Dat is precies wat ik net zei, 11 uur dus, dan is het uiteraard nog steeds ochtend.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar dan moet ik dus eerst nog wakker worden he..
Beetje douchen, beetje eten, en dan is het 11 uur, soms wat later,
Ok, ok
Laat in de ochtend dan
nee, maar ik ben geboren in Wijk bij Duurstedequote:Op woensdag 4 april 2007 00:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zit jij ook in Utreg Muck?
Bedankt, en daar ben ik trots op ook.quote:
dat jaquote:Op woensdag 4 april 2007 00:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, wat wil je daarmee zeggen?
edit: oh, als oprichter...
Precies je laatste zin.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, wat wil je daarmee zeggen?
edit: oh, als oprichter...
OK: we hebben nu dus:quote:Op woensdag 4 april 2007 00:39 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt, en daar ben ik trots op ook.![]()
Daarom ben ik ook een échte koffiefanaat + van dit topic + jullie erbij + Ik ben een soort NachtWacht !
Daarom zie je me vooral s'nachts, dan pas ben ik echt helemaal wakker.![]()
kijk, enkele functies zijn dus al bezetquote:Op woensdag 4 april 2007 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
OK: we hebben nu dus:
een nachtwacht (Sander)
twee wikimasters (eer-ik en ondergetekende)
een koffie-mama (JJ)
...
Geen idee... een gezellige koffie-SC'er wellicht?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:44 schreef Muck het volgende:
en wat ben ik dan? een koffie-noob?
die was toch min of meer vastgesteld op eventueel zondag 6 mei, mits kuukske dan geen kater heeftquote:Op woensdag 4 april 2007 00:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk, enkele functies zijn dus al bezet
Nu nog iemand die als tijdelijke functie de meet op zich neemt
oh?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:48 schreef MPG het volgende:
[..]
die was toch min of meer vastgesteld op eventueel zondag 6 mei, mits kuukske dan geen kater heeft
er staat:quote:Op woensdag 4 april 2007 00:49 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Er is geen edit, zo ja welke bedoel je dan![]()
Nee, al iest eerder geloof ikquote:Op woensdag 4 april 2007 00:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh?
Dan heb ik effe wat gemist...
Toevallig in de tijd dat ik het zo druk had mijn de stof doornemen?
ohquote:
Ooh je bedoelde die van jouw, ik dacht dat het over mijn post ging.quote:
doe ik het voorquote:Op woensdag 4 april 2007 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee... een gezellige koffie-SC'er wellicht?
Tofquote:
haha, nee, in mijn post iddquote:Op woensdag 4 april 2007 00:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ooh je bedoelde die van jouw, ik dacht dat het over mijn post ging.![]()
Jij bent zeker de Koffie-entertainer.![]()
zie edit van desbetreffende postquote:Op woensdag 4 april 2007 00:52 schreef MPG het volgende:
wat is de url van het meet balkje?
Nou dan is dat ook weer opgelost.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, nee, in mijn post idd
Koffie entertainer / wikimaster
klinkt goed
goeie shitquote:Op woensdag 4 april 2007 00:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou dan is dat ook weer opgelost.![]()
Zeg dat dan meteen dat je Koffie entertainer wil zijn, bij deze je bent aangenomen.![]()
Graag gedaan mr. koffie - entertainer.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie shit
Dubbele functie
Oh, en bedankt
Slaap lekker!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef MPG het volgende:
Maargoed, ik ga slapen, morgen weer een drukke dag voor de boeg
Ik ga dat ook doen, morgen rustige dag, maar ik wil er bijtijds uitquote:Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef MPG het volgende:
Maargoed, ik ga slapen, morgen weer een drukke dag voor de boeg
Bijtijds, wat had je zo'n beetje in gedachten 11 uur.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga dat ook doen, morgen rustige dag, maar ik wil er bijtijds uit
Truste allemaal
mja, zoiets...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bijtijds, wat had je zo'n beetje in gedachten 11 uur.
Nou ik hoop voor je dat je morgenochtend 8 uur gaat redden, ik hou je in de gaten - Entertainer -quote:Op woensdag 4 april 2007 01:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mja, zoiets...
Nee, 8 uur gaat de wekker.
Ik heb besloten om eens een wat fatsoenlijker leven op te bouwen, voor wat betreft opstaan dan
Nou goed, I'm off
Dan kijk ik toch ff of ik hier ook kan SC'enquote:Op woensdag 4 april 2007 01:07 schreef Sander170 het volgende:
Nou ja, ik denk dit topic is onderhand wel vol.
Dus die maken wij nog wel effe vol dan !
Maar jullie gaan slapen, nota bene nog maar 1 pagina te gaan.![]()
Jij gooit hem wel effe dicht zeker haha.quote:Op woensdag 4 april 2007 03:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kijk ik toch ff of ik hier ook kan SC'en![]()
Môgguh![]()
Nog maar 44....quote:Op woensdag 4 april 2007 04:00 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, deze is bijna vol hoor.
Eet smakelijk maar ik ben bang dat je deze zelfs met Sander vol moet maken...quote:Op woensdag 4 april 2007 04:04 schreef indahnesia.com het volgende:
maar ik moet eerst een hapje eten, dus ik zie jullie in het nieuwe deeltje wellicht
2 man en 1 vrouw... en die laatste gaat jullie weer verlatenquote:Op woensdag 4 april 2007 04:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nu nog maar 42, deze is zo vol hoor !
We zijn nu wel met 3 man hé.![]()
In totaal 2 man dus.quote:Op woensdag 4 april 2007 04:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
2 man en 1 vrouw... en die laatste gaat jullie weer verlaten![]()
Dankje, truste >quote:Op woensdag 4 april 2007 04:07 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
Om toch nog een postje extra neer te zetten![]()
Wat hij zegtquote:Op woensdag 4 april 2007 07:09 schreef JDude het volgende:
Mogguh!
Oeh, ik wil ook naar buiten. Zonnetje schijnt keilekker hierquote:Op woensdag 4 april 2007 08:09 schreef indahnesia.com het volgende:
werk ze allemaal:W
ik heb mijn lunch net op en ga even genieten van de frisse lucht na een plensbuitje.
Het wordt maar een graad of 12quote:Op woensdag 4 april 2007 08:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh, ik wil ook naar buiten. Zonnetje schijnt keilekker hier
Hier ook hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 08:14 schreef Kuukske het volgende:
Ja.. nouja, bijna. Bij mij dan. Bij mij is de laatste altijd no. 7.
Toch schijnt de zon hier.
Moge, nou op een kwartiertje na is het geluktquote:Op woensdag 4 april 2007 01:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou ik hoop voor je dat je morgenochtend 8 uur gaat redden, ik hou je in de gaten - Entertainer -![]()
Nou goed ik spreek je wel weer, ik ben er morgenavond wel weer, truste koffievriend.![]()
echt?quote:Op woensdag 4 april 2007 08:13 schreef crossover het volgende:
Damn de laatste pagina alweer
[..]
Het wordt maar een graad of 12
STRIPPUHHH!quote:Op woensdag 4 april 2007 08:17 schreef crossover het volgende:
Hier ook hoor
Ik doe toch m'n longsleeve ff onder mijn shirt uit
Prima hier. Had wat moeite met opstaan vandaag, maar ik ben vergeleken met gisteren veel actiever.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:20 schreef eer-ik het volgende:
KUUK![]()
Hoe is het vanochtend?
Geen opstartproblemen?
Nou, ik heb vannacht mijn gordijn open gelaten, want ik dacht: ik word vast wel op tijd wakker als de zon op m'n porum komt schijnen. En zo het geschiedequote:Op woensdag 4 april 2007 08:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Prima hier. Had wat moeite met opstaan vandaag, maar ik ben vergeleken met gisteren veel actiever.
En jij?
Ja het zonnetje schijnt heerlijk op het whiteboard dat tegenover me aan de muur hangtquote:Op woensdag 4 april 2007 08:24 schreef eer-ik het volgende:
Nou, ik heb vannacht mijn gordijn open gelaten, want ik dacht: ik word vast wel op tijd wakker als de zon op m'n porum komt schijnen. En zo het geschiede
Bijtijds wakker dus vandaag
Ik ga een hoop doen denk ik.
OAquote:Op woensdag 4 april 2007 08:24 schreef OA het volgende:
eer-ik
Hoe is het gister gegaan in Utreg??
heb namelijk geen zin om tig posts terug te lezen...
Toch nog zon in de kamerquote:Op woensdag 4 april 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja het zonnetje schijnt heerlijk op het whiteboard dat tegenover me aan de muur hangt.
Ah, nou dat klinkt iig al goed!!quote:Op woensdag 4 april 2007 08:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga vandaag een afspraak maken om het huis nog eens van binnen te bezichtigen met parentes erbij, en dan moet ik daarna even een handtekening neerdonderen op zo'n formulier.
Dan duurt het 2.5 maand (lang man!) voordat 't pand van mij is.
Mocht niemand me in de tussentijd voorgeweest zijn, maar ik geloof niet dat die kans enorm groot is.
Koffie brengt ons in hogere sferen...quote:Op woensdag 4 april 2007 08:27 schreef Kuukske het volgende:
Iemand een idee voor een TT, voor het geval ik het topic per ongeluk dichtgooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |