quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:31 schreef Armageddon het volgende:
Echt mooi om te zien hoe die boeren hier om Kluivert huilen.
Helemaal niet erg.quote:
ik zie geen boer hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:31 schreef Armageddon het volgende:
Nou wat mij betreft blijft ie er buiten hoor. Overgewaardeerde brokkenpiloot.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:31 schreef Armageddon het volgende:
Ach Kluif heeft de beste tijd wel weer gehad joh.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:32 schreef Camplo het volgende:
[..]
Helemaal niet erg.
Denk aan ons aller Ajax!
Hoe minder spitsen in Eindhoven, hoe beter.
Waarom koopt PSV hem dan ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach Kluif heeft de beste tijd wel weer gehad joh.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Tering he wat een bank heeft PSV zegWelke troef kan Koeman nog inzetten? Onze vaatwastablet SUN?
IK kan me me nog topics herinneren hier op FOK dat ik voor de gein opmerkte dat als Kluivert ooit voor PSV zou spelen dat ze dat in Eindhoven nooit zouden accepteren. En nu allemaal om Kluivert roepen. Heerlijk.quote:
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
Verdiende tussenstand.
PSV geen enkele echte kans gehad.
LFC 1kans en die meteen benut.
Verder erg saai met 2 counterploegen.
Ronaldquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef Malibu-06 het volgende:
Wie zou er een slechtere bank hebben, Erwin of Ronald?
Zitten slapen? Toch wel 2 sowieso.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
Waarom huurt PSV Tardelli, en waarom kopen ze Sunquote:
2 kansen voor LFC hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
Verdiende tussenstand.
Zie ik daar Yomanda warmlopen ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:34 schreef Solidius het volgende:
Farvan zie ik ook geen wonderen verrichten
Ik vind dat nou al een kneus, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:34 schreef Camplo het volgende:
PSV vriend online:
B*******************:
GODVER
B*******************:
DIE SCHEIDS MAN
B**********************:
;@;@;@
Omdat Sun zichzelf nu alweer 100 keer terugverdiend heeft met die 25 miljoen shirtjes die er in China zijn verkochtquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom huurt PSV Tardelli, en waarom kopen ze Sun![]()
Die fluit even hard tegen Crouch als tegen Farfanquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:34 schreef Camplo het volgende:
PSV vriend online:
B*******************:
GODVER
B*******************:
DIE SCHEIDS MAN
B**********************:
;@;@;@
Dat is Koeman dat hadden ze kunnen weten bij PSVquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Lekker opgelet....quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
Verdiende tussenstand.
PSV heeft geen hatelijke verhoudingen met andere supportersschares. Wat dat betreft is het eigenlijk best een dood clubje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik bedoel, als Kluivert voor ADO zou tekenen morgen dan zou ie gisteren al dood zijn.
Omdat ze nu 10 miljoen shirtjes en uitzendrechten in China kunnen verkopen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Utrecht ook nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
PSV heeft geen hatelijke verhoudingen met andere supportersschares. Wat dat betreft is het eigenlijk best een dood clubje.
Als je het daarvoor doetquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Omdat ze nu 10 miljoen shirtjes en uitzendrechten in China kunnen verkopen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |