Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Perfecte TT, OA. Dat is waarheid als eenquote:
Ga ik doenquote:
Hier is het nog altijd erg grijs buitenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:47 schreef OA het volgende:
Ik zie wat blauwe lucht hier...dus misschien... heel misschien wordt het nu alweer beter weer...
![]()
bewijs
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:48 schreef sararaats het volgende:
hier heeft het een beetje geregend
zin in koffie *insert koffiesmiley*
Het word wel tijd voor zon en 30 gradenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:47 schreef OA het volgende:
Ik zie wat blauwe lucht hier...dus misschien... heel misschien wordt het nu alweer beter weer...
![]()
bewijs
[afbeelding]
Tentamen toch?quote:
Welkom, Zotteke.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:43 schreef sararaats het volgende:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Amen
lang geleden dat ik nog koffie getutterd heb
Je zorgt voor verwarring met je snelheid.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:53 schreef TIM-846 het volgende:
volgens mij ook .. hij is niet zo snel als ik![]()
dagdagquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:53 schreef HeaRt_woRm het volgende:
En ik ben er weer vandoorDoedoei, tot later mensen
![]()
![]()
![]()
Tot wederziens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:53 schreef HeaRt_woRm het volgende:
En ik ben er weer vandoorDoedoei, tot later mensen
![]()
![]()
![]()
eer-ik ging nog wat "doornemen" met een vrouwelijke klasgenootquote:
Ahhuh, 'terras'.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef OA het volgende:
daarna het terras op van een of andere vage Ter Aarsche () tent...
![]()
zoals in "leren met klasgenoot"quote:
Noemen ze dat tegenwoordig zo.quote:
Werkbezoek, huiswerk, overwerk, koffiedrinken, muziekles, sporten, er zijn zo veel namen voor.quote:
Wheheh. Als het beestje maar een naam heeft he.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Werkbezoek, huiswerk, overwerk, koffiedrinken, muziekles, sporten, er zijn zo veel namen voor.![]()
èèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè!!!!quote:
Dan gaat de tijd tenminste snel!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:28 schreef JDude het volgende:
Overleggen "van een half uurtje" die twee uur duren..
Dat wel ja... dag is alweer bijna om!quote:
quote:
ja baasquote:
een hekel heb ik daaraan...quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:28 schreef JDude het volgende:
Overleggen "van een half uurtje" die twee uur duren..
maar jullie hebben wel meivakantie en die hebben wij nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, wij zijn keihard aan het werk/de studie. Geen tijd om rustig met een kopje
koffie naar buiten te staren.
![]()
Ik ben inmiddels ook misselijk trouwens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef JDude het volgende:
Dat wel ja... dag is alweer bijna om!
Jij was de spreekwoordelijke druppelquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja baas
ik heb 'n fout al weggehaald (komt door het steunverband)
alleen als je op school zit...quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
maar jullie hebben wel meivakantie en die hebben wij niet
Werken in de meivakantie is ideaal. En dan gewoon een weekje later vrij nemen om de drukte weer te ontwijkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef sararaats het volgende:
ook nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
JJ!!!!quote:
quote:
Werkte ik maar op kantoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sinds wanneer werk jij op kantoor dan
hoi hoi...tja...druk druk druk....en moet zo weer door maar ff pauze met koffie....quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
JJ!!!!![]()
We hebben de hele dag op je zitten wachten.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eer-ik
Klaar met bijscholing?![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, alleen het terras stond ons niet toe, vanwege het weer
Dus dat is even verplaatst naar een andere keer.
Tentamen eco ging vlekkeloos,
quote:wiskunde heb ik wel 2 van de 7 vragen kunnen maken
JJquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OA.....kerel....![]()
..how's life....?
![]()
Just another day at the officequote:Op dinsdag 3 april 2007 16:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoi hoi...tja...druk druk druk....en moet zo weer door maar ff pauze met koffie....![]()
...hoesie met jullie...?
Ha OAquote:
Das toch beter dan niksquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, alleen het terras stond ons niet toe, vanwege het weer
Dus dat is even verplaatst naar een andere keer.
Tentamen eco ging vlekkeloos, wiskunde heb ik wel 2 van de 7 vragen kunnen maken
Hendig sjiek!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
Eco daarentegen zat ik lekker 4 a4tjes vol te kladden,
zegt die vent in eens: he, de laatste opdracht komt ivm de tijd te vervallen
wanneer krjg je je cijfer....?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ha OA
Goed he
ik zat naar wiskunde te kijken, en ik dacht: nou, nee
Dit gaat 'm niet worden.
Eco daarentegen zat ik lekker 4 a4tjes vol te kladden,
zegt die vent in eens: he, de laatste opdracht komt ivm de tijd te vervallen
je kunt het beter druk hebben....quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:09 schreef OA het volgende:
[..]
JJ![]()
Ja, alles prima hier.![]()
Vanaf gisteren ineens onverwacht druk op het werk...![]()
Nah beetje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:12 schreef eer-ik het volgende:
zeker sjiek
hoe is het nu kuuk?
Alweer wat beter?
precies.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ook een kleine vooruitgang is een vooruitgang he
Ja. Vanavond op tijd slapen. Dan zal het morgen wel beter gaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
ook een kleine vooruitgang is een vooruitgang he
oeh, begin de dag met een dansje morgenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Vanavond op tijd slapen. Dan zal het morgen wel beter gaan.
Morgen helemaal lange dag op het werk: van 8 tot 5.
Normaal werk ik van half 12 tot 9. De oplettende kijker onder ons ziet dan dat dat een dag is van 9 uurquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
oeh, begin de dag met een dansje morgen
Waarom moet je zo'n 'lange' dag maken dan?
Zie een aantal posts naar boven, pagina 1 ofzo...quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
ik dacht vandaag trouwens,het wordt wel goed weer enzo,.
Niet zo koud...
Dus ik vol goeie moed met m'n polo en zomervodje eroverheen naar school, begint het te regenen,
knetterkoud enzo
Kutweer
Het nummero Uno gespreksonderwerp in NL is het weer, er zijn tientallen programma's op radio en tv over het weer (en in de kranten, ook de gratis edities).quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
Niet zo koud...
Dus ik vol goeie moed met m'n polo en zomervodje eroverheen naar school, begint het te regenen,
knetterkoud enzo
Kutweer
Wheheh.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het nummero Uno gespreksonderwerp in NL is het weer, er zijn tientallen programma's op radio en tv over het weer (en in de kranten, ook de gratis edities).
En jij gaat op dinsdag 3 april in een polo de straat op![]()
*zucht*
Volgens mij mag je niet eens 9 uur achter elkaar zonder pauze werken...quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Normaal werk ik van half 12 tot 9. De oplettende kijker onder ons ziet dan dat dat een dag is van 9 uur. Nu werk ik niet 's avonds morgen, maar overdag. Maar toch moet ik die 9 uur maken. Dus van 8 tot 5 zonder pauze = 9 uur.
whehe, ja wat boeit mij dat nieuws nouquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het nummero Uno gespreksonderwerp in NL is het weer, er zijn tientallen programma's op radio en tv over het weer (en in de kranten, ook de gratis edities).
En jij gaat op dinsdag 3 april in een polo de straat op![]()
*zucht*
Denk dat die grens op 8 uur ligt.. want ik 'werk' 8 uur per dag en heb een half uur pauze!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij mag je niet eens 9 uur achter elkaar zonder pauze werken...![]()
Bij een dag langer dan 7,5 uur heb je recht op een uur pauze...![]()
Dat wordt dus tot 6 uur daar zitten...![]()
Ik vanochtend (07:10 uur) ook..quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
Niet zo koud...
knetterkoud enzo
Kutweer
Officieel mag het ook niet nee. Officieel..quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef OA het volgende:
oh, dat mag je best eens tegen mijn baas zeggen danquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik werk ook 8 uur, van 8 tot 5, maar wel met een uur pauze!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Denk dat die grens op 8 uur ligt.. want ik 'werk' 8 uur per dag en heb een half uur pauze!![]()
Voor zulke slaven uren mag je wel 2 keer modaal verdienen vind ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Normaal werk ik van half 12 tot 9. De oplettende kijker onder ons ziet dan dat dat een dag is van 9 uur. Nu werk ik niet 's avonds morgen, maar overdag. Maar toch moet ik die 9 uur maken. Dus van 8 tot 5 zonder pauze = 9 uur.
Lang leve de flexibiliteit.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
oh, dat mag je best eens tegen mijn baas zeggen dan
Ik heb nooit pauze.
Whehe, zo heeft het er hier nooit uitgezien vandaag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:47 schreef OA het volgende:
![]()
bewijs
[afbeelding]
Nouja, ik ben wel vrij op maandag, en de rest van de week werk ik van half 9 tot 4. Dus eigenlijk mag ik niet klagenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor zulke slaven uren mag je wel 2 keer modaal verdienen vind ik.![]()
Misschien is het een idee om niet constant "hallo" te willen zeggen tegen iedereen die even een uurtje is weggeweest?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:19 schreef TIM-846 het volgende:
pfoe.. Hi Eer-ik.. ik zie door de posters het bos niet meer
jij moet niet zeuren...quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, dat mag je best eens tegen mijn baas zeggen dan
Ik heb nooit pauze.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:23 schreef JDude het volgende:
Misschien is het een idee om niet constant "hallo" te willen zeggen tegen iedereen die even een uurtje is weggeweest?
Dat zien ze vast wel met GPS zendertjes enzo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:23 schreef OA het volgende:
jij moet niet zeuren...![]()
lekker heel de dag in een wagentje rondcrossen...niemand die ziet als jij even pauzeert!
![]()
Ik wil best wisselen een dag hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:23 schreef OA het volgende:
[..]
jij moet niet zeuren...![]()
lekker heel de dag in een wagentje rondcrossen...niemand die ziet als jij even pauzeert!
![]()
vast wel ja...quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zien ze vast wel met GPS zendertjes enzo.
neuh, die zitten er niet inquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zien ze vast wel met GPS zendertjes enzo.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om niet constant "hallo" te willen zeggen tegen iedereen die even een uurtje is weggeweest?
De file telt niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
neuh, die zitten er niet in
En dan nog, heb ik veel plekken waar ik lang stilsta
ik wou zeggen dat ik nooit in de file sta, maar gezien mijn post iets naar boven, klopt dat niet.quote:
Waar ik werkte hadden we wagens met airco (op 2 na ofzo) en wél GPS tracing... niet dat er een haan naar kraaide als ik ergens stopte of op internationale ritten een paar uur ging maffenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil best wisselen een dag hoor
zo leuk is het niet, !@#@#$^%*) keukenhof die nu open is, met idem duitsers en fransen die de weg niet weten en zitten te trutten op de weg, apeharde zon op je auto, 50 graden binnenin, dikke polo's die je aanmoet
Een en al kutwerk is het
Maar je hebt gelijk, ik kan makkelijk 3 uur pauze houden zonder dat er een haan naar kraait.
Maar ja, ik ben nou eenmaal liever om 3 uur thuis zonder pauze, dan 4 uur thuis mét.
Nou, ik zou best wel eens een dagje in zoeen busje willen crossenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil best wisselen een dag hoor
zo leuk is het niet, !@#@#$^%*) keukenhof die nu open is, met idem duitsers en fransen die de weg niet weten en zitten te trutten op de weg, apeharde zon op je auto, 50 graden binnenin, dikke polo's die je aanmoet
Een en al kutwerk is het
Maar je hebt gelijk, ik kan makkelijk 3 uur pauze houden zonder dat er een haan naar kraait.
Maar ja, ik ben nou eenmaal liever om 3 uur thuis zonder pauze, dan 4 uur thuis mét.
Er rijden zoveel van die karren rond, dat dat echt geen nut heeft, om dat te checken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar ik werkte hadden we wagens met airco (op 2 na ofzo) en wél GPS tracing... niet dat er een haan naar kraaide als ik ergens stopte of op internationale ritten een paar uur ging maffen.
Ik kan je vertellen; da's best leuk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:28 schreef OA het volgende:
Nou, ik zou best wel eens een dagje in zoeen busje willen crossen![]()
Mijn wijk wil je niet rijden zonder mijn 'kennis'quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:28 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, ik zou best wel eens een dagje in zoeen busje willen crossen![]()
Maar ja, idd, wegzoekende idioten op de weg word je niet vrolijk van...![]()
zit er trouwens geen airco in die dingen dan...pauperbedrijven die besparen op werkbevorderende omstandigheden...
![]()
Kuukske is een gezellige bijrijdsterquote:
DHL ritten door heel NL en zelfs af en toe internationaal is wel leuk iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen; da's best leuk.
MMquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:30 schreef crossover het volgende:
Marilyn Manson - Use Your Fist & Not Your Mouth
als je de weg niet kent schiet het idd voor geen meter op...quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn wijk wil je niet rijden zonder mijn 'kennis'
160 stops op een dag zonder dat je weet hoe die wijk in elkander zit, wordt je niet vrolijk van kan ik je vertellen
JDude is een stoere chauffeurquote:
rijden ze ook nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:31 schreef OA het volgende:
[..]
als je de weg niet kent schiet het idd voor geen meter op...![]()
160 stops op een dag... die dingen kunnen onmogelijk zuinig rijden....![]()
Ik had nooit zo heel veel stops op een dag... maar goed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
rijden ze ook niet
Wijzelf rijden ook niet echt bevorderlijk trouwens
Ik heb een tijdje s'nachtsquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
rijden ze ook niet
Wijzelf rijden ook niet echt bevorderlijk trouwens
Die bedoel ik! Officieel mag er maar net iets meer dan 600 kg inquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een tijdje s'nachtsmedicijnen gereden. 10 apotheken tussen Nijmegen en Tilburg. Zo'n grote bus met n grote vierkante bak achterop, elke dag boven max gewicht. Dat was de hele nacht vol-gas werk.
![]()
Precies! Ik en een krat bier zei ik altijd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Die bedoel ik! Officieel mag er maar net iets meer dan 600 kg in.
Ik heb ook een tijdje met zo'n bakwagen geredenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies! Ik en een krat bier zei ik altijd.![]()
Nou moesten er ook vaak een hoop luiers mee, maar op een goeie nacht zaten er soms 150 kratten in, gem 20 kg = 3 ton. Kwam de bus er nog bij (2750kg)![]()
Ik moet altijd mensen rondrijden als privechauffeurquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje met zo'n bakwagen gereden
Moest ik stellingen rondrijden naar C1000 filialen, van die promotie shit.
Kachel je gewoon die zooi uit de wagen, en klaar is kees
Best een prima baantje was dat, jammer dat m'n baas daar nooit betaalde
Ik sta in de startblokken, het moet alleen nog 5 uur worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga beetje opruimen, ik mag zo naar huis! Jippieee!
Wat vervelend voor je. Is dat zo'n baan dat je op iemand moet wachten en dan nog wat kan studeren?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik moet altijd mensen rondrijden als privechauffeur![]()
lijkt me een mooi baantjequote:Op dinsdag 3 april 2007 16:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je. Is dat zo'n baan dat je op iemand moet wachten en dan nog wat kan studeren?
Jup idd.. of je kan de stad in . Of je gaat slapen . Wat je doet in die tijd dat je moet wachten mag je natuurlijk zelf weten. Soms hoef je die mensen ook alleen weg te brengen en pak je de trein terug! Maar wachten is natuurlijk fijner dat brengt meer op!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je. Is dat zo'n baan dat je op iemand moet wachten en dan nog wat kan studeren?
is idd ook een bijbaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lijkt me een mooi baantje
Als bijbaan dan.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik sta in de startblokken, het moet alleen nog 5 uur worden.
Ik ga met jullie mee! Dagdagquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga beetje opruimen, ik mag zo naar huis! Jippieee!
da's ook niet vervelendquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:01 schreef OA het volgende:
Ik werkte in een tomatentuin als opzichter van het tuig de jeugd...![]()
Maar af en toe had ik een ritje naar Schiphol.. dan gingen de eigenaren hun tuinen in Spanje of Israel bezoeken...![]()
Maar de auto, een BMW X5/crysler M300 mocht absoluut niet op Schiphol blijven staan, nee, die moest thuis voor de deur staan...dus dan werd ik opgetrommeld of ik nog even een Schiphol ritje wilde doen...
![]()
Het betaalde m'n gewone uurloon + een "fooi"![]()
Het ritje was wel met hun auto en die moest dus terug...quote:
ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:06 schreef OA het volgende:
[..]
Het ritje was wel met hun auto en die moest dus terug...![]()
Dus niet met mn eigen wagen...
zou nieteens passen met die lichamen...![]()
Coolquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat snap ik
Wel chill toch
Anyway, ik ga koken, moet straks met parentes -> utrecht voor dat huis
cool....ben echt benieuwd....quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat snap ik
Wel chill toch
Anyway, ik ga koken, moet straks met parentes -> utrecht voor dat huis
Doe mij 'n stukkie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef Kuukske het volgende:
Biefstuk rules.
Alles op!quote:
Flauwerik!!!quote:
quote:
quote:
je bent nog niet geweest....quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
We hebben samen een topic
veur de rest is iedereen weg geloof ik...
Ik moet nog even een kwartiertje rondhangen hier, dan kachelt de auto naar utreg.
Maar m'n pa is al een uur te laat thuis, ik hoop dat ie nog 'op tijd' komt, want hij moet mee
fritsje.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
En waar moet je heen? Waarom naar Utrecht?
Oh ja, ik ben er weer!
normaal gesproken een minuut of 35, maar de A4 is afgeloten hoor ik net, dus iedereen rijdt over utrecht, dus het schijnt knetterdruk te zijn, da's ook de reden waarom m'n pa dik een uur te laat thuis is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tijd zat .....nog ruim een uur......hoe lang is het rijden....?
![]()
OMFG......Lenny...ben jij het echt.....ik bedoel...echt echt....quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tralalala
pok pok
met dooie dieren
*doet dansje
hoi JJ!![]()
Informatie bijeenkomst voor die kamerquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
En waar moet je heen? Waarom naar Utrecht?
Oh ja, ik ben er weer!
Lennyquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tralalala
pok pok
met dooie dieren
*doet dansje
hoi JJ!![]()
quote:
Lenny heeft in het ziekenhuis gelegen toch...quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oezo blinde-darm.......is my Lenny hurting somewhere....?
![]()
Ja, had je me gemist?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG......Lenny...ben jij het echt.....ik bedoel...echt echt.......kerel waar was je.....!!!!????
![]()
![]()
ik wist van nix!!!!!..waarom heeft niemand nix tegen me gezegt....quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, had je me gemist?![]()
Lag even een weekje in ziekenhuis, een darmpje stond op knappen.![]()
Erik!quote:
lentekriebels en hostelquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hier alles ok....lente kriebels enzo......vanaaf Hostel kijken....
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lentekriebels en hostel
Lekkere combinatie
Ah, je hebt 'm dus niet meer...quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erik!
Met de blinde darm gaat het slecht, ik denk dat deze arme jongen overleden is aan een ontsteking. Met mij gaat het verder prima. Met jou?![]()
rustig aan jongen....quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
baaah ik moet er nog inkomen, kan het nog niet allemaal bijhouden
je te dis merde...!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, je hebt 'm dus niet meer...
Krijg je daarvoor nog steeds zo'n jaap in je pens?
Of weten ze dat al schappelijker te doen tegenwoordig?
Hier gaat het goed, hard aan het 'leren' geweest op school enzo, tentamenweekie, nu effe een daagie vrij, donderdagavond nog 1 tentamen en dan anderhalve maand 'vakantie'
Oh, ik moet nu naar utrecht
Tot vanavond allen
Flink litteken, centimeter of 8.. wel balen maar natuurlijk hartstikke stoer.. Kan altijd opscheppen over een of andere toffe vechtpartij die ik met messteek enal had overwonnen (ja ik ben een internetheld, nee ik heb geen echte vrienden)quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, je hebt 'm dus niet meer...
Krijg je daarvoor nog steeds zo'n jaap in je pens?
Of weten ze dat al schappelijker te doen tegenwoordig?
Hier gaat het goed, hard aan het 'leren' geweest op school enzo, tentamenweekie, nu effe een daagie vrij, donderdagavond nog 1 tentamen en dan anderhalve maand 'vakantie'
Oh, ik moet nu naar utrecht
Tot vanavond allen
mijn zoon van 10 vind zijn litteken van zijn hart operatie ook zoooooo stoer....quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Flink litteken, centimeter of 8.. wel balen maar natuurlijk hartstikke stoer.. Kan altijd opscheppen over een of andere toffe vechtpartij die ik met messteek enal had overwonnen (ja ik ben een internetheld, nee ik heb geen echte vrienden)![]()
leren.. blij dat dat even niet hoeft, succes ermee![]()
tot vanavond
dwing ik nu geen respect af bij jou?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn zoon van 10 vind zijn litteken van zijn hart operatie ook zoooooo stoer....![]()
mannen....altijd iets nodig om op te scheppen....![]()
Ik heb het gezegd hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wist van nix!!!!!..waarom heeft niemand nix tegen me gezegt....![]()
![]()
?
idd erg matig dat er niemand was om mij ff op de hoogte te stelen....quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dwing ik nu geen respect af bij jou?![]()
wel matig dat niemand je had ingelicht![]()
Oeh niet zo hardquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...zeker toen ik er niet was....![]()
Waaromquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:09 schreef MPG het volgende:
Een goede avond allen, zie ik hier dat crossover een theestraf boven het hoofd hangt?
Tissues nodig Cross?quote:
Nee, jij wel.quote:
Nou, ik moet wel ff m'n neus snuiten eigenlijk.quote:
Nou, hierom misschien?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...zeker toen ik er niet was....![]()
Dat is niet mijn schuld! Ze had er maar moeten zijnquote:
Ah, fijn. Doe mij de halve zak maar eensquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef crossover het volgende:
Oeh ik heb nog schuiimpjes![]()
* crossover gaat met de zak rond.
Dat maakt een heleboel goedquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef crossover het volgende:
*crossover gaat met de zak rond.
Wat wil jij met cross zijn zak?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:14 schreef Kuukske het volgende:
Ah, fijn. Doe mij de halve zak maar eens.
Ik heb het over de schuimpjes, jong vuilak!quote:
Ik heb het over de schuimpjes, jong vuilak!quote:
Ik zie niksquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, fijn. Doe mij de halve zak maar eens.
Gelukkigquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:15 schreef MPG het volgende:
[quote]Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef crossover het volgende:
* crossover] gaat met de zak rond.
[/quote ]
Dat maakt een heleboel goed
Identiteitsstoornis?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:16 schreef JDude het volgende:
Verdulleme
quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:17 schreef crossover het volgende:
Identiteitsstoornis?
Ze drinken toch wel allemaal koffie hè?
quote:
PC, radio, tv, telefoon, ipod, etc, etc, etc uit, pot koffie erbij en lerenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:25 schreef crossover het volgende:
Ik heb morgen een sociologie toets, maar ik snap er werkelijk niks van
De vorige keren had ik een 6 en een 7 zonder te leren. Puur geluk want we hebben een stellingtoets: je krijgt een stelling en dan moet je waar of niet waar aankruisen.
Zal ik nog gaan leren of niet, de stof is zo moeilijk dat ik telkens word afgeleid
Ik zal er nog even over denken..quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
PC, radio, tv, telefoon, ipod, etc, etc, etc uit, pot koffie erbij en leren![]()
Whehehquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef crossover het volgende:
* crossover gaat met de zak rond.
Lekker zijn ze hè?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Lekker zijn ze hè?
Ik heb ook nog Dr. Pepper.
Ja, 8 uur college gehad, in een en dezelfde collegezaalquote:
zo lang achter elkaar les...quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, 8 uur college gehad, in een en dezelfde collegezaal
Gelukkig na elke drie kwartier college een kwartiertje koffiepauze, en tussen de middag een uur lunch
Dat komt door mijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel me stukken beter dan eerder vandaag
Jaquote:
Dat kan je wel stellen jaquote:
Ze liggen er nog! Ik zit er vol vanquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
* vrolijke-frits is net te laat om nog een schuimpje te pakken
Tim Fritsquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vangt!
Jij moet toch leren ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:49 schreef crossover het volgende:
Ow ik kijk geen voetbal hoor.
Ben rustig een beetje aan het msn'en.
Wheheh.... zou kunnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja ach... men is moe. Men kijkt voetbal, men SC't niet.
Jaquote:
Aan wie zou ik het doorvertellen? Ken ik mensen van jouw studie?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:07 schreef BrandX het volgende:
Wel cool ja, maar mijn seo is sneller
ik vind deze pianooootje trouwens ook erg leuk
Jazekerquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef BrandX het volgende:
ja hoor, en met jou?
Dagdagquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:31 schreef BrandX het volgende:
tis stilletjes hier hè?
en ik ga ook zo, lekker slapen, ben heeeeeeel moe!![]()
![]()
![]()
dus truzzzten en tot smorreges!![]()
![]()
Heyquote:
Ik heb nog geen letter gelezenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey cross...en...klaar met leren....?![]()
Uit m'n studieboek natuurlijkquote:
Aan jou dezelfde vraag:quote:
huis gekochtquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Aan jou dezelfde vraag:
Jij nog wat spannends gedaan?
quote:
trustenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:31 schreef BrandX het volgende:
tis stilletjes hier hè?
en ik ga ook zo, lekker slapen, ben heeeeeeel moe!![]()
![]()
![]()
dus truzzzten en tot smorreges!![]()
![]()
foeiquote:
zwaar gesprek gehad vanaaf...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Uit m'n studieboek natuurlijk!
Jij nog wat spannends gedaan?
quote:
Oeioei.. neem maar gauw een bakkie danquote:
Ja hoor... en met jou?quote:
muziek===> Marylin Manson om af te reageren...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Nu lekker chillen dan met een muziekje en iets te drinken!
Das minder.. waarom kan je voorlopig niet slapen als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heeeel moe......maar weet nu al dat ik voorlopig niet kan slapen...
![]()
gelukkig maarquote:
Volgens mij zie je er helemaal niet uit dat je naar MM luistertquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
muziek===> Marylin Manson om af te reageren......drinken===> tja...
![]()
moet ff het gesprek van vanaaf verwerken....quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Das minder.. waarom kan je voorlopig niet slapen als ik vragen mag?
nee idd...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij zie je er helemaal niet uit dat je naar MM luistert
Ik trouwens ook niet..
Aah ok... ging het gesprek over je kinderen ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet ff het gesprek van vanaaf verwerken.......alles op een rijtje zetten en kijken hoe ik dit verder kan aanpakken....
![]()
kinderen....ze zjn o zo lief....maar bezorgen je soms slaapelose nachten...
![]()
het gesprek was met mijn dochter (16 jaar)...komt goed...thnx!...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah ok... ging het gesprek over je kinderen ofzo?
Succes met alles verwerken...![]()
OK... is er wat aan de hand dan? Of is ze flink aant puberen ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het gesprek was met mijn dochter (16 jaar)...komt goed...thnx!...![]()
ja zoiets...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
OK... is er wat aan de hand dan? Of is ze flink aant puberen ofzo?
Als ik vragen mag, that is
en terug ge-pm-dquote:
Hee sanderquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:02 schreef Sander170 het volgende:
Nou nu ben ik wat eerder gekomen, blijven jullie dan iets langer op als anders dan ????
Owjah goedeavond alle koffiegebruikers.![]()
Dankje, ik ben voor mijn doende inderdaad erg vroeg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Hee sander.. je bent er vroeg bij vandaag
![]()
lijkt mij een goed idee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Nu lekker chillen dan met een muziekje en iets te drinken!
Heb ik ook wel zin in... maar doe het niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lijkt mij een goed idee.
Ik pak er een pint bij
Sander.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:02 schreef Sander170 het volgende:
Nou nu ben ik wat eerder gekomen, blijven jullie dan iets langer op als anders dan ????
Owjah goedeavond alle koffiegebruikers.![]()
pour ne qoui pas?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb ik ook wel zin in... maar doe het niet.
Aannemend dat dat iets als 'waarom' betekent:quote:
Heb jij nou al geleerdquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb ik ook wel zin in... maar doe het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |