abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47988323
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:13 schreef Leso_Varen het volgende:
De hele tweede helft was beroerd. de 0-2 en 0-3 zag je aankomen. Het viel me nog mee dat er geen 0-4 viel.
Dat viel mij ook nog mee eerlijk gezegd.

Wat heb ik me weer kapot geërgerd aan Da Costa zeg. Stond na zijn geblunder in het begin van de 2e helft gewoon te mokken op het veld en deed een hele poos geen reet meer! Maakt ie nog een paar keer een wegwerpgebaartje en gaat wat met z'n handen in z'n zij voor zich uit zitten staren . Ik snap dat je baalt als een stekker als je zo beroerd speelt en een doelpunt weggeeft maar blijf wel even profesional. Simons kwam ook hondsberoerd de kleedkamer uit en leidde hoogstpersoonlijk de ondergang van PSV in maar hij gaat wel gewoon verder. Verder is het geen schande dat je een kopduel verliest van iemand die 3 meter 32 is natuurlijk, maar blijf aub wel gewoon meedoen....

Z'n optreden bevestigt wel dat hij voorlopig geen PSV-materiaal is. Hij blijft moeite houden met het verwerken van de simpelste balletjes en struikelt vaak bijna over de bal. Tegen NEC op de tribune zetten lijkt mij het devies.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47988385
En dan Koeman zelf achterin?
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:52:14 #123
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47988398
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat viel mij ook nog mee eerlijk gezegd.

Wat heb ik me weer kapot geërgerd aan Da Costa zeg. Stond na zijn geblunder in het begin van de 2e helft gewoon te mokken op het veld en deed een hele poos geen reet meer! Maakt ie nog een paar keer een wegwerpgebaartje en gaat wat met z'n handen in z'n zij voor zich uit zitten staren . Ik snap dat je baalt als een stekker als je zo beroerd speelt en een doelpunt weggeeft maar blijf wel even profesional. Simons kwam ook hondsberoerd de kleedkamer uit en leidde hoogstpersoonlijk de ondergang van PSV in maar hij gaat wel gewoon verder. Verder is het geen schande dat je een kopduel verliest van iemand die 3 meter 32 is natuurlijk, maar blijf aub wel gewoon meedoen....

Z'n optreden bevestigt wel dat hij voorlopig geen PSV-materiaal is. Hij blijft moeite houden met het verwerken van de simpelste balletjes en struikelt vaak bijna over de bal. Tegen NEC op de tribune zetten lijkt mij het devies.
wel als die tussen 3 man vrij kan inkoppe
pi_47988500
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:51 schreef Radegast het volgende:
En dan Koeman zelf achterin?
Alcides en Sun zijn in de winterstop gehaald om de verdediging te versterken, maar misschien dat Koeman nu al bedacht heeft dat ze niet goed genoeg zijn .

Edit: en zelfs Addo is beter dan Da Costa, al heeft die er ook een handje van om elke wedstrijd wel een "Frank de Boertje" te doen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47988597
Sun staat toch altijd links en rechtsbuiten ofzo?

Puik gedaan, ik ben benieuwd naar de ziekenhuisverslagen!
pi_47988739
Hoeveel aankopen hebben we volgend jaar nodig zeg, drie spitsen werd er gezegd. Een linksback, daar Sun als back niet goed genoeg uit de verf komt. Met de vertrekkende Alex in het achterhoofd, da Costa die nog niet constant genoeg is, maakt 3 nieuwe verdedigers. Vayrynen vertrekt, Cocu die mogelijk stopt, Mendéz speelt sinds zijn vaste contract gewoon kut.

Maar er is geen geld .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_47988869
Oh en Koeman en Valkx moeten ze nog gaan halen ook, ik heb er vertrouwen in..
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_47989033
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
Hoeveel aankopen hebben we volgend jaar nodig zeg, drie spitsen werd er gezegd. Een linksback, daar Sun als back niet goed genoeg uit de verf komt. Met de vertrekkende Alex in het achterhoofd, da Costa die nog niet constant genoeg is, maakt 3 nieuwe verdedigers. Vayrynen vertrekt, Mendéz speelt sinds zijn vaste contract gewoon kut.

Maar er is geen geld .
Da Costa speelt wel degelijk constant. Alleen niet op een positieve manier.

3 spitsen komen er alleen maar als Farfan en Koné beide vertrekken. Van Alex moet je eerst nog afwachten of die ook daadwerkelijk gaat en ben je afhankelijk van Chelsea. Ik maak me meer zorgen over het niveau van de aankopen als Koeman de scepter nog mag zwaaien. We kunnen nou niet zeggen dat Tardelli, Kluivert en Mendez nou zulke winnende zetten waren. Gelukkig kun je van 2 van de 3 zonder problemen af komen.
pi_47989102
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Oh en Koeman en Valkx moeten ze nog gaan halen ook, ik heb er vertrouwen in..
Komt Valckx weer met verhaaltjes dat het allemaal rond is vlak voor het sluiten van de transfermarkt. Totdat hij zich herinnert dat hij de papieren niet opgestuurd heeft maar heeft laten liggen in de kroeg waar hij een biertje ging pakken om het rondkrijgen van de selectie te vieren.
pi_47989132
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Klopt en Gomes had die 2e gehad (kunnen hebben) als hij terug in het midden van zijn goal ging staan. Maar dat soort dingen heb ik vanavond ook al gezegd hoor
Dit samenhangend met het bedroevende positiespel uit de tweede helft, het machteloze heen en weer schuiven uit de eerste helft, de hilarische misverstanden en foute passes doet jou concluderen dat psv in de eerste helft gelijkwaardig was (al dan niet tot de goal) en in de tweede helft 'wat' inzakte?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_47989475
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dit samenhangend met het bedroevende positiespel uit de tweede helft, het machteloze heen en weer schuiven uit de eerste helft, de hilarische misverstanden en foute passes doet jou concluderen dat psv in de eerste helft gelijkwaardig was (al dan niet tot de goal) en in de tweede helft 'wat' inzakte?
Dat is idd wel een beetje de werkelijkheid geweld aandoen ja...

In de eerste helft krijgt Liverpool 2 dotten van kansen en scoort daar 1 keer uit. PSV zet daar 1 kans tegenover. In de 2e helft zie je na 1 minuut voetballen al dat PSV slecht uit de kleedkamer komt en zeer kort daarna is het gewoon over door knullig uitverdedigen en had de score nog veel hoger uit kunnen vallen als Liverpool vol op de aanval was gaan spelen. Dat ze dat niet doen is natuurlijk heel slim. Gewoon lekker achterover leunen met je 3-0 voorsprong en laat PSV maar zwemmen.
pi_47989844
Farfan ook enkele weken uitgeschakeld? Naar zeg.
pi_47990408
Zo weer terug. Dat was even een lange zit de tweede helft zeg.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47990546
Zoals de TT al zegt: 'het kan nog!'

Gelukkig winnen we uit met 0-4 en halen we 12 punten uit de komende 4 competitiewedstrijden.
pi_47990798
Tering, dat was wel erg slecht. jammer dat het ook nog eens aaie wedstrijd was om naar te kijken.
pi_47990818
Verliezen is nooit fijn, maar ik vond wel met opgeheven hoofd. Een gangbare uitslag bovendien.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 april 2007 @ 01:46:12 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47991602
wat een drama
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 4 april 2007 @ 01:58:31 #138
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47991740
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:47 schreef -Mo- het volgende:
Zoals de TT al zegt: 'het kan nog!'

Gelukkig winnen we uit met 0-4 en halen we 12 punten uit de komende 4 competitiewedstrijden.
waar kan ik tekenen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 april 2007 @ 02:13:12 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47991902
omg al die reacties van de Ajacieden overal die hebben echt 3 jaar op hun lip moeten bijten merk ik en dat komt er vanavond allemaal uit.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47991959
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 4 april 2007 @ 04:16:59 #141
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_47992498
Het was gezellig hoor

Bier was lekker, wedstrijd weinig van meegekregen
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  woensdag 4 april 2007 @ 07:27:31 #142
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_47992748
We houden geen spelers over op deze manier...
ik zou gewoon de uitwedstrijd tegen liverpool gewoon niet spelen.. anders houden we nog minder mensen over.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_47992843
Met Farfan mis je momenteel ook niks in deze belabberde vorm. Zeefuik for the win.

Oh nee, die wordt snel verkocht, want 't beleid wordt bij Stan op het kantoor uitgestippeld met behulp van een whiskyfles.
  woensdag 4 april 2007 @ 07:51:23 #144
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47992900
Wat doet Koeman eik in de rust? Ze komen vaak als een stel zombies uit de kleedkamer. Dat zie je bij Van Gaal nou nooit.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_47992927
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sun staat toch altijd links en rechtsbuiten ofzo?

Puik gedaan, ik ben benieuwd naar de ziekenhuisverslagen!
wil jij er van jouzelf ook 1tje dan?
pi_47993047
quote:
Op woensdag 4 april 2007 07:27 schreef appelsientje het volgende:
We houden geen spelers over op deze manier...
ik zou gewoon de uitwedstrijd tegen liverpool gewoon niet spelen.. anders houden we nog minder mensen over.
Dat zou wel grappig zijn, gewoon niet op komen dagen.

Maar wel zonde, het had van mij ook in de 2e wedstrijd nog best spannend mogen worden, nu is het leuke er wel vanaf.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_47993078
Jullie zijn nu écht aangeschoten wild.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 4 april 2007 @ 08:15:07 #148
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_47993094
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:10 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat zou wel grappig zijn, gewoon niet op komen dagen.

Maar wel zonde, het had van mij ook in de 2e wedstrijd nog best spannend mogen worden, nu is het leuke er wel vanaf.
zometeen hebben we niet eens genoeg spelers om op te stellen.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_47993875
Het doet me eigenlijk niet zoveel. Het kampioenschap is nu echt het belangrijkste. Kwartfinale bereiken is al een succes op zich.

Maar wat een pech. Als Farfan nu ook een hamstring blessure zoals Alex heeft, dan houden we voorin echt niets meer over... Volgens mij heeft Davids bij zijn terugkomst naar Ajax één of andere Winti bezwering over ons uitgeroepen
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 4 april 2007 @ 09:25:06 #150
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_47994292
Wat is er bekend over de blessure van Farfan?

En wat ik al eerder vroeg in dit topic:
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:40 schreef SiemeN het volgende:

Zijn Aisattie en Beerens speelgerechtigd tegen PSV, of hebben ze een uitzonderingsregel in het huurcontract opgenomen?
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')