cool....ben echt benieuwd....quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat snap ik
Wel chill toch
Anyway, ik ga koken, moet straks met parentes -> utrecht voor dat huis
Doe mij 'n stukkie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef Kuukske het volgende:
Biefstuk rules.
Alles op!quote:
Flauwerik!!!quote:
quote:
quote:
je bent nog niet geweest....quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
We hebben samen een topic
veur de rest is iedereen weg geloof ik...
Ik moet nog even een kwartiertje rondhangen hier, dan kachelt de auto naar utreg.
Maar m'n pa is al een uur te laat thuis, ik hoop dat ie nog 'op tijd' komt, want hij moet mee
fritsje.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
En waar moet je heen? Waarom naar Utrecht?
Oh ja, ik ben er weer!
normaal gesproken een minuut of 35, maar de A4 is afgeloten hoor ik net, dus iedereen rijdt over utrecht, dus het schijnt knetterdruk te zijn, da's ook de reden waarom m'n pa dik een uur te laat thuis is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tijd zat .....nog ruim een uur......hoe lang is het rijden....?
![]()
OMFG......Lenny...ben jij het echt.....ik bedoel...echt echt....quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tralalala
pok pok
met dooie dieren
*doet dansje
hoi JJ!![]()
Informatie bijeenkomst voor die kamerquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
En waar moet je heen? Waarom naar Utrecht?
Oh ja, ik ben er weer!
Lennyquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tralalala
pok pok
met dooie dieren
*doet dansje
hoi JJ!![]()
quote:
Lenny heeft in het ziekenhuis gelegen toch...quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oezo blinde-darm.......is my Lenny hurting somewhere....?
![]()
Ja, had je me gemist?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG......Lenny...ben jij het echt.....ik bedoel...echt echt.......kerel waar was je.....!!!!????
![]()
![]()
ik wist van nix!!!!!..waarom heeft niemand nix tegen me gezegt....quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, had je me gemist?![]()
Lag even een weekje in ziekenhuis, een darmpje stond op knappen.![]()
Erik!quote:
lentekriebels en hostelquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hier alles ok....lente kriebels enzo......vanaaf Hostel kijken....
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lentekriebels en hostel
Lekkere combinatie
Ah, je hebt 'm dus niet meer...quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erik!
Met de blinde darm gaat het slecht, ik denk dat deze arme jongen overleden is aan een ontsteking. Met mij gaat het verder prima. Met jou?![]()
rustig aan jongen....quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
baaah ik moet er nog inkomen, kan het nog niet allemaal bijhouden
je te dis merde...!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, je hebt 'm dus niet meer...
Krijg je daarvoor nog steeds zo'n jaap in je pens?
Of weten ze dat al schappelijker te doen tegenwoordig?
Hier gaat het goed, hard aan het 'leren' geweest op school enzo, tentamenweekie, nu effe een daagie vrij, donderdagavond nog 1 tentamen en dan anderhalve maand 'vakantie'
Oh, ik moet nu naar utrecht
Tot vanavond allen
Flink litteken, centimeter of 8.. wel balen maar natuurlijk hartstikke stoer.. Kan altijd opscheppen over een of andere toffe vechtpartij die ik met messteek enal had overwonnen (ja ik ben een internetheld, nee ik heb geen echte vrienden)quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, je hebt 'm dus niet meer...
Krijg je daarvoor nog steeds zo'n jaap in je pens?
Of weten ze dat al schappelijker te doen tegenwoordig?
Hier gaat het goed, hard aan het 'leren' geweest op school enzo, tentamenweekie, nu effe een daagie vrij, donderdagavond nog 1 tentamen en dan anderhalve maand 'vakantie'
Oh, ik moet nu naar utrecht
Tot vanavond allen
mijn zoon van 10 vind zijn litteken van zijn hart operatie ook zoooooo stoer....quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Flink litteken, centimeter of 8.. wel balen maar natuurlijk hartstikke stoer.. Kan altijd opscheppen over een of andere toffe vechtpartij die ik met messteek enal had overwonnen (ja ik ben een internetheld, nee ik heb geen echte vrienden)![]()
leren.. blij dat dat even niet hoeft, succes ermee![]()
tot vanavond
dwing ik nu geen respect af bij jou?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn zoon van 10 vind zijn litteken van zijn hart operatie ook zoooooo stoer....![]()
mannen....altijd iets nodig om op te scheppen....![]()
Ik heb het gezegd hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wist van nix!!!!!..waarom heeft niemand nix tegen me gezegt....![]()
![]()
?
idd erg matig dat er niemand was om mij ff op de hoogte te stelen....quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dwing ik nu geen respect af bij jou?![]()
wel matig dat niemand je had ingelicht![]()
Oeh niet zo hardquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja...zeker toen ik er niet was....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |