Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
whehe, die smiliequote:
Pour ne quoi pas betekent: waarom nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Aannemend dat dat iets als 'waarom' betekent:
Ik wil het niet te laat maken en het moet geen gewoonte worden. Ik begin te merken dat ik steeds vaker zin krijg in een biertje. Bovendien werkt het als een soort van beloning als ik dalijk klaar ben met de belangrijke dingen deze week
Jet - Come On Come On
Probeer gewoon eens een bakkiequote:
Dan leer maar opnieuwquote:
quote:
precies, schenk er gewoon eens in.quote:
Ik zal als primeur morgen avond een bakje proberen. Speciaal voor jullie!quote:
Vergeet de melk niet, dat verzacht een beetje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
precies, schenk er gewoon eens in.
Doe eens gek, en ram een kopje onder dat senseo apparaat morgen
.gifquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
precies, schenk er gewoon eens in.
Doe eens gek, en ram een kopje onder dat senseo apparaat morgen
Oh MPG, goed bezig weer
14
quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:24 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ik zal als primeur morgen avond een bakje proberen. Speciaal voor jullie!
Sociologie. Maar zonder te leren haal ik ook voldoendes, dus de motivatie is er een beetje uitquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat moet je leren eigenlijk?
Heb je niemand die je morgen even kan assisteren om 'de stof nog even door te nemen'![]()
en daar weet JIJ alles van he...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat moet je leren eigenlijk?
Heb je niemand die je morgen even kan assisteren om 'de stof nog even door te nemen'![]()
da's dan weer een domper.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Sociologie. Maar zonder te leren haal ik ook voldoendes, dus de motivatie is er een beetje uit
En nee, morgen niet
wel het een en ander jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en daar weet JIJ alles van he...![]()
![]()
yep....en met suiker is het helemaal geweldig....quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Tip... eerste bakje vrij veel melk erbij, dan smaakt het milder
Hebben jullie biologie al doorgenomen??quote:
Genoeg praktijk ervaringquote:
Whehehquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik durfde het dus niet te vragen....![]()
-knip-quote:
Ik vroeg het aan Erik... tenzij dat jij daar samen met Erik ervaring mee hebt, hoef jij het dus niet te meldenquote:
Whehehquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben al geslaagd voor biologie, maar zij heeft dat morgen, wel even een samenvatting gemaakt vandaag
Zoals altijd.... heel erg alert....quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
.....EERST OP LEZEN...DAN POSTEN....
![]()
MPG...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Erik... tenzij dat jij daar samen met Erik ervaring mee hebt, hoef jij het dus niet te melden
Ohquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Erik... tenzij dat jij daar samen met Erik ervaring mee hebt, hoef jij het dus niet te melden
Haha... wie niet waagt, die blijft maagd....quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja........kweet niet of dat wel heleaal verstandig is...
![]()
oh, je kan me van alles vragen hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja........kweet niet of dat wel heleaal verstandig is...
![]()
Ik neem alles op fok met een korrel zout en zo moet je mijn berichten ook interpreterenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG.......wat ben je ineens onaardig...zo ken ik je niet....
![]()
srryquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG.......wat ben je ineens onaardig...zo ken ik je niet....
![]()
whehe, dat vind ik een mooiequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha... wie niet waagt, die blijft maagd....
het was eigenlijk als grapje bedoeld....quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik neem alles op fok met een korrel zout en zo moet je mijn berichten ook interpreterenBovendien stond er een '
'
trustenquote:
Ironischquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het was eigenlijk als grapje bedoeld....![]()
euhhh...ja...euhhh...wat moet ik hierop antwoorden....quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha... wie niet waagt, die blijft maagd....
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euhhh...ja...euhhh...wat moet ik hierop antwoorden....![]()
Echt wel...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij bent trouwens ook lekker op dreef met topics openen he
die zijn het ergst hequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel...
Had de laatste per ongeluk dichtgemieterd...
bier...ok...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb trek in bier en peuken.
ik alleen in dat eerste... maar dat is hier boven niet aanwezig... wel whiskyquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
Gewoon die peuken compenseren (met bier dus)quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
ik heb het wel steeds moeilijker met niet roken, komt echt door het weer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewoon die peuken compenseren (met bier dus) [afbeelding]
Oooooohhhquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb het wel steeds moeilijker met niet roken, komt echt door het weer.
misschien heb ik gister bij het stof doornemen in de zon wel een peukie gerookt
OMFG......je stelt me teleur....quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heel misschien hoor...
whisky, bier, wijn, vieux (dat ga ik pakken zoquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
ik alleen in dat eerste... maar dat is hier boven niet aanwezig... wel whisky
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewoon die peuken compenseren (met bier dus) [afbeelding]
Wat haal je nou weg...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef crossover het volgende:
edit-laat maar
je krijgt wel opeens een boel shit over je heet
OWja.. jullie standaard voorraadquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whisky, bier, wijn, vieux (dat ga ik pakken zo) cognac present hier
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat haal je nou weg...
En hoezo krijg ik een boel shit over me heen?
ik moest wel scheiten ja, na die peuk
Al die reacties omdat je misschien wel hebt gerooktquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat haal je nou weg...
morgen weer druk?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
OWja.. jullie standaard voorraad
Ik blijf vanaaf van mijn whisky af
hij bedoelt dat hij kan begrijpen dat je trek hebt in een peuk met al dat gedoe met je zusje etc.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat haal je nou weg...
Nee dat bedoelde ik niet, maar kan het me wel voorstellen ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
hij bedoelt dat hij kan begrijpen dat je trek hebt in een peuk met al dat gedoe met je zusje etc.
haha, okquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Al die reacties omdat je misschien wel hebt gerookt
Zo een had ik er dus ook.
Mwaah...quote:
Waterquote:
dat is stiekem ook wel deels de reden iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
hij bedoelt dat hij kan begrijpen dat je trek hebt in een peuk met al dat gedoe met je zusje etc.
waar ga je heen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaah...
De hele ochtend college in een en hetzelfde vak... 's middags practicum, dan met gezwinde spoed naar huis, eten naar binnen schuiven en naar het theater
naar de musical "Wat zien ik?!":quote:
quote:Wat zien ik?! gaat over het wel en wee van de hoeren Greet en Nel (Haar Van Boven) in het kleurrijke Amsterdam van 1969. Hun komische belevenissen, onmogelijke liefdesaffaires en de bonte stoet aan klanten en buurtgenoten vormen de rode draad in deze nieuwe Nederlandse musical, die gebaseerd is op het boek van Albert Mol. Dick Bakker (dirigent Metropool Orkest) en Tom Bakker (componist en arrangeur van nummers van Kane, René Froger en Van Dik Hout) maakten de muziek, die door een live-orkest wordt gespeeld. Ellen Pieters is Blonde Greet en Mariska van Kolck speelt Nel. Verder spelen onder meer Johnny Kraaijkamp, Hans Breetveld en Kiki Classen mee. Wat zien ik?! is een musical waarin schrijnende gebeurtenissen afgewisseld worden door gevoelige én pikante momenten met een flinke portie échte Amsterdamse humor.
ah, ik ken het wel van titelquote:
Percussie toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat doen die gasten nou eigenlijk? Hoor daar veel over.
Omdat wij met de hele familie een abonnement hebben op het theater, en wij dus voor de vrije verkoop start al de brochure binnenkrijgen en kaarten kunnen bestellen. Als de brochure er is komen we met zn allen bij elkaar en onder het genot van een kopje koffie of later op de avond een wijntje zoeken we alles uit wat ons leuk lijkt en dan maakt ieder een selectie waar hij of zij heen wil, en dan worden de kaarten besteld. Morgen ga ik met mijn moeder, mijn oom, mijn oma en mijn nichtjequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, ik ken het wel van titel
Hoe kom je er zo bij dat te gaan doen?
Ik ga zaterdag naar de blue man group
nog nooitvan gehoord....quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat doen die gasten nou eigenlijk? Hoor daar veel over.
kijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat wij met de hele familie een abonnement hebben op het theater, en wij dus voor de vrije verkoop start al de brochure binnenkrijgen en kaarten kunnen bestellen. Als de brochure er is komen we met zn allen bij elkaar en onder het genot van een kopje koffie of later op de avond een wijntje zoeken we alles uit wat ons leuk lijkt en dan maakt ieder een selectie waar hij of zij heen wil, en dan worden de kaarten besteld. Morgen ga ik met mijn moeder, mijn oom, mijn oma en mijn nichtje
Leuk wel die familieuitjes!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat wij met de hele familie een abonnement hebben op het theater, en wij dus voor de vrije verkoop start al de brochure binnenkrijgen en kaarten kunnen bestellen. Als de brochure er is komen we met zn allen bij elkaar en onder het genot van een kopje koffie of later op de avond een wijntje zoeken we alles uit wat ons leuk lijkt en dan maakt ieder een selectie waar hij of zij heen wil, en dan worden de kaarten besteld. Morgen ga ik met mijn moeder, mijn oom, mijn oma en mijn nichtje
Absoluutquote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk
Wel tof toch
Ik hou er sowieso wel van om 'uit' te gaan, effe wat anders doen gewoon
dag JJquote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
jngens..ik ga naar bed na zo'n enerverende dag...![]()
![]()
...have fun allemaal en tot morgn...
![]()
![]()
![]()
wel een beetje opletten dat de EED aflegd wordt he...![]()
trusten JJ!!! slaap lekker en tot morgen (naja ik ben er niet zo veel maar toch)quote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
jngens..ik ga naar bed na zo'n enerverende dag...![]()
![]()
...have fun allemaal en tot morgn...
![]()
![]()
![]()
wel een beetje opletten dat de EED aflegd wordt he...![]()
Wij hebben hier in ter aar ook geen bios hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Vooral ook omdat Venlo geen bioscoop meer heeft...(ja het bestaat, een stad met 100.000 inwoners ZONDER bioscoop
)
zo beter?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...EERST OP LEZEN...DAN POSTEN...
![]()
welkom zul je dan zijn....![]()
swellus!quote:
je KUNT natuurlijk ook gaan slapen...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef Sander170 het volgende:
En ja hoor het is alweer na twaalven, bedtijd natuurlijk voor jullie.![]()
Slaap lekker allemaal hé, ik als topic fanaat blijf hier nog wel even.
Ik ben zeg maar een soort van NachtWacht.![]()
topicfanaat zegt iequote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef Sander170 het volgende:
En ja hoor het is alweer na twaalven, bedtijd natuurlijk voor jullie.![]()
Slaap lekker allemaal hé, ik als topic fanaat blijf hier nog wel even.
Ik ben zeg maar een soort van NachtWacht.![]()
oeps...dan bij deze mijn escuses.....quote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
swellus!
kijk nou even naar mijn vorige post, ik heb hem geëdit
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
swellus!
en wel 100.000 inwoners?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wij hebben hier in ter aar ook geen bios hoor![]()
is wel goed hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeps...dan bij deze mijn escuses.....![]()
![]()
WELKOMquote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
swellus!
trusten lieve JJquote:
Komt vast nog wel..quote:Op woensdag 4 april 2007 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
is wel goed hoor
maar of ik ooit in de gelegenheid ben een starbucks te bezoeken...
okee, mijn lief is een kwart amerikaan en wil daar graag een keer naartoe, maar das toekomst.... en ik ben ook nog nooit op schiphol geweest
Dan kan het nog... Wij moeten naar Reuver of Venray voor de dichtstbijzijnde bioscoopquote:
Je KUNT natuurlijk ook wakker blijven... > > >quote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je KUNT natuurlijk ook gaan slapen...![]()
![]()
wij naar affa, 5 minuten rijdenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kan het nog... Wij moeten naar Reuver of Venray voor de dichtstbijzijnde bioscoop(allebei ongeveer 15 tot 20 minuten rijden)
positief denken.. Muck zal vast OOIT nog wel op schiphol komen... of in een ander land met starbucksquote:
vertel, wat wil je weten?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:13 schreef eer-ik het volgende:
the fritzzzz
Muck, vertel eens wat over jezelf![]()
dat bedoel ik ook nietquote:Op woensdag 4 april 2007 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
positief denken.. Muck zal vast OOIT nog wel op schiphol komen... of in een ander land met starbucks
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef Muck het volgende:
[..]
vertel, wat wil je weten?
alles, behalve mijn pincode![]()
Bios doe ik meestal in eindhovenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wij naar affa, 5 minuten rijden
Of leiden, maar dat is pauper.
Ik ga meestal naar scheveningen of ArenA
tuurlijk!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
positief denken.. Muck zal vast OOIT nog wel op schiphol komen... of in een ander land met starbucks
kijk, dat is chillquote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Bios doe ik meestal in eindhoven
Soms in Reuever, daar ist wel chill dat je onder de film een biertje kan bestellen en dat het aan je zitplaats wordt gebracht
boven 2 posts van mijquote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook niet
Maar die quote, waar had je die vandaan?
Of lees ik zo scheef...
Ja, maar jij bent daar dan ook een kind aan huis.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Bioscopen. Mmmm ik ga vaak naar: De Munt, Tuschinkski, ArenA (A'dam) , De Kuip (R'dam), Rembrandt (Utrecht) en Scheveningen
ik keek even bij de active topics en dacht: "ah! koffie!"quote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laten we rustig beginnen...
Hoe kom je hier verzeild geraakt?
natuurlijk! ik kan niet zonder mijn bakkiequote:Drink je koffie?
het liefst veelquote:Zo ja, hoe het liefst?
quote:De laatste newbie niet namelijk...
Goed bezigquote:Op woensdag 4 april 2007 00:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ik keek even bij de active topics en dacht: "ah! koffie!"
[..]
natuurlijk! ik kan niet zonder mijn bakkie
[..]
het liefst veel
met melk en suiker
[..]
wat kwam die dan in godsnaam doen?!
Ben daar zeker kind aan huis.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent daar dan ook een kind aan huis.
hahaha, ik ken ook heel veel mensen van mijn leeftijd die geen koffie drinken hoor, maar ik zou het niet willen missen!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik weet het ook niet, die kwam even melden geloof ik dat ie nog nooit koffie ophad (19)
Heel zinvol enzo.
Buzzerquote:Op woensdag 4 april 2007 00:20 schreef buzzer het volgende:
Dag koffievriendjes en vriendinnetjes
ik heb deze week amper tijd om te posten helaas, maar dat duurt slechts een paar dagen. Ben even met iets anders bexig dat mijn volledige aandacht vraagt
Of een lekkere Ierse bak koffiequote:Op woensdag 4 april 2007 00:21 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha, ik ken ook heel veel mensen van mijn leeftijd die geen koffie drinken hoor, maar ik zou het niet willen missen!
en ja, cognac is goed
maar amaretto in je koffie is ook goed
succes ermeequote:Op woensdag 4 april 2007 00:20 schreef buzzer het volgende:
Dag koffievriendjes en vriendinnetjes
ik heb deze week amper tijd om te posten helaas, maar dat duurt slechts een paar dagen. Ben even met iets anders bexig dat mijn volledige aandacht vraagt
ah, ja, amaretto lust ik ook wel door de koffie, hoewel ik ook niet vies ben van wat koffie, op ierse wijze bereidinges (wat is ook alweer de vt van bereidenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:21 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha, ik ken ook heel veel mensen van mijn leeftijd die geen koffie drinken hoor, maar ik zou het niet willen missen!
en ja, cognac is goed
maar amaretto in je koffie is ook goed
echt? ik vond dat zo stom klinkenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
bereid
"op Ierse wijze bereid"quote:Op woensdag 4 april 2007 00:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, ja, amaretto lust ik ook wel door de koffie, hoewel ik ook niet vies ben van wat koffie, op ierse wijze bereidinges (wat is ook alweer de vt van bereiden)
ach nee, dat kan je daar ook wel halenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:24 schreef Muck het volgende:
jah, Irish coffee
ik ga van de zomer naar Schotland... zouden ze daar ook zoiets hebben? of vloek ik nu?
Als je ze kunt verstaan, kun je er best om vragenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:24 schreef Muck het volgende:
jah, Irish coffee
ik ga van de zomer naar Schotland... zouden ze daar ook zoiets hebben? of vloek ik nu?
Vast wel... en anders koop je een fles whisky en mik je het zelf in je koffie-slagroomquote:Op woensdag 4 april 2007 00:24 schreef Muck het volgende:
jah, Irish coffee
voor het mooi wel even net onder de 70 graden maken en daarna in je koffie donderstralenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Vast wel... en anders koop je een fles whisky en mik je het zelf in je koffie-slagroom
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 4 april 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Had mezelf al verbeterd idd, in een andere post
ik ga naar een whisky-stokerij, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 4 april 2007 00:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Vast wel... en anders koop je een fles whisky en mik je het zelf in je koffie-slagroom
naar het schijnt inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef Muck het volgende:
dat verstaan gaat nog lastig worden ja... die plaatsnamen zijn al onuitspreekbaar
whehe, idd, goed handje van in elk gevalquote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja ik weet het
Ik heb er echt patent op geloof ik.. die mosterd, maaltijd en moment van serveren
Wie zegt dat ik er overdag niet ben.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
topicfanaat zegt ie
Waarom ben je er overdag dan nooit? hehehe?
Inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2007 00:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, idd, goed handje van in elk geval
Maar ach, iemand moet het hebben he
's ochtends sowieso nietquote:Op woensdag 4 april 2007 00:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er overdag niet ben.![]()
En of ik een topicfanaat ben, maar jij bent er weer s'nachts en s'ochtends niet.![]()
![]()
dan ga je toch meequote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
naar het schijnt inderdaad.
Hoe kom je bij schotland?
Ik wil daar stiekem ook al fokking lang een keer heen
Lijkt me tof daar
Hmm, ik zou best graag naar schotland gaan dit jaar, maar ik moet nog een huis kopen, dus dit word eer-ik's eerste jaar dat ie niet op vakantie gaat...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:28 schreef Muck het volgende:
[..]
dan ga je toch mee
nou, ik wil er ook al heel lang heen, en mijn ouders ook
deze zomer hadden we nog geen plannen, dus toen hebben we besloten naar schotland te gaan.
we zitten trouwens best wel in de buurt bij waar Monarch of the Glenn is opgenomen
ken je dat?
Monarch of the glennquote:Op woensdag 4 april 2007 00:28 schreef Muck het volgende:
[..]
dan ga je toch mee
nou, ik wil er ook al heel lang heen, en mijn ouders ook
deze zomer hadden we nog geen plannen, dus toen hebben we besloten naar schotland te gaan.
we zitten trouwens best wel in de buurt bij waar Monarch of the Glenn is opgenomen
ken je dat?
En waarom ben jij er s'ochtends dan nietquote:Op woensdag 4 april 2007 00:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
's ochtends sowieso niet![]()
Maar 's nachts...
Af en toe wel
Maar goed, 't is je vergeven
whaha idem hier.. alleen de datum voor schotland moet nog eens nader bepaald wordenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:30 schreef Muck het volgende:
mja, een huis kopen is belangrijker ja...
ik studeer nog, dus een huis kopen zit er voor mij sowieso voorlopig niet in
daarom ga ik maar naar Schotland toe
wat is dat nou voor vraagquote:Op woensdag 4 april 2007 00:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En waarom ben jij er s'ochtends dan niet![]()
Ja, maar daarin tegen ben jij er s'nachts af en toe, en ik altijd elke dag.![]()
Dus er valt mij niks te vergeven.![]()
wacht jij maar tot je weer studeertquote:Op woensdag 4 april 2007 00:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat is dat nou voor vraag
Ik ga toch niet 's ochtends wakker worden om te fokken
Tuurlijk niet, ik blijf altijd sowieso tot 10 uur in m'n bed liggen tenzij ik echt wat moet doen ofzo
En om 10:00 is het alweer bijna middag
ik keek dat vroeger altijd op dinsdagavond met mijn ouders en broer als we repetitie hadden gehad met het orkestquote:Op woensdag 4 april 2007 00:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Monarch of the glenn
dat stond altijd aan toen wij zelf onze kilts in elkaar klusten onder deskundige leiding van de moeder van iemand uit onze vriendengroep
Nou ja, huis, is ook wel een groot woord..quote:Op woensdag 4 april 2007 00:30 schreef Muck het volgende:
mja, een huis kopen is belangrijker ja...
ik studeer nog, dus een huis kopen zit er voor mij sowieso voorlopig niet in
daarom ga ik maar naar Schotland toe
graag, kan me niet snel genoeg overzijn...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
wacht jij maar tot je weer studeert.. dan is dat luie leventje ook zo voorbij
oh, en trouwens, voor alsnog heb ik veeeeeel meer posts in deze topicreeks dan jijquote:Op woensdag 4 april 2007 00:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En waarom ben jij er s'ochtends dan niet![]()
Ja, maar daarin tegen ben jij er s'nachts af en toe, en ik altijd elke dag.![]()
Dus er valt mij niks te vergeven.![]()
Maar daarom kun je s'morgens nog wel zitten Fokken, neem je er een lekkere koffie bij.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat is dat nou voor vraag
Ik ga toch niet 's ochtends wakker worden om te fokken
Tuurlijk niet, ik blijf altijd sowieso tot 10 uur in m'n bed liggen tenzij ik echt wat moet doen ofzo
En om 10:00 is het alweer bijna middag
International Business & Languages (in het vervolg te noemen: IBL)quote:Op woensdag 4 april 2007 00:33 schreef Muck het volgende:
ja, das wel goedkoper ja, ik huur nu een kamer, maar das een hoop geld bij elkaar
wat ga je studeren?
ja, maar dan moet ik dus eerst nog wakker worden he..quote:Op woensdag 4 april 2007 00:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar daarom kun je s'morgens nog wel zitten Fokken, neem je er een lekkere koffie bij.![]()
Daar doe je het allemaal voor. > > >< < <
En 10:00 misschien bijna middag, maar nog niet helemaal, dus nog steeds ochtend !
Wat later in de ochtend noemen ze zo iets dan.![]()
Ja en ik ben de oprichter van dit hele koffietopic gebeuren, dus dankzij mij ben je nu hier.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, en trouwens, voor alsnog heb ik veeeeeel meer posts in deze topicreeks dan jij
Daar durf ik wel een wedje op te leggen
ok, ok, let's call it a drawquote:Op woensdag 4 april 2007 00:36 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja en ik ben de oprichter van dit hele koffietopic gebeuren, dus dankzij mij ben je nu hier.![]()
Daar durf ik ook wel een wedje op te leggen.![]()
Dat is precies wat ik net zei, 11 uur dus, dan is het uiteraard nog steeds ochtend.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar dan moet ik dus eerst nog wakker worden he..
Beetje douchen, beetje eten, en dan is het 11 uur, soms wat later,
Ok, ok
Laat in de ochtend dan
nee, maar ik ben geboren in Wijk bij Duurstedequote:Op woensdag 4 april 2007 00:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zit jij ook in Utreg Muck?
Bedankt, en daar ben ik trots op ook.quote:
dat jaquote:Op woensdag 4 april 2007 00:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, wat wil je daarmee zeggen?
edit: oh, als oprichter...
Precies je laatste zin.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, wat wil je daarmee zeggen?
edit: oh, als oprichter...
OK: we hebben nu dus:quote:Op woensdag 4 april 2007 00:39 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt, en daar ben ik trots op ook.![]()
Daarom ben ik ook een échte koffiefanaat + van dit topic + jullie erbij + Ik ben een soort NachtWacht !
Daarom zie je me vooral s'nachts, dan pas ben ik echt helemaal wakker.![]()
kijk, enkele functies zijn dus al bezetquote:Op woensdag 4 april 2007 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
OK: we hebben nu dus:
een nachtwacht (Sander)
twee wikimasters (eer-ik en ondergetekende)
een koffie-mama (JJ)
...
Geen idee... een gezellige koffie-SC'er wellicht?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:44 schreef Muck het volgende:
en wat ben ik dan? een koffie-noob?
die was toch min of meer vastgesteld op eventueel zondag 6 mei, mits kuukske dan geen kater heeftquote:Op woensdag 4 april 2007 00:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk, enkele functies zijn dus al bezet
Nu nog iemand die als tijdelijke functie de meet op zich neemt
oh?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:48 schreef MPG het volgende:
[..]
die was toch min of meer vastgesteld op eventueel zondag 6 mei, mits kuukske dan geen kater heeft
er staat:quote:Op woensdag 4 april 2007 00:49 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Er is geen edit, zo ja welke bedoel je dan![]()
Nee, al iest eerder geloof ikquote:Op woensdag 4 april 2007 00:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh?
Dan heb ik effe wat gemist...
Toevallig in de tijd dat ik het zo druk had mijn de stof doornemen?
ohquote:
Ooh je bedoelde die van jouw, ik dacht dat het over mijn post ging.quote:
doe ik het voorquote:Op woensdag 4 april 2007 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee... een gezellige koffie-SC'er wellicht?
Tofquote:
haha, nee, in mijn post iddquote:Op woensdag 4 april 2007 00:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ooh je bedoelde die van jouw, ik dacht dat het over mijn post ging.![]()
Jij bent zeker de Koffie-entertainer.![]()
zie edit van desbetreffende postquote:Op woensdag 4 april 2007 00:52 schreef MPG het volgende:
wat is de url van het meet balkje?
Nou dan is dat ook weer opgelost.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, nee, in mijn post idd
Koffie entertainer / wikimaster
klinkt goed
goeie shitquote:Op woensdag 4 april 2007 00:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou dan is dat ook weer opgelost.![]()
Zeg dat dan meteen dat je Koffie entertainer wil zijn, bij deze je bent aangenomen.![]()
Graag gedaan mr. koffie - entertainer.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie shit
Dubbele functie
Oh, en bedankt
Slaap lekker!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef MPG het volgende:
Maargoed, ik ga slapen, morgen weer een drukke dag voor de boeg
Ik ga dat ook doen, morgen rustige dag, maar ik wil er bijtijds uitquote:Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef MPG het volgende:
Maargoed, ik ga slapen, morgen weer een drukke dag voor de boeg
Bijtijds, wat had je zo'n beetje in gedachten 11 uur.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga dat ook doen, morgen rustige dag, maar ik wil er bijtijds uit
Truste allemaal
mja, zoiets...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bijtijds, wat had je zo'n beetje in gedachten 11 uur.
Nou ik hoop voor je dat je morgenochtend 8 uur gaat redden, ik hou je in de gaten - Entertainer -quote:Op woensdag 4 april 2007 01:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mja, zoiets...
Nee, 8 uur gaat de wekker.
Ik heb besloten om eens een wat fatsoenlijker leven op te bouwen, voor wat betreft opstaan dan
Nou goed, I'm off
Dan kijk ik toch ff of ik hier ook kan SC'enquote:Op woensdag 4 april 2007 01:07 schreef Sander170 het volgende:
Nou ja, ik denk dit topic is onderhand wel vol.
Dus die maken wij nog wel effe vol dan !
Maar jullie gaan slapen, nota bene nog maar 1 pagina te gaan.![]()
Jij gooit hem wel effe dicht zeker haha.quote:Op woensdag 4 april 2007 03:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kijk ik toch ff of ik hier ook kan SC'en![]()
Môgguh![]()
Nog maar 44....quote:Op woensdag 4 april 2007 04:00 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, deze is bijna vol hoor.
Eet smakelijk maar ik ben bang dat je deze zelfs met Sander vol moet maken...quote:Op woensdag 4 april 2007 04:04 schreef indahnesia.com het volgende:
maar ik moet eerst een hapje eten, dus ik zie jullie in het nieuwe deeltje wellicht
2 man en 1 vrouw... en die laatste gaat jullie weer verlatenquote:Op woensdag 4 april 2007 04:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nu nog maar 42, deze is zo vol hoor !
We zijn nu wel met 3 man hé.![]()
In totaal 2 man dus.quote:Op woensdag 4 april 2007 04:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
2 man en 1 vrouw... en die laatste gaat jullie weer verlaten![]()
Dankje, truste >quote:Op woensdag 4 april 2007 04:07 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
Om toch nog een postje extra neer te zetten![]()
Wat hij zegtquote:Op woensdag 4 april 2007 07:09 schreef JDude het volgende:
Mogguh!
Oeh, ik wil ook naar buiten. Zonnetje schijnt keilekker hierquote:Op woensdag 4 april 2007 08:09 schreef indahnesia.com het volgende:
werk ze allemaal:W
ik heb mijn lunch net op en ga even genieten van de frisse lucht na een plensbuitje.
Het wordt maar een graad of 12quote:Op woensdag 4 april 2007 08:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh, ik wil ook naar buiten. Zonnetje schijnt keilekker hier
Hier ook hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 08:14 schreef Kuukske het volgende:
Ja.. nouja, bijna. Bij mij dan. Bij mij is de laatste altijd no. 7.
Toch schijnt de zon hier.
Moge, nou op een kwartiertje na is het geluktquote:Op woensdag 4 april 2007 01:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou ik hoop voor je dat je morgenochtend 8 uur gaat redden, ik hou je in de gaten - Entertainer -![]()
Nou goed ik spreek je wel weer, ik ben er morgenavond wel weer, truste koffievriend.![]()
echt?quote:Op woensdag 4 april 2007 08:13 schreef crossover het volgende:
Damn de laatste pagina alweer
[..]
Het wordt maar een graad of 12
STRIPPUHHH!quote:Op woensdag 4 april 2007 08:17 schreef crossover het volgende:
Hier ook hoor
Ik doe toch m'n longsleeve ff onder mijn shirt uit
Prima hier. Had wat moeite met opstaan vandaag, maar ik ben vergeleken met gisteren veel actiever.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:20 schreef eer-ik het volgende:
KUUK![]()
Hoe is het vanochtend?
Geen opstartproblemen?
Nou, ik heb vannacht mijn gordijn open gelaten, want ik dacht: ik word vast wel op tijd wakker als de zon op m'n porum komt schijnen. En zo het geschiedequote:Op woensdag 4 april 2007 08:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Prima hier. Had wat moeite met opstaan vandaag, maar ik ben vergeleken met gisteren veel actiever.
En jij?
Ja het zonnetje schijnt heerlijk op het whiteboard dat tegenover me aan de muur hangtquote:Op woensdag 4 april 2007 08:24 schreef eer-ik het volgende:
Nou, ik heb vannacht mijn gordijn open gelaten, want ik dacht: ik word vast wel op tijd wakker als de zon op m'n porum komt schijnen. En zo het geschiede
Bijtijds wakker dus vandaag
Ik ga een hoop doen denk ik.
OAquote:Op woensdag 4 april 2007 08:24 schreef OA het volgende:
eer-ik
Hoe is het gister gegaan in Utreg??
heb namelijk geen zin om tig posts terug te lezen...
Toch nog zon in de kamerquote:Op woensdag 4 april 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja het zonnetje schijnt heerlijk op het whiteboard dat tegenover me aan de muur hangt.
Ah, nou dat klinkt iig al goed!!quote:Op woensdag 4 april 2007 08:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga vandaag een afspraak maken om het huis nog eens van binnen te bezichtigen met parentes erbij, en dan moet ik daarna even een handtekening neerdonderen op zo'n formulier.
Dan duurt het 2.5 maand (lang man!) voordat 't pand van mij is.
Mocht niemand me in de tussentijd voorgeweest zijn, maar ik geloof niet dat die kans enorm groot is.
Koffie brengt ons in hogere sferen...quote:Op woensdag 4 april 2007 08:27 schreef Kuukske het volgende:
Iemand een idee voor een TT, voor het geval ik het topic per ongeluk dichtgooi?
al lot of opstartproblemen this morningquote:Op woensdag 4 april 2007 08:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
KUUK![]()
Hoe is het vanochtend?
Geen opstartproblemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |