ik heb juist liever 4 uur smorgens dan 9 uurquote:Op zondag 1 april 2007 22:05 schreef ElmarO het volgende:
Mooie OP weer.En deze tijd is inderdaad een stuk beter dan die 4 uur 's ochtends van Australië.
Dat was al enige tijd bekendquote:Op maandag 2 april 2007 09:01 schreef Atreidez het volgende:
Omdat Spyker de test op Sepang heeft laten lopen krijgen de racecoureurs ook vrijdag alle tracktime (ipv een testcoureur).
http://www.f1-live.com/f1(...)l/070401100827.shtml
Mooi topic btw
Omdat het hier al staatquote:Op maandag 2 april 2007 09:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waarom stond t dan niet in dit topic![]()
Ik heb bij 4 uur juist een vergrote kans op verslapen/in slaap vallen. Dus voor mij is 9 uur een betere tijd. Maar goed, ik hoop op een leuke race met een overwinning voor Kimi en een tweede plaats voor Massa.quote:Op zondag 1 april 2007 22:46 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb juist liever 4 uur smorgens dan 9 uur
want de kans op verslapen is nu wel wat groter![]()
quote:
Om 4 uur kom ik meestal net uit de kroeg, nu zal ik dus eerst naar bed moeten. Of ik moet net als afgelopen weekend de laatste trein missenquote:Op maandag 2 april 2007 11:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb bij 4 uur juist een vergrote kans op verslapen/in slaap vallen. Dus voor mij is 9 uur een betere tijd. Maar goed, ik hoop op een leuke race met een overwinning voor Kimi en een tweede plaats voor Massa.![]()
Alleen maar van voren. Vanaf de zijkant zie je nog steeds niets.quote:Op maandag 2 april 2007 11:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
En we krijgen deze race een witte groef in de zachte banden
Ik vond het ook de best oplossing. Het is duidelijk zichtbaar, en niet echt lelijk.
Hoe vaak zie jij op tv een auto haaks op de zijkant??quote:Op maandag 2 april 2007 12:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen maar van voren. Vanaf de zijkant zie je nog steeds niets.
(en TVP)
Dan moet je langer doorzuipenquote:Op maandag 2 april 2007 22:32 schreef WEST het volgende:
ik zuip eerst de hele avond tot een uurtje of 1 daarna stop ik en was ik zo fit voor de GP van australie
als ik nu zuip tot 1 uur en daarna ga slapen wordt ik never nooit op tijd wakker.
een dag kan niet mooierquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe F1 kijken en daarna gelijk door naar de kuip
Wat is er in de Kuip dan?quote:
En daar het mee op neem ik aanquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:52 schreef jorienvdherik het volgende:
bier
Ik ook al.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe F1 kijken en daarna gelijk door naar de kuip
Voetbal van FC Groningen danquote:
PSV ging in de racerij, niet Feyenoordquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als Koeman blijft falen wel maar laten we hopen op een mooie race en winst voor Feyenoord
K heb echt ooit wagens van Feyenoord gezien...maar nu is er geen geld meer voor gok ik!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:57 schreef sanger het volgende:
[..]
PSV ging in de racerij, niet Feyenoord
Dat was voor de Premier 1 Grand Prix, waar Feijenoord in zou uitkomen. Is alleen nooit van de grond gekomen. Net zoals nu de Superleague niet van de grond zal komen, denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K heb echt ooit wagens van Feyenoord gezien...maar nu is er geen geld meer voor gok ik!!
Het kost PSV niets, ze doen niet actief mee... Ze vangen alleen maar geld omdat 'men' gebruik maakt van het merk PSV.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K heb echt ooit wagens van Feyenoord gezien...maar nu is er geen geld meer voor gok ik!!
nou dan moet ajax er ook maar instappenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:10 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Het kost PSV niets, ze doen niet actief mee... Ze vangen alleen maar geld omdat 'men' gebruik maakt van het merk PSV.
Dat las ik indd ook, maar heeft het " merk" PSV wereldwijd wel genoeg exposure??quote:Op woensdag 4 april 2007 19:10 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Het kost PSV niets, ze doen niet actief mee... Ze vangen alleen maar geld omdat 'men' gebruik maakt van het merk PSV.
In Brazilië kennen ze PSV iig, weet ik uit eigen ervaringquote:Op woensdag 4 april 2007 19:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat las ik indd ook, maar heeft het " merk" PSV wereldwijd wel genoeg exposure??
Gunnen doe ik 't hem zeker maar realistisch gezien is een zesde plaats (na Ferrari, McLaren, Heidfeld) het beste wat hij eruit kan halen.quote:Op maandag 2 april 2007 04:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik hoop dat Button weer op het podium komt
Maar als ik realistisch ben...
Australië ookquote:Op woensdag 4 april 2007 19:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In Brazilië kennen ze PSV iig, weet ik uit eigen ervaring
Maar idd..quote:Maar he, dit topic ging toch over de Petronas Malaysian Grand Prix??!
Ik ook niet, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 5 april 2007 08:23 schreef appelsientje het volgende:
ben erg benieuwd wat Spyker doet.. ik verwacht er eerlijk gezegd niks van
Wellicht kan hij hem beter wisselen dan halverwege alsnog opblazenquote:Op maandag 2 april 2007 09:36 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Even duimen dat kimi zijn motor niet hoeft te verwisselen
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Wellicht kan hij hem beter wisselen dan halverwege alsnog opblazen
Bronquote:Ferrari zonder upgrades naar Maleisië
[04 april - 17:11]
Felipe Massa heeft wat hoop doen opleven bij de concurrenten van Ferrari ter voorbereiding op de Grand Prix van Maleisië door te onthullen dat zijn Italiaanse renstal in Sepang aan de start zal verschijnen met een ongewijzigde wagen.
Meer dan twee weken geleden kon Kimi Räikkönen, de teamgenoot van de Braziliaan, de Australische Grand Prix op dominante wijze winnen. Maar in tegenstelling tot McLaren, verklaarde Massa vandaag dat de F2007 komend weekend niet over nieuwe onderdelen zal beschikken.
"Vanuit dit oogpunt zullen we naar Sepang gaan met hetzelfde pakket, dus ons prestatieniveau kan niet verbeteren," vertelde Massa.
De Braziliaan bevestigde wel dat de testsessie op het circuit te Kuala Lumpur zorgde voor een betere voorbereiding op de komende race.
"Aan de andere kant hebben we nu meer met de wagen kunnen rijden waardoor we de werking ervan veel beter begrijpen, en dat is heel belangrijk," aldus Massa.
De 25-jarige piloot ontkent, wat hij beschrijft als 'mediaspeculatie', de gedachte dat Ferrari lijkt af te stevenen op een dominante titel.
"De competitie is heel sterk dus het zal heel moeilijk worden," zei hij, "maar als men kijkt naar wat we gedaan hebben in Australië en ook tijdens de afgelopen testweek, ziet het er heel goed uit."
Moet die wel eerst in een SA stappen, want die doen het beter dan de Honda's zelf.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:07 schreef sooty het volgende:
[..]
Gunnen doe ik 't hem zeker maar realistisch gezien is een zesde plaats (na Ferrari, McLaren, Heidfeld) het beste wat hij eruit kan halen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moet die wel eerst in een SA stappen, want die doen het beter dan de Honda's zelf.
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Ferrari komt al niet door de keuring, want ik begrijp net als Sanger dat ze nog een "illegale" bodemplaat gaan gebruiken!!
Slecht nieuws voor jouquote:Op donderdag 5 april 2007 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Ferrari komt al niet door de keuring, want ik begrijp net als Sanger dat ze nog een "illegale" bodemplaat gaan gebruiken!!
Die viel mij ook al op. Kan me niet herinneren dat hij deze al eerder had.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef TimoBasso het volgende:
Zou Kimi deze tattoo al langer hebben?
[afbeelding]
Het is me nog nooit opgevallen
Het is dus een upgrade van dezequote:Op donderdag 5 april 2007 12:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die viel mij ook al op. Kan me niet herinneren dat hij deze al eerder had.
Die kans is vrij reeël bij Kimi.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
*misschien in een zatte bui laten zetten![]()
Ik vind dat zonnetje leuker, maar dat komt omdat die niet zo opvalt.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Het is dus een upgrade van deze
[afbeelding]
*misschien in een zatte bui laten zetten![]()
Of hij kon nu de tattoo betalen die hij wildequote:Op donderdag 5 april 2007 13:23 schreef Atreidez het volgende:
Typisch gevalletje van een ongewenste tattoo verwijderen door er een grotere overheen te zetten
quote:“McLaren displayed 4 [rear view] strengthened mirrors, not because Lewis Hamilton the new colored Formula 1 star needed a better view. This way, however, he would soon notice the smoke that signaled the failure of the Mercedes engine that the engineers are pushing to [find] the limit.”
“The reference time is however Hamilton’s whose performance was the best of the day”
Ja zeker ..quote:Op donderdag 5 april 2007 13:58 schreef SimtekF1 het volgende:
Heeft iemand al foto's van de geupgrade Spyker?
Windtunnel of grindtunnelquote:Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat die Gascoyne toch allemaal uitvind in de windtunnel he!
anders ik wel...., nog 1 dagje werken en dan langweekend met weinig slaap maar die haal ik 2e paasdag wel in.quote:
quote:
Denk je dat hij dit zelf heeft verzonnen dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ben er ontzettend trots op dat Spyker F1 samen met de Koninklijke Luchtmacht dit speciale evenement op poten zet. Samen delen zij een rijke geschiedenis. Ik kijk enorm uit naar het evenement. Het wordt ongetwijfeld een fantastische en spannende dag."
Wat een standaard PR-gelul, Chrisje. Zit je snoertje nu overigens wel goed voor de race..?
Nog niets over gevondenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:18 schreef Last_Samurai het volgende:
is STR nu al officieel uit de Grand Prix gezet?
Lekke band.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:33 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat doet Albers het weer slecht in de training zeg damn.
Het is wat anders... Hij rijdt vanaf het begin al achter de feiten aan.quote:
Inderdaad. Sato staat gewoon voor de beide Honda's.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, nu kan ik m'n manager eens gaan wijzigen.... Ik zal maar niet zo eigenwijs zijn om iets van m'n favoriete team (Honda) te kopen![]()
Hetzelfde als in Australie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:33 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat doet Albers het weer slecht in de training zeg damn.
hmmm zou Williams weer zo ver terugzakken in de kwali zoals in Australië?quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:35 schreef ElmarO het volgende:
Uitslag van de tweede vrije training:
[afbeelding]
Die kreeg hij pas 10 minuten voor het einde. Hij is wederom het hele weekend buitensporig veel langzamer dan Sutil. Je kunt mij niet wijsmaken dat dit verschil door de rijder komt.quote:
In Australie hadden ze problemen met het opwarmen van de banden tijdens korte runs. Als ze dat hebben weten op te lossen dan is de kans dat dat niet gebeurt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
hmmm zou Williams weer zo ver terugzakken in de kwali zoals in Australië?
Ze staan er nu iig weer netjes bij.
Ja, daar zat ik ook mee. Heb uiteindelijk besloten om toch maar geen Williams voor m'n manager te nemen..quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
hmmm zou Williams weer zo ver terugzakken in de kwali zoals in Australië?
Ze staan er nu iig weer netjes bij.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Button wissel goddomme met Sato van plek.
CA moet toch maar in wagen 20 klimmen zo te zien
Precies mijn punt!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:12 schreef Spooky4u het volgende:
die heeft wel zijn reserve banden bij
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
En het sponsoren aantal zit ook wel goed
Zodra ze het vermoeden hebben dat het blok niet 100% is wordt hij vervangenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Dus Kimi gaat of uitvallen of zn motor vervangen voor de race (gok ik hoor)
Daar ziet het voorlopig niet naar uit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Zodra ze het vermoeden hebben dat het blok niet 100% is wordt hij vervangen
Bronquote:Motorwissel Raikkonen onwaarschijnlijk
Het team van Ferrari is niet van plan om de motor van Kimi Raikkonen te wisselen. Na de Grand Prix van Australië ontstonden er zorgen bij het team, doordat er een waterlek was opgetreden in de krachtbron van de Fin, maar een straf van tien plaatsen op de grid lijkt er dus niet in te zitten voor Kimi.
"We houden de huidige motor. Er is geen reden om hem te veranderen", zei Raikkonen. "Dat is de situatie van dit moment."
Volgens teambaas Jean Todt zijn de geruchten over de motor van zijn coureur zwaar overtrokken. "Het begon allemaal met speculatie. Het klopt dat Kimi een probleempje had in de laatste ronden, waarbij hij wat water verloor. Heel weinig water. We hebben het onderzocht en er was niks dat erop wees dat we de motor moesten vervangen."
Gelukkig maar !quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar ziet het voorlopig niet naar uit.
[..]
Bron
Kan nog niets vinden nu......quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:43 schreef kepler het volgende:
gaat niet zo goed met Albers... heeft tie al gezegd waarom het zo slecht ging?
Die Sutil kent de baan niet eens en reed ook nog met de harde band, Sutil rijd Albers er dit jaar vierkant uit.quote:Adrian Sutil, 19de
"Ten eerste was het heel moeilijk om de baan te leren kennen, daar we helemaal geen data hadden om mee te beginnen. Het was heel moeilijk om de juiste balans te vinden, maar tegen het einde konden wij toch redelijke rondetijden op de klokken zetten. In de tweede oefensessie ging het al een stuk beter.”
"We hebben de set-up en de prestatie met de hardere banden verfijnd, wat ons een hele seconde opleverde. Bij mijn laatste run liet ik zachte banden monteren, maar helaas zwaaiden de stewards met gele vlaggen in mijn snelste ronde waardoor ik drie tienden verloren had. Maar ik had nog altijd een hele mooi tijd op de klokken gezet met slechts 2,6 seconden achterstand, maar ik denk dat wij morgen nog kunnen verbeteren waardoor we enkele wagens achter ons kunnen zetten.”
Tja, als de bolide onwillig is....quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:11 schreef MIster911 het volgende:
[..]
Die Sutil kent de baan niet eens en reed ook nog met de harde band, Sutil rijd Albers er dit jaar vierkant uit.
ik vind het een beetje vreemd verhaal hoor. Al tweemaal niet de goede balans kunnen vinden...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja, als de bolide onwillig is....
Hij kon geen balans vinden, geen set up. Daar had hij in Australie ook al last van. Daar lukte het met de T-car wel, dus lijkt mij dat er met zijn bolide iets mis is.
Overigens heeft Albers niet eens op zachte banden gereden.
In Australie is overigens door het team bevestigd dat de problemen van Albers niet aan hem lagen...wat voor set-up er ook werd geprobeerd de wagen reageerde telkens niet zoals het hoorde.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:06 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind het een beetje vreemd verhaal hoor. Al tweemaal niet de goede balans kunnen vinden...
Ook wel mooi vond ik de opmerking van de laatste GP: Dat tie zoveel moeite had met het vinden van een goede afstelling omdat ze zo weinig getest hadden. Alsof die Sutil daar geen last van had? Terwijl hij dus wel betere tijden reed
Ik hoop van harte dat er echt iets mis is met de auto van Albers. Als dat niet zo is dan is dit zeker weten zijn laatste seizoen. Als je elke training op 1 seconde (of meer) gereden wordt door je teamgenootje...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:19 schreef HPoi het volgende:
ze hadden sowieso die kutwagen uit AUS moeten weggooien.
Ze hadden gewoon een Ferrari moeten klonen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:19 schreef HPoi het volgende:
ze hadden sowieso die kutwagen uit AUS moeten weggooien.
Ferrari had dat wel gedaan iig.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat zou wel een oplossing zijn denk ik.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon een Ferrari moeten klonen!
Albers is zeker niet gek, maar het valt wel op dat het nu gewoon weer gebeurtquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:19 schreef sanger het volgende:
[..]
In Australie is overigens door het team bevestigd dat de problemen van Albers niet aan hem lagen...wat voor set-up er ook werd geprobeerd de wagen reageerde telkens niet zoals het hoorde.
Ik verwacht eerlijk gezegd dat dit ook nu opgaat. Albers is niet gek. Vorig seizoen was er ook zoiets, klaagde hij ook dat de bolide niet werkte zoals normaal en zoals het hoorde. Bleek achteraf ook dat hij gelijk had.
Ook niet, die hadden hem in de fabriek helemaal onderzocht om de fout op te sporen.quote:
Ach, echt negatief is het ook niet denk ik.Uit het verschil blijkt overduidelijk dat het niet het verschil in coureur kan zijn. Daarvoor is het simpelweg te groot.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:11 schreef kepler het volgende:
[..]
Albers is zeker niet gek, maar het valt wel op dat het nu gewoon weer gebeurtDan loopt gewoon het team te klooien... Hoe je het ook bekijkt, heel positief is het niet voor Albers
Om daarna weg te gooien. Is gewoon fabricagefout waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Ook niet, die hadden hem in de fabriek helemaal onderzocht om de fout op te sporen.
Je kan de goede afstelling wellicht een keer niet vinden, maar dan mag er nog niet zoveel verschil met je teammaat zijn. Dit is echt teveel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:06 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind het een beetje vreemd verhaal hoor. Al tweemaal niet de goede balans kunnen vinden...
Ook wel mooi vond ik de opmerking van de laatste GP: Dat tie zoveel moeite had met het vinden van een goede afstelling omdat ze zo weinig getest hadden. Alsof die Sutil daar geen last van had? Terwijl hij dus wel betere tijden reed
Ik hoop van harte dat er echt iets mis is met de auto van Albers. Als dat niet zo is dan is dit zeker weten zijn laatste seizoen. Als je elke training op 1 seconde (of meer) gereden wordt door je teamgenootje...
Oftewel, is het een rijdersprobleem of probleem aan de bolide?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:37 schreef kriele het volgende:
[..]
Je kan de goede afstelling wellicht een keer niet vinden, maar dan mag er nog niet zoveel verschil met je teammaat zijn. Dit is echt teveel.
Een test zou dat aan het licht hebben gebracht.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Oftewel, is het een rijdersprobleem of probleem aan de bolide?
Je bedoeld Albers en Sutil van bolide ruilen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:46 schreef kriele het volgende:
[..]
Een test zou dat aan het licht hebben gebracht.
Dat had Rosset wel eens gedaan geloof ik toen hij constant langzamer was dan Verstappen. Na het ruilen van auto was hij nog steeds langzamer...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Je bedoeld Albers en Sutil van bolide ruilen?
Mocht dat zo zijn is Sutil indd een groot talent, en CA een minder goede coureur dan tot nog toe werd aangenomen door mijquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat had Rosset wel eens gedaan geloof ik toen hij constant langzamer was dan Verstappen. Na het ruilen van auto was hij nog steeds langzamer...
Na dat seizoen hebben we nooit meer iets van Rosset gehoord...
Gewoon even iets om in gedachte te houden voor Christiaan A....
Als het grote verschil er ook in een test was geweest, hadden ze dat wellicht gedaan ja. Albers is geen wereldkampioen in spe, maar het verschil kan niet zo groot zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Je bedoeld Albers en Sutil van bolide ruilen?
Maar het is knap lastig een bolide in orde te krijgen als je met iedere set-up hetzelfde resultaat krijgt (zoals in Australie). Enige manier om erachter te komen of het aan het chassis ligt of de coureur is ze van plaats laten wisselen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:01 schreef MIster911 het volgende:
Dat lijkt me niets, Sutil voelt zich lekker in zijn kar en als albers zijn kar niet in orde weet te krijgen is dat zijn probleem. Een T-Car staat er niet voor niets, Albers hoort ervaren genoeg te zijn om een juiste set-up te vinden. Anders om zou nog normaal zijn (bijv. dat voorbeeld met rosset)
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:26 schreef SimtekF1 het volgende:
1 ding is zeker, er moet echt wat aan gedaan worden.
Ik kan me haast niet voorstellen dat het aan Albers ligt eigenlijk.
Hij kan natuurlijk wel een keer langzamer zijn dan Sutil maar de verschillen zijn nu veel te groot.
Of Zondagquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Het programma![]()
07:15
RTL Autowereld
07:45
RTL GP: Formule 1 - Maleisië
11:30 einde
![]()
Dat wordt met het paasontbijt op de bank zitten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Het programma![]()
07:45
11:30 einde
![]()
speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Pasen was dat??
lang weekendquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Pasen was dat??
ik, want ik moet direct daarna weg.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie gaat morgen de kwalificatie kijken @ 07.30 ?
Ik wel
stap ik dus 7:55 me bed uitquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
07:00
RTL Autowereld
Waarschuw mij voor dit programma Voeg toe aan je persoonlijke tv-gids
07:30
Natuurlijk kijk ik live...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie gaat morgen de kwalificatie kijken @ 07.30 ?
Ik wel
ja raarquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:51 schreef SimtekF1 het volgende:
7:55?
Euh.. jawel hoor.. Rosset begon in 1997 het seizoen met Lola (we weten allemaal hoe dat afliep). En in 1998 stond hij gewoon weer aan de start in een Tyrrell in het stoeltje van... jawel.. onze Josquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat had Rosset wel eens gedaan geloof ik toen hij constant langzamer was dan Verstappen. Na het ruilen van auto was hij nog steeds langzamer...
Na dat seizoen hebben we nooit meer iets van Rosset gehoord...
beide oorzaken zijn gewoon heel slordig. Als het een rijdersprobleem is dan is Albers gewoon echt te traag vergeleken met zn teamgenoot. Als het de bolide is dan loopt het team te kutten, want het is al de 2e GP dat dit gebeurt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Oftewel, is het een rijdersprobleem of probleem aan de bolide?
8 uur begint de kwali.., voor die voorbeschouwing blijf ik gewoon liggen hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:51 schreef SimtekF1 het volgende:
7:55?
Goed ideequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Oow is er eerst voorbeschouwing.
Wacht, dan zet ik m'n wekker ook ff een half uurtje later.
Mee eensquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:27 schreef kepler het volgende:
[..]
beide oorzaken zijn gewoon heel slordig. Als het een rijdersprobleem is dan is Albers gewoon echt te traag vergeleken met zn teamgenoot. Als het de bolide is dan loopt het team te kutten, want het is al de 2e GP dat dit gebeurt.
Heette hij niet Tosser?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Euh.. jawel hoor.. Rosset begon in 1997 het seizoen met Lola (we weten allemaal hoe dat afliep). En in 1998 stond hij gewoon weer aan de start in een Tyrrell in het stoeltje van... jawel.. onze Jos
al moet daar wel bij worden gezegd dat dat alles te maken had met '$' en niks met rijderskwaliteiten.
Ja, je hebt gelijk zie ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Euh.. jawel hoor.. Rosset begon in 1997 het seizoen met Lola (we weten allemaal hoe dat afliep). En in 1998 stond hij gewoon weer aan de start in een Tyrrell in het stoeltje van... jawel.. onze Jos
al moet daar wel bij worden gezegd dat dat alles te maken had met '$' en niks met rijderskwaliteiten.
Doe je goed. Maar dus vanaf 7.30 een halfuur voorbeschouwing. en dan gelijk de kwaliquote:Op zaterdag 7 april 2007 07:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Uhmm, ik had het opgenomen. Dus als er belspelletjes waren dan heb ik vast meteen doorgespoeld
Hij komt dichterbijquote:Op zaterdag 7 april 2007 07:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Albers trouwens weer laatste in de vrije training van vanochtend.
Twee-tiende achter Sutil..
Eén troost. Renault deed het in Q1 ook bagger.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, een erg trieste bedoening
Wurz zet anders ook (wederom) een wanprestatie van formaat neer.quote:
Wurz inderdaad ook niet echt sterk, nee. Toch ook een behoorlijke tegenvaller.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wurz zet anders ook (wederom) een wanprestatie van formaat neer.
tenzij daar meer aan de hand was natuurlijk...
Dat moet je niet te vaak doen bij Sir Frank denk ik.
Ah, verkeerde sport.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:33 schreef Stereotomy het volgende:
Hup AZ
quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat houd de kwalificatie tegenwoordig in ?
Je hebt 4 stukken. wat betekend dat rode bij sommige rijders nu ?
Let maar op... straks komt Frank met Kartikeyan aanzetten ipv Wurzquote:Op zaterdag 7 april 2007 08:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wurz inderdaad ook niet echt sterk, nee. Toch ook een behoorlijke tegenvaller.
Dat zou een enorme verbetering zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Let maar op... straks komt Frank met Kartikeyan aanzetten ipv Wurz
Die mogen niet meedoen met het volgende deel van de qualificatie als de stand zo blijft aan het huidige deel van de qualificatie.quote:
wat is daar zo leuk aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 08:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die mogen niet meedoen met het volgende deel van de qualificatie als de stand zo blijft aan het huidige deel van de qualificatie.
Nu heb je eigenlijk 3 mini-wedstrijdjes. Anders zou je een uur lang een grote wedstrijd hebben waar de eerste 50 minuten geen fuck gebeurt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat is daar zo leuk aanrij je in begin Q1 de snelste tijd, telt die niet mee voor de poll
![]()
En bij Renault zeiden ze nog dat ze geen B-specificatie nodig hadden. Zouden ze toch maar eens moeten heroverwegen. Dadelijk worden ze nog ingehaald door Honda.quote:
Ja, ze moesten naar de pits om het reclameblok niet te missen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:40 schreef Arcee het volgende:
Waren waren er zo weinig op de baan nog net?
20... dammm daar gaan mijn punten..quote:
nah.. als Rubens zo doorgaat haalt 'ie het einde niet eens.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Goddomme Jens eruit
Fisico moet zo door gaan dan kan die met Rubens naar het F1 pensioen toe end vant jaar!!
Kregen die toen ook andere banden?quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:44 schreef Stereotomy het volgende:
Die terugslag bij Renault is hetzelfde als bij Benetton van 1996
Kalf dan?quote:
Renault heeft toen ze in het verleden ook al een eigen team hadden ook al een terugslag gekregen. Toen raakten ze ook Michelin kwijt. Dus zo raar is het niet wat Olav zegt.quote:
Klonk aannemelijk idd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:48 schreef ElmarO het volgende:
Renault heeft toen ze in het verleden ook al een eigen team hadden ook al een terugslag gekregen. Toen raakten ze ook Michelin kwijt. Dus zo raar is het niet wat Olav zegt.
Ja, in tegenstelling tot Wurz.quote:
sarcasme ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:08 schreef kepler het volgende:
netjes van Albers, eindelijk het lek boven. Mag ook wel
nee. De hele tijd istie 1 tot 1.5 seconden langzamer dan Sutil, en nu istie sneller. Dat is een flinke sprong voortwaartsquote:
wat nog 22 uur?quote:
stond op rtl gp sitequote:Op zaterdag 7 april 2007 09:23 schreef WEST het volgende:
[..]
wat nog 22 uur?
nog 23 uur en 36 minuten hoor![]()
dan zullen die wel de voorbeschouwing mee bedoelen vermoed ik. Want de race begint om 9 uur.quote:
Alleen al om zn keuze voor vrouwen ben ik fan van JBquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:25 schreef WEST het volgende:
[afbeelding]
heeft button een nieuwe vriendin?![]()
Ik zeg Nelsinho prepare to race a couple of races in 2007quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:24 schreef Sally het volgende:
Hey: sanger heeft de uitslag gepost... dus hij is er wel...
Wat een deceptie voor Renault!
Het is deze: http://www.5gtt.com/f1manager/ maar daar zit nu iets anders achter... Zo lijkt het....quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:52 schreef appelsientje het volgende:
ff kijken ... wat was ook weer de url omdat te bekijken (misschien moet ik er eens een bookmark van maken)
http://www.wizards.nu/fokf1calc.phpquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:52 schreef appelsientje het volgende:
ff kijken ... wat was ook weer de url omdat te bekijken (misschien moet ik er eens een bookmark van maken)
Davidson, Satoquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:07 schreef leroytje het volgende:
Wat is je team dan, als je 83 punten hebt
Om hier nog even op terug te komen. Ik las dat Wurz last had van problemen met de versnellingsbak. Dus dat verklaart denk ik zijn tegenvallende 20ste positie.quote:
Nogal.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:22 schreef leroytje het volgende:
Ah ja, dat McLaren Chassis doet et em he
ik heb 75 punten, ik heb na australie nog niks aangepast.., omdat ik eerst wou doorsparen voor een goede coureurquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
http://www.wizards.nu/fokf1calc.php
Ik heb zelf 83 punten.
bedanktquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
http://www.wizards.nu/fokf1calc.php
Ik heb zelf 83 punten.
Same here.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:52 schreef appelsientje het volgende:
61 punten.. dat is opzich redelijk...
Wij hebben hetzelfde team, zie ik.quote:
Zat eerst nog te twijfelen om het te doen, maar ik gokte er op dat Sato de transferkosten wel goed kon maken ten opzichte van Sutil.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:51 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb 75 punten, ik heb na australie nog niks aangepast.., omdat ik eerst wou doorsparen voor een goede coureur![]()
Je hebt nu natuurlijk ook het betere Honda-chassis.quote:
quote:
Bronquote:Engine penalty for Coulthard, Barrichello
Rubens Barrichello and David Coulthard will be penalised in tomorrow's Malaysian Grand Prix after using different engines for qualifying.
Barrichello was forced to switch to the spare Honda before qualifying, and his team did not have time to move the engine from his racing car to the second machine, meaning he will get a ten-place grid penalty.
Red Bull Racing's Coulthard will also start from the back of the grid after his team replaced the Renault engine before today's grid-deciding session.
Barrichello had qualified in 19th position, with Coulthard sixth places ahead.
Volgens F1racing kon Wurz er eigenlijk weinig aan doen, versnellingsbak problemen tijdens de kwali...quote:
Ik heb ze allebei....quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En ik zat aan het begin van het seizoen te twijfelen tussen Wurz en Rosberg voor m'n manager.
Afgaande op het beroerde 2e deel van het seizoen dat Rosberg reed in 2006 voor Williams, heb ik toch maar voor Wurz gekozen.
Dat heeft me nu al fuckin' veel punten al gekost.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]hebben we toevallig hetzelfde team ?
Ja hier dus precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En ik zat aan het begin van het seizoen te twijfelen tussen Wurz en Rosberg voor m'n manager.
Afgaande op het beroerde 2e deel van het seizoen dat Rosberg reed in 2006 voor Williams, heb ik toch maar voor Wurz gekozen.
Dat heeft me nu al fuckin' veel punten al gekost.
F1 is snellerquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
30 seconden langzamer of sneller??
Vorig jaar was Capirossi de snelste met 2.02.127quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:28 schreef Tirion het volgende:
Lap Records
Formula 1
J.P. Montoya - BMW Williams
1:38.049 (2002)
MotoGP
M. Biaggi - Yamaha
2:04.925 (2002)
http://www.malaysiangp.com.my/
--
Maar dit lijkt me een beetje outdated eerlijk gezegd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |