Met uitzondering van Brian dan, maar die kan nu eenmaal niet beschaafd lachen.quote:Op zondag 1 april 2007 20:04 schreef Gert het volgende:
TT: O nee toch niet. Blijkbaar is besloten dat het diner geen strijdtoneel gaat worden, en dus wordt er over koetjes en kalfjes gekeuveld en beschaafd om elkaars grapjes gelachen.
Als je ziet hoe ongemakkelijk de gasten zich voelen aan tafel bij SHE, kun je je best een stevige discussie voorstellen na de maaltijd als het frustratiepeil te hoog is. Anderzijds hangt zoiets natuurlijk voornamelijk van Huub af, en hij ziet er niet zo energiek uit.quote:Op zondag 1 april 2007 20:02 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De streams staan bij mij uit.
Eigenlijk wilde ik na wat chronisch slaaptekort door nachtelijke stream-partijen vanavond vroeg mijn bed opzoeken. Ga me nu aub niet vertellen dat het misschien toch nog uit de hand kan lopen. Elke keer weer als ik denk er gaat niets meer gebeuren zie ik de volgende ochtend weer dat er van alles is misgegaan.
toch vind ik dat Jaap er voor het eerst in zijn DGK-bestaan er relaxed uit ziet, vanmiddag ook in de zithoek. Voorheen had ie altijd van die oudelullen kleren.quote:Op zondag 1 april 2007 20:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft Japio zijn streepjespyama al aangetrokken ?
[afbeelding]
kleed af he ?quote:Op zondag 1 april 2007 20:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft Japio zijn streepjespyama al aangetrokken ?
[afbeelding]
Cadeautje van je groentenboer?quote:Op zondag 1 april 2007 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
(het uitrekenen duurde ff, ik kon het wortelteken niet vinden op mijn rekenmachine)
Wat een walgelijk kreng is het ook die huubquote:Op zondag 1 april 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
Amanda is net zo makkelijk topless te krijgen als Jaap een hap in zijn mond te stoppen. Volgens Huub.
Die caps van jouquote:Op zondag 1 april 2007 20:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En ook deze schep verdwijnt in de klep van Japio
[afbeelding]
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 1 april 2007 20:11 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Wat een walgelijk kreng is het ook die huub![]()
Vanmiddag bij de paardenbak zei hij dat ook al. Huub was met de kleine op het paard bezig en Wilgo zei dat hij begreep dat Natasia wel lol kon beleven bij SHE.quote:Op zondag 1 april 2007 20:10 schreef Clank het volgende:
Wilgo moet toch steeds wel stiekum erg lachen om Huub.
Ik zie het meer als geluid produceren.quote:Op zondag 1 april 2007 20:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
Je kunt het ook zien als iemand pakken op zijn zwaktes etc.
Dan is Natasia 2 meter 45?quote:Op zondag 1 april 2007 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan is hij dus 2 meter 40.![]()
(het uitrekenen duurde ff, ik kon het wortelteken niet vinden op mijn rekenmachine)
Klopt ...quote:Op zondag 1 april 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ongemakkelijk de gasten zich voelen aan tafel bij SHE, kun je je best een stevige discussie voorstellen na de maaltijd als het frustratiepeil te hoog is. Anderzijds hangt zoiets natuurlijk voornamelijk van Huub af, en hij ziet er niet zo energiek uit.
quote:Op zondag 1 april 2007 20:11 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Wat een walgelijk kreng is het ook die huub![]()
Niet iedereen hier geloof ik helaas.....quote:Op zondag 1 april 2007 20:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tis toch zo of niet dan. Amanda is 'n slettebak en Jaap is 'n vreetzak. Maar nu weten we dat wel idd..
![]()
Er zijn wel meer mensen die geluid produceren en dat is toch niet gelijk walgelijk.quote:Op zondag 1 april 2007 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie het meer als geluid produceren.
Huub doet het op de automatische piloot, ik betwijfel of hij zelf doorheeft waar hij mee bezig is.
linkje!quote:Op zondag 1 april 2007 20:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Klopt ...
Maar ik moet nu kiezen voor een andere stream. Een online F1-race van een wereldwijd kampioenschap.
En aangezien mijn broertje een van de coureurs is ga ik lekker racen kijken.
Succes voor je broerquote:Op zondag 1 april 2007 20:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Klopt ...
Maar ik moet nu kiezen voor een andere stream. Een online F1-race van een wereldwijd kampioenschap.
En aangezien mijn broertje een van de coureurs is ga ik lekker racen kijken.
Ik vind het flauw en van een simpel niveau.quote:Op zondag 1 april 2007 20:16 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die geluid produceren en dat is toch niet gelijk walgelijk.
Misschien een gedeelte wel op automatische piloot, omdat hij het zo makkelijk doet, maar volgens mij ook zeer bewust. Je moet je ook wel realiseren dat je in een spel zit en uiteindelijk mensen toch op moeten stappen.
Ik denk dat ik weet over wie je het hebt!quote:Op zondag 1 april 2007 20:16 schreef Gert het volgende:
Als die vocale kruising tussen een zeehond en een crackhoer haar stem verheft, dan lijkt dat mental lachje van Brian er engelengezang bij.![]()
Ze heeft zelf in elk geval de grootste lol.quote:Op zondag 1 april 2007 20:17 schreef Sporti het volgende:
MG wat is die Amanda triest........
Die kruisingquote:Op zondag 1 april 2007 20:16 schreef Gert het volgende:
Als die vocale kruising tussen een zeehond en een crackhoer haar stem verheft, dan lijkt dat mental lachje van Brian er engelengezang bij.![]()
Zalig zijn de armen van geest. Net als toen ze daarstraks werkelijk meende in haar nachtjaponnetje rond te kunnen gaan lopenquote:Op zondag 1 april 2007 20:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze heeft zelf in elk geval de grootste lol.
Dan moet ze dat zeggen. Sylvia vraagt het toch netjes ?quote:Op zondag 1 april 2007 20:20 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia heeft dirngende behoefte haar nicotine-afhankelijkheid te bevredigien.
Netty zegt er geen bezwaar tegen te hebben, maar in de herhaling (stream 3) heb ik helaas een dusdanige frons moeten constateren dat ik geloof dat ze wel gezwaar heeft.
Dan kán ze niet triest zijn, he?quote:Op zondag 1 april 2007 20:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze heeft zelf in elk geval de grootste lol.
quote:Op zondag 1 april 2007 20:20 schreef Peter6000 het volgende:
Netty zegt er geen bezwaar tegen te hebben, maar in de herhaling (stream 3) heb ik helaas een dusdanige frons moeten constateren dat ik geloof dat ze wel gezwaar heeft.
jij lijkt de CoCk welquote:Op zondag 1 april 2007 20:20 schreef Peter6000 het volgende:
Flauw niveau ....quote:Op zondag 1 april 2007 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het flauw en van een simpel niveau.
En niet effectief, het doet Jaap niets meer, sterker nog: het lijkt eerder afbreuk aan Huubs populariteit te doen.
Bewust ook wel, heb je gelijk in. Hij zei het zelfs een keer tegen Jaap, en Jaap gaf aan er tegen te kunnen.
Die mag van mij wel in het topic van Quote hier uw origineelste postsquote:Op zondag 1 april 2007 20:16 schreef Gert het volgende:
Meneer van Dale Kubatz wacht op antwoord.quote:Op zondag 1 april 2007 20:21 schreef Clank het volgende:
Brian had gevraagd of Kenneth een joint mocht draaien... 'k krijg niet helemaal mee of het nou mag of niet
Voor een ieder die even wil kijken ..... http://www.carcs-race.de/FSR/quote:
En Kenneth is de broer van Brian?quote:Op zondag 1 april 2007 20:21 schreef Clank het volgende:
Brian had gevraagd of Kenneth een joint mocht draaien... 'k krijg niet helemaal mee of het nou mag of niet
Wel goed dat ze het verhaal iedere dag verteld. Ideaal moment voor verslaafd streamers om ff te gaan plassen. Het is zoiets als een reclame-blokje op TV midden in een film.quote:Op zondag 1 april 2007 20:27 schreef Sporti het volgende:
Hilarisch alweer het metro verhaal van Amanda ik ben erg benieuwd naar de derde versie
Ja af en toe heb ik wel medelijden met haar.quote:Op zondag 1 april 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Zalig zijn de armen van geest. Net als toen ze daarstraks werkelijk meende in haar nachtjaponnetje rond te kunnen gaan lopen![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 20:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wel goed dat ze het verhaal iedere dag verteld. Ideaal moment voor verslaafd streamers om ff te gaan plassen. Het is zoiets als een reclame-blokje op TV midden in een film.
Dat lijkt me iets tussen jou en Wilgo!quote:Op zondag 1 april 2007 20:35 schreef Marrije het volgende:
Wilgo blijft langer hangen dan ik had verwacht.
ik vind gezwaar wel een mooi woordquote:Op zondag 1 april 2007 20:26 schreef Peter5000 het volgende:
Kan iedereen die mij gequote heeft het woordje 'gezwaar' ff veranderen in 'bezwaar'.
Ik ga ff ontspannen met Peter r de Vries.![]()
(een hele foute post dit, ik weet het, maar 10 procent van de COS posten mag dat zijn, en ik zit daar zelf ruim onder).
Nee hoor! Maar verder kan ik niet gaan...quote:Op zondag 1 april 2007 20:40 schreef Marelle het volgende:
Helleuuuuu alemaal,
Ligt het aan mij dat ik zo moe en lusteloos word van DGK??![]()
En zit Jaap al in Pyjama??
quote:
Ik heb hem bewaard voor als ik te vrolijk dreig te worden...quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 20:42 schreef demins het volgende:
[..]
Nee hoor! Maar verder kan ik niet gaan...
quote:Op zondag 1 april 2007 20:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb hem bewaard voor als ik te vrolijk dreig te worden...
Hij luistert gewoon actief!quote:Op zondag 1 april 2007 20:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio doet weer gezellig mee bij het tafelgesprek ......
[afbeelding]
Ja, klopt. Demins begint heel saai te worden .......quote:Op zondag 1 april 2007 20:46 schreef Marelle het volgende:
Boring, ik ga maar even iets nuttigs doen![]()
Byeeeeeeeee![]()
Saaier dan je gewend bent?quote:Op zondag 1 april 2007 20:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Demins begint heel saai te worden .......
ik vind hem iets weg hebben van zo'n advertentie-verkoper voor een krantje, die met een koffertje in winkelstraten zijn geluk probeert te zoeken.quote:Op zondag 1 april 2007 20:26 schreef Sporti het volgende:
Huub denkt echt dat die levenslang gratis bier krijgt als die de naam grolsch vaak genoeg blijft noemen.............toch heeft die knul iets zieligs![]()
Wanneer flikkeren die KutKubatzen nou eens een eind op? Eén Kubatz is al te walgelijk om levend te zien rondlopen, laat staan een hele verzameling.quote:
Beter kon ik hem niet cappenquote:Op zondag 1 april 2007 20:48 schreef Prospera het volgende:
Redactie mogen we een close up van Wilgo????
Voordat we hem nooit meer zien![]()
Vol glas dusquote:Op zondag 1 april 2007 20:52 schreef Sporti het volgende:
Brian is een echte wijngenieter hij gaat met dat glas net zo te keer als onder het dekbed met Amanda
Hád ik maar eens een bad-hair-day! Alles beter dan wat anders!quote:Op zondag 1 april 2007 20:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja zeker. Je bent niet echt in vorm vandaag. Bad-hair-day ?
Wat is dat ?quote:Op zondag 1 april 2007 20:54 schreef schatje het volgende:
Visine is verboden in Nederland.
Een soort typex?quote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Om oogwit weer wit te maken als je rode ogen hebt.
Ohhh dank allemaal : ) Kan ik wel gebruiken zo nu en danquote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Om oogwit weer wit te maken als je rode ogen hebt.
Die 'click to activate and use'-knop heb je speciaal voor Natasia toegevoegd?quote:Op zondag 1 april 2007 20:59 schreef Prospera het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja vanavond is hij er en dikke kans dat hij niet vaak langs komt![]()
Hij werkt niet, hoe hard je er op kliktquote:Op zondag 1 april 2007 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die 'click to activate and use'-knop heb je speciaal voor Natasia toegevoegd?![]()
Heb je je streams-rekening weer eens niet betaald?quote:Op zondag 1 april 2007 21:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij werkt niet, hoe hard je er op klikt![]()
Lijkt me toch ook niet helemaal gezond, als je niet eens 10 uur van huis kan zonder blowtje.quote:Op zondag 1 april 2007 21:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Broertje van Brian vraagt zich af of hij niet even naar buiten kan gaan voor een joint ......
[afbeelding]
Als het goed is ben ik vanaf 1 april limietvrij, want ik heb vandaag al 750mbquote:Op zondag 1 april 2007 21:03 schreef S.Flodder het volgende:
jaap je bent overdressed
Voor jou vliegen deze 10 uur als een schicht voorbij? Ik vind het lang duren hoor...quote:Op zondag 1 april 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me toch ook niet helemaal gezond, als je niet eens 10 uur van huis kan zonder blowtje.
Beter dan om de 20 minuten een sigaret , neem dat van mij aanquote:Op zondag 1 april 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me toch ook niet helemaal gezond, als je niet eens 10 uur van huis kan zonder blowtje.
ja veel beterquote:Op zondag 1 april 2007 21:07 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
Beter dan om de 20 minuten een sigaret , neem dat van mij aan![]()
.... van mij ook.quote:Op zondag 1 april 2007 21:10 schreef Marrije het volgende:
Ik heb dat natafelen wel gehad, van mij mogen ze weer in groepjes over elkaar gaan praten.
Wilgo zit meer te grappen met Huub dan dat hij hem wil pakken. Daar gaat Wilgo echt niet aan beginnen.quote:Op zondag 1 april 2007 21:13 schreef Yollie het volgende:
Wilgo wil nu Huub steeds pakken eerst op plassen in huis dan weer op vergiftiging.
Ik zie het toch meer als steekjes...quote:Op zondag 1 april 2007 21:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wilgo zit meer te grappen met Huub dan dat hij hem wil pakken. Daar gaat Wilgo echt niet aan beginnen.
U zegt?quote:Op zondag 1 april 2007 21:17 schreef webextreme.nl het volgende:
hij spoort zegt niet, wat een kutmogool
pppppfffff ga jij effe kruiswoordraadselen zegquote:Op zondag 1 april 2007 21:21 schreef demins het volgende:
Dat is alleen om Natasia een plezier te doen!![]()
Slaap rustig verder. In 1 joint zitten meer schadelijke stoffen dan in 10 filter-sigaretten.quote:Op zondag 1 april 2007 21:10 schreef webextreme.nl het volgende:
nicotine is veeeeele malen schadelijker dan wiet, en zoveel peuksel doe je niet in een joint.
quote:Op zondag 1 april 2007 20:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio doet weer gezellig mee bij het tafelgesprek ......
[afbeelding]
klopt jaquote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Slaap rustig verder. In 1 joint zitten meer schadelijke stoffen dan in 10 filter-sigaretten.
Schadelijke Alkoloïden, teer en stofdeeltjes![]()
Zeg nou eerlijk, Scan, we zijn toch ook zielig vergeleken met levensgenieters als de familie Kotszak!quote:
Ja deden ze vanmiddag ook al, hebben ze vast samen uitgedokterd toen ze de 2 uur thuis wasquote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw heeft het weer over luchtjes, een soort code voor......ze noemde Puke, lijkt me niet echt een parfumlijn.![]()
Dat verklaart veel.quote:Op zondag 1 april 2007 21:24 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
klopt janet ff opgezocht... maar k steek er ook 1 op
![]()
Ik heb het lang tegen kunnen houden, maar nu moet het toch maar.........quote:Op zondag 1 april 2007 21:07 schreef demins het volgende:
[..]
Voor jou vliegen deze 10 uur als een schicht voorbij? Ik vind het lang duren hoor...![]()
Hij vertelde vanmorgen dat die laser heeft aangevraagd om te stoppemquote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef webextreme.nl het volgende:
huub steek er nog maar 1 op,, echt nog geen 4 minuten gelende....
quote:Op zondag 1 april 2007 21:17 schreef Sporti het volgende:
kan die broer van Brian UIT een meter of zes onder de grond![]()
Precies en voor iedereen koken werd ook een paar maal genoemd, totaal uit de context en je ziet Natasia dan ook omschakelen...quote:Op zondag 1 april 2007 21:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja deden ze vanmiddag ook al, hebben ze vast samen uitgedokterd toen ze de 2 uur thuis was![]()
Ik doe niet anders!quote:Op zondag 1 april 2007 21:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb het lang tegen kunnen houden, maar nu moet het toch maar.........
Demins, wat is er aan de hand? Helpt het om er met ons over te praten?????
Waterpijp dan?quote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Slaap rustig verder. In 1 joint zitten meer schadelijke stoffen dan in 10 filter-sigaretten.
Voor de camera's? Dat doet Wilgo nóóit...quote:Op zondag 1 april 2007 21:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog even en we zien Wilgo en Huub innig zoenen.![]()
Haha, ik hoorde het ook!quote:Op zondag 1 april 2007 21:29 schreef Prospera het volgende:
Natas&Wilgo beneden:
Je hebt je battarijtjes nog in, dus ze horen je wel plassen.
Tja....het zal mij er ook niet van weerhouden, maar het is maar dat we't weten......quote:Op zondag 1 april 2007 21:24 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
klopt janet ff opgezocht... maar k steek er ook 1 op
![]()
Het enige wat je nu doet is sjacherijnen.quote:
Dat is ook haar naam maar toen ze DGK inging heeft ze zich de "deftige" naam Natasia aan gemeten.quote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef Sporti het volgende:
Wilgo zegt wel steeds NATASJA of zou dat haar troetelnaampje zijn?
Ik kan haar naam hier niet noemen, sorry!quote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het enige wat je nu doet is sjacherijnen.
En ik ben beniewd wat er is.![]()
Verkering uit?
Ingegroeide teennagel?
zal ik het even zeggen?quote:Op zondag 1 april 2007 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan haar naam hier niet noemen, sorry!![]()
Tis net een echte relatie.... Ze hebben elkaar pas gezien, dus zo zijn ze in het normale leven met elkaar.quote:Op zondag 1 april 2007 21:30 schreef fredfik het volgende:
wat is die relatie tussen Natas&Wilgo toch SAAI!!!
Oke: nieuwsgierigheid bevredigd.quote:Op zondag 1 april 2007 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan haar naam hier niet noemen, sorry!![]()
Ik zelf niet, maar ik ken iemand die van een petfles een waterpijp maakt. En die beweert dat je dan veel minder schadelijke stoffen binnen krijgt.quote:
Neem er maar eenquote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze doet echt haar best, maar het is heel moeilijk.quote:Op zondag 1 april 2007 21:35 schreef Yollie het volgende:
Natasia zei tegen Wilgo, ik kan echt niet meer met Brian.
Ik snap niet dat de redactie dat toestaat. Als het om belangrijke dingen gaat gaan ze over op Takkitakkiquote:Op zondag 1 april 2007 21:38 schreef Yollie het volgende:
Graag nederlands Wilgo!
Deze info van Wilgo is haar niet duidelijk en ze wordt er onzeker van (je ziet har denken).quote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze doet echt haar best, maar het is heel moeilijk.
Wat is dit dan ... Takkitakki ect ect.....quote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de redactie dat toestaat. Als het om belangrijke dingen gaat gaan ze over op Takkitakki![]()
Ja maar dat gebeurt al de hele dag door de families!quote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de redactie dat toestaat. Als het om belangrijke dingen gaat gaan ze over op Takkitakki![]()
Heeft Natasia al haar tepels laten zienquote:Op zondag 1 april 2007 21:43 schreef Sporti het volgende:
MG dat Brian tuig maakt zich nu wel erg breed![]()
De laatste paar weken, ze baalt dat hij info achter houdtquote:Op zondag 1 april 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Natasia altijd al een rol gespeeld met Brian dan? Of is dat iets van de laatste paar dagen?
Spreken ze in Suriname.quote:Op zondag 1 april 2007 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dit dan ... Takkitakki ect ect.....![]()
Van het productieproces geloof ik dat direct!quote:Op zondag 1 april 2007 21:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zelf niet, maar ik ken iemand die van een petfles een waterpijp maakt. En die beweert dat je dan veel minder schadelijke stoffen binnen krijgt.
Ik denk dat ze het tot op zekere hoogte best met Brian kan vinden maar voor een goed gesprek klopt ze niet bij hem aan, ik denk dat dat opbreekt.quote:Op zondag 1 april 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Natasia altijd al een rol gespeeld met Brian dan? Of is dat iets van de laatste paar dagen?
Ik denk dat bij Natasia, na bepaalde leugens van Brian, echt de maat vol is.quote:Op zondag 1 april 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Niet waar spelletje liefquote:Op zondag 1 april 2007 21:45 schreef Ning het volgende:
[..]
De laatste paar weken, ze baalt dat hij info achter houdt
De laatste dagen speelt meer dat Natasia wat feller moet doen en meer de strijd moet opzoeken. Twee of drie dagen geleden heeft ze een toneelhaak waarschuwing gekregen. Tenminste, dat vertelde ze Brian.quote:Op zondag 1 april 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Ja dat denk ik ook , daarom werd ze ook zo vreselijk boos toen mama Netty zei dat ze jaloers was op Amanda.quote:Op zondag 1 april 2007 21:46 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk dat bij Natasia, na bepaalde leugens van Brian, echt de maat vol is.
Ik ga nu ernstig twijfelen aan je geestelijke gesteldheidquote:
Het kan mij niet ranzig genoeg worden, vanavond! Ik heb er zin an!quote:Op zondag 1 april 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga nu ernstig twijfelen aan je geestelijke gesteldheid![]()
het schaap weet pas sinds een uur of 4 wat een soepbord is, dus dit kan je haar niet kwalijk nemenquote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef Dark het volgende:
Amanda kan alle namen van het pokerspel niet onthouden en weet niet wat wat is.
Blijf GVD van die waterpijp afquote:Op zondag 1 april 2007 21:49 schreef demins het volgende:
[..]
Het kan mij niet ranzig genoeg worden, vanavond! Ik heb er zin an!![]()
ff niet op demins reageren, anders gaat hij te ver over de 10% OT-limiet heen .....quote:Op zondag 1 april 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga nu ernstig twijfelen aan je geestelijke gesteldheid![]()
Oeps, te laat.quote:Op zondag 1 april 2007 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ff niet op demins reageren, anders gaat hij te ver over de 10% OT-limiet heen .....
Hihii We nemen er nog een !quote:
Het schijnt dat ze de big bang live heeft meegemaaktquote:
10% OT-limiet... Dat klinkt interessant!quote:Op zondag 1 april 2007 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ff niet op demins reageren, anders gaat hij te ver over de 10% OT-limiet heen .....
Snif snifquote:Op zondag 1 april 2007 21:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb vandaag een beetje met Natasia te doen .... eerst wordt ze terechtgewezen door Netty en valt Wilgo haar in het bijzijn van iedereen af. Dan doet Brian dat nog eens dunnetjes over en valt Wilgo haar weer af. De hele dag hengelt ze naar een beetje affectie bij Wilgo maar dat kan ze ze dus schudden. Wilgo zegt haar ronduit vooral in DGK te blijven want 'die maandjes zijn nu zó voorbij'. Ze begint Brian steeds moeilijker te velen en volgens Wilgo en de Kubatzjes moet ze zich juist meer met Brian bemoeien. Behoorlijk frustrerend lijkt me.
Lieve schat, dat Wilgo verhaal is echt een farce. Leuk voor de verhaallijn, that's it.quote:Op zondag 1 april 2007 21:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb vandaag een beetje met Natasia te doen .... eerst wordt ze terechtgewezen door Netty en valt Wilgo haar in het bijzijn van iedereen af. Dan doet Brian dat nog eens dunnetjes over en valt Wilgo haar weer af. De hele dag hengelt ze naar een beetje affectie bij Wilgo maar dat kan ze ze dus schudden. Wilgo zegt haar ronduit vooral in DGK te blijven want 'die maandjes zijn nu zó voorbij'. Ze begint Brian steeds moeilijker te velen en volgens Wilgo en de Kubatzjes moet ze zich juist meer met Brian bemoeien. Behoorlijk frustrerend lijkt me.
Cora is al lang en breed met een ander getrouwd voor hij die brief af heeft.quote:Op zondag 1 april 2007 21:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap heeft weer de ziekte in, dit keer omdat Sylvia achter de computer zit ..... stééds als hij inspiratie heeft om aan zijn brief aan Cora te beginnen is er iets met een computer ... verdorie
Erg goeie samenvatting.....vooral het begin met die Netty en daarna Wilgo en hoe die afschuwelijke Brian slinks gebruik maakte van die situatie, vond ik echt lullig voor haar.quote:Op zondag 1 april 2007 21:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
Last van het Stockholm syndroom???quote:Op zondag 1 april 2007 21:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
Erg goeie samenvatting.....vooral het begin met die Netty en daarna Wilgo en hoe die afschuwelijke Brian slinks gebruik maakte van die situatie, vond ik echt lullig voor haar.
quote:Op zondag 1 april 2007 21:53 schreef bac_hus het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze de big bang live heeft meegemaakt
Misschien kan ze nu nog op de kermis gaan werken als gedrocht.quote:Op zondag 1 april 2007 21:56 schreef Dark het volgende:
Netty kan heeeeeeeel goed dansen, jazzballet en salsa. Een grote droom van Netty was om in Las Vegas te dansen met al die pluimen, maar doordat ze op haar 21ste trouwde, heeft ze dat allemaal gemist.![]()
nu snap ik waar brian de grootheids waanzin vandaan heeft dat ie prof-tenniser had kunnen worden (of was ie dat al geweest?quote:Op zondag 1 april 2007 21:56 schreef Dark het volgende:
Netty kan heeeeeeeel goed dansen, jazzballet en salsa. Een grote droom van Netty was om in Las Vegas te dansen met al die pluimen, maar doordat ze op haar 21ste trouwde, heeft ze dat allemaal gemist.![]()
OT als in Off Topic, of OT als in On Topic? Dat vraag ik me dan af.quote:Op zondag 1 april 2007 21:53 schreef demins het volgende:
[..]
10% OT-limiet... Dat klinkt interessant!![]()
Lullig zucht en gaat dat nu tegen Amanda aanhouden ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Ben ik nou gek of hoe zit datquote:Op zondag 1 april 2007 21:56 schreef Dark het volgende:
Zelf ook slachtoffer van loverboy zeker ...........gelukkig heeft ze haar zoons goed opgevoedquote:Op zondag 1 april 2007 21:56 schreef Dark het volgende:
Tijd om haar activiteiten stop te zetten, laten we beginnen met Patricia. Dat scheelt weer 700 euro per 2 weken...quote:Op zondag 1 april 2007 21:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twee of drie dagen geleden heeft ze een toneelhaak waarschuwing gekregen.
Dat is precies wat mij ook interesseerde!quote:Op zondag 1 april 2007 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
OT als in Off Topic, of OT als in On Topic? Dat vraag ik me dan af.
Vind ik al een aantal dagen hoor. Ze begint steeds meer te groeien in mijn achtingquote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Mikaro het volgende:
Ik vind Natasia er maar stilletjes bijzitten... en iets zegt me dat dat niets met het missen van haar kindjes te maken heeft...
Waarom zou ik dat willen??quote:
Das de bedoeling sukkelquote:Op zondag 1 april 2007 22:01 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Vind ik al een aantal dagen hoor. Ze begint steeds meer te groeien in mijn achting![]()
Groeien doet ze idd, maar in achting?quote:Op zondag 1 april 2007 22:01 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Vind ik al een aantal dagen hoor. Ze begint steeds meer te groeien in mijn achting![]()
ik weet niet .... rond half drie zei ze dat het al bijna drie uur was en dat ze dan naar huis moesten. Ik denk eerder dat ze er vandaag weer aan herinnerd werd wat een drukte het ook-alweer gaf.quote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef Mikaro het volgende:
Ik vind Natasia er maar stilletjes bijzitten... en iets zegt me dat dat niets met het missen van haar kindjes te maken heeft...
quote:Op zondag 1 april 2007 22:04 schreef Sporti het volgende:
Amanda : waar is het bier?
Kenneth: buiten buiten buiten
Stockholm syndrom heeft hier niets mee te maken, sorryquote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Borga het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen??
Het was een normale vraag hoor....
Dat is Briantilliaans.quote:Op zondag 1 april 2007 22:07 schreef Kaleddis het volgende:
Is Kenneth een beetje dronken ofzo, hij praat zo raar.
Tuuuduh Tuuuduh Tuuuduh Tuuuduh Tuuuduhquote:Op zondag 1 april 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Kenneth kan gewoon rijden, die wijn doet nl niks, is net water, volgens K. Kubatz.
Ja, belangrijk waar het bier staatquote:Op zondag 1 april 2007 22:04 schreef Sporti het volgende:
Amanda : waar is het bier?
Kenneth: buiten buiten buiten
gewoon antilliaansquote:
zonder rijbewijs??quote:Op zondag 1 april 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Kenneth kan gewoon rijden, die wijn doet nl niks, is net water, volgens K. Kubatz.
Toch zit er wat in. Aangewezen zijn op mensen waar je eigenlijk niet mee samen wilt zijn, maar toe gedwongen wordt.quote:Op zondag 1 april 2007 22:07 schreef Sporti het volgende:
[..]
Stockholm syndrom heeft hier niets mee te maken, sorry
Is er tenminste nog iets grappigs waar te nemenquote:Op zondag 1 april 2007 22:07 schreef Kaleddis het volgende:
Is Kenneth een beetje dronken ofzo, hij praat zo raar.
Eigenlijk wel vreemd, ik bedoel ze hebben elkaar zolang niet gezien, en deze 10 uur lijkt een beetje teveel geworden. (zie vooral Natasia en Wilgo, die hebben elkaar gewoon niks meer te melden)quote:Op zondag 1 april 2007 22:08 schreef Sporti het volgende:
Ze moeten om 23.00 uur weg volgens mij is iedereen blij als het zover is![]()
hoe kan ik daar nou last van hebben?quote:Op zondag 1 april 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch zit er wat in. Aangewezen zijn op mensen waar je eigenlijk niet mee samen wilt zijn, maar waar toe gedwongen wordt.
Ik heb anders flink leedvermaak vanwege het gesprek tussen Amanda en Netty. Je zou er maar zitten en het gezanik van Netty aan moeten horenquote:Op zondag 1 april 2007 22:11 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iets grappigs waar te nemen![]()
Omdat jij misschien te vaak zit te streamenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |