Ik vraag me vooral af wat hij in de winterstop gedaan heeft...quote:Op woensdag 4 april 2007 07:51 schreef PJORourke het volgende:
Wat doet Koeman eik in de rust? Ze komen vaak als een stel zombies uit de kleedkamer. Dat zie je bij Van Gaal nou nooit.
Ik zou het niet weten maar het lijkt me heel onwaarschijnlijk. Gebeurt dat überhaupt ooit in Nederland?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:25 schreef SiemeN het volgende:
Wat is er bekend over de blessure van Farfan?
En wat ik al eerder vroeg in dit topic:
[..]
Het valt me nog mee dat die topic nog niet is volgelachen door de relAjacieden hier. Wordt wel kut straks op school met al die Ajacieden daarquote:Op woensdag 4 april 2007 02:13 schreef rubbereend het volgende:
omg al die reacties van de Ajacieden overaldie hebben echt 3 jaar op hun lip moeten bijten merk ik
en dat komt er vanavond allemaal uit.
Mocht Ajax PSV voorbij gaan op de ranglijst voorspel ik hier een joodse invasiequote:Op woensdag 4 april 2007 09:54 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat die topic nog niet is volgelachen door de relAjacieden hier. Wordt wel kut straks op school met al die Ajacieden daar![]()
![]()
Lees de livetopics van gisteravond maar eens naquote:Op woensdag 4 april 2007 09:54 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat die topic nog niet is volgelachen door de relAjacieden hier. Wordt wel kut straks op school met al die Ajacieden daar![]()
![]()
Ach, zo gaat dat. Als het met Ajax slecht gaat dan komen de lampjes en havenslaven weer onder hun steen vandaan gekropen. Een beetje over en weer pesten…moet kunnen toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mocht Ajax PSV voorbij gaan op de ranglijst voorspel ik hier een joodse invasie.
Ik moest er ook om lachenquote:Op woensdag 4 april 2007 10:23 schreef ErikT het volgende:
Het vervelendste van alles vind ik eigenlijk dat er bijna niks meer over is van het team dat 2 jaar (!) geleden de halve finale haalde.
Het is een Calimero verhaal, maar het verpest wel degelijk mijn voetbalbeleving.
Overigens ook nog gelachen gisteren, toen nadat die Liverpool gast geblesseerd raakte Tardelli nog ff over de bal viel. Waarom is die clown ooit gehaald...
Inderdaad wat geflatteerd, als Liverpool het laatste half uur een tand bij had gezet was het 0-5, 0-6 gewordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:39 schreef ganzenherder het volgende:
Jammer om zo afscheid van het publiek te nemen in de toch mooie CL campagne....
Meer zat er eigenlijk ook gewoon niet in ook al vond ik 0-3 toch wat geflatteerd![]()
Wel mooi dat het publiek de nederlaag niet te zwaar opnam![]()
Dat hebben Ajacieden toch helemaal niet nodig omdat die alleen maar naar hun eigen club kijken aangezien dat toch de beste en grootste club ter wereld is?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:32 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ach, zo gaat dat. Als het met Ajax slecht gaat dan komen de lampjes en havenslaven weer onder hun steen vandaan gekropen. Een beetje over en weer pesten…moet kunnen toch?
Dat neemt niet weg dat het leuk blijft om het bij tegenslag nog eens lekker in te wrijven en wat calimero reacties uit te lokken. Ajacieden geilen namelijk op de afgunst van andere supportersquote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hebben Ajacieden toch helemaal niet nodig omdat die alleen maar naar hun eigen club kijken aangezien dat toch de beste en grootste club ter wereld is?![]()
Weet je wel hoe diep dat zit bij de Ajacieden dat PSV ze de afgelopen jaren op alle fronten voorbij is gegaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hebben Ajacieden toch helemaal niet nodig omdat die alleen maar naar hun eigen club kijken aangezien dat toch de beste en grootste club ter wereld is?![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 4 april 2007 00:47 schreef -Mo- het volgende:
Zoals de TT al zegt: 'het kan nog!'
Gelukkig winnen we uit met 0-4 en halen we 12 punten uit de komende 4 competitiewedstrijden.
Deze gaat in de grote quotjes boxquote:Op woensdag 4 april 2007 10:43 schreef Adidah het volgende:
Ajacieden geilen namelijk op de afgunst van andere supporters.
Tja, de smalle selectie gaat nou pas écht tegen ons werken. Het eerdere puntverlies is vooral een gevolg geweest van gebrek aan kwaliteit en vorm. Nu we ook nog eens onze beste aanvaller kwijt zijn ziet het er wel heel somber uit...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:19 schreef Salsagrill het volgende:
Ik voorspel dat dit PSV er niet meer bovenop komt helaas.
Alleen Koeman de schuld geven gaat wel erg verquote:Op woensdag 4 april 2007 11:21 schreef PizzaSalami het volgende:
"Dit PSV is onder Ronald Koeman bezig om in sneltreinvaart op de afgrond af te stormen".
Je had dit wel verwacht? Wat ben jij negatief zeg!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef okee6 het volgende:
Verliezen is nooit fijn, maar ik vond wel met opgeheven hoofd. Een gangbare uitslag bovendien.
Een team presteert altijd onder een trainer die daarmee hoofdverantwoordelijk is. Tenzij er spelers de boel verzieken. Zo werkt het nu toch eenmaal in de voetballerij?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen Koeman de schuld geven gaat wel erg ver
Denk dat het ook ligt aan de speelstijl die in PSV is geslopen. PSV speelde ook onder Hiddink al erg verdedigend. Ook het spelersmateriaal is er naar behalve de spitsen uiteraard. Zodra je sterkste punt aan gruzelementen ligt (verdediging dus) kan PSV maar heel weinig veranderen. Men kent weinig andere speltypen en heeft eigenlijk niet de spelers waarmee je opeens je speelstijl om kan gooien (zoals bij AZ en Ajax wel het geval is).quote:Op woensdag 4 april 2007 11:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen Koeman de schuld geven gaat wel erg ver
ulkte hem tegen NAC anders ook.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:35 schreef PizzaSalami het volgende:
Wie moet er zaterdag in de spits, Kluivert gaat geen 90 minuten volmaken.
quote:4/4/2007 - Zenden: mooi dat mijn naam genoemd wordt
(Gepost door RvN)
BRON: FCUpdate.nl
"Het is natuurlijk mooi dat ik genoemd wordt bij PSV", liet Zenden vanavond na de wedstrijd tussen PSV en Liverpool weten. "Maar goed, of dit ook een vervolg krijgt, weet ik niet. Mijn contract bij Liverpool loopt af, maar ik heb nog een optie voor nog een jaar. Als deze optie gelicht wordt, blijf ik met alle plezier bij Liverpool. Ik heb het hier immers prima naar mijn zin. Wordt deze optie niet gelicht, dan ga ik verder kijken. Of ik dan misschien terug wil naar PSV? Ach, eigenlijk heb ik daar nog niet over nagedacht. Ik houd alles open", aldus de middenvelder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |