Mja, ik ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:53 schreef MaJo het volgende:
Hey
Ik kreeg al allemaal PMetjes dat I bet vol wasMaar geen tijd gehad om een nieuwe te openen
April, indiemaand
En The Rakes, en Rascalx2quote:
Hmz.. MaJo stuurde ik een PM.. maar lienelien nietquote:
LMK zat ook al te PMenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Hmz.. MaJo stuurde ik een PM.. maar lienelien niet![]()
Vorige keer dat ik 'I Bet..' opende begonnen jullie te gillen
Geen Jantje Smit groeperingen daar?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:17 schreef Rhanna het volgende:
Neuh. Stomme mensen hier. Het is hier óf Gabber óf top 40.
Baaaaah.
Ik ben niet de enigequote:
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Geen Jantje Smit groeperingen daar?
[..]
quote:The Frames zullen 23 juni in de Tivoli te zien zijn. Dit op de locatie “De Oudegracht”. Voor 16,- euro vliegen de kaartjes vanaf 4 april over de toonbank.
Club Rascal is erg leuk als je van indie houdt. Altijd wel gezellige sfeer en relaxte mensen. Over het algemeen Nederlanders maar er lopen ook wel wat engelsen rond (die overigens gewoon in Amsterdam wonen en geen tourist zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:51 schreef Mr.Brightside het volgende:
Ik had een vraagje!
Is club Rascal echt iets bijzonders wat de moeite is om een te gaan? (qua sfeer en beleving ook) of is het meer een soort kleine noodlanding? En zijn er veel toeristen of is het echt oets voor Amsterdammers?
toeristquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Club Rascal is erg leuk als je van indie houdt. Altijd wel gezellige sfeer en relaxte mensen. Over het algemeen Nederlanders maar er lopen ook wel wat engelsen rond (die overigens gewoon in Amsterdam wonen en geen tourist zijn)
In het engels is het mooierquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
toerist![]()
En er staan snoepjes op de tafels en op het toilet kan je ervaren hoe het is om heel volumieus haar te hebben![]()
En er staan nu ook pooltafels boven en zo´n euhmm, dat gedoe met blacklight en zo´n wit dingetje
ditquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:30 schreef MaJo het volgende:
En ik heb geen idee wat je bedoelt met een black light en een wit dingetje
Staat dat daar achter bij de wc's? Is me nooit echt opgevallen maar nu je het zegt komt het opeens weer terugquote:
Het staat er pas sins de vorige keer en toen was jij er nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Staat dat daar achter bij de wc's? Is me nooit echt opgevallen maar nu je het zegt komt het opeens weer terug
Vrij alternatief wel, maar er loopt ook gemiddeld uitgaansvolk rondquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:46 schreef Mr.Brightside het volgende:
Allright, dat klinkt wel als iets wat de moeite waard is om te checken. Hoe is het publiek? Alternatief of gewoon gemiddeld uitgaand volk?
Het is geen freakshow iig dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vrij alternatief wel, maar er loopt ook gemiddeld uitgaansvolk rondMaar ook een paar emo's enzo
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:11 schreef Mr.Brightside het volgende:
[..]
Het is geen freakshow iig dusWonen jullie ook allemaal in Amsterdam?
Een paar freaks daargelaten niet neequote:Op dinsdag 3 april 2007 18:11 schreef Mr.Brightside het volgende:
[..]
ik=provinciaal.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:11 schreef Mr.Brightside het volgende:
[..]
The Girls zijn trouwens echt een leuk Nederlands Indie bandjequote:A Balladeer Alamo Race Track
Blaxtar Coparck
Delain De Dijk
Do-The-Undo The Girls (NL)
Green Hornet The Horse Company
Johan La Troba kung fu
Malle Pietje & The Bimboos Normaal
Portall Postman
Racoon Roosbeef
Roel Van Velzen Wipneus en Pim
Zita Swoon
Dat ene nummer (Good year ofzo?) is wel vetquote:
Good year for the robots. En die is reuze idd. De hele cd is goed trouwens!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ene nummer (Good year ofzo?) is wel vetWelke bands komen er nog meer?
Oeh dat wil ikquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:09 schreef jakkop het volgende:
Daar ga ik zijn.
Oja, als iemand een hippe uit-indie-clip-gejat-plaatje-voor-naast-je-post wil, dan maak ik die graag.
(en ik doe alleen maar indieplaatjes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |