles, alles is duur als je alleen woont en je houdt verrekte weinig over. Stom.quote:
Gaf, gafquote:Op maandag 9 april 2007 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Dat jij nou veel geld aan je vriendin uitgaf heeft niks te maken met huur.
Yep.... ook zo leuk dat alles op 2 personen gericht is als je boodschappen gaat doen, 2 slavinken, 2 worstjes, voorverpakte bonen in zakken van 500 gram.......quote:
Die 350 huur gaat er in ieder geval wel van lukken jaquote:Op maandag 9 april 2007 18:53 schreef thaleia het volgende:
Is goed kasta, betreft het een goedverdienende baan?
Dat van die 2persoonshoeveelheden vind ik geen enkel probleem, ik eet gewoon twee dagen achter elkaar hetzelfde. Ben je een beetje creatief met sausjes enzo dan smaakt het ook nog eens totaal anders
Zelfs dáár pleur ik nog extra ingrediënten opquote:Op maandag 9 april 2007 19:06 schreef thaleia het volgende:
Ik ben wel heel goed met diepvriespizza's
Je kunt niet koken en zeurt nogal... Het is allemaal weinig hoopgevend wat betreft onze toekomstige liefdesrelatie thalquote:Op maandag 9 april 2007 19:13 schreef thaleia het volgende:
Van pittig eten gaat m'n neus lopen
Dat zijn toch de eenpersoonsbakjes? Ik ging er altijd van uit dat de bakjes met vier slavinken of vier worstjes voor de stelletjes waren.quote:Op maandag 9 april 2007 18:48 schreef DrMarten het volgende:
ook zo leuk dat alles op 2 personen gericht is als je boodschappen gaat doen, 2 slavinken, 2 worstjes
Ja duhuh, als ik ga samenwonen wil ik ook trouwen en kinderen! En een hond die Hector heetquote:Op maandag 9 april 2007 20:35 schreef thaleia het volgende:
Wie had het hier over een liefdesrelatie?
Opel is een goed merk voor samenwonende mensen.quote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja duhuh, als ik ga samenwonen wil ik ook trouwen en kinderen! En een hond die Hector heet.
Wel een Golden Retriever toch?quote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja duhuh, als ik ga samenwonen wil ik ook trouwen en kinderen! En een hond die Hector heet.
En wel zoenen,quote:Op maandag 9 april 2007 22:37 schreef kastanova het volgende:
Misschien had ie wel net een wortelkanaalbehandeling gehad en kon ie gewoon niet praten.
Die is hier best te vinden, mits je er geen problemen mee hebt om in de Schilderswijk of het Laakkwartier te wonen.quote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef thaleia het volgende:
Werkelijk, ik zou een moord doen voor woonruimte van 500 of minder.
dat was gisteravond rond 22:00. Ik mag toch hopen dat dit inmiddels heeft plaatsgemaakt voor: wat een ongelooflijke losert, dat ik me daar uberhaupt mee heb ingelaten, blij dat het zo in de kiem gesmoord is, good riddance, en wáárom voelde ik me ook weer schuldig?quote:Op maandag 9 april 2007 22:20 schreef Mokster het volgende:
En nu voel ík me schuldig. Terwijl ik volgens mij niet echt iets fout heb gedaan. Blegh.
Meisje, dat soort mannen zijn de ergsten. Diep vanbinnen is HIJ degene die zich kut voelt omdat hij zo'n smsje naar je durft te sturen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:20 schreef Mokster het volgende:
Zojuist iets meegemaakt wat ik in mijn hele single-bestaan nog nóóit heb meegemaakt.
Zaterdagavond iets te dronken geworden in de kroeg (dat is niets nieuws overigens). Jongen ontmoet. Beetje gezoend. Telefoonnummer gegeven. Hij wilde langskomen vanavond. Leek mij gezellig. Ik heb hem netjes van het station afgehaald, maar hij zei geen woord. We komen bij mij thuis aan. Hij ploft op de bank. En zegt nog steeds niets. Gaat me zoenen. Aan me zitten.
En hoewel ik allesbehalve de moeilijkste ben kon ik het niet. Ik voelde me enorm ongemakkelijk. Dus ik duwde hem weg. Probeerde hem uit te leggen dat het niet goed voelde. Omdat hij niets zei. Dat ik dacht dat we gewoon relaxed een filmpje zouden gaan kijken en wel zouden zien wat er zou gebeuren. "Wil je een film kijken? Nou. Dan doen we dat toch?". Maar ik wilde hem gewoon mijn huis uit hebben. Er was geen klik. Ik kan niet naast iemand op de bank zitten en een film kijken terwijl ik geen idee heb waarover ik het moet hebben. En ik kan al helemaal geen seks hebben met iemand waarbij ik me niet op mijn gemak voel. Dus ik heb hem gezegd dat ik liever wilde dat ie wegging. Dat ik hem best naar huis wilde brengen als hij het vervelend vond om weer met de trein te moeten. En toen werd hij boos. Of ik vaker mannen mee naar huis nam en ze al na een uur vertelde dat ze weg moesten gaan. En uiteindelijk stormde hij het huis uit. En kreeg ik zojuist een sms-je waarin hij vertelde dat hij me nooit meer wilde zien.
En nu voel ík me schuldig. Terwijl ik volgens mij niet echt iets fout heb gedaan. Blegh.
Een beetje gevoeligheid en begrip op z'n tijd mag best.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef OldJeller het volgende:
'Gevoelige jongens'...
Ja, als je als luisterend oor, die overal begrip voor heeft, blijft fungeren blijf je inderdaad single.
Vooral niet te vaak!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Een beetje gevoeligheid en begrip op z'n tijd mag best.
Dat was heul anders.quote:Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef kastanova het volgende:
Nah Moksiemeisje, nu is het wel weer mooi geweest met het zelfmedelijden; alsof jij nog nooit iemand binnen een kwartier na binnenkomst besprongen bent.
Echt niet! Onschuldig mannetje gaat op bezoek bij vrouw en wordt binnen een kwartier zwaar aangerand, ik zie toch behoorlijk overeenkomstenquote:
Ik was gewoon even van slag. That's all.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:04 schreef Malebolgia het volgende:
Moskter = raar. Waarom laat jij je schuldig voelen door hem, als hij zo'n date loopt te verneuken en zich fysiek aan je opdringt? vrouwen af en toe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |