Jij was de spreekwoordelijke druppelquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja baas
ik heb 'n fout al weggehaald (komt door het steunverband)
alleen als je op school zit...quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
maar jullie hebben wel meivakantie en die hebben wij niet
Werken in de meivakantie is ideaal. En dan gewoon een weekje later vrij nemen om de drukte weer te ontwijkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef sararaats het volgende:
ook nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
JJ!!!!quote:
quote:
Werkte ik maar op kantoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sinds wanneer werk jij op kantoor dan
hoi hoi...tja...druk druk druk....en moet zo weer door maar ff pauze met koffie....quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
JJ!!!!![]()
We hebben de hele dag op je zitten wachten.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eer-ik
Klaar met bijscholing?![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, alleen het terras stond ons niet toe, vanwege het weer
Dus dat is even verplaatst naar een andere keer.
Tentamen eco ging vlekkeloos,
quote:wiskunde heb ik wel 2 van de 7 vragen kunnen maken
JJquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OA.....kerel....![]()
..how's life....?
![]()
Just another day at the officequote:Op dinsdag 3 april 2007 16:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoi hoi...tja...druk druk druk....en moet zo weer door maar ff pauze met koffie....![]()
...hoesie met jullie...?
Ha OAquote:
Das toch beter dan niksquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, alleen het terras stond ons niet toe, vanwege het weer
Dus dat is even verplaatst naar een andere keer.
Tentamen eco ging vlekkeloos, wiskunde heb ik wel 2 van de 7 vragen kunnen maken
Hendig sjiek!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
Eco daarentegen zat ik lekker 4 a4tjes vol te kladden,
zegt die vent in eens: he, de laatste opdracht komt ivm de tijd te vervallen
wanneer krjg je je cijfer....?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ha OA
Goed he
ik zat naar wiskunde te kijken, en ik dacht: nou, nee
Dit gaat 'm niet worden.
Eco daarentegen zat ik lekker 4 a4tjes vol te kladden,
zegt die vent in eens: he, de laatste opdracht komt ivm de tijd te vervallen
je kunt het beter druk hebben....quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:09 schreef OA het volgende:
[..]
JJ![]()
Ja, alles prima hier.![]()
Vanaf gisteren ineens onverwacht druk op het werk...![]()
Nah beetje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:12 schreef eer-ik het volgende:
zeker sjiek
hoe is het nu kuuk?
Alweer wat beter?
precies.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ook een kleine vooruitgang is een vooruitgang he
Ja. Vanavond op tijd slapen. Dan zal het morgen wel beter gaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
ook een kleine vooruitgang is een vooruitgang he
oeh, begin de dag met een dansje morgenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Vanavond op tijd slapen. Dan zal het morgen wel beter gaan.
Morgen helemaal lange dag op het werk: van 8 tot 5.
Normaal werk ik van half 12 tot 9. De oplettende kijker onder ons ziet dan dat dat een dag is van 9 uurquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
oeh, begin de dag met een dansje morgen
Waarom moet je zo'n 'lange' dag maken dan?
Zie een aantal posts naar boven, pagina 1 ofzo...quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
ik dacht vandaag trouwens,het wordt wel goed weer enzo,.
Niet zo koud...
Dus ik vol goeie moed met m'n polo en zomervodje eroverheen naar school, begint het te regenen,
knetterkoud enzo
Kutweer
Het nummero Uno gespreksonderwerp in NL is het weer, er zijn tientallen programma's op radio en tv over het weer (en in de kranten, ook de gratis edities).quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
Niet zo koud...
Dus ik vol goeie moed met m'n polo en zomervodje eroverheen naar school, begint het te regenen,
knetterkoud enzo
Kutweer
Wheheh.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het nummero Uno gespreksonderwerp in NL is het weer, er zijn tientallen programma's op radio en tv over het weer (en in de kranten, ook de gratis edities).
En jij gaat op dinsdag 3 april in een polo de straat op![]()
*zucht*
Volgens mij mag je niet eens 9 uur achter elkaar zonder pauze werken...quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Normaal werk ik van half 12 tot 9. De oplettende kijker onder ons ziet dan dat dat een dag is van 9 uur. Nu werk ik niet 's avonds morgen, maar overdag. Maar toch moet ik die 9 uur maken. Dus van 8 tot 5 zonder pauze = 9 uur.
whehe, ja wat boeit mij dat nieuws nouquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het nummero Uno gespreksonderwerp in NL is het weer, er zijn tientallen programma's op radio en tv over het weer (en in de kranten, ook de gratis edities).
En jij gaat op dinsdag 3 april in een polo de straat op![]()
*zucht*
Denk dat die grens op 8 uur ligt.. want ik 'werk' 8 uur per dag en heb een half uur pauze!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij mag je niet eens 9 uur achter elkaar zonder pauze werken...![]()
Bij een dag langer dan 7,5 uur heb je recht op een uur pauze...![]()
Dat wordt dus tot 6 uur daar zitten...![]()
Ik vanochtend (07:10 uur) ook..quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
Niet zo koud...
knetterkoud enzo
Kutweer
Officieel mag het ook niet nee. Officieel..quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef OA het volgende:
oh, dat mag je best eens tegen mijn baas zeggen danquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik werk ook 8 uur, van 8 tot 5, maar wel met een uur pauze!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Denk dat die grens op 8 uur ligt.. want ik 'werk' 8 uur per dag en heb een half uur pauze!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |