abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47977028
Opstelling werd zojuist op Nld 3 gegeven:
Verd. Kromkamp, Da Costa, Simons, Salcido
Mid. Mendez, Vayrinen, Cocu, Culina
Aanv. Farfan, Tardelli
We sure are cute for two ugly people.
pi_47977357
Tardelli en 3 echte verdedigers in de basis, durf ik eigenlijk nog wel te kijken?
Patat Friet
pi_47977540
frikadelli in de basis
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:22:20 #79
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47977600
Jullie redden het wel vandaag
pi_47977709
Hij gaat 4-1-3-2 spelen, dus:

--------------------------------------Gomes-----------------------------------------
-------Kromkamp-------------Da Costa-------Simons-------------Salcido-------
--------------------------------------Cocu-------------------------------------------
-------Mendez--------------------Vayrinen-------------------------Culina-------
-------Tardelli---------------------------------------------------------Farfan-------

Vayrinen is een soort verkapte spits (de rol van Cocu tegen Arsenal) en Farfan en Tardelli blijven aan de buitenkant. Farfan bewust op links vanwege zijn sterke rechter.
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:04:07 #81
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47982494
Jammer jongens .

Ook nog wat blessures, tijd om het heel somber in te gaan zien.
Secrets never die. Only people.
pi_47982611
Blessures, een afstraffing (de 2e in korte tijd), dat moraal is nu echt naar de klote.
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:07:24 #83
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47982698
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
.
pi_47982742
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Jij in ieder geval niet
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:09:53 #85
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47982831
pi_47983121
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Impliceer ik ergens dat ik wil dat PSV geen kampioen wordt? Speciaal voor jou dan maar: ik hoop met heel mijn hart dat PSV kampioen wordt. Van mijn part door 4 1-0 overwinningen uit strafschoppen door overduidelijke schwalbe's van Farfan.
Je laat geen kans onbenut om het kampioenschap ter discussie te stellen. Wat is daar support aan?
quote:
Sterk beargumenteert ..
Zie hierboven.
quote:
Het enige wat ik lees is dat Alex, Koné, Afellay en Reiziger momenteel geblesseerd zijn. Van die 4 mag je toch echt alleen de eerste 2 als verzwakking beschouwen. Van Ibbi is bekend dat hij zelden fit is dus daar moet je rekening mee houden. Verder hebben we in de winterstop 2 verdedigers gehaald, het vervangen van bankzitter Reiziger mag dus geen probleem zijn.
Farfán zeker zo maar een blessure opgelopen vanavond En Gomes zeker ook op 100% al weken En tel de mensen eens die net terug zijn.
quote:
Weer hetzelfde verhaal: fysieke gesteldheid van Kluivert is bekend, gok is op verantwoording van de technische staf genomen. Hoe zij hem in het veld neerzetten is ook hun verantwoording.
Je kunt niet op alle eventuele gebreken inkopen, daar is geen geld voor. Als een spits terug moet vallen als de situatie daarom vraagt, kan je niet anders. Kluivert is daar geen ster in.
quote:
Dat deed ie zeker maar het ging hier om het feit dat 10 miljoen voor Koné nogal veel geld was, waarop jij reageert met "dat je nooit weet wanneer hij beslissend is in de CL". Daar reageer ik op met dat je dat ook nooit weet met een speler als Feher, of met welke speler dan ook. Volgens dat soort logica is een vraagprijs van 10 miljoen dus altijd te verantwoorden. Snap je het nog een beetje?
Nee, ik zei dat ik hem te duur vond. Inmiddels werd het dubbele bedrag op hem geboden. Dus het hoeft geen kat in de zak te zijn, ter relativering.
quote:
Hij had zeker te weinig gespeeld, maar bij Twente blijkt hij fit genoeg om veel wedstrijden te spelen, dan had hij dat hier ook moeten kunnen.
Wederom, lees een krantje of de VI! Aissati is bij Twente ook geblesseerd geweest en hoeft daar niet eens twee wedstrijden per week af te werken. Hij is sterker dan Afellay, maar fysiek nog niet volwassen.
quote:
En die keuze is juist wat ik hem kwalijk neem, hoe vaak moet ik dat nog uitleggen?
Je moet ergens beginnen. Ik snapte zijn keuze wel. Aissati is breekbaar en kan de rol die Koeman op die plek wil zien niet beter uitvoeren dan Afellay of Méndez.
quote:
Wat vind jij dan een goede maatstaaf? 2 jaar, 3 jaar, 5 jaar?
Blijkbaar zie ik het spelletje gewoon wat beter, scheelt als je niet alles wat mis gaat goed probeert te praten en gewoon de dingen noemt zoals ze zijn. Dus gelijkspelen tegen excelsior kwalificeren als kutprestatie en niet als "adem halen".
Jij gaat af op de ranglijstpositie van Excelsior, dat deed Ajax ook. Excelsior speelt veel minder dan PSV, PSV was gehandicapt, het speelde met de handrem erop, you do the math.
pi_47984474
Jammer om zo afscheid van het publiek te nemen in de toch mooie CL campagne....
Meer zat er eigenlijk ook gewoon niet in ook al vond ik 0-3 toch wat geflatteerd
Wel mooi dat het publiek de nederlaag niet te zwaar opnam
Patat Friet
pi_47984551
Niet zo'n toepasselijke TT nu.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_47984558
En oja:

Kluivert
Tardelli

Oja Farfan heeft toch geen ernstige blessure he?
Patat Friet
pi_47984727
IK vond Vayrynen een sterke 1e helft spelen. Niemand heeft echt goed gepresteerd gedurende de hele wedstrijd
pi_47984729
Vayrynen enige lichtpuntje van vanavond. Tegen NEC weer in de basis, hij gaat ons het kampioenschap bezorgen..
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_47984765
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:07 schreef danos het volgende:

[..]

het is geen rugby

0-3
jaja!!

AJAX KAMPIOENEN!!
Even a broken clock is right twice a day.
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:44:39 #93
148059 Pritt
Atheïst
pi_47984775
Opzich hebben jullie veel geluk dat Frikandelli op huurbasis in Eindhoven is.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_47984778
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:41 schreef koningdavid het volgende:
Niet zo'n toepasselijke TT nu.
Kampioen worden he .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47985161
Die Kuijt hadden ze daarom ook door de helft moeten schoppen zodat hij die halve finales ook niet meer zou halen.
Ik typ straat.
pi_47985607
Hamstrings voor Farfan, hopelijk hetzelfde als Stam, staan we weer gelijk
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:00:01 #97
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47985650
kutzooi psv moet kampioen worden
pi_47985735
Hoeveel liter gifbeker moeten we nog eigenlijk?
Patat Friet
pi_47985816
Kampioen worden we wel hoor .
Ik typ straat.
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:03:40 #100
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_47985839
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:01 schreef ganzenherder het volgende:
Hoeveel liter gifbeker moeten we nog eigenlijk?
3/4 punten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')