nee die oven begon te schreeuwen dat ze klaar was, ik naar beneden, kom terug, doelpuntquote:
Jeweet die Ultra's van PSV bestellen liever hun eigen spandoekenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef Camplo het volgende:
LoL dat spandoek bij PSV.
Vrijheid voor Tifo en Supporters.
En iedereen kreeg van de Supportersclub (KREEG KREEG KREEG) een vlag van 1 bij 75 cm...
echte tifo![]()
nee manquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef denthemen het volgende:
Houniet, je bent toch niet Jorien? Ik denk je hebt allemaal pizza's binnen
een van de vele miskopen van Koemanquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:20 schreef Whiteguy het volgende:
Ik blijf me toch mateloos ergeren aan tardelli. Wat een droevige voetballer is dat toch.
Vayrinen zit nu op 14 km ongeveer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:20 schreef tong80 het volgende:
Een goede middenvelder loopt 10 kilometer per wedstrijd. En dan zeggen ze dat voetbal geen kracht kost. Zo'n wielrenner zit de hele tijd op z'n luie reet.
Da Costaquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
een van de vele miskopen van Koeman![]()
eenschquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:20 schreef Whiteguy het volgende:
Ik blijf me toch mateloos ergeren aan tardelli. Wat een droevige voetballer is dat toch.
Ik neem aan dat dat met een soort hawkeye systeem gemeten word... en niet met een kilometerteller en zendertje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef golfer het volgende:
Waanzin om spelers uit te rusten met kilometertellertjes.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:20 schreef Whiteguy het volgende:
Gelukkig slechts een huurling.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
een van de vele miskopen van Koeman![]()
Zeker het kan niet snel genoeg 0-2 worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:22 schreef stefmans het volgende:
Het is tijd voor Zeefuik jongens
Die mag nog niet spelen in de CL.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:22 schreef stefmans het volgende:
Het is tijd voor Zeefuik jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |