Een test zou dat aan het licht hebben gebracht.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Oftewel, is het een rijdersprobleem of probleem aan de bolide?
Je bedoeld Albers en Sutil van bolide ruilen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:46 schreef kriele het volgende:
[..]
Een test zou dat aan het licht hebben gebracht.
Dat had Rosset wel eens gedaan geloof ik toen hij constant langzamer was dan Verstappen. Na het ruilen van auto was hij nog steeds langzamer...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Je bedoeld Albers en Sutil van bolide ruilen?
Mocht dat zo zijn is Sutil indd een groot talent, en CA een minder goede coureur dan tot nog toe werd aangenomen door mijquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat had Rosset wel eens gedaan geloof ik toen hij constant langzamer was dan Verstappen. Na het ruilen van auto was hij nog steeds langzamer...
Na dat seizoen hebben we nooit meer iets van Rosset gehoord...
Gewoon even iets om in gedachte te houden voor Christiaan A....
Als het grote verschil er ook in een test was geweest, hadden ze dat wellicht gedaan ja. Albers is geen wereldkampioen in spe, maar het verschil kan niet zo groot zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Je bedoeld Albers en Sutil van bolide ruilen?
Maar het is knap lastig een bolide in orde te krijgen als je met iedere set-up hetzelfde resultaat krijgt (zoals in Australie). Enige manier om erachter te komen of het aan het chassis ligt of de coureur is ze van plaats laten wisselen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:01 schreef MIster911 het volgende:
Dat lijkt me niets, Sutil voelt zich lekker in zijn kar en als albers zijn kar niet in orde weet te krijgen is dat zijn probleem. Een T-Car staat er niet voor niets, Albers hoort ervaren genoeg te zijn om een juiste set-up te vinden. Anders om zou nog normaal zijn (bijv. dat voorbeeld met rosset)
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:26 schreef SimtekF1 het volgende:
1 ding is zeker, er moet echt wat aan gedaan worden.
Ik kan me haast niet voorstellen dat het aan Albers ligt eigenlijk.
Hij kan natuurlijk wel een keer langzamer zijn dan Sutil maar de verschillen zijn nu veel te groot.
Of Zondagquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Het programma![]()
07:15
RTL Autowereld
07:45
RTL GP: Formule 1 - Maleisië
11:30 einde
![]()
Dat wordt met het paasontbijt op de bank zitten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Het programma![]()
07:45
11:30 einde
![]()
speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Pasen was dat??
lang weekendquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Pasen was dat??
ik, want ik moet direct daarna weg.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie gaat morgen de kwalificatie kijken @ 07.30 ?
Ik wel
stap ik dus 7:55 me bed uitquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
07:00
RTL Autowereld
Waarschuw mij voor dit programma Voeg toe aan je persoonlijke tv-gids
07:30
Natuurlijk kijk ik live...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie gaat morgen de kwalificatie kijken @ 07.30 ?
Ik wel
ja raarquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:51 schreef SimtekF1 het volgende:
7:55?
Euh.. jawel hoor.. Rosset begon in 1997 het seizoen met Lola (we weten allemaal hoe dat afliep). En in 1998 stond hij gewoon weer aan de start in een Tyrrell in het stoeltje van... jawel.. onze Josquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat had Rosset wel eens gedaan geloof ik toen hij constant langzamer was dan Verstappen. Na het ruilen van auto was hij nog steeds langzamer...
Na dat seizoen hebben we nooit meer iets van Rosset gehoord...
beide oorzaken zijn gewoon heel slordig. Als het een rijdersprobleem is dan is Albers gewoon echt te traag vergeleken met zn teamgenoot. Als het de bolide is dan loopt het team te kutten, want het is al de 2e GP dat dit gebeurt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Oftewel, is het een rijdersprobleem of probleem aan de bolide?
8 uur begint de kwali.., voor die voorbeschouwing blijf ik gewoon liggen hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:51 schreef SimtekF1 het volgende:
7:55?
Goed ideequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Oow is er eerst voorbeschouwing.
Wacht, dan zet ik m'n wekker ook ff een half uurtje later.
Mee eensquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:27 schreef kepler het volgende:
[..]
beide oorzaken zijn gewoon heel slordig. Als het een rijdersprobleem is dan is Albers gewoon echt te traag vergeleken met zn teamgenoot. Als het de bolide is dan loopt het team te kutten, want het is al de 2e GP dat dit gebeurt.
Heette hij niet Tosser?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Euh.. jawel hoor.. Rosset begon in 1997 het seizoen met Lola (we weten allemaal hoe dat afliep). En in 1998 stond hij gewoon weer aan de start in een Tyrrell in het stoeltje van... jawel.. onze Jos
al moet daar wel bij worden gezegd dat dat alles te maken had met '$' en niks met rijderskwaliteiten.
Ja, je hebt gelijk zie ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Euh.. jawel hoor.. Rosset begon in 1997 het seizoen met Lola (we weten allemaal hoe dat afliep). En in 1998 stond hij gewoon weer aan de start in een Tyrrell in het stoeltje van... jawel.. onze Jos
al moet daar wel bij worden gezegd dat dat alles te maken had met '$' en niks met rijderskwaliteiten.
Doe je goed. Maar dus vanaf 7.30 een halfuur voorbeschouwing. en dan gelijk de kwaliquote:Op zaterdag 7 april 2007 07:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Uhmm, ik had het opgenomen. Dus als er belspelletjes waren dan heb ik vast meteen doorgespoeld
Hij komt dichterbijquote:Op zaterdag 7 april 2007 07:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Albers trouwens weer laatste in de vrije training van vanochtend.
Twee-tiende achter Sutil..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |