Je kan ook gewoon het geluid uitzettenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
de meest irritantste kutcommentator ooit
kan geen seconde zn bek houden![]()
Dat is nog altijd minder erg dan de paal vasthouden of er tegenaan leunen. Dat zie je nog zo vaak zelfs op dit niveau... om te janken gewoonquote:
0-0 is voor Liverpool een prima scorequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat speelt Liverpool lamlendig zeg, alsof ze in de 2de ronde van de Carling Cup spelen tegen Rotherham.
Ja, dan kun je inderdaad beter naast het doel staanquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is nog altijd minder erg dan de paal vasthouden of er tegenaan leunen. Dat zie je nog zo vaak zelfs op dit niveau... om te janken gewoon![]()
Ja, maar ben ik de enige die laatste week vaak last van heeft dat topics niet in de index verschijnen?quote:
quote:
Onderschattingquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:10 schreef Armageddon het volgende:
Het gaat toch beter met PSV dan ik had gedacht. Liverpool speelt alsof het een oefenwedstrijd is.
Koeman is wel de enige coach ooit die met 3 verschillende clubs minimaal de kwartfinales van de Champions League heeft bereikt.quote:
Prima tochquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:11 schreef Elusive het volgende:
heb je de ajax voetbal internerd hooligans, alsof je constant moet gaan schreeuwen op de tribune, als er iets zo kansloos is![]()
dat liedje wat ze net zongen over nilis, romario en v nistelrooij klonk wel geinig overigensquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Perfecte antwoord, wat moet ik daar nou op zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |