Eén troost. Renault deed het in Q1 ook bagger.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, een erg trieste bedoening
Wurz zet anders ook (wederom) een wanprestatie van formaat neer.quote:
Wurz inderdaad ook niet echt sterk, nee. Toch ook een behoorlijke tegenvaller.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wurz zet anders ook (wederom) een wanprestatie van formaat neer.
tenzij daar meer aan de hand was natuurlijk...
Dat moet je niet te vaak doen bij Sir Frank denk ik.
Ah, verkeerde sport.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:33 schreef Stereotomy het volgende:
Hup AZ
quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat houd de kwalificatie tegenwoordig in ?
Je hebt 4 stukken. wat betekend dat rode bij sommige rijders nu ?
Let maar op... straks komt Frank met Kartikeyan aanzetten ipv Wurzquote:Op zaterdag 7 april 2007 08:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wurz inderdaad ook niet echt sterk, nee. Toch ook een behoorlijke tegenvaller.
Dat zou een enorme verbetering zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Let maar op... straks komt Frank met Kartikeyan aanzetten ipv Wurz
Die mogen niet meedoen met het volgende deel van de qualificatie als de stand zo blijft aan het huidige deel van de qualificatie.quote:
wat is daar zo leuk aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 08:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die mogen niet meedoen met het volgende deel van de qualificatie als de stand zo blijft aan het huidige deel van de qualificatie.
Nu heb je eigenlijk 3 mini-wedstrijdjes. Anders zou je een uur lang een grote wedstrijd hebben waar de eerste 50 minuten geen fuck gebeurt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat is daar zo leuk aanrij je in begin Q1 de snelste tijd, telt die niet mee voor de poll
![]()
En bij Renault zeiden ze nog dat ze geen B-specificatie nodig hadden. Zouden ze toch maar eens moeten heroverwegen. Dadelijk worden ze nog ingehaald door Honda.quote:
Ja, ze moesten naar de pits om het reclameblok niet te missen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:40 schreef Arcee het volgende:
Waren waren er zo weinig op de baan nog net?
20... dammm daar gaan mijn punten..quote:
nah.. als Rubens zo doorgaat haalt 'ie het einde niet eens.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Goddomme Jens eruit
Fisico moet zo door gaan dan kan die met Rubens naar het F1 pensioen toe end vant jaar!!
Kregen die toen ook andere banden?quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:44 schreef Stereotomy het volgende:
Die terugslag bij Renault is hetzelfde als bij Benetton van 1996
Kalf dan?quote:
Renault heeft toen ze in het verleden ook al een eigen team hadden ook al een terugslag gekregen. Toen raakten ze ook Michelin kwijt. Dus zo raar is het niet wat Olav zegt.quote:
Klonk aannemelijk idd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:48 schreef ElmarO het volgende:
Renault heeft toen ze in het verleden ook al een eigen team hadden ook al een terugslag gekregen. Toen raakten ze ook Michelin kwijt. Dus zo raar is het niet wat Olav zegt.
Ja, in tegenstelling tot Wurz.quote:
sarcasme ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:08 schreef kepler het volgende:
netjes van Albers, eindelijk het lek boven. Mag ook wel
nee. De hele tijd istie 1 tot 1.5 seconden langzamer dan Sutil, en nu istie sneller. Dat is een flinke sprong voortwaartsquote:
wat nog 22 uur?quote:
stond op rtl gp sitequote:Op zaterdag 7 april 2007 09:23 schreef WEST het volgende:
[..]
wat nog 22 uur?
nog 23 uur en 36 minuten hoor![]()
dan zullen die wel de voorbeschouwing mee bedoelen vermoed ik. Want de race begint om 9 uur.quote:
Alleen al om zn keuze voor vrouwen ben ik fan van JBquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:25 schreef WEST het volgende:
[afbeelding]
heeft button een nieuwe vriendin?![]()
Ik zeg Nelsinho prepare to race a couple of races in 2007quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:24 schreef Sally het volgende:
Hey: sanger heeft de uitslag gepost... dus hij is er wel...
Wat een deceptie voor Renault!
Het is deze: http://www.5gtt.com/f1manager/ maar daar zit nu iets anders achter... Zo lijkt het....quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:52 schreef appelsientje het volgende:
ff kijken ... wat was ook weer de url omdat te bekijken (misschien moet ik er eens een bookmark van maken)
http://www.wizards.nu/fokf1calc.phpquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:52 schreef appelsientje het volgende:
ff kijken ... wat was ook weer de url omdat te bekijken (misschien moet ik er eens een bookmark van maken)
Davidson, Satoquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:07 schreef leroytje het volgende:
Wat is je team dan, als je 83 punten hebt
Om hier nog even op terug te komen. Ik las dat Wurz last had van problemen met de versnellingsbak. Dus dat verklaart denk ik zijn tegenvallende 20ste positie.quote:
Nogal.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:22 schreef leroytje het volgende:
Ah ja, dat McLaren Chassis doet et em he
ik heb 75 punten, ik heb na australie nog niks aangepast.., omdat ik eerst wou doorsparen voor een goede coureurquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
http://www.wizards.nu/fokf1calc.php
Ik heb zelf 83 punten.
bedanktquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
http://www.wizards.nu/fokf1calc.php
Ik heb zelf 83 punten.
Same here.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:52 schreef appelsientje het volgende:
61 punten.. dat is opzich redelijk...
Wij hebben hetzelfde team, zie ik.quote:
Zat eerst nog te twijfelen om het te doen, maar ik gokte er op dat Sato de transferkosten wel goed kon maken ten opzichte van Sutil.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:51 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb 75 punten, ik heb na australie nog niks aangepast.., omdat ik eerst wou doorsparen voor een goede coureur![]()
Je hebt nu natuurlijk ook het betere Honda-chassis.quote:
quote:
Bronquote:Engine penalty for Coulthard, Barrichello
Rubens Barrichello and David Coulthard will be penalised in tomorrow's Malaysian Grand Prix after using different engines for qualifying.
Barrichello was forced to switch to the spare Honda before qualifying, and his team did not have time to move the engine from his racing car to the second machine, meaning he will get a ten-place grid penalty.
Red Bull Racing's Coulthard will also start from the back of the grid after his team replaced the Renault engine before today's grid-deciding session.
Barrichello had qualified in 19th position, with Coulthard sixth places ahead.
Volgens F1racing kon Wurz er eigenlijk weinig aan doen, versnellingsbak problemen tijdens de kwali...quote:
Ik heb ze allebei....quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En ik zat aan het begin van het seizoen te twijfelen tussen Wurz en Rosberg voor m'n manager.
Afgaande op het beroerde 2e deel van het seizoen dat Rosberg reed in 2006 voor Williams, heb ik toch maar voor Wurz gekozen.
Dat heeft me nu al fuckin' veel punten al gekost.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]hebben we toevallig hetzelfde team ?
Ja hier dus precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En ik zat aan het begin van het seizoen te twijfelen tussen Wurz en Rosberg voor m'n manager.
Afgaande op het beroerde 2e deel van het seizoen dat Rosberg reed in 2006 voor Williams, heb ik toch maar voor Wurz gekozen.
Dat heeft me nu al fuckin' veel punten al gekost.
F1 is snellerquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
30 seconden langzamer of sneller??
Vorig jaar was Capirossi de snelste met 2.02.127quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:28 schreef Tirion het volgende:
Lap Records
Formula 1
J.P. Montoya - BMW Williams
1:38.049 (2002)
MotoGP
M. Biaggi - Yamaha
2:04.925 (2002)
http://www.malaysiangp.com.my/
--
Maar dit lijkt me een beetje outdated eerlijk gezegd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |