Mja, ik ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:53 schreef MaJo het volgende:
Hey
Ik kreeg al allemaal PMetjes dat I bet vol wasMaar geen tijd gehad om een nieuwe te openen
April, indiemaand
En The Rakes, en Rascalx2quote:
Hmz.. MaJo stuurde ik een PM.. maar lienelien nietquote:
LMK zat ook al te PMenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Hmz.. MaJo stuurde ik een PM.. maar lienelien niet![]()
Vorige keer dat ik 'I Bet..' opende begonnen jullie te gillen
Geen Jantje Smit groeperingen daar?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:17 schreef Rhanna het volgende:
Neuh. Stomme mensen hier. Het is hier óf Gabber óf top 40.
Baaaaah.
Ik ben niet de enigequote:
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Geen Jantje Smit groeperingen daar?
[..]
quote:The Frames zullen 23 juni in de Tivoli te zien zijn. Dit op de locatie “De Oudegracht”. Voor 16,- euro vliegen de kaartjes vanaf 4 april over de toonbank.
Club Rascal is erg leuk als je van indie houdt. Altijd wel gezellige sfeer en relaxte mensen. Over het algemeen Nederlanders maar er lopen ook wel wat engelsen rond (die overigens gewoon in Amsterdam wonen en geen tourist zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:51 schreef Mr.Brightside het volgende:
Ik had een vraagje!
Is club Rascal echt iets bijzonders wat de moeite is om een te gaan? (qua sfeer en beleving ook) of is het meer een soort kleine noodlanding? En zijn er veel toeristen of is het echt oets voor Amsterdammers?
toeristquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Club Rascal is erg leuk als je van indie houdt. Altijd wel gezellige sfeer en relaxte mensen. Over het algemeen Nederlanders maar er lopen ook wel wat engelsen rond (die overigens gewoon in Amsterdam wonen en geen tourist zijn)
In het engels is het mooierquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
toerist![]()
En er staan snoepjes op de tafels en op het toilet kan je ervaren hoe het is om heel volumieus haar te hebben![]()
En er staan nu ook pooltafels boven en zo´n euhmm, dat gedoe met blacklight en zo´n wit dingetje
ditquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:30 schreef MaJo het volgende:
En ik heb geen idee wat je bedoelt met een black light en een wit dingetje
Staat dat daar achter bij de wc's? Is me nooit echt opgevallen maar nu je het zegt komt het opeens weer terugquote:
Het staat er pas sins de vorige keer en toen was jij er nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Staat dat daar achter bij de wc's? Is me nooit echt opgevallen maar nu je het zegt komt het opeens weer terug
Vrij alternatief wel, maar er loopt ook gemiddeld uitgaansvolk rondquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:46 schreef Mr.Brightside het volgende:
Allright, dat klinkt wel als iets wat de moeite waard is om te checken. Hoe is het publiek? Alternatief of gewoon gemiddeld uitgaand volk?
Het is geen freakshow iig dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vrij alternatief wel, maar er loopt ook gemiddeld uitgaansvolk rondMaar ook een paar emo's enzo
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:11 schreef Mr.Brightside het volgende:
[..]
Het is geen freakshow iig dusWonen jullie ook allemaal in Amsterdam?
Een paar freaks daargelaten niet neequote:Op dinsdag 3 april 2007 18:11 schreef Mr.Brightside het volgende:
[..]
ik=provinciaal.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:11 schreef Mr.Brightside het volgende:
[..]
The Girls zijn trouwens echt een leuk Nederlands Indie bandjequote:A Balladeer Alamo Race Track
Blaxtar Coparck
Delain De Dijk
Do-The-Undo The Girls (NL)
Green Hornet The Horse Company
Johan La Troba kung fu
Malle Pietje & The Bimboos Normaal
Portall Postman
Racoon Roosbeef
Roel Van Velzen Wipneus en Pim
Zita Swoon
Dat ene nummer (Good year ofzo?) is wel vetquote:
Good year for the robots. En die is reuze idd. De hele cd is goed trouwens!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ene nummer (Good year ofzo?) is wel vetWelke bands komen er nog meer?
Oeh dat wil ikquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:09 schreef jakkop het volgende:
Daar ga ik zijn.
Oja, als iemand een hippe uit-indie-clip-gejat-plaatje-voor-naast-je-post wil, dan maak ik die graag.
(en ik doe alleen maar indieplaatjes)
507kbquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef jakkop het volgende:
[afbeelding]
U vraagt, wij draaien.
Speciaal voor Mevr. MaJo
Jee wat tof, dank jequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef jakkop het volgende:
[afbeelding]
U vraagt, wij draaien.
Speciaal voor Mevr. MaJo
Maj, je imagequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee wat tof, dank je![]()
Waarom gaat ie alleen zo langzaam?
ja maar, ja maar...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:11 schreef MaJo het volgende:
@ Leonos en Lien: heb er echt even over na zitten denken of ik hem zou veranderenMaar ik wilde wel eens wat anders
Ken ik nietquote:Op woensdag 4 april 2007 09:58 schreef -skippybal- het volgende:
Oeh, Babylon Circus komt op het Bevrijdingsfestival in Wageningen![]()
Dit! Isch vetquote:
Uhm, ja wel eens af en toe. Niet echt vaak.quote:Had je voor dit topic ook al eens in I bet gepost eigenlijk? Viel me net opeens op dat jij hier poste (dacht dat ik in het Sziget topic zat)
quote:
Even kijken of ik aan beide iets kan doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee wat tof, dank je![]()
Waarom gaat ie alleen zo langzaam?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:44 schreef Leonos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Fs-0WBZu35M
Van dat vrouwtje als ze zo leuk staat te dansen?
Komen er beide aan, maar school is ook wel een klein beetje belangrijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:58
schreef lienelien het volgende:
[..]
Maj, je image![]()
Ik wil wel een stukje van Apply Some Pressure![]()
Dank je wel, echt superquote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef jakkop het volgende:
http://i127.photobucket.com/albums/p156/jimmiee/ok_go-1.gif
Die is én iets sneller, én iets kleiner. (maar nog steeds wat te groot)
Ik bedoel dan ook op Paaspopquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:57 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
waar ? als je tivoli bedoeld , dat is vrijdag.![]()
Neuh. Mijn Cinematics usericon is veel indiër.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:51 schreef Leonos het volgende:
Alle indiers nemen nieuwe usericons, anders hoor je er niet bij
quote:(Behalve Goovert dan)
Klopt, maar was al bekend hoor: [SC]outing #2quote:Op donderdag 5 april 2007 12:04 schreef Leonos het volgende:
Oja, goovert is een padvindert
http://www.youtube.com/watch?v=EhD5VvEeDj8
Indie padvindert![]()
Wel als er ineens scoutingfoto's staanquote:Op donderdag 5 april 2007 12:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Daft Punk wel?
Trouwens, geen discussies over wat wel en niet indie is hier![]()
Leonos zijn schuld!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wel als er ineens scoutingfoto's staan![]()
Insiges of badges heten die dingen, ik was daar nog te lui om ze er op te naaien. En wij zijn anti badges en proppen alleen de verplichte badges op het uniform. Anders lijk je na een tijdje net een opgelapte kerstboomquote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef n0r het volgende:
Heeft die linkse gast trouwens niet al veel meer badges (of hoe die dingen heten) dan jij?
Scouting is zó indie. Vooral als je leiding bent.quote:
Ik al 5 jaarquote:Op donderdag 5 april 2007 12:38 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Scouting is zó indie. Vooral als je leiding bent.zoals ik één week in het jaar
![]()
Je moet niets, volgens mij is jezelf zijn 100% indie. Dus ben jij jezelf zonder bewegende usericon, dan ben je indiequote:Maar ik hoor er dus niet meer bij als ik bewegend dingske heb naast mijn gewauwel, zegt iemand die niet eens in de OP staat, als ik me niet vergis.Nou dat mag dan wel zo wezen, ik ga lekker wel naar The Rifles morgen!
![]()
![]()
Ohw, nou, ja, ik merk het. ohw ohw ohw wat ergquote:Op donderdag 5 april 2007 12:39 schreef Leonos het volgende:
Ja Goovert, je word gepwnd
Slechte padvindert
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:06 schreef JeroenV het volgende:
Op scoutingfeestjes wordt anders genoeg goede (indie) muziek gedraaid
Die filosofie steun ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:04 schreef Goover het volgende:
Je moet niets, volgens mij is jezelf zijn 100% indie. Dus ben jij jezelf zonder bewegende usericon, dan ben je indie![]()
Toet toet toet op me waterscoot?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:11 schreef Goover het volgende:
[..]![]()
![]()
Tenzij je op een skihut feest van een watergroep terrecht komt
Ik ook al een maand nietquote:Op donderdag 5 april 2007 14:03 schreef JeroenV het volgende:
Fratellis ga ik ook (weer) heen. Opzich ook wel zin in, al tijdje geleden dat ik naar een concert geweest ben. Maand ofzo
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:09 schreef Love Mae King het volgende:
Vannacht op NOX (Talpa) ;-) zal Dans Le Rock live op tv een nieuwe act voor een volgend DLR feest gaan keuren!
vanaf 23.50 uur op Tienalpa, ofzoiets
woohoo!
Deze maand Fratellis, Maximo Park, Faithless en Bloc Party...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook al een maand nietMaar dat haal ik deze maand weer ruimschoots in
Edit: hoewel London Calling ook wel als concert(en) kan gelden
Tofquote:Op donderdag 5 april 2007 14:09 schreef Love Mae King het volgende:
Vannacht op NOX (Talpa) ;-) zal Dans Le Rock live op tv een nieuwe act voor een volgend DLR feest gaan keuren!
vanaf 23.50 uur op Tienalpa, ofzoiets
woohoo!
Ik Bob Dylan, The Fratellis, Lagwagon (quote:Op donderdag 5 april 2007 14:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Deze maand Fratellis, Maximo Park, Faithless en Bloc Party...
En daarna heb ik niks meer staan eigenlijk.
zie mijn sigquote:Op donderdag 5 april 2007 14:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik Bob Dylan, The Fratellis, Lagwagon (), The Rakes en Maxïmo Park
Voor volgende maand staat er nog niets maar mij kennende zal dat snel veranderen
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
TofIk kijk alleen uit principe niet naar talpa
Voor DLR had ik best een uitzondering willen makenquote:
Weet ikquote:Op donderdag 5 april 2007 15:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
MaJo, het heet 10, ja![]()
Maar goed, daar gaan je fans LMK, wat wil je ook, op zo ´n zender![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ikIk ben nog in de ontkenningsfase
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:44 schreef jakkop het volgende:
En hier is Lienelien.![]()
[afbeelding]
Als ie te snel is moet je het zeggen, dan pas ik em ietsje aan.
En leonos is on it's way.![]()
Ik herkende je niet in de stage SCquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Maar zou je er misschien ook een kunnen maken van het begin van de clip, dat die trommel en de gitaar uit de lades komen?![]()
![]()
![]()
Is bezig.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Maar zou je er misschien ook een kunnen maken van het begin van de clip, dat die trommel en de gitaar uit de lades komen?![]()
![]()
![]()
Neem dan ook een bewegende avatarquote:
En hoe helpt dat mij iemand te herkennen? Dan herken ik mijzelf niet meerquote:
Nou ja, dan is de verwarring wederzijdsquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:29 schreef Goover het volgende:
[..]
En hoe helpt dat mij iemand te herkennen? Dan herken ik mijzelf niet meer
Ik ben nog niet uitgekeken op mijn huidige, daar houd ik het dus nog even bij.
Oudquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:26 schreef jakkop het volgende:
Zijn jullie allemaal oud ofzo?
Kijk, daar is het addertje.quote:Ik vind eigenlijk wel dat ik met dit liefdadigheidswerk in de OP mag.![]()
Dat is nog eens goed nieuwsquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:39 schreef mindgames het volgende:
Geen idee of het al eerder vermeld is, maar The View komt in mei naar Nederland omdat ze Amerika niet binnenkomen doordat de zanger op coke betrapt is! Op 5 mei staan ze op het (gratis) bevrijdingsfestival in Groningen (daar staat The Veils ook). 6 mei in Doornroosje, Nijmegen. 7 mei in Rotown, Rotterdam. 8 mei in de Melkweg, Amsterdam (oude zaal). De kaartverkoop schijnt per direct te zijn begonnen.
Nog niet, maar ik ga ze binnenkort in het voorprogramma van The Rakes zien (dacht ik, kan ook Maxïmo Park zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:56 schreef Moody het volgende:
Kent iemand Good Shoes? Leuk bandje á la The View.
Dat denk ik wel ja, ik vind ze er totaal niet op lijken.quote:Op zondag 8 april 2007 22:23 schreef jakkop het volgende:
Ik vind ze een beetje Panic! achtig.![]()
Of ligt dit niet aan mij?
Jeequote:Op zondag 8 april 2007 22:50 schreef JeroenV het volgende:
Yeaaah, het nieuwe Monkeys album is gelekt![]()
Ben nu voor het eerst aan het luisteren. En wat is ie goed..
Erg goedquote:Op maandag 9 april 2007 11:55 schreef Goover het volgende:
Hoe bevalt hij jullie tot nu toe?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:05 schreef jakkop het volgende:
driedubbele damn! Weer iets moddervets waar ik niet heen kan!
kutje.
quote:Op zondag 8 april 2007 22:23 schreef jakkop het volgende:
Ik vind ze een beetje Panic! achtig.![]()
Of ligt dit niet aan mij?
Nou, ik weet niet welke leak jij hebt, maar die van mij klinkt retestrak!quote:Op maandag 9 april 2007 16:36 schreef MaJo het volgende:
Vandaag voor de tweede keer beluisterd en hij bevalt me steeds beter. D for Dangerous en Fluorescent Adolescence zijn echt toppersAlleen wel jammer dat de leak van baggerkwaliteit is
PM?quote:Op maandag 9 april 2007 21:32 schreef jakkop het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet welke leak jij hebt, maar die van mij klinkt retestrak!
Hij begint echt HARD.![]()
Lijkt me nog wel leuk om te horenquote:3fm schreef:
Britse bands coveren The Beatles
(10-04-07) - Het klassieke Beatles-album Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band wordt opnieuw opgenomen.
De nieuwe opnamen worden gemaakt ter gelegenheid van het veertigjarig bestaan van het album.
Britse bands
De nummers van het album worden gecoverd door enkele grote Britse bands. Zo zullen Oasis, The Killers en Razorlight een nummer opnemen. Ook James Morrison, The Fratellis, Travis en de Kaiser Chiefs doen mee.
Album
Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band kwam uit op 1 juni 1967. Het album wordt gezien als één van de meest baanbrekende en invloedrijke albums uit de geschiedenis van de popmuziek.
De opnamen zullen op 2 juni te horen zijn op BBC Radio 2. Het is nog niet bekend welke nummers de zangers en bands gaan coveren.
London Calling naast paradiso (als het dit jaar doorgaat danquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:59 schreef jakkop het volgende:
Ja, lijkt me gaaf inderdaad!
Zijn er eigenlijk nog must-be-indie-plekken met koninginnedag in Amsterdam?
Hmmm ik word verscheurd tussen mijn interesse voor hoe deze bandjes dit gaan doen en het feit dat ik vind dat de Beatles niet gecovered moeten worden. Lastigquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm ik word verscheurd tussen mijn interesse voor hoe deze bandjes dit gaan doen en het feit dat ik vind dat de Beatles niet gecovered moeten worden. Lastig
Ah, The Killers zijn ook genaturaliseerd zie ikquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah, The Killers zijn ook genaturaliseerd zie ik![]()
Beste lienelien...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
London Calling naast paradiso (als het dit jaar doorgaat dan)
De laatste keer dat ik keek was er nog geen besluitquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:24 schreef jakkop het volgende:
[..]
Beste lienelien...
"Dit jaar geen buitenpodium, maar misschien komt er nog een leuke editie in de zomer."
Jammer...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:24 schreef jakkop het volgende:
[..]
Beste lienelien...
"Dit jaar geen buitenpodium, maar misschien komt er nog een leuke editie in de zomer."
538 op het Museumplain natuurlijk....quote:
Di-Rect komt hoor. Vet rockuhhhhquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Jammer...
Iemand anders nog oranje-indie-tips?
Iddquote:Op woensdag 11 april 2007 15:36 schreef Goover het volgende:
AM topic is dicht, te veel mensen die over lekken aan het praten waren enzo
Aangezien hier nooit een mod komt jaquote:Op woensdag 11 april 2007 15:41 schreef Leonos het volgende:
Hoooi, dit is voor een paar uurtjes het AM topic?
Klopt, alleen Leonos ging zeuren dat zijn baclava bleef hangenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef MaJo het volgende:
En ik dacht dat we gewoon mochten downloaden zolang het maar niet over de kwaliteit gaat? Nu snap ik er niets meer van
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:41 schreef Leonos het volgende:
Hoooi, dit is voor een paar uurtjes het AM topic?
Als je een ban aan je broek wilt dan moet je dat vooral doen jaquote:Op woensdag 11 april 2007 15:47 schreef Leonos het volgende:
Kijk het AM topic
Als er erg opzichtig gelekt wordt, laat maar dicht tot dat album uit is.
Wie maakt er een nieuw topic?
Alsof hier ooit een mod komtquote:
Weet je zeker dat hier geen mod komt dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je een ban aan je broek wilt dan moet je dat vooral doen ja
Wat zei je trouwens in het feedback topic wat aangepast is door belsen?
Nee maar het lijkt er wel op, nog nooit een mod gezien hierquote:Op woensdag 11 april 2007 15:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hier geen mod komt dan?
Welke winkel is dat, ik wil die cd ook welquote:Op woensdag 11 april 2007 15:52 schreef Leonos het volgende:
Ja, ik had de cd gekocht van een cd winkel en bleef dat nummer hangen.
En toen zat er een kras op de cd en bleeft ie hangen.
En nu word dat topic gesloten
Je hebt PMquote:Op woensdag 11 april 2007 15:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Welke winkel is dat, ik wil die cd ook wel
*sarcastische ondertoon* dus geeeeen request oid
Moet je daar kaartje voor hebben? Ik lust nog wel een avondje indie deze weekquote:Op woensdag 11 april 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vrijdagavond Club Rascal in de Melkweg, wie gaan er nog meer?
Ja gewoon entree, maar kun je aan de deur kopen. Is echt heel leukquote:Op woensdag 11 april 2007 15:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Moet je daar kaartje voor hebben? Ik lust nog wel een avondje indie deze week
Ik heb geen PMquote:Op woensdag 11 april 2007 15:57 schreef Goover het volgende:
PM van Blesen:
Vriendelijk verzoek om niet te gaan SC in ons mooi Feedbacktopic. Arctic Monkeys wordt besproken met de mede-mods en alleen dan en niet eerder gaat ie eventueel weer open.
oeps...
nice! *zoekt vrienden om mee te gaan*quote:Op woensdag 11 april 2007 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja gewoon entree, maar kun je aan de deur kopen. Is echt heel leukBeetje vergelijkbaar wat er laatst was na OK Go, maar dat werd later minder. Stel je dus voor dat het de hele avond zo is, alleen maar goede muziek
Balaclavaquote:Op woensdag 11 april 2007 15:57 schreef Leonos het volgende:
Ik vind hem een beetje tegenvallen, misschien moet ik even wennen maar komt vast goed.
Wel veel moeilijke songtitels iig
Lien en ik gaan sowiesoquote:Op woensdag 11 april 2007 15:58 schreef Goover het volgende:
[..]
nice! *zoekt vrienden om mee te gaan*
Ik ga hem even nog een keer luisteren en dan laat ik het wetenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Balaclava
Wat vind je er tegen aan vallen? Ik vind m echt superrrvet![]()
Een spot de Majo en/of lienelien wordt dan onvermijdelijk denk ikquote:Op woensdag 11 april 2007 16:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lien en ik gaan sowiesoEn burger ook (die gister met mij mee was en vorige keer er ook bij was bij OK Go), en mijn broer en zijn vriend en misschien nog een paar gezellige mensen
Avond na OK GO? Hmm, kan ik me niks meer van herinneren...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja gewoon entree, maar kun je aan de deur kopen. Is echt heel leukBeetje vergelijkbaar wat er laatst was na OK Go, maar dat werd later minder. Stel je dus voor dat het de hele avond zo is, alleen maar goede muziek
Je was de weg wel een beetje kwijt jaquote:Op woensdag 11 april 2007 16:06 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Avond na OK GO? Hmm, kan ik me niks meer van herinneren...
Mja, toen was je aardig aan het rondstuiterenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:06 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Avond na OK GO? Hmm, kan ik me niks meer van herinneren...
Dans Le Rockquote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef Leonos het volgende:
Wat is DLR? Zie ik hier vaker staan.
Wil er ook wel een keer bijhoren
Dans Le Rock in berlijn was supergaaf. We mogen weer terugkomen over een half jaartje ofzoquote:Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, toen was je aardig aan het rondstuiteren![]()
Hoe was Berlijn? DLR verovert de wereld, of toch nog even niet?
Maar de lay out is wel heel goed zo, zou het wel in die stijl latenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dans Le Rock in berlijn was supergaaf. We mogen weer terugkomen over een half jaartje ofzo
Overigens gaan we de DLR site heel snel aanpassen. Wordt meer een blog achtige site, zodat er vaker gave info, filmpjes en nummers op komen te staan!!!
Oeh! en hij staat niet op shuffle! Dus hele cd komt voorbijquote:Op woensdag 11 april 2007 16:21 schreef Goover het volgende:Ok Go komt voorbij in de playlist van een collega
Klik eens op bio dan, daar staat wel een samenvattend ietsquote:Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef Leonos het volgende:
Er staat geen muziek op de DLR site...
Dus nu weet ik nog niet wat het is
DLR is een dansavond he, dus geen bandquote:Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef Leonos het volgende:
Er staat geen muziek op de DLR site...
Dus nu weet ik nog niet wat het is
ze wát?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef Leonos het volgende:
Dus ze praten muziek van andere artiesten?
Jaquote:Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef Leonos het volgende:
Dus ze draaien muziek van andere artiesten?
Edit: Praten = draaien
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:07 schreef nipeng het volgende:
Maar zover zal niet komen denk ik
Edit: ik zie op de DLR site dat ik weer het virus festival heb gemist.
Ja kweet niet hoor, of je hebt het nog over vorig jaar?quote:Virusfestival 3 juni 2007
Dat is dan maar goed ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt er wel op, nog nooit een mod gezien hier
Maar we zijn dan ook altijd heel braaf en ontopic
Vrijdagavond Club Rascal in de Melkweg, wie gaan er nog meer?
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is dan maar goed ook.
Heeft iemand The Girls wel eens gezien? Het klinkt namelijk wel vet.
Ik zie inderdaad dat ze nu een tour gaan doen met Krezip... Dat is niet echt rock 'n' roll.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Die zie je spontaan in ieder voorprogramma staan. Ik vind ze niet zo leuk.
en de baby roze Hello Kitty gitaar ook niet![]()
Ik zag het vanavond nog in Tivoli hangen jaquote:Op donderdag 12 april 2007 01:04 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad dat ze nu een tour gaan doen met Krezip... Dat is niet echt rock 'n' roll.
Vaag ik dacht echt 23 maart 2007 te zien op de virus site.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
[..]
Ja kweet niet hoor, of je hebt het nog over vorig jaar?![]()
Jup gezien in het voorprogramma van.. euhh euhh OK Go? Ja, ik denk dat het OK Go was.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is dan maar goed ook.
Heeft iemand The Girls wel eens gezien? Het klinkt namelijk wel vet.
Wat deed je in Tivoli op woensdag avond? (Nieuwsgierig? nee hoor, gewoon benieuwd wat er woensdag te doen was. Ik gok op voorverkoop van het een of ander? Of miss kwam je er alleen langs... Wat een misterie!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zag het vanavond nog in Tivoli hangen ja![]()
OK Go idd jaquote:Op donderdag 12 april 2007 08:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Jup gezien in het voorprogramma van.. euhh euhh OK Go? Ja, ik denk dat het OK Go was.
Ik vond de gitaar wel grappig, maar hij was er iets TE trots op.
Cabaretavondquote:Op donderdag 12 april 2007 08:39 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat deed je in Tivoli op woensdag avond? (Nieuwsgierig? nee hoor, gewoon benieuwd wat er woensdag te doen was. Ik gok op voorverkoop van het een of ander? Of miss kwam je er alleen langs... Wat een misterie!)
Best wel lastige naam hea?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:08 schreef Leonos het volgende:
Ftrtaletlis was fucking vet![]()
Heb nog geen plectrum dan
Toch wel 6 dingen die zeker de moeite waard zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 17:16 schreef Lieke_K het volgende:
Zal ik nou wel of niet de zondag naar Pinkpop...![]()
Geen commentaarquote:Op donderdag 12 april 2007 17:13 schreef jakkop het volgende:
[..]
Best wel lastige naam hea?![]()
Of was je zo ver heen?
Ja precies, dat is het hele struikelblok. Maar welquote:Op donderdag 12 april 2007 17:23 schreef lienelien het volgende:
Waaat, pinkpop dagkaart ¤69?![]()
Grappig.
Maarre, liek, durf je een festival nog wel aan na lowlands vorig jaar?![]()
Mooie omschrijvingquote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo festivalproof, heel on-indie.![]()
Als ik al peins over één dagje Pinkpop, doe eens een gokje.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mooie omschrijving
Maar ga je dit jaar mee naar Lowlands?![]()
![]()
Die is erg lekker. Tijd dat ze weer naar Nederland komen.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:30 schreef JeroenV het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik Mando Diao - Ode to ochrasy al een half jaar op mijn laptop heb staan, die is wel lekker
Ze zijn pas nog in de melkweg geweestquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Die is erg lekker. Tijd dat ze weer naar Nederland komen.
Dat is voor mij alweer te lang geleden (november).quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ze zijn pas nog in de melkweg geweest
uhuh, heb er nog wat mooie foto's gemaakt, zal ze eens een keer opzoekenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is voor mij alweer te lang geleden (november).
Destijds had ik het album gedownload om te kijken of het wat was. Maar nooit echt aandacht aan besteed. Wel jammer, want zoals ik het nu hoor had ik er wel heen gewild.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is voor mij alweer te lang geleden (november).
Ik kan niemand vindenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Een spot de Majo en/of lienelien wordt dan onvermijdelijk denk ik. Ik zoek nog ff mensen (en spaarcentjes) bij elkaar
Gister trouwens 11,60 aan parkeerkosten. Volgende keer gewoon met het OV!
Ze komen ook op Szigetquote:
Ah wat jammerquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik kan niemand vinden
Een groot deel is dit weekend weg...
Toen ik 'Ah wat jammerquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah wat jammerVolgende week zaterdag is er ook weer Rascal (yep, 2x deze maand
) dus misschien dat je dan wel mensen mee kan krijgen?
quote:REÜNIE CARL BARAT EN PETE DOHERTY :: 13-4-2007
De soap waarin PETE DOHERTY al een paar jaar lijkt te verkeren, kreeg gisteravond eindelijk een keer een positieve wending, toen de zanger/gitarist tijdens een optreden in Londen bijstand kreeg van zijn voormalige Libertines-maatje Carl Barat.
Onder de titel An Evening With Pete Doherty speelde Doherty een solo-optreden in de Hackney Empire in de Londense wijk Hackney. Halverwege betrad Carl Barat het podium, waarop het tweetal maar liefst 13 nummers ten gehore bracht. De resterende setlijst bevatte Libertines klassiekers als What Katie Did en Time For Heroes, naast een cover van Dream A Little Dream (Mamas & The Papas) en Albion van Doherty’s tijdelijk op een zijspoor geparkeerde Babyshambles.
Na afloop van het concert en een korte toegift, wisten fanatieke fans het tweetal nog te verleiden tot een a capella uitvoering van Can't Stand Me Now. Doherty's vriendin Kate Moss stond erbij en keek ernaar.
Your new favourite band.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:12 schreef JeroenV het volgende:
Ik ken ze ook niet eigenlijk, wat is het?
The Hives is een meisjesband .quote:
quote:First confirmations de-Affaire 2007
Animal Collective, Au Revoir Simone, Avalene, Bonde do Role, Danbert Nobacon, Donato Dozzy, Erase Errata, Krakow, La Troba Kung Fu, Leafcutter John, Osmosis, Phantom Puercos, Puts Marie, The Drones, The Girls, The Jai-Alai Savant, The Kevin Costners, The Rapture, Two Gallants, and more to be confirmed very soon!
Ik was er welquote:Op zaterdag 14 april 2007 05:19 schreef MaJo het volgende:
Rascal was leukEn inderdaad geen GI Joe gezien nee
Zojuist kaartjes voor het concert in London besteldquote:May 29 2007 8:00P Razzmatazz Barcelona
May 31 2007 8:00P Alcatraz Milan
Jun 1 2007 8:00P Kaufleuten Zurich
Jun 3 2007 8:00P Paradiso Amsterdam
Jun 5 2007 8:00P Ancienne Belgique Brussels
Jun 6 2007 8:00P Bataclan Paris
Jun 9 2007 8:00P Columbia Club Berlin
Jun 10 2007 8:00P Berns Stockholm
Jun 11 2007 8:00P Vega Copenhagen
Jun 13 2007 8:00P Gloria Cologne
Jun 15 2007 8:00P Koko Club London
quote:Op zondag 15 april 2007 15:52 schreef Mr.Brightside het volgende:
[..]
Ik was er welen het is uiteraard gewoon een t-shirtje
Ah ok, je bent ook een Rascal regular?quote:Op zondag 15 april 2007 23:29 schreef Mr.Brightside het volgende:
Denk het wel, heb echt lol gehad vrijdag. En ik vind club 8 ook nog chiller dan de melkweg.
Snel dat shirt wassen dus..
Dat is het zekerquote:Op maandag 16 april 2007 11:14 schreef Mr.Brightside het volgende:
Ik ben het aan het ontdekken. Ben nu 2 keer geweest, een keer in de melkweg en een keer in club 8.
Maar het is duidelijk een van de betere uitgaansavonden in Amsterdam![]()
Ga je nu elke die voorbijkomt noemen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Ga je nu elke die voorbijkomt noemen?
En jij hebt een Husky Rescue iconquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |