Zoals al eerder gezegd: meneer is wel de hoofdverantwoordelijke. Bij succes is hij ook de grote held. Natuurlijk kan je het bestuur ook wel het een en ander aanrekenen. Westerhof die hals over kop opstapt, interim-voorzitter en komende zomer weer een wisseling van de wacht als Reker aantreedt. Dat is niet gunstig als je een vast beleid wil voeren. Tel daarbij het gebrek aan slagkracht op dat PSV lijkt te plagen op de transfermarkt (met als triest dieptepunt het niet in staat zijn om een speler van het kaliber Denneboom binnen te halen) en je kan moeilijk verwachten dat alles op rolletjes loopt.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen Koeman de schuld geven gaat wel erg ver
Nou ja, "lukte" is misschien een groot woord, laten we het er op houden dat hij 90 minuten op het veld stond.quote:
Vergeet Zeefuik niet.quote:We hebben dus zaterdag Kluivert en Tardelli voorin
Hij blijft diplomatiek maar we kunnen niet zeggen dat hij overloopt van enthousiasmequote:en oja, we dachten dat we het jaarlijkse Zenden polsen gehad hadden.....
Zo goed als zekerquote:EINDHOVEN - PSV is zo goed als zeker uitgeschakeld in de Champions League. De Eindhovenaren verloren dinsdag in het eerste kwartfinaleduel kansloos van Liverpool: 0-3. Volgende week woensdag is de return in Engeland.
Bij rust leidde Liverpool met 0-1 door een doelpunt van Steven Gerrard. Na de pauze maakte John Arne Riise en Peter Crouch de andere treffers.
ach jochiequote:Op woensdag 4 april 2007 10:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Weet je wel hoe diep dat zit bij de Ajacieden dat PSV ze de afgelopen jaren op alle fronten voorbij is gegaan.
PSV heeft de afgelopen 3 jaar een paar dikke nederlagen geleden in de CL poule en telkens kwamen ze weer trollen, maar toen wonnen we dan weer wel gewoon in het weekend en wisten we ons te plaatsen..
En dan de wedstrijd tegen AC Milan.
Terwijl er een paar zelfs riepen dat ze het PSV wel gunnen want het is goed voor het Nederlands voetbal en die trolden wel als eerste toen PSV in de laatste minuut werd uitgeschakeld.
Zeefuikquote:Op woensdag 4 april 2007 11:35 schreef PizzaSalami het volgende:
Wie moet er zaterdag in de spits, Kluivert gaat geen 90 minuten volmaken.
Hij kon in ieder geval nog minstens de schijn opwekken dat hij er iets aan wilde doenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:13 schreef rubbereend het volgende:
wat me gisteren nog heet meest stoorde is dat ik Koeman vooral heb zien zitten op de bank. Heb Benitez vaker van zn stoel gezien
Zelfs Simons ging goed in de fout, en ik vind hem toch een constante factor.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef PyTh het volgende:
PSV begon aardig gisteren maar het liep uit op op de farce die ik vantevoren wel voorspelt had.
Op een gegeven moment ging alles wat maar mis kon gaan mis.
De verlosser!quote:
Koeman weet ondertussen wel dat hij PSV niet meer op de rails krijgt. Dat blijkt ook steeds uit zijn interviews en persconferenties, excuses zoeken en indekken maar vooral geen kritiek naar zichzelf toe. Ik vraag me af of de groep hem nog serieus neemt.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij kon in ieder geval nog minstens de schijn opwekken dat hij er iets aan wilde doen
Maar hij bleef inderdaad stijf naast Jantje zitten.
Hij heeft PSV eigenhandig weten te laten ontsporen.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koeman weet ondertussen wel dat hij PSV niet meer op de rails krijgt. Dat blijkt ook steeds uit zijn interviews en persconferenties, exuses zoeken en indekken maar vooral geen kritiek naar zichzelf toe. Ik vraag me af of de groep hem nog serieus neemt.
Yup, het enige wat ik de groep kwalijk neem is dat ze blijkbaar zo weinig zelfsturend vermogen hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft PSV eigenhandig weten te laten ontsporen.
En een van de weinigen die dat wel heeft (Cocu) ligt in de clinch met Koeman.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, het enige wat ik de groep kwalijk neem is dat ze blijkbaar zo weinig zelfsturend vermogen hebben.
Dat is dus precies wat ik bedoel met zelfsturend vermogen. Het kan toch niet zo zijn dat je na 1 helft voetballen al het hoofd in de schoot werpt? Gewoon verder gaan waar je gebleven bent en hopen dat je nog gelijk maakt uit een verdwaald schot oid. Dan zie je in Liverpool wel weer verder.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:48 schreef knep het volgende:
Waar ik vooral van stond te kijken is hoe ze uit de rust kwamen, wat een slappe hap zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |