Dat is iets typisch Nederlandsquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:12 schreef Stofje het volgende:
Ajax, AZ en PSV zijn ook altijd stil bij dit soort wedstrijden. Dat is gewoon zo. De sfeer is opperbest bij aanvang maar na 20 minuten valt het gewoon weg, tot erg stil.
Dat hoor je zeker vaak in die lampenfabriek?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:11 schreef paultjuhhh het volgende:
PSV EINDHOVEN !!! HEEEEEEE HOOOOOOO
Dan loopt je klok niet goed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik zei het!! Ben alleen 10 minuten te laat met mijn schatting.
late reactiequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:13 schreef Stofje het volgende:
Ah, goal.
Rustig Jasza, denk aan je Ajax hartquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:14 schreef Jasza het volgende:
TARARARARARARARAAAAAAAAAAAATARARARARARARARAAAAAAA
STEVIE GERRARD.
Was mooi iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:13 schreef VoreG het volgende:
Het mooiste aan de goal was de coaching. Je ziet Kuyt wegduiken, omdat Gerrard beter kan inkoppen. Vind zoiets altijd mooi om te zien.
linkje ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:14 schreef Stofje het volgende:
Hmm, ik kijk via internet, volgens mij loop ik net iets achter.
Nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:15 schreef StarGazer het volgende:
Ben benieuwd hoe koeman dit gaat managen
Hij kopt hem ook wel onhoudbaar in meteen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:13 schreef VoreG het volgende:
Het mooiste aan de goal was de coaching. Je ziet Kuyt wegduiken, omdat Gerrard beter kan inkoppen. Vind zoiets altijd mooi om te zien.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:15 schreef StarGazer het volgende:
Sure dudequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Niet triest
Als neutrale kijker wil ik veel doelpunten zien![]()
Zullen we zo zienquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:15 schreef Camplo het volgende:
Doet Crouch zijn robotdansje btw nog?
Omdat hij te dom is om te realiseren dat een goed resultaat van Nederlandse clubs in Europa kan bijdragen aan een grotere kans voor directe plaatsing van de nummer 2 in de competitie, of zoals sindskort de winnaar van de play-offs. Iets waar Ajax vorig jaar veel aan te danken heeft.quote:
quote:Vanmiddag schijnt er brand te zijn geweest in ons Rinus Michels Stadion. Na verluidt is ene R. Koeman in ons museum geweest om daar een schaal weg te halen. Tijdens zijn braakpoging werd hij door een alerte beveiliger gesnapt waarna Koeman in woede uitbrak. 'Als er iemand recht heeft op die schaal dan ben ik het wel!' riep hij luidkeels. De frustratie van de net-niet trainer liepen vervolgens dermate hoog op dat de brandmelders afgingen. R. Koeman is uiteindelijk met een vermaning weggestuurd.
Alsof ik heb belangrijk vind wat jij denkt..En ik ga zeker geen moeite doen om jou te overtuigenquote:
Die bal was vol in de hoekquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Gomes zag er niet fris uit bij die goal
Je bent voor psv geworden?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Omdat hij te dom is om te realiseren dat een goed resultaat van Nederlandse clubs in Europa kan bijdragen aan een grotere kans voor directe plaatsing van de nummer 2 in de competitie, of zoals sindskort de winnaar van de play-offs. Iets waar Ajax vorig jaar veel aan te danken heeft.
Dat is nou wat je noemt 'een onhoudbare bal'.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Gomes zag er niet fris uit bij die goal
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:16 schreef Elusive het volgende:
PSV heeft natuurlijk ook een wat meer volwassen publiek, niet zoveel van die schreeuwerige tieners die de hele wedstrijd schreeuwend lopen te kankeren op alles wat los en vast zit
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil wel eens weten hoe die bolle schele kijkt op het moment.
nee die oven begon te schreeuwen dat ze klaar was, ik naar beneden, kom terug, doelpuntquote:
Jeweet die Ultra's van PSV bestellen liever hun eigen spandoekenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef Camplo het volgende:
LoL dat spandoek bij PSV.
Vrijheid voor Tifo en Supporters.
En iedereen kreeg van de Supportersclub (KREEG KREEG KREEG) een vlag van 1 bij 75 cm...
echte tifo![]()
nee manquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef denthemen het volgende:
Houniet, je bent toch niet Jorien? Ik denk je hebt allemaal pizza's binnen
een van de vele miskopen van Koemanquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:20 schreef Whiteguy het volgende:
Ik blijf me toch mateloos ergeren aan tardelli. Wat een droevige voetballer is dat toch.
Vayrinen zit nu op 14 km ongeveer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:20 schreef tong80 het volgende:
Een goede middenvelder loopt 10 kilometer per wedstrijd. En dan zeggen ze dat voetbal geen kracht kost. Zo'n wielrenner zit de hele tijd op z'n luie reet.
Da Costaquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
een van de vele miskopen van Koeman![]()
eenschquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:20 schreef Whiteguy het volgende:
Ik blijf me toch mateloos ergeren aan tardelli. Wat een droevige voetballer is dat toch.
Ik neem aan dat dat met een soort hawkeye systeem gemeten word... en niet met een kilometerteller en zendertje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef golfer het volgende:
Waanzin om spelers uit te rusten met kilometertellertjes.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:20 schreef Whiteguy het volgende:
Gelukkig slechts een huurling.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
een van de vele miskopen van Koeman![]()
Zeker het kan niet snel genoeg 0-2 worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:22 schreef stefmans het volgende:
Het is tijd voor Zeefuik jongens
Die mag nog niet spelen in de CL.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:22 schreef stefmans het volgende:
Het is tijd voor Zeefuik jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |