ik heb juist liever 4 uur smorgens dan 9 uurquote:Op zondag 1 april 2007 22:05 schreef ElmarO het volgende:
Mooie OP weer.En deze tijd is inderdaad een stuk beter dan die 4 uur 's ochtends van Australië.
Dat was al enige tijd bekendquote:Op maandag 2 april 2007 09:01 schreef Atreidez het volgende:
Omdat Spyker de test op Sepang heeft laten lopen krijgen de racecoureurs ook vrijdag alle tracktime (ipv een testcoureur).
http://www.f1-live.com/f1(...)l/070401100827.shtml
Mooi topic btw
Omdat het hier al staatquote:Op maandag 2 april 2007 09:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waarom stond t dan niet in dit topic![]()
Ik heb bij 4 uur juist een vergrote kans op verslapen/in slaap vallen. Dus voor mij is 9 uur een betere tijd. Maar goed, ik hoop op een leuke race met een overwinning voor Kimi en een tweede plaats voor Massa.quote:Op zondag 1 april 2007 22:46 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb juist liever 4 uur smorgens dan 9 uur
want de kans op verslapen is nu wel wat groter![]()
quote:
Om 4 uur kom ik meestal net uit de kroeg, nu zal ik dus eerst naar bed moeten. Of ik moet net als afgelopen weekend de laatste trein missenquote:Op maandag 2 april 2007 11:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb bij 4 uur juist een vergrote kans op verslapen/in slaap vallen. Dus voor mij is 9 uur een betere tijd. Maar goed, ik hoop op een leuke race met een overwinning voor Kimi en een tweede plaats voor Massa.![]()
Alleen maar van voren. Vanaf de zijkant zie je nog steeds niets.quote:Op maandag 2 april 2007 11:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
En we krijgen deze race een witte groef in de zachte banden
Ik vond het ook de best oplossing. Het is duidelijk zichtbaar, en niet echt lelijk.
Hoe vaak zie jij op tv een auto haaks op de zijkant??quote:Op maandag 2 april 2007 12:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen maar van voren. Vanaf de zijkant zie je nog steeds niets.
(en TVP)
Dan moet je langer doorzuipenquote:Op maandag 2 april 2007 22:32 schreef WEST het volgende:
ik zuip eerst de hele avond tot een uurtje of 1 daarna stop ik en was ik zo fit voor de GP van australie
als ik nu zuip tot 1 uur en daarna ga slapen wordt ik never nooit op tijd wakker.
een dag kan niet mooierquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe F1 kijken en daarna gelijk door naar de kuip
Wat is er in de Kuip dan?quote:
En daar het mee op neem ik aanquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:52 schreef jorienvdherik het volgende:
bier
Ik ook al.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:41 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe F1 kijken en daarna gelijk door naar de kuip
Voetbal van FC Groningen danquote:
PSV ging in de racerij, niet Feyenoordquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als Koeman blijft falen wel maar laten we hopen op een mooie race en winst voor Feyenoord
K heb echt ooit wagens van Feyenoord gezien...maar nu is er geen geld meer voor gok ik!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:57 schreef sanger het volgende:
[..]
PSV ging in de racerij, niet Feyenoord
Dat was voor de Premier 1 Grand Prix, waar Feijenoord in zou uitkomen. Is alleen nooit van de grond gekomen. Net zoals nu de Superleague niet van de grond zal komen, denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K heb echt ooit wagens van Feyenoord gezien...maar nu is er geen geld meer voor gok ik!!
Het kost PSV niets, ze doen niet actief mee... Ze vangen alleen maar geld omdat 'men' gebruik maakt van het merk PSV.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K heb echt ooit wagens van Feyenoord gezien...maar nu is er geen geld meer voor gok ik!!
nou dan moet ajax er ook maar instappenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:10 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Het kost PSV niets, ze doen niet actief mee... Ze vangen alleen maar geld omdat 'men' gebruik maakt van het merk PSV.
Dat las ik indd ook, maar heeft het " merk" PSV wereldwijd wel genoeg exposure??quote:Op woensdag 4 april 2007 19:10 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Het kost PSV niets, ze doen niet actief mee... Ze vangen alleen maar geld omdat 'men' gebruik maakt van het merk PSV.
In Brazilië kennen ze PSV iig, weet ik uit eigen ervaringquote:Op woensdag 4 april 2007 19:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat las ik indd ook, maar heeft het " merk" PSV wereldwijd wel genoeg exposure??
Gunnen doe ik 't hem zeker maar realistisch gezien is een zesde plaats (na Ferrari, McLaren, Heidfeld) het beste wat hij eruit kan halen.quote:Op maandag 2 april 2007 04:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik hoop dat Button weer op het podium komt
Maar als ik realistisch ben...
Australië ookquote:Op woensdag 4 april 2007 19:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In Brazilië kennen ze PSV iig, weet ik uit eigen ervaring
Maar idd..quote:Maar he, dit topic ging toch over de Petronas Malaysian Grand Prix??!
Ik ook niet, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 5 april 2007 08:23 schreef appelsientje het volgende:
ben erg benieuwd wat Spyker doet.. ik verwacht er eerlijk gezegd niks van
Wellicht kan hij hem beter wisselen dan halverwege alsnog opblazenquote:Op maandag 2 april 2007 09:36 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Even duimen dat kimi zijn motor niet hoeft te verwisselen
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Wellicht kan hij hem beter wisselen dan halverwege alsnog opblazen
Bronquote:Ferrari zonder upgrades naar Maleisië
[04 april - 17:11]
Felipe Massa heeft wat hoop doen opleven bij de concurrenten van Ferrari ter voorbereiding op de Grand Prix van Maleisië door te onthullen dat zijn Italiaanse renstal in Sepang aan de start zal verschijnen met een ongewijzigde wagen.
Meer dan twee weken geleden kon Kimi Räikkönen, de teamgenoot van de Braziliaan, de Australische Grand Prix op dominante wijze winnen. Maar in tegenstelling tot McLaren, verklaarde Massa vandaag dat de F2007 komend weekend niet over nieuwe onderdelen zal beschikken.
"Vanuit dit oogpunt zullen we naar Sepang gaan met hetzelfde pakket, dus ons prestatieniveau kan niet verbeteren," vertelde Massa.
De Braziliaan bevestigde wel dat de testsessie op het circuit te Kuala Lumpur zorgde voor een betere voorbereiding op de komende race.
"Aan de andere kant hebben we nu meer met de wagen kunnen rijden waardoor we de werking ervan veel beter begrijpen, en dat is heel belangrijk," aldus Massa.
De 25-jarige piloot ontkent, wat hij beschrijft als 'mediaspeculatie', de gedachte dat Ferrari lijkt af te stevenen op een dominante titel.
"De competitie is heel sterk dus het zal heel moeilijk worden," zei hij, "maar als men kijkt naar wat we gedaan hebben in Australië en ook tijdens de afgelopen testweek, ziet het er heel goed uit."
Moet die wel eerst in een SA stappen, want die doen het beter dan de Honda's zelf.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:07 schreef sooty het volgende:
[..]
Gunnen doe ik 't hem zeker maar realistisch gezien is een zesde plaats (na Ferrari, McLaren, Heidfeld) het beste wat hij eruit kan halen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moet die wel eerst in een SA stappen, want die doen het beter dan de Honda's zelf.
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Ferrari komt al niet door de keuring, want ik begrijp net als Sanger dat ze nog een "illegale" bodemplaat gaan gebruiken!!
Slecht nieuws voor jouquote:Op donderdag 5 april 2007 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Ferrari komt al niet door de keuring, want ik begrijp net als Sanger dat ze nog een "illegale" bodemplaat gaan gebruiken!!
Die viel mij ook al op. Kan me niet herinneren dat hij deze al eerder had.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef TimoBasso het volgende:
Zou Kimi deze tattoo al langer hebben?
[afbeelding]
Het is me nog nooit opgevallen
Het is dus een upgrade van dezequote:Op donderdag 5 april 2007 12:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die viel mij ook al op. Kan me niet herinneren dat hij deze al eerder had.
Die kans is vrij reeël bij Kimi.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
*misschien in een zatte bui laten zetten![]()
Ik vind dat zonnetje leuker, maar dat komt omdat die niet zo opvalt.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Het is dus een upgrade van deze
[afbeelding]
*misschien in een zatte bui laten zetten![]()
Of hij kon nu de tattoo betalen die hij wildequote:Op donderdag 5 april 2007 13:23 schreef Atreidez het volgende:
Typisch gevalletje van een ongewenste tattoo verwijderen door er een grotere overheen te zetten
quote:“McLaren displayed 4 [rear view] strengthened mirrors, not because Lewis Hamilton the new colored Formula 1 star needed a better view. This way, however, he would soon notice the smoke that signaled the failure of the Mercedes engine that the engineers are pushing to [find] the limit.”
“The reference time is however Hamilton’s whose performance was the best of the day”
Ja zeker ..quote:Op donderdag 5 april 2007 13:58 schreef SimtekF1 het volgende:
Heeft iemand al foto's van de geupgrade Spyker?
Windtunnel of grindtunnelquote:Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat die Gascoyne toch allemaal uitvind in de windtunnel he!
anders ik wel...., nog 1 dagje werken en dan langweekend met weinig slaap maar die haal ik 2e paasdag wel in.quote:
quote:
Denk je dat hij dit zelf heeft verzonnen dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ben er ontzettend trots op dat Spyker F1 samen met de Koninklijke Luchtmacht dit speciale evenement op poten zet. Samen delen zij een rijke geschiedenis. Ik kijk enorm uit naar het evenement. Het wordt ongetwijfeld een fantastische en spannende dag."
Wat een standaard PR-gelul, Chrisje. Zit je snoertje nu overigens wel goed voor de race..?
Nog niets over gevondenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:18 schreef Last_Samurai het volgende:
is STR nu al officieel uit de Grand Prix gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |