Dat viel mij ook nog mee eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:13 schreef Leso_Varen het volgende:
De hele tweede helft was beroerd. de 0-2 en 0-3 zag je aankomen. Het viel me nog mee dat er geen 0-4 viel.
wel als die tussen 3 man vrij kan inkoppequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat viel mij ook nog mee eerlijk gezegd.
Wat heb ik me weer kapot geërgerd aan Da Costa zeg. Stond na zijn geblunder in het begin van de 2e helft gewoon te mokken op het veld en deed een hele poos geen reet meer!Maakt ie nog een paar keer een wegwerpgebaartje en gaat wat met z'n handen in z'n zij voor zich uit zitten staren
. Ik snap dat je baalt als een stekker als je zo beroerd speelt en een doelpunt weggeeft maar blijf wel even profesional. Simons kwam ook hondsberoerd de kleedkamer uit en leidde hoogstpersoonlijk de ondergang van PSV in maar hij gaat wel gewoon verder. Verder is het geen schande dat je een kopduel verliest van iemand die 3 meter 32 is natuurlijk, maar blijf aub wel gewoon meedoen....
Z'n optreden bevestigt wel dat hij voorlopig geen PSV-materiaal is. Hij blijft moeite houden met het verwerken van de simpelste balletjes en struikelt vaak bijna over de bal. Tegen NEC op de tribune zetten lijkt mij het devies.
Alcides en Sun zijn in de winterstop gehaald om de verdediging te versterken, maar misschien dat Koeman nu al bedacht heeft dat ze niet goed genoeg zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:51 schreef Radegast het volgende:
En dan Koeman zelf achterin?
Da Costa speelt wel degelijk constant. Alleen niet op een positieve manier.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
Hoeveel aankopen hebben we volgend jaar nodig zeg, drie spitsen werd er gezegd. Een linksback, daar Sun als back niet goed genoeg uit de verf komt. Met de vertrekkende Alex in het achterhoofd, da Costa die nog niet constant genoeg is, maakt 3 nieuwe verdedigers. Vayrynen vertrekt, Mendéz speelt sinds zijn vaste contract gewoon kut.
Maar er is geen geld.
Komt Valckx weer met verhaaltjes dat het allemaal rond is vlak voor het sluiten van de transfermarkt. Totdat hij zich herinnert dat hij de papieren niet opgestuurd heeft maar heeft laten liggen in de kroeg waar hij een biertje ging pakken om het rondkrijgen van de selectie te vieren.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Oh en Koeman en Valkx moeten ze nog gaan halen ook, ik heb er vertrouwen in..
Dit samenhangend met het bedroevende positiespel uit de tweede helft, het machteloze heen en weer schuiven uit de eerste helft, de hilarische misverstanden en foute passes doet jou concluderen dat psv in de eerste helft gelijkwaardig was (al dan niet tot de goal) en in de tweede helft 'wat' inzakte?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt en Gomes had die 2e gehad (kunnen hebben) als hij terug in het midden van zijn goal ging staan. Maar dat soort dingen heb ik vanavond ook al gezegd hoor
Dat is idd wel een beetje de werkelijkheid geweld aandoen ja...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit samenhangend met het bedroevende positiespel uit de tweede helft, het machteloze heen en weer schuiven uit de eerste helft, de hilarische misverstanden en foute passes doet jou concluderen dat psv in de eerste helft gelijkwaardig was (al dan niet tot de goal) en in de tweede helft 'wat' inzakte?
waar kan ik tekenenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:47 schreef -Mo- het volgende:
Zoals de TT al zegt: 'het kan nog!'
Gelukkig winnen we uit met 0-4 en halen we 12 punten uit de komende 4 competitiewedstrijden.
wil jij er van jouzelf ook 1tje dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sun staat toch altijd links en rechtsbuiten ofzo?
Puik gedaan, ik ben benieuwd naar de ziekenhuisverslagen!
quote:Op woensdag 4 april 2007 07:27 schreef appelsientje het volgende:
We houden geen spelers over op deze manier...
ik zou gewoon de uitwedstrijd tegen liverpool gewoon niet spelen.. anders houden we nog minder mensen over.
zometeen hebben we niet eens genoeg spelers om op te stellen.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:10 schreef Suijk het volgende:
[..]Dat zou wel grappig zijn, gewoon niet op komen dagen.
Maar wel zonde, het had van mij ook in de 2e wedstrijd nog best spannend mogen worden, nu is het leuke er wel vanaf.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:40 schreef SiemeN het volgende:
Zijn Aisattie en Beerens speelgerechtigd tegen PSV, of hebben ze een uitzonderingsregel in het huurcontract opgenomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |