quote:
Beter iets dan nietsquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:56 schreef osho het volgende:
ah...radio 1 via internet doet het weldan maar zonder beeld
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:54 schreef Stofje het volgende:
tvp. Maar beetje laat, heb ik het idee.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Boeruuuh
yep, daar heb ik het beeld nu van aan staan...quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Beter iets dan niets![]()
Dan kan jij ons op de hoogte houden van die andere wedstrijd![]()
Er valt er wel 1 in `, de volgende 77 minutenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
En waar is de goal? Nog geen kans gezien.
Sommige hebben het liever in een spoilerquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:57 schreef osho het volgende:
[..]
yep, daar heb ik het beeld nu van aan staan...
voorlopig 0-0
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Sommige hebben het liever in een spoiler![]()
Maar zo kan je wel mooi 2 wedstrijden volgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:02 schreef osho het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:59 schreef BigFire het volgende:
wie is dit. Frank Snoeks?
lolquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Knappe redding van Gomes. Maar waarom gaat Tardelli naast het doel staan als hij bij de tweede paal staat?
Twee ploegen die het liefst counteren, goh verrassend dat het saai isquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:05 schreef golfer het volgende:
Saai tot nu toe.
serieusquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die PSV'ers zingen alweer vast over het kampioenschap![]()
Je kan ook gewoon het geluid uitzettenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
de meest irritantste kutcommentator ooit
kan geen seconde zn bek houden![]()
Dat is nog altijd minder erg dan de paal vasthouden of er tegenaan leunen. Dat zie je nog zo vaak zelfs op dit niveau... om te janken gewoonquote:
0-0 is voor Liverpool een prima scorequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat speelt Liverpool lamlendig zeg, alsof ze in de 2de ronde van de Carling Cup spelen tegen Rotherham.
Ja, dan kun je inderdaad beter naast het doel staanquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is nog altijd minder erg dan de paal vasthouden of er tegenaan leunen. Dat zie je nog zo vaak zelfs op dit niveau... om te janken gewoon![]()
Ja, maar ben ik de enige die laatste week vaak last van heeft dat topics niet in de index verschijnen?quote:
quote:
Onderschattingquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:10 schreef Armageddon het volgende:
Het gaat toch beter met PSV dan ik had gedacht. Liverpool speelt alsof het een oefenwedstrijd is.
Koeman is wel de enige coach ooit die met 3 verschillende clubs minimaal de kwartfinales van de Champions League heeft bereikt.quote:
Prima tochquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:11 schreef Elusive het volgende:
heb je de ajax voetbal internerd hooligans, alsof je constant moet gaan schreeuwen op de tribune, als er iets zo kansloos is![]()
dat liedje wat ze net zongen over nilis, romario en v nistelrooij klonk wel geinig overigensquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Perfecte antwoord, wat moet ik daar nou op zeggen
Dat is iets typisch Nederlandsquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:12 schreef Stofje het volgende:
Ajax, AZ en PSV zijn ook altijd stil bij dit soort wedstrijden. Dat is gewoon zo. De sfeer is opperbest bij aanvang maar na 20 minuten valt het gewoon weg, tot erg stil.
Dat hoor je zeker vaak in die lampenfabriek?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:11 schreef paultjuhhh het volgende:
PSV EINDHOVEN !!! HEEEEEEE HOOOOOOO
Dan loopt je klok niet goed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik zei het!! Ben alleen 10 minuten te laat met mijn schatting.
late reactiequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:13 schreef Stofje het volgende:
Ah, goal.
Rustig Jasza, denk aan je Ajax hartquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:14 schreef Jasza het volgende:
TARARARARARARARAAAAAAAAAAAATARARARARARARARAAAAAAA
STEVIE GERRARD.
Was mooi iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:13 schreef VoreG het volgende:
Het mooiste aan de goal was de coaching. Je ziet Kuyt wegduiken, omdat Gerrard beter kan inkoppen. Vind zoiets altijd mooi om te zien.
linkje ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:14 schreef Stofje het volgende:
Hmm, ik kijk via internet, volgens mij loop ik net iets achter.
Nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:15 schreef StarGazer het volgende:
Ben benieuwd hoe koeman dit gaat managen
Hij kopt hem ook wel onhoudbaar in meteen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:13 schreef VoreG het volgende:
Het mooiste aan de goal was de coaching. Je ziet Kuyt wegduiken, omdat Gerrard beter kan inkoppen. Vind zoiets altijd mooi om te zien.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:15 schreef StarGazer het volgende:
Sure dudequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Niet triest
Als neutrale kijker wil ik veel doelpunten zien![]()
Zullen we zo zienquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:15 schreef Camplo het volgende:
Doet Crouch zijn robotdansje btw nog?
Omdat hij te dom is om te realiseren dat een goed resultaat van Nederlandse clubs in Europa kan bijdragen aan een grotere kans voor directe plaatsing van de nummer 2 in de competitie, of zoals sindskort de winnaar van de play-offs. Iets waar Ajax vorig jaar veel aan te danken heeft.quote:
quote:Vanmiddag schijnt er brand te zijn geweest in ons Rinus Michels Stadion. Na verluidt is ene R. Koeman in ons museum geweest om daar een schaal weg te halen. Tijdens zijn braakpoging werd hij door een alerte beveiliger gesnapt waarna Koeman in woede uitbrak. 'Als er iemand recht heeft op die schaal dan ben ik het wel!' riep hij luidkeels. De frustratie van de net-niet trainer liepen vervolgens dermate hoog op dat de brandmelders afgingen. R. Koeman is uiteindelijk met een vermaning weggestuurd.
Alsof ik heb belangrijk vind wat jij denkt..En ik ga zeker geen moeite doen om jou te overtuigenquote:
Die bal was vol in de hoekquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Gomes zag er niet fris uit bij die goal
Je bent voor psv geworden?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Omdat hij te dom is om te realiseren dat een goed resultaat van Nederlandse clubs in Europa kan bijdragen aan een grotere kans voor directe plaatsing van de nummer 2 in de competitie, of zoals sindskort de winnaar van de play-offs. Iets waar Ajax vorig jaar veel aan te danken heeft.
Dat is nou wat je noemt 'een onhoudbare bal'.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Gomes zag er niet fris uit bij die goal
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:16 schreef Elusive het volgende:
PSV heeft natuurlijk ook een wat meer volwassen publiek, niet zoveel van die schreeuwerige tieners die de hele wedstrijd schreeuwend lopen te kankeren op alles wat los en vast zit
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil wel eens weten hoe die bolle schele kijkt op het moment.
nee die oven begon te schreeuwen dat ze klaar was, ik naar beneden, kom terug, doelpuntquote:
Jeweet die Ultra's van PSV bestellen liever hun eigen spandoekenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef Camplo het volgende:
LoL dat spandoek bij PSV.
Vrijheid voor Tifo en Supporters.
En iedereen kreeg van de Supportersclub (KREEG KREEG KREEG) een vlag van 1 bij 75 cm...
echte tifo![]()
nee manquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef denthemen het volgende:
Houniet, je bent toch niet Jorien? Ik denk je hebt allemaal pizza's binnen
een van de vele miskopen van Koemanquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:20 schreef Whiteguy het volgende:
Ik blijf me toch mateloos ergeren aan tardelli. Wat een droevige voetballer is dat toch.
Vayrinen zit nu op 14 km ongeveer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:20 schreef tong80 het volgende:
Een goede middenvelder loopt 10 kilometer per wedstrijd. En dan zeggen ze dat voetbal geen kracht kost. Zo'n wielrenner zit de hele tijd op z'n luie reet.
Da Costaquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
een van de vele miskopen van Koeman![]()
eenschquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:20 schreef Whiteguy het volgende:
Ik blijf me toch mateloos ergeren aan tardelli. Wat een droevige voetballer is dat toch.
Ik neem aan dat dat met een soort hawkeye systeem gemeten word... en niet met een kilometerteller en zendertje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef golfer het volgende:
Waanzin om spelers uit te rusten met kilometertellertjes.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:20 schreef Whiteguy het volgende:
Gelukkig slechts een huurling.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
een van de vele miskopen van Koeman![]()
Zeker het kan niet snel genoeg 0-2 worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:22 schreef stefmans het volgende:
Het is tijd voor Zeefuik jongens
Die mag nog niet spelen in de CL.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:22 schreef stefmans het volgende:
Het is tijd voor Zeefuik jongens
Hé wat een tegenvaller.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die mag nog niet spelen in de CL.
Tardelliquote:
Mascherano is geen opvallende speler, maar uiterst nuttig.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mascherano, sinds ie in Europa speelt heb ik er nog niet die topper in gezien eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:26 schreef osho het volgende:
Milan - BayernSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Milan - Bayerngoeie zaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Milan - BayernSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bankquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:28 schreef Whiteguy het volgende:
Wissels: Moens, Addo, Marcellis, Fehér, Sun, Kluivert.
Als dat je bank is heb je weinig mogelijkheden
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:28 schreef Whiteguy het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:29 schreef BigFire het volgende:
boertjes. only sing when you're winning
Koeman zal Sun en Kluivert er in de 2de helft wel ergens inbrengen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:28 schreef Whiteguy het volgende:
Ik hoor anders weinig hoempa hoempapaquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:29 schreef Elusive het volgende:
lijkt wel ajax-publiek in eindhoven
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:31 schreef Armageddon het volgende:
Echt mooi om te zien hoe die boeren hier om Kluivert huilen.
Helemaal niet erg.quote:
ik zie geen boer hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:31 schreef Armageddon het volgende:
Nou wat mij betreft blijft ie er buiten hoor. Overgewaardeerde brokkenpiloot.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:31 schreef Armageddon het volgende:
Ach Kluif heeft de beste tijd wel weer gehad joh.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:32 schreef Camplo het volgende:
[..]
Helemaal niet erg.
Denk aan ons aller Ajax!
Hoe minder spitsen in Eindhoven, hoe beter.
Waarom koopt PSV hem dan ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach Kluif heeft de beste tijd wel weer gehad joh.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Tering he wat een bank heeft PSV zegWelke troef kan Koeman nog inzetten? Onze vaatwastablet SUN?
IK kan me me nog topics herinneren hier op FOK dat ik voor de gein opmerkte dat als Kluivert ooit voor PSV zou spelen dat ze dat in Eindhoven nooit zouden accepteren. En nu allemaal om Kluivert roepen. Heerlijk.quote:
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
Verdiende tussenstand.
PSV geen enkele echte kans gehad.
LFC 1kans en die meteen benut.
Verder erg saai met 2 counterploegen.
Ronaldquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef Malibu-06 het volgende:
Wie zou er een slechtere bank hebben, Erwin of Ronald?
Zitten slapen? Toch wel 2 sowieso.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
Waarom huurt PSV Tardelli, en waarom kopen ze Sunquote:
2 kansen voor LFC hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
Verdiende tussenstand.
Zie ik daar Yomanda warmlopen ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:34 schreef Solidius het volgende:
Farvan zie ik ook geen wonderen verrichten
Ik vind dat nou al een kneus, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:34 schreef Camplo het volgende:
PSV vriend online:
B*******************:
GODVER
B*******************:
DIE SCHEIDS MAN
B**********************:
;@;@;@
Omdat Sun zichzelf nu alweer 100 keer terugverdiend heeft met die 25 miljoen shirtjes die er in China zijn verkochtquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom huurt PSV Tardelli, en waarom kopen ze Sun![]()
Die fluit even hard tegen Crouch als tegen Farfanquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:34 schreef Camplo het volgende:
PSV vriend online:
B*******************:
GODVER
B*******************:
DIE SCHEIDS MAN
B**********************:
;@;@;@
Dat is Koeman dat hadden ze kunnen weten bij PSVquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Lekker opgelet....quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
Verdiende tussenstand.
PSV heeft geen hatelijke verhoudingen met andere supportersschares. Wat dat betreft is het eigenlijk best een dood clubje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik bedoel, als Kluivert voor ADO zou tekenen morgen dan zou ie gisteren al dood zijn.
Omdat ze nu 10 miljoen shirtjes en uitzendrechten in China kunnen verkopen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Utrecht ook nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
PSV heeft geen hatelijke verhoudingen met andere supportersschares. Wat dat betreft is het eigenlijk best een dood clubje.
Als je het daarvoor doetquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Omdat ze nu 10 miljoen shirtjes en uitzendrechten in China kunnen verkopen?
quote:
De volgende 45 minuten zullen daar uitsluitsel over gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |