Mwaah...quote:
Waterquote:
dat is stiekem ook wel deels de reden iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
hij bedoelt dat hij kan begrijpen dat je trek hebt in een peuk met al dat gedoe met je zusje etc.
waar ga je heen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaah...
De hele ochtend college in een en hetzelfde vak... 's middags practicum, dan met gezwinde spoed naar huis, eten naar binnen schuiven en naar het theater
naar de musical "Wat zien ik?!":quote:
quote:Wat zien ik?! gaat over het wel en wee van de hoeren Greet en Nel (Haar Van Boven) in het kleurrijke Amsterdam van 1969. Hun komische belevenissen, onmogelijke liefdesaffaires en de bonte stoet aan klanten en buurtgenoten vormen de rode draad in deze nieuwe Nederlandse musical, die gebaseerd is op het boek van Albert Mol. Dick Bakker (dirigent Metropool Orkest) en Tom Bakker (componist en arrangeur van nummers van Kane, René Froger en Van Dik Hout) maakten de muziek, die door een live-orkest wordt gespeeld. Ellen Pieters is Blonde Greet en Mariska van Kolck speelt Nel. Verder spelen onder meer Johnny Kraaijkamp, Hans Breetveld en Kiki Classen mee. Wat zien ik?! is een musical waarin schrijnende gebeurtenissen afgewisseld worden door gevoelige én pikante momenten met een flinke portie échte Amsterdamse humor.
ah, ik ken het wel van titelquote:
Percussie toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat doen die gasten nou eigenlijk? Hoor daar veel over.
Omdat wij met de hele familie een abonnement hebben op het theater, en wij dus voor de vrije verkoop start al de brochure binnenkrijgen en kaarten kunnen bestellen. Als de brochure er is komen we met zn allen bij elkaar en onder het genot van een kopje koffie of later op de avond een wijntje zoeken we alles uit wat ons leuk lijkt en dan maakt ieder een selectie waar hij of zij heen wil, en dan worden de kaarten besteld. Morgen ga ik met mijn moeder, mijn oom, mijn oma en mijn nichtjequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, ik ken het wel van titel
Hoe kom je er zo bij dat te gaan doen?
Ik ga zaterdag naar de blue man group
nog nooitvan gehoord....quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat doen die gasten nou eigenlijk? Hoor daar veel over.
kijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat wij met de hele familie een abonnement hebben op het theater, en wij dus voor de vrije verkoop start al de brochure binnenkrijgen en kaarten kunnen bestellen. Als de brochure er is komen we met zn allen bij elkaar en onder het genot van een kopje koffie of later op de avond een wijntje zoeken we alles uit wat ons leuk lijkt en dan maakt ieder een selectie waar hij of zij heen wil, en dan worden de kaarten besteld. Morgen ga ik met mijn moeder, mijn oom, mijn oma en mijn nichtje
Leuk wel die familieuitjes!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat wij met de hele familie een abonnement hebben op het theater, en wij dus voor de vrije verkoop start al de brochure binnenkrijgen en kaarten kunnen bestellen. Als de brochure er is komen we met zn allen bij elkaar en onder het genot van een kopje koffie of later op de avond een wijntje zoeken we alles uit wat ons leuk lijkt en dan maakt ieder een selectie waar hij of zij heen wil, en dan worden de kaarten besteld. Morgen ga ik met mijn moeder, mijn oom, mijn oma en mijn nichtje
Absoluutquote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk
Wel tof toch
Ik hou er sowieso wel van om 'uit' te gaan, effe wat anders doen gewoon
dag JJquote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
jngens..ik ga naar bed na zo'n enerverende dag...![]()
![]()
...have fun allemaal en tot morgn...
![]()
![]()
![]()
wel een beetje opletten dat de EED aflegd wordt he...![]()
trusten JJ!!! slaap lekker en tot morgen (naja ik ben er niet zo veel maar toch)quote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
jngens..ik ga naar bed na zo'n enerverende dag...![]()
![]()
...have fun allemaal en tot morgn...
![]()
![]()
![]()
wel een beetje opletten dat de EED aflegd wordt he...![]()
Wij hebben hier in ter aar ook geen bios hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Vooral ook omdat Venlo geen bioscoop meer heeft...(ja het bestaat, een stad met 100.000 inwoners ZONDER bioscoop
)
zo beter?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...EERST OP LEZEN...DAN POSTEN...
![]()
welkom zul je dan zijn....![]()
swellus!quote:
je KUNT natuurlijk ook gaan slapen...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef Sander170 het volgende:
En ja hoor het is alweer na twaalven, bedtijd natuurlijk voor jullie.![]()
Slaap lekker allemaal hé, ik als topic fanaat blijf hier nog wel even.
Ik ben zeg maar een soort van NachtWacht.![]()
topicfanaat zegt iequote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef Sander170 het volgende:
En ja hoor het is alweer na twaalven, bedtijd natuurlijk voor jullie.![]()
Slaap lekker allemaal hé, ik als topic fanaat blijf hier nog wel even.
Ik ben zeg maar een soort van NachtWacht.![]()
oeps...dan bij deze mijn escuses.....quote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
swellus!
kijk nou even naar mijn vorige post, ik heb hem geëdit
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
swellus!
kijk nou even naar mijn vorige post, ik heb hem geëdit
en wel 100.000 inwoners?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wij hebben hier in ter aar ook geen bios hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |