quote:
Beter iets dan nietsquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:56 schreef osho het volgende:
ah...radio 1 via internet doet het weldan maar zonder beeld
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:54 schreef Stofje het volgende:
tvp. Maar beetje laat, heb ik het idee.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Boeruuuh
yep, daar heb ik het beeld nu van aan staan...quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Beter iets dan niets![]()
Dan kan jij ons op de hoogte houden van die andere wedstrijd![]()
Er valt er wel 1 in `, de volgende 77 minutenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
En waar is de goal? Nog geen kans gezien.
Sommige hebben het liever in een spoilerquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:57 schreef osho het volgende:
[..]
yep, daar heb ik het beeld nu van aan staan...
voorlopig 0-0
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Sommige hebben het liever in een spoiler![]()
Maar zo kan je wel mooi 2 wedstrijden volgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:02 schreef osho het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:59 schreef BigFire het volgende:
wie is dit. Frank Snoeks?
lolquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Knappe redding van Gomes. Maar waarom gaat Tardelli naast het doel staan als hij bij de tweede paal staat?
Twee ploegen die het liefst counteren, goh verrassend dat het saai isquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:05 schreef golfer het volgende:
Saai tot nu toe.
serieusquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die PSV'ers zingen alweer vast over het kampioenschap![]()
Je kan ook gewoon het geluid uitzettenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
de meest irritantste kutcommentator ooit
kan geen seconde zn bek houden![]()
Dat is nog altijd minder erg dan de paal vasthouden of er tegenaan leunen. Dat zie je nog zo vaak zelfs op dit niveau... om te janken gewoonquote:
0-0 is voor Liverpool een prima scorequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat speelt Liverpool lamlendig zeg, alsof ze in de 2de ronde van de Carling Cup spelen tegen Rotherham.
Ja, dan kun je inderdaad beter naast het doel staanquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is nog altijd minder erg dan de paal vasthouden of er tegenaan leunen. Dat zie je nog zo vaak zelfs op dit niveau... om te janken gewoon![]()
Ja, maar ben ik de enige die laatste week vaak last van heeft dat topics niet in de index verschijnen?quote:
quote:
Onderschattingquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:10 schreef Armageddon het volgende:
Het gaat toch beter met PSV dan ik had gedacht. Liverpool speelt alsof het een oefenwedstrijd is.
Koeman is wel de enige coach ooit die met 3 verschillende clubs minimaal de kwartfinales van de Champions League heeft bereikt.quote:
Prima tochquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:11 schreef Elusive het volgende:
heb je de ajax voetbal internerd hooligans, alsof je constant moet gaan schreeuwen op de tribune, als er iets zo kansloos is![]()
dat liedje wat ze net zongen over nilis, romario en v nistelrooij klonk wel geinig overigensquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Perfecte antwoord, wat moet ik daar nou op zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |