Nog vijf liter, één liter per wedstrijd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:01 schreef ganzenherder het volgende:
Hoeveel liter gifbeker moeten we nog eigenlijk?![]()
Volgens mij bestaat er een evenredig verband met de tijd die Koeman nog bij PSV blijftquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nog vijf liter, één liter per wedstrijd.![]()
Nee, effe serieus, had wel een beetje medelijden vanavond met PSV.
Gewoon het veld opkomen en dan gewoon 90 min lang met 11 mensen op de doellijn gaan staan. Kost je maar weinig kracht en misschien timmer je het doel nog dicht ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:13 schreef Leso_Varen het volgende:Het eerste half uur (tot de 0-1) had ik eigenlijk nog best wel vertrouwen in een aardig resultaat. Niet al te slecht spel, soms zelfs een beetje aanvallen. Jammer dat die kans van Vayrinnen er niet in ging. Die 0-1 was even een breekpunt, daarna ging het gelijk al minder met PSV. Na de rust was het erg klote dat Farfan geblesseerd uitviel. En dat Mendez en Cocu later ook nog tikjes kregen was helemaal waardeloos. Ik vond die wissel van Kromkamp verrassend, ik had Cocu eruit gehaald, die hebben we echt wel nodig zaterdag. De hele tweede helft was beroerd. de 0-2 en 0-3 zag je aankomen. Het viel me nog mee dat er geen 0-4 viel. Culina draafde flink rond en was niet eens echt slecht, maar verder bied dit toch vrij weinig hoop voor verdere wedstrijden.
Irritant dat we nog naar Liverpool moeten, dat kost kracht, en dat wordt een slachting ben ik bang. Net als tegen Lyon vorig seizoen. Jammer dat je de spelerslijst niet meer kan aanpassen, anders hadden we Jong PSV erheen kunnen sturen, krachten sparen voor de competitie.
Kritiek geven staat gelijk aan "geen fan zijn"? Je verbaast me steeds weer. Support geven doe je niet op een forum maar in het stadion. Misschien dat je daar zelf niet zo veel komt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je laat geen kans onbenut om het kampioenschap ter discussie te stellen. Wat is daar support aan?
[..]
Geblaat dusquote:Zie hierboven.
Farfan zeker met de spuit in zijn dijbeen het veld op vanavondquote:Farfán zeker zo maar een blessure opgelopen vanavondEn Gomes zeker ook op 100% al weken
En tel de mensen eens die net terug zijn.
Klopt, maar dat neemt niet weg dat de staf een veel te groot risico met hem heeft genomen aangezien ze wisten dat hij niet fit was. Verder mag het tegen een middenmoot clubje als NAC eigenlijk geen probleem zijn.quote:Je kunt niet op alle eventuele gebreken inkopen, daar is geen geld voor. Als een spits terug moet vallen als de situatie daarom vraagt, kan je niet anders. Kluivert is daar geen ster in.
Als we hem kunnen verpatsen voor 20 miljoen hebben we er leuk aan verdiend maar wel 2 jaar met een spits rondgelopen die het niveau van de subtop in die 2 jaar nooit is ontstegen.quote:Nee, ik zei dat ik hem te duur vond. Inmiddels werd het dubbele bedrag op hem geboden. Dus het hoeft geen kat in de zak te zijn, ter relativering.
Nou lees ik toch elke dag de krant en raadpleeg ik verschillende sites over PSV en voetbal in zijn algemeenheid dacht ik zo....quote:Wederom, lees een krantje of de VI! Aissati is bij Twente ook geblesseerd geweest en hoeft daar niet eens twee wedstrijden per week af te werken. Hij is sterker dan Afellay, maar fysiek nog niet volwassen.
Met de handrem erop spelen is doelbewust risico lopen op puntverlies. Het probleem is ook niet het puntverlies tegen excelsior maar al het puntverlies bij elkaar. We konden ons daar geen puntverlies veroorloven en tóch gebeurt het.quote:Jij gaat af op de ranglijstpositie van Excelsior, dat deed Ajax ook. Excelsior speelt veel minder dan PSV, PSV was gehandicapt, het speelde met de handrem erop, you do the math.
quote:PSV moet mogelijk ook Farfán missen
Jefferson Farfán is mogelijk enkele weken uitgeschakeld met een hamstringblessure. De aanvaller liep de kwetsuur op tegen Liverpool, waartegen met 0-3 verloren werd.
De precieze ernst van de blessure wordt waarschijnlijk woensdag of donderdag bekend. Mocht de Peruviaan voor langere tijd uitgeschakeld zijn, dan is hij na Alex en Arouna Koné de derde steunpilaar die in korte tijd wegvalt in Eindhoven.
Behalve Farfán viel ook Edison Mendez geblesseerd uit. De Ecuadoriaan kreeg een tik op zijn knie, maar de blessure lijkt mee te vallen.
Hij had al eerder last van zijn hamstrings. En hij is niet de enige. Hopen dat er niks is ingescheurd, anders heeft ie gewoon weer rust nodig. Wat PSV hem pas geeft ... als Koné weer spelen kan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:39 schreef Radegast het volgende:
Farfan enkele weken out?
Ik kom vast minder in het stadion dan jij, op zeker dat ik wel meer hoor van mensen eromheen. Ik geef zelf ook kritiek, maar dat is niet elke dag blaten dat het kampioenschap nu echt verspeeld is door de trainer die er nog enkele jaren zit. Kwartfinale CL is voldoende basis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kritiek geven staat gelijk aan "geen fan zijn"? Je verbaast me steeds weer. Support geven doe je niet op een forum maar in het stadion. Misschien dat je daar zelf niet zo veel komt?
Van de spitsen wordt alles gevraagd. Logisch als je op CL niveau eigenlijk amper een bank hebt voor die positie. Farfán had je vandaag rust moeten geven, maar dan was je sowieso weggeweest.quote:Farfan zeker met de spuit in zijn dijbeen het veld op vanavond. En Gomes ook
.
NAC is goed bezig, altijd lastig, en had PSV al verslagen. Nu hadden beide ploegen kunnen winnen.quote:Klopt, maar dat neemt niet weg dat de staf een veel te groot risico met hem heeft genomen aangezien ze wisten dat hij niet fit was. Verder mag het tegen een middenmoot clubje als NAC eigenlijk geen probleem zijn.
Tegen Excelsior was energie sparen juist heel slim. Het mocht tegen Ajax echter niet baten. Ik denk achteraf toch dat PSV die wedstrijd met zeven man in een gevogelde tactiek heeft gespeeld. 1-5 was een logische streep daaronder.quote:Met de handrem erop spelen is doelbewust risico lopen op puntverlies. Het probleem is ook niet het puntverlies tegen excelsior maar al het puntverlies bij elkaar. We konden ons daar geen puntverlies veroorloven en tóch gebeurt het.
Nonsens. PSV wint doorgaans van NEC en Utrecht. Als je daar niet wint, heb je echt een probleem. Bovendien is de voorsprong weg, geen ruimte voor fratsen.quote:Op naar de adempauze tegen NEC dan maar he? Laten we eens extra diep adem halen! Dat kunnen we wel gebruiken als we naar Liverpool moeten.
Het is toch te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Dan hebben ze geen spits
van fcupdatequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:45 schreef PizzaSalami het volgende:
Koné is toch weer hersteld?
Of gewoon niet komen opdagenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:49 schreef PizzaSalami het volgende:
Tja, dan weet ik het ook even niet. Kluivert maakte ook totaal geen fitte indruk. Jeugd erin gooien dan maar.
Dat viel mij ook nog mee eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:13 schreef Leso_Varen het volgende:
De hele tweede helft was beroerd. de 0-2 en 0-3 zag je aankomen. Het viel me nog mee dat er geen 0-4 viel.
wel als die tussen 3 man vrij kan inkoppequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat viel mij ook nog mee eerlijk gezegd.
Wat heb ik me weer kapot geërgerd aan Da Costa zeg. Stond na zijn geblunder in het begin van de 2e helft gewoon te mokken op het veld en deed een hele poos geen reet meer!Maakt ie nog een paar keer een wegwerpgebaartje en gaat wat met z'n handen in z'n zij voor zich uit zitten staren
. Ik snap dat je baalt als een stekker als je zo beroerd speelt en een doelpunt weggeeft maar blijf wel even profesional. Simons kwam ook hondsberoerd de kleedkamer uit en leidde hoogstpersoonlijk de ondergang van PSV in maar hij gaat wel gewoon verder. Verder is het geen schande dat je een kopduel verliest van iemand die 3 meter 32 is natuurlijk, maar blijf aub wel gewoon meedoen....
Z'n optreden bevestigt wel dat hij voorlopig geen PSV-materiaal is. Hij blijft moeite houden met het verwerken van de simpelste balletjes en struikelt vaak bijna over de bal. Tegen NEC op de tribune zetten lijkt mij het devies.
Alcides en Sun zijn in de winterstop gehaald om de verdediging te versterken, maar misschien dat Koeman nu al bedacht heeft dat ze niet goed genoeg zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:51 schreef Radegast het volgende:
En dan Koeman zelf achterin?
Da Costa speelt wel degelijk constant. Alleen niet op een positieve manier.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
Hoeveel aankopen hebben we volgend jaar nodig zeg, drie spitsen werd er gezegd. Een linksback, daar Sun als back niet goed genoeg uit de verf komt. Met de vertrekkende Alex in het achterhoofd, da Costa die nog niet constant genoeg is, maakt 3 nieuwe verdedigers. Vayrynen vertrekt, Mendéz speelt sinds zijn vaste contract gewoon kut.
Maar er is geen geld.
Komt Valckx weer met verhaaltjes dat het allemaal rond is vlak voor het sluiten van de transfermarkt. Totdat hij zich herinnert dat hij de papieren niet opgestuurd heeft maar heeft laten liggen in de kroeg waar hij een biertje ging pakken om het rondkrijgen van de selectie te vieren.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Oh en Koeman en Valkx moeten ze nog gaan halen ook, ik heb er vertrouwen in..
Dit samenhangend met het bedroevende positiespel uit de tweede helft, het machteloze heen en weer schuiven uit de eerste helft, de hilarische misverstanden en foute passes doet jou concluderen dat psv in de eerste helft gelijkwaardig was (al dan niet tot de goal) en in de tweede helft 'wat' inzakte?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt en Gomes had die 2e gehad (kunnen hebben) als hij terug in het midden van zijn goal ging staan. Maar dat soort dingen heb ik vanavond ook al gezegd hoor
Dat is idd wel een beetje de werkelijkheid geweld aandoen ja...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit samenhangend met het bedroevende positiespel uit de tweede helft, het machteloze heen en weer schuiven uit de eerste helft, de hilarische misverstanden en foute passes doet jou concluderen dat psv in de eerste helft gelijkwaardig was (al dan niet tot de goal) en in de tweede helft 'wat' inzakte?
waar kan ik tekenenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:47 schreef -Mo- het volgende:
Zoals de TT al zegt: 'het kan nog!'
Gelukkig winnen we uit met 0-4 en halen we 12 punten uit de komende 4 competitiewedstrijden.
wil jij er van jouzelf ook 1tje dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sun staat toch altijd links en rechtsbuiten ofzo?
Puik gedaan, ik ben benieuwd naar de ziekenhuisverslagen!
quote:Op woensdag 4 april 2007 07:27 schreef appelsientje het volgende:
We houden geen spelers over op deze manier...
ik zou gewoon de uitwedstrijd tegen liverpool gewoon niet spelen.. anders houden we nog minder mensen over.
zometeen hebben we niet eens genoeg spelers om op te stellen.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:10 schreef Suijk het volgende:
[..]Dat zou wel grappig zijn, gewoon niet op komen dagen.
Maar wel zonde, het had van mij ook in de 2e wedstrijd nog best spannend mogen worden, nu is het leuke er wel vanaf.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:40 schreef SiemeN het volgende:
Zijn Aisattie en Beerens speelgerechtigd tegen PSV, of hebben ze een uitzonderingsregel in het huurcontract opgenomen?
Ik vraag me vooral af wat hij in de winterstop gedaan heeft...quote:Op woensdag 4 april 2007 07:51 schreef PJORourke het volgende:
Wat doet Koeman eik in de rust? Ze komen vaak als een stel zombies uit de kleedkamer. Dat zie je bij Van Gaal nou nooit.
Ik zou het niet weten maar het lijkt me heel onwaarschijnlijk. Gebeurt dat überhaupt ooit in Nederland?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:25 schreef SiemeN het volgende:
Wat is er bekend over de blessure van Farfan?
En wat ik al eerder vroeg in dit topic:
[..]
Het valt me nog mee dat die topic nog niet is volgelachen door de relAjacieden hier. Wordt wel kut straks op school met al die Ajacieden daarquote:Op woensdag 4 april 2007 02:13 schreef rubbereend het volgende:
omg al die reacties van de Ajacieden overaldie hebben echt 3 jaar op hun lip moeten bijten merk ik
en dat komt er vanavond allemaal uit.
Mocht Ajax PSV voorbij gaan op de ranglijst voorspel ik hier een joodse invasiequote:Op woensdag 4 april 2007 09:54 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat die topic nog niet is volgelachen door de relAjacieden hier. Wordt wel kut straks op school met al die Ajacieden daar![]()
![]()
Lees de livetopics van gisteravond maar eens naquote:Op woensdag 4 april 2007 09:54 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat die topic nog niet is volgelachen door de relAjacieden hier. Wordt wel kut straks op school met al die Ajacieden daar![]()
![]()
Ach, zo gaat dat. Als het met Ajax slecht gaat dan komen de lampjes en havenslaven weer onder hun steen vandaan gekropen. Een beetje over en weer pesten…moet kunnen toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mocht Ajax PSV voorbij gaan op de ranglijst voorspel ik hier een joodse invasie.
Ik moest er ook om lachenquote:Op woensdag 4 april 2007 10:23 schreef ErikT het volgende:
Het vervelendste van alles vind ik eigenlijk dat er bijna niks meer over is van het team dat 2 jaar (!) geleden de halve finale haalde.
Het is een Calimero verhaal, maar het verpest wel degelijk mijn voetbalbeleving.
Overigens ook nog gelachen gisteren, toen nadat die Liverpool gast geblesseerd raakte Tardelli nog ff over de bal viel. Waarom is die clown ooit gehaald...
Inderdaad wat geflatteerd, als Liverpool het laatste half uur een tand bij had gezet was het 0-5, 0-6 gewordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:39 schreef ganzenherder het volgende:
Jammer om zo afscheid van het publiek te nemen in de toch mooie CL campagne....
Meer zat er eigenlijk ook gewoon niet in ook al vond ik 0-3 toch wat geflatteerd![]()
Wel mooi dat het publiek de nederlaag niet te zwaar opnam![]()
Dat hebben Ajacieden toch helemaal niet nodig omdat die alleen maar naar hun eigen club kijken aangezien dat toch de beste en grootste club ter wereld is?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:32 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ach, zo gaat dat. Als het met Ajax slecht gaat dan komen de lampjes en havenslaven weer onder hun steen vandaan gekropen. Een beetje over en weer pesten…moet kunnen toch?
Dat neemt niet weg dat het leuk blijft om het bij tegenslag nog eens lekker in te wrijven en wat calimero reacties uit te lokken. Ajacieden geilen namelijk op de afgunst van andere supportersquote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hebben Ajacieden toch helemaal niet nodig omdat die alleen maar naar hun eigen club kijken aangezien dat toch de beste en grootste club ter wereld is?![]()
Weet je wel hoe diep dat zit bij de Ajacieden dat PSV ze de afgelopen jaren op alle fronten voorbij is gegaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hebben Ajacieden toch helemaal niet nodig omdat die alleen maar naar hun eigen club kijken aangezien dat toch de beste en grootste club ter wereld is?![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 4 april 2007 00:47 schreef -Mo- het volgende:
Zoals de TT al zegt: 'het kan nog!'
Gelukkig winnen we uit met 0-4 en halen we 12 punten uit de komende 4 competitiewedstrijden.
Deze gaat in de grote quotjes boxquote:Op woensdag 4 april 2007 10:43 schreef Adidah het volgende:
Ajacieden geilen namelijk op de afgunst van andere supporters.
Tja, de smalle selectie gaat nou pas écht tegen ons werken. Het eerdere puntverlies is vooral een gevolg geweest van gebrek aan kwaliteit en vorm. Nu we ook nog eens onze beste aanvaller kwijt zijn ziet het er wel heel somber uit...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:19 schreef Salsagrill het volgende:
Ik voorspel dat dit PSV er niet meer bovenop komt helaas.
Alleen Koeman de schuld geven gaat wel erg verquote:Op woensdag 4 april 2007 11:21 schreef PizzaSalami het volgende:
"Dit PSV is onder Ronald Koeman bezig om in sneltreinvaart op de afgrond af te stormen".
Je had dit wel verwacht? Wat ben jij negatief zeg!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef okee6 het volgende:
Verliezen is nooit fijn, maar ik vond wel met opgeheven hoofd. Een gangbare uitslag bovendien.
Een team presteert altijd onder een trainer die daarmee hoofdverantwoordelijk is. Tenzij er spelers de boel verzieken. Zo werkt het nu toch eenmaal in de voetballerij?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen Koeman de schuld geven gaat wel erg ver
Denk dat het ook ligt aan de speelstijl die in PSV is geslopen. PSV speelde ook onder Hiddink al erg verdedigend. Ook het spelersmateriaal is er naar behalve de spitsen uiteraard. Zodra je sterkste punt aan gruzelementen ligt (verdediging dus) kan PSV maar heel weinig veranderen. Men kent weinig andere speltypen en heeft eigenlijk niet de spelers waarmee je opeens je speelstijl om kan gooien (zoals bij AZ en Ajax wel het geval is).quote:Op woensdag 4 april 2007 11:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ulkte hem tegen NAC anders ook.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:35 schreef PizzaSalami het volgende:
Wie moet er zaterdag in de spits, Kluivert gaat geen 90 minuten volmaken.
quote:4/4/2007 - Zenden: mooi dat mijn naam genoemd wordt
(Gepost door RvN)
BRON: FCUpdate.nl
"Het is natuurlijk mooi dat ik genoemd wordt bij PSV", liet Zenden vanavond na de wedstrijd tussen PSV en Liverpool weten. "Maar goed, of dit ook een vervolg krijgt, weet ik niet. Mijn contract bij Liverpool loopt af, maar ik heb nog een optie voor nog een jaar. Als deze optie gelicht wordt, blijf ik met alle plezier bij Liverpool. Ik heb het hier immers prima naar mijn zin. Wordt deze optie niet gelicht, dan ga ik verder kijken. Of ik dan misschien terug wil naar PSV? Ach, eigenlijk heb ik daar nog niet over nagedacht. Ik houd alles open", aldus de middenvelder
Zoals al eerder gezegd: meneer is wel de hoofdverantwoordelijke. Bij succes is hij ook de grote held. Natuurlijk kan je het bestuur ook wel het een en ander aanrekenen. Westerhof die hals over kop opstapt, interim-voorzitter en komende zomer weer een wisseling van de wacht als Reker aantreedt. Dat is niet gunstig als je een vast beleid wil voeren. Tel daarbij het gebrek aan slagkracht op dat PSV lijkt te plagen op de transfermarkt (met als triest dieptepunt het niet in staat zijn om een speler van het kaliber Denneboom binnen te halen) en je kan moeilijk verwachten dat alles op rolletjes loopt.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou ja, "lukte" is misschien een groot woord, laten we het er op houden dat hij 90 minuten op het veld stond.quote:
Vergeet Zeefuik niet.quote:We hebben dus zaterdag Kluivert en Tardelli voorin
Hij blijft diplomatiek maar we kunnen niet zeggen dat hij overloopt van enthousiasmequote:en oja, we dachten dat we het jaarlijkse Zenden polsen gehad hadden.....
Zo goed als zekerquote:EINDHOVEN - PSV is zo goed als zeker uitgeschakeld in de Champions League. De Eindhovenaren verloren dinsdag in het eerste kwartfinaleduel kansloos van Liverpool: 0-3. Volgende week woensdag is de return in Engeland.
Bij rust leidde Liverpool met 0-1 door een doelpunt van Steven Gerrard. Na de pauze maakte John Arne Riise en Peter Crouch de andere treffers.
ach jochiequote:Op woensdag 4 april 2007 10:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Weet je wel hoe diep dat zit bij de Ajacieden dat PSV ze de afgelopen jaren op alle fronten voorbij is gegaan.
PSV heeft de afgelopen 3 jaar een paar dikke nederlagen geleden in de CL poule en telkens kwamen ze weer trollen, maar toen wonnen we dan weer wel gewoon in het weekend en wisten we ons te plaatsen..
En dan de wedstrijd tegen AC Milan.
Terwijl er een paar zelfs riepen dat ze het PSV wel gunnen want het is goed voor het Nederlands voetbal en die trolden wel als eerste toen PSV in de laatste minuut werd uitgeschakeld.
Zeefuikquote:Op woensdag 4 april 2007 11:35 schreef PizzaSalami het volgende:
Wie moet er zaterdag in de spits, Kluivert gaat geen 90 minuten volmaken.
Hij kon in ieder geval nog minstens de schijn opwekken dat hij er iets aan wilde doenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:13 schreef rubbereend het volgende:
wat me gisteren nog heet meest stoorde is dat ik Koeman vooral heb zien zitten op de bank. Heb Benitez vaker van zn stoel gezien
Zelfs Simons ging goed in de fout, en ik vind hem toch een constante factor.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef PyTh het volgende:
PSV begon aardig gisteren maar het liep uit op op de farce die ik vantevoren wel voorspelt had.
Op een gegeven moment ging alles wat maar mis kon gaan mis.
De verlosser!quote:
Koeman weet ondertussen wel dat hij PSV niet meer op de rails krijgt. Dat blijkt ook steeds uit zijn interviews en persconferenties, excuses zoeken en indekken maar vooral geen kritiek naar zichzelf toe. Ik vraag me af of de groep hem nog serieus neemt.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij kon in ieder geval nog minstens de schijn opwekken dat hij er iets aan wilde doen
Maar hij bleef inderdaad stijf naast Jantje zitten.
Hij heeft PSV eigenhandig weten te laten ontsporen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koeman weet ondertussen wel dat hij PSV niet meer op de rails krijgt. Dat blijkt ook steeds uit zijn interviews en persconferenties, exuses zoeken en indekken maar vooral geen kritiek naar zichzelf toe. Ik vraag me af of de groep hem nog serieus neemt.
Yup, het enige wat ik de groep kwalijk neem is dat ze blijkbaar zo weinig zelfsturend vermogen hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft PSV eigenhandig weten te laten ontsporen.
En een van de weinigen die dat wel heeft (Cocu) ligt in de clinch met Koeman.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, het enige wat ik de groep kwalijk neem is dat ze blijkbaar zo weinig zelfsturend vermogen hebben.
Dat is dus precies wat ik bedoel met zelfsturend vermogen. Het kan toch niet zo zijn dat je na 1 helft voetballen al het hoofd in de schoot werpt? Gewoon verder gaan waar je gebleven bent en hopen dat je nog gelijk maakt uit een verdwaald schot oid. Dan zie je in Liverpool wel weer verder.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:48 schreef knep het volgende:
Waar ik vooral van stond te kijken is hoe ze uit de rust kwamen, wat een slappe hap zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |