Deze qoute ik ffquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:16 schreef Armageddon het volgende:
Binnen 10 minuten ligt de 0-1 van Liverpool erin.
Blijft lang 0-0 denkquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:16 schreef Armageddon het volgende:
Binnen 10 minuten ligt de 0-1 van Liverpool erin.
Slechts 0-2 verliezen zou al een stunt zijnquote:
Nee joh, PSV gaat winnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Slechts 0-2 verliezen zou al een stunt zijn.
Ik gun het ze ook wel, maar realistisch gezien mag PSV blj zijn met 0-0 of 1-1quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee joh, PSV gaat winnen![]()
gun ik ze wel..
Dat is waar..quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik gun het ze ook wel, maar realistisch gezien mag PSV blj zijn met 0-0 of 1-1.
Jammer iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef vw_caddy het volgende:
hmm, geen Kluivert in de basis. Daar zal ie niet blij mee wezen.
hij was te druk met het inspreken van een video boodschap voor de formula car van psvquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef vw_caddy het volgende:
hmm, geen Kluivert in de basis. Daar zal ie niet blij mee wezen.
Snap het ook niet. Ben het ook volledig eens met de column van van Hanegem in het AD, doe niet te voorzichtig met Kluivert. Gewoon inbrengen. Nu komt Koeman weer met Tardelli.quote:
Ja die zin iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:31 schreef WeebI het volgende:
Rafa is geen held in Engels, maar nu lijkt het wel of hij expres nog slechter praat dan normaal
"we also hav poblems. Luis García sinjed, kjoel sinjed y sisoko zuspend."
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:31 schreef WeebI het volgende:
"we also hav poblems. Luis García sinjed, kjoel sinjed y sisoko zuspend."
Wanneer je tegen een Excelsior al niks kan laten zien dan lijkt me dit wel helemaal te hoog gegrepen voor Diego. Maar goed je weet het nooit in dit soort duels.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:30 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Ben het ook volledig eens met de column van van Hanegem in het AD, doe niet te voorzichtig met Kluivert. Gewoon inbrengen. Nu komt Koeman weer met Tardelli.
Doe dat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga nog maar ff bier pakken
hoezo?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
hoezo?
Het is gewoon de waarheid..Als PSV 5 - 1 verliest van Ajax en gelijk speelt tegen NAC dan zie ik ze niet winnen tegen Liverpool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:37 schreef Wopper1 het volgende:TROLL! TROLL!! BOEHOE!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier, je gaat ermee doorquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon normaal..of kan je dat niet omdat je uitgeluld bent?
haha wtf krijgt ie daarvoor betaald ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:41 schreef Armageddon het volgende:
Hé daar is die bolle schele PSV supporter weer.
Hij is een van de weinig opvallendequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:41 schreef DrDentz het volgende:
Het lijkt wel alsof die dikke de enige supporter is
quote:
Dan moet hij eerst genaturaliseerd worden eer hij in het team van McLaren van functioneren.quote:
shirt is 10+ jaar oud, maar zit 'em als gegotenquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef Armageddon het volgende:
Is het iemand opgevallen dat van Raaij voor die schele staat op de foto?
Zal wel plek zijn voor Engelse supportersquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zag ik daar nou nog wat lege plaatsen( lange zijde onderaan. )
Was toch uitverkocht ?
van Basten zit niet op de bank, dat scheeltquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef cultheld het volgende:
Dit wordt kut.
lijkt er niet eens opquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef Armageddon het volgende:
Is het iemand opgevallen dat van Raaij voor die schele staat op de foto?
Er zijn er al weer 2 bezetquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:47 schreef Devrim_ het volgende:
Zal wel plek zijn voor Engelse supporters
vind je het gek? voor dat vreemdelingenlegioenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
van Basten zit niet op de bank, dat scheelt
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:49 schreef jmac het volgende:
lelijk die gele shirts
Jorien ben jij dat?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:43 schreef Houniet het volgende:
nu maar eens tijd voor mijn pizza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |