DAT IS GEEN BIKINI-BROEKJE.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:01 schreef sigme het volgende:
Kan de discussie over invulling van libertarisme even elders?
Hier: http://i1.tinypic.com/f3rrja.jpg bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
DAT IS GEEN BIKINI-BROEKJE.![]()
quote:
'Dit soort regeringen'?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, jij snapt het niet, als er zoveel mensen PVV of SP stemmen, dan krijg je dit soort regeringen als die we nu hebben
Wat een achterlijke stelling zeg.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:32 schreef zwambtenaar het volgende:
De hippietijd heeft ons land geen goed gedaan. Vanaf de jaren 60 ging het voor wat betreft de waarden en normen al snel berg afwaarts.
Zeker en daarom had men ook nooit met de CU in zee moeten gaan. Probleem is alleen dat er door de opkomst van populistisch links en populistisch rechts amper realistische alternatieven waren. Als gevolg daarvan zitten we nu met de mannenbroeders in de regering opgescheept.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:43 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Dat ben ik absoluut met je eens, maar het staat een partij als de CU vrij om te vechten voor hun zaak in die zin van dat zij landelijke macht willen verkrijgen om die regels aan te passen.
Dat is slechts jouw mening. Ik ben bijvoorbeeld weer blij dat de VVD er niet in zit. Zo heeft iedereen wel een voorkeur voor een samenstelling van de regering.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeker en daarom had men ook nooit met de CU in zee moeten gaan. Probleem is alleen dat er door de opkomst van populistisch links en populistisch rechts amper realistische alternatieven waren. Als gevolg daarvan zitten we nu met de mannenbroeders in de regering opgescheept.
Je begrijpt hoop ik toch wel dat er een groot verschil bestaat tussen beide afbeeldingen voor wat betreft de achterliggende boodschap?quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:23 schreef pberends het volgende:
Waarom mag een naakte Jezus die aan SM doet aan een grote kruis dan wel van de ChristenUnie?
Wat een zielige plaatjes, maar dat zijn we van GS gewend.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.geenstijl.nl/feauteaufuck/manches/75/index.html
quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:44 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Wat een zielige plaatjes, maar dat zijn we van GS gewend.
Wat interesseert mij het verschil in achterliggende boodschap nou?quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:35 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Je begrijpt hoop ik toch wel dat er een groot verschil bestaat tussen beide afbeeldingen voor wat betreft de achterliggende boodschap?
Dat komt goed uit. "Moraalridders" spuugbeu zijn is de huidige moraal.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:43 schreef Hexagon het volgende:
Pff ik ben die moraalridders nu als spuugbeu.
Tja, dat krijg je ervan als je zo'n oubollig verbod wilt opleggen vanuit de overheid. Komt de boomerang 300 keer zo hard terug. Ze hebben het notabene de vrouwen zélf niet eens gevraagd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:44 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Wat een zielige plaatjes, maar dat zijn we van GS gewend.
Zij hebben het God gevraagd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je ervan als je zo'n oubollig verbod wilt opleggen vanuit de overheid. Komt de boomerang 300 keer zo hard terug. Ze hebben het notabene de vrouwen zélf niet eens gevraagd.
Lijkt mij sterk, dat is de geilste van allemaal.quote:
En terecht. God heeft lang genoeg op sterven gelegen -- we moeten haar begraven. Het is tijd voor de Uebermensch.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:04 schreef Dodecahedron het volgende:
Dat komt goed uit. "Moraalridders" spuugbeu zijn is de huidige moraal.
Dan staat er weer iets nieuws op, alleen noemen we dat weer anders. En ook dat zal weer onder uit geschopt worden door mensen die rellen om te rellen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
En terecht. God heeft lang genoeg op sterven gelegen -- we moeten haar begraven. Het is tijd voor de Uebermensch.
Die afkeer van het lichaam heeft een maatschappelijk nut. Als jij je zo slaafs opstelt tegenover je eigen hormonen, dan is dat vervelend voor je, maar probeer anderen dan niet mee te sleuren in die immorele wensen en uitingen. Het gaat er overigens niet om dat het lichaam an sich iets verwerpelijks is, maar zeer zeker wel op welke wijze met het lichaam wordt omgegaan. Een vrouw is wat mij betreft per definitie een lustobject, wanneer ze zich kleedt, gedraag of op een andere wijze uit waarmee seksuele prikkeling wordt beoogd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat interesseert mij het verschil in achterliggende boodschap nou?
Punt is, dat het christendom sinds Jezus' kruisiging een diepe, traumatische afkeer heeft van alles dat naar lichaam riekt, en elke manifestatie van het lichaam als 'zondig' probeert te bestempelen. Een heel kwalijke neurose, zeker als ze in combinatie optreedt met anti-kapitalistisch denken: een naakte vrouw wordt zo al snel tot hoer bestempeld, of nog erger: tot 'lustobject'. (een walgelijk eufemisme, dat des te beter laat zien hoe het gristentuig feitelijk over vrouwen denkt).
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
En terecht. God heeft lang genoeg op sterven gelegen -- we moeten haar begraven. Het is tijd voor de Uebermensch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |