Nee hoor, gewoon arrogant joods gebrabbelquote:
Ik probeerde het nog enigszins positief te verwoorden...quote:Op maandag 2 april 2007 19:16 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon arrogant joods gebrabbel
Typisch brussel dus![]()
We staan wel al 23 dagen van deze competitie aan de leiding...quote:Op maandag 2 april 2007 20:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Haha oke, het scheelt maar 1 punt joh
Voor het eerst dat je bekend maakt welke club je bentquote:Op maandag 2 april 2007 20:46 schreef Hrvat het volgende:
[..]
We staan wel al 23 dagen van deze competitie aan de leiding...
En dat 1 punt, is nog altijd 1 punt meer hé!
Bij jouj is dat moeilijker, je hebt elke week een nieuwe club :cab:quote:Op maandag 2 april 2007 21:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Voor het eerst dat je bekend maakt welke club je bent![]()
Allé, ik dacht het wel duidelijk genoeg was als je mijn commentaren in de "Belgische voetbal topics" hebt gelezen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Voor het eerst dat je bekend maakt welke club je bent![]()
Oke danquote:Op maandag 2 april 2007 22:45 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Allé, ik dacht het wel duidelijk genoeg was als je mijn commentaren in de "Belgische voetbal topics" hebt gelezen.
Dus, ik ben fan van KRC Genk en van Hajduk Split voor ieders duidelijkheid.
Ik supporter eveneens voor Kroatië en België.
![]()
Frutos blijf aubquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:21 schreef Heero87 het volgende:
Lazio Roma wil Frutos halen, en bij Anderlecht twijfelt men of men hem kan houden.
En Club Brugge beslist waarschijnlijk vanavond over het lot van Janevski.
quote:JANEVSKI MOET NOG WAT GEDULD OEFENEN
Club Brugge heeft nog geen beslissing
genomen over de toekomst van trainer
Cedomir Janevski. De raad van bestuur
besprak het thema dinsdagavond kort.
De raad van bestuur "nam kennis" van de
gesprekken die Janevski onlangs had met
sportmanager Luc Devroe en voorzitter
Michel D'Hooghe. Of de Macedoniër mag
aanblijven, wordt pas later beslist.
Wie dan, buiten Van Marwijk?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ondertussen is half nederland al volgens de geruchten in verband gebracht met club
Wil ik ook wel eens weten...quote:
Is dat half Nederland?quote:
Laat ik het dan zo zeggen, half nederland is volgens de geruchten in de race om trainer te worden van een club in bruggequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:14 schreef DarkShine het volgende:
Owja half Nederland. Iemand die weg wilt bij Utrecht en iemand die ontslagen is bij Dortmund...
Cercle is geen club.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen, half nederland is volgens de geruchten in de race om trainer te worden van een club in brugge![]()
Nee, Cercle is een vereniging. Althans dat beweren ze zelf altijd. Aan jou om uit te zoeken waarom ze geen "club" willen zijn.quote:
Hoezo ? AA Gent wil net van Leekens af. Sollied heeft daar al weken een voorakkoord. Hij kocht zelfs al een appartement in Gent ... (de enige voorwaarde is dat ze dit jaar Europees moeten halen ...)quote:Op woensdag 4 april 2007 00:21 schreef Heero87 het volgende:
Volgens De Morgen praat Club Brugge nu zelfs met Georges Leekens. Ik wil De Witte niet tegenkomen als dat waar is.
Dan valt er te vrezen voor die hun spelersgroep...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoezo ? AA Gent wil net van Leekens af. Sollied heeft daar al weken een voorakkoord. Hij kocht zelfs al een appartement in Gent ... (de enige voorwaarde is dat ze dit jaar Europees moeten halen ...)
Voorzitter AA Gent.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:24 schreef Radegast het volgende:
Wie is De Witte?
Er is iets tussen Leekens en De Witte gekomen, maar vraag mij ook niet wat ...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef Radegast het volgende:
Waarom wil Gent van Leekens af? Die doet het toch prima?
Of ze er effectief vanaf willen, weet ik niet, maar het heeft nooit echt geboterd tussen Leekens en manager Louwagie, en ook tussen Leekens en De Witte zat het wel eens scheef.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef Radegast het volgende:
Waarom wil Gent van Leekens af? Die doet het toch prima?
De marginaal die denkt dat hij Gent even groot kan maken als ons, en daarom die hele vereniging tegen ons opstooktquote:Op woensdag 4 april 2007 00:24 schreef Radegast het volgende:
Wie is De Witte?
Nee, maar ze hebben wel de toeschouwers en uitstraling van een provencialerquote:
Feit is dat het nog te vroeg is om Janevski te beoordelen, gezien de verplaatsingen naar Charleroi, Waregem en Standard die nog op het programma staanquote:Op woensdag 4 april 2007 00:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens zat Leekens vorige zaterdag ook vlakbij het Cercle-bestuur in de tribune ...
Maar gaan ze bij Club nu ook weeral Janevski doorsturen ? Alsof die vent ook maar één iets gedaan heeft waar hij schuld aan heeft ...
Ach kom, ik ben daar vorig weekend nog gaan kijken en er zat meer dan 8000 man. Ze speelden trouwens ook héél héél goed zaterdag. Alleen hadden ze verschrikkelijk veel pech in de afwerking.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:31 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben wel de toeschouwers en uitstraling van een provencialer![]()
Eigenlijk heeft Club driekwart van een nieuwe spelers kern nodig ...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:33 schreef blueangel_ het volgende:
Al kan eventueel verlies daar hem ook niet aangevreven worden, de spelersgroep is gewoon door en door rot ... jammer genoeg is ons bestuur dat ook, dus of er ook een concrete oplossing gaat komen?
Vooral veel geblesseerd. Maar er zijn niet zoveel goede grote (letterlijk dan) 'targetmannen' te vinden. Zal allicht daar wel mee te maken hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:38 schreef Radegast het volgende:
Opmerkelijk, al die interesse uit de Serie A voor Frutos. Zo goed vind ik hem niet.
Ongetwijfeld het werk van Pol Van Den Driessche, die bestookt naar het schijnt de landelijke voetbalredacties met ettelijke mails per dag.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach kom, ik ben daar vorig weekend nog gaan kijken en er zat meer dan 8000 man. Ze speelden trouwens ook héél héél goed zaterdag. Alleen hadden ze verschrikkelijk veel pech in de afwerking.
Maar het valt mij trouwens wel op dat Cercle dit seizoen toch vrij veel in de pers en de aandacht begint te komen. (zeker in de regionale pers hier in West-Vlaanderen)
Zou die al nuchter zijn van de laatste derby ?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:40 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld het werk van Pol Van Den Driessche, die bestookt naar het schijnt de landelijke voetbalredacties met ettelijke mails per dag.
Ze kunnen aardig verdienen aan hemquote:Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef Heero87 het volgende:
En nog volgens De Morgen volgen naast Lazio ook Fiorentina en Sampdoria Frutos op de voet...
?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ze kunnen aardig verdienen aan hem
Hij ligt nog n paar jaar onder contract, geloof ik. Dus die gaat niet gratis weg.quote:
Nee, okee maar hij heeft ook heel wat geld gekost toch? Denk niet dat Anderlecht de jackpot ontvangt..quote:Op woensdag 4 april 2007 01:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij ligt nog n paar jaar onder contract, geloof ik. Dus die gaat niet gratis weg.
Op 21 oktober 2005 tekende hij een contract tot 2010 bij de Belgische topclub RSC Anderlecht, hoewel hij pas vanaf januari inzetbaar was. De Belgische media reageerden sceptisch op zijn komst: 2,5 miljoen euro was veel te veel voor een speler die Nenad Jestrović nooit zou doen vergetenquote:Op woensdag 4 april 2007 01:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, okee maar hij heeft ook heel wat geld gekost toch? Denk niet dat Anderlecht de jackpot ontvangt..
Vragen wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Op 21 oktober 2005 tekende hij een contract tot 2010 bij de Belgische topclub RSC Anderlecht, hoewel hij pas vanaf januari inzetbaar was. De Belgische media reageerden sceptisch op zijn komst: 2,5 miljoen euro was veel te veel voor een speler die Nenad Jestrović nooit zou doen vergeten
toch wel 5 mil kunnen ze vragen denk.
quote:Clubbrugge.be:
Mededeling Club Brugge KV
Club Brugge werd vandaag andermaal onaangenaam verrast door totaal foutieve berichtgeving in de krant “Het Laatste Nieuws”.
In het artikel onder de hoofding “Club houdt Janevski aan het lijntje” wordt geschreven dat “Bronnen dicht bij het bestuur melden dat Club informele contacten onderhoudt met AA Gent-trainer Georges Leekens”. Deze totaal onjuiste informatie wordt tevens in een ondertitel dik in de verf gezet.
Filips Dhondt, general manager van Club Brugge, heeft vanochtend in een telefonisch contact met AA Gent-manager Michel Louwagie de beweringen van Het Laatste Nieuws formeel ontkend. De heer Louwagie bedankte Club Brugge voor de openheid waarmee deze zaak snel werd uitgeklaard.
Wat is die taal van jullie toch mooiquote:Op woensdag 4 april 2007 12:20 schreef Heero87 het volgende:
Clubbrugge.be:
Mededeling Club Brugge KV
Club Brugge werd vandaag andermaal onaangenaam verrast door totaal foutieve berichtgeving in de krant “Het Laatste Nieuws”.
In het artikel onder de hoofding “Club houdt Janevski aan het lijntje” wordt geschreven dat “Bronnen dicht bij het bestuur melden dat Club informele contacten onderhoudt met AA Gent-trainer Georges Leekens”. Deze totaal onjuiste informatie wordt tevens in een ondertitel dik in de verf gezet.
Filips Dhondt, general manager van Club Brugge, heeft vanochtend in een telefonisch contact met AA Gent-manager Michel Louwagie de beweringen van Het Laatste Nieuws formeel ontkend. De heer Louwagie bedankte Club Brugge voor de openheid waarmee deze zaak snel werd uitgeklaard.
En hoeveel van die trutten zaten er met een gratis ticketje, verkregen bij de aankoop van 2 biefstukken en 150 gr. paardenfilet bij de lokale beenhouwer?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach kom, ik ben daar vorig weekend nog gaan kijken en er zat meer dan 8000 man. Ze speelden trouwens ook héél héél goed zaterdag. Alleen hadden ze verschrikkelijk veel pech in de afwerking.
Maar het valt mij trouwens wel op dat Cercle dit seizoen toch vrij veel in de pers en de aandacht begint te komen. (zeker in de regionale pers hier in West-Vlaanderen)
Wat ik net nog postte op een ander forum:quote:Op woensdag 4 april 2007 00:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Club driekwart van een nieuwe spelers kern nodig ...
quote:Zoals ik het op dit moment zie
=========Stijnen===========
(Verbauwhede)
=Priske====X1===Clement===X2
(X3)==(Maertens) (Dreesen)=(Klukowski)
======X4===X5===Daerden========
(Vermeulen) (De Mets) (Blondel)
==========Van Heerden===========
(Leko)
=======Ishiaku=======X6==========
(Salou) (Capon, Chavez)
Net als Mille kom ik uit op een 6-tal aankopen.
X1 => lijkt me duidelijk, een sterke verdediger met de nodige snelheid en uitvoetballend vermogen. Gaat een pak geld kosten, en zo'n speler vind ik ook niet in Belgie. De Scandinavische en Oost-Europese markt lijken me hier de beste piste's
X2 => Klukowski is te wisselvallig en teveel geblesseerd. Hier moet iemand komen die onmiddelijk een meerwaarde kan bieden. Een naam => Pieter-Jan Monteyne
X3 => Een back-up rechtsachter. Lutun leek me hier een goeie zaak, nu zal er gekocht moeten worden
X4 => AUB nooit geen Englebert meer. Geraerts lijkt hier een goeie optie, en is ook gratis. Dalmat van Bergen (geweldige speler met een goeie mentaliteit) lijkt me ook een optie
X5 => Tjah, een type Simons al gaan we dat nooit meer vinden. Iig een zuivere verdedigende middenvelder, zonder veel franjes maar iemand die gewoon z'n werk doet, nl. ballen recupereren en zuiver inspelen. Pavlovic is hier het perfecte voorbeeld van, maar die lijkt me onbetaalbaar voor Club. Zeker gezien onze goede relaties met de Kwekkers
X6 => Een vervanger voor Balaban, liefst eentje zonder vedettenallures en iemand die wel loopt
Gaat geld kosten, maar met dit raamwerk en een goeie centrale as speel je aan de top in Belgie. Natuurlijk mag je hier niet stoppen, een volledige reorganisatie van zowel het sportieve, extrasportieve beleid als de ploeg is nodig.
Mogen vertrekken: De Cock, Valgaeren, Jason, Vermant (geef hem maar een postje in de jeugdwerking oid), Englebert, Diallo, Balaban, Roelandts (doet het niet slecht bij Beerschot, probeer hem in de deal voor Monteyne te verwerken)
Als Buffel naar Club gaat wringt zijn familie hem de nek om, denk Ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:15 schreef Radegast het volgende:
Buffel wil een miljoen per jaar netto. Kon Anderlecht hem niet geven, Club wel?
Van Hove bood 'm ooit een contract aan toen hij nog jeugdspeler was ... z'n vader heeft het in stukken gescheurdquote:Op woensdag 4 april 2007 19:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als Buffel naar Club gaat wringt zijn familie hem de nek om, denk Ik.
Mwah, ik denk niet dat zoiets op dit niveau nog meespeelt. Geld is iets anders natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat een Balaban ook een aardige duit vangt. Trouwens, stel dat Van Marwijk komt, dan opent dat nog meer deuren natuurlijk...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Van Hove bood 'm ooit een contract aan toen hij nog jeugdspeler was ... z'n vader heeft het in stukken gescheurd
Goh, meespeelt, de familie Buffel is een Cercle-nest hé. Ik denk dat ze het hem nooit zouden vergeven als hij voor Club moest kiezen.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Mwah, ik denk niet dat zoiets op dit niveau nog meespeelt. Geld is iets anders natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat een Balaban ook een aardige duit vangt. Trouwens, stel dat Van Marwijk komt, dan opent dat nog meer deuren natuurlijk...
Trouwens, Devroe noemt vandaag in Voetbal Magazine ook Sonck als een interessante piste...
Pff, niet overdrijven hé. Alsof die familie hem dan gaat uitstoten. Die mensen zullen wel verstandig genoeg om zulke dingen gescheiden te houden, hoop ik toch.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Goh, meespeelt, de familie Buffel is een Cercle-nest hé. Ik denk dat ze het hem nooit zouden vergeven als hij voor Club moest kiezen.
Da's iets anders natuurlijk, de vraag is natuurlijk of er ook interesse van andere clubs is. AZ volgt hem blijkbaar ook, dan lijkt Club me inderdaad kansloos.quote:Los daarvan trouwens, ik denk ook niet dat Buffel de ambitie heeft om terug naar Belgie te keren eigenlijk.
Ik denk dat jij toch onderschat hoe fanatiek zo'n echt Cercle-nest vaak is. Uitstoten is een groot woord, maar zoiets vergeven ze er hem nooit, denk ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:44 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Pff, niet overdrijven hé. Alsof die familie hem dan gaat uitstoten. Die mensen zullen wel verstandig genoeg om zulke dingen gescheiden te houden, hoop ik toch.
[..]
KUT!quote:Moet Wim De Decker onder het mes?
Wim De Decker moet mogelijk een operatie ondergaan aan zijn schouder. Na de wedstrijd tegen Germinal Beerschot laat de middenvelder van Genk zich onderzoeken.
Wim De Decker heeft al een tijdje last van zijn schouder, die regelmatig uit de kom gaat. Na het scanneronderzoek van volgende week zal blijken hoe dringend de eventuele operatie is. Indien mogelijk gaat De Decker pas na het huidige seizoen onder het mes. Tegen Germinal Beerschot zal hij zondagavond alvast zeker spelen.
Sébastien Pocognoli trainde woensdag nog niet mee met Racing Genk. Ook Hans Cornelis (bil) bleef uit voorzorg binnen.
Whehe owntquote:Op donderdag 5 april 2007 18:24 schreef Heero87 het volgende:
Biglia in de Argentijnse pers:
"Onze supporters? Je hoort ze nauwelijks. Ze komen naar het voetbal zoals wij naar het theater zouden gaan. Af en toe hoor ik wel eens 'ale Biglia, Biglia', maar dat is het toch niet. Eenzelfde kille sfeer vind je eveneens in de kleedkamers. Ongeacht of we nu winnen of verliezen, iedereen is hier na een training onmiddellijk weg. Een groepsgevoel vind ik hier niet terug.".
quote:Twaalf clubs in eerste klasse?
Plan van Westerlo-manager Herman Wijnants is op maat van topclubs en kleinere clubs
Herman Wijnants presenteert vandaag een nieuwe format voor de competitie die op maat van de topclubs én de kleinere ploegen lijkt gesneden. Een revolutionair plan dat de clubs 36 keer per seizoen in de wei zou brengen.
Herman Wijnants, de sterke man van Westerlo, wil de Profliga uitbreiden tot 24 clubs, die in twee reeksen van twaalf onderverdeeld worden. In het najaar zouden deze allebei 22 speelronden afwerken. De eerste acht van de hoogste reeks, Liga A (vergelijkbaar met een ingekrompen eerste klasse), maken na nieuwjaar onderling uit wie kampioen wordt en wie Europa in mag. Die competitie wordt de Superliga genoemd.
Dat geeft in totaal 36 speeldagen (twee meer dan nu). Om te vermijden dat er in de eerste helft van de competitie alleen gespeeld wordt om te bepalen wie aan de Superliga mag deelnemen, worden de punten van de eerste seizoenshelft behouden. Een alternatief is dat de winterkampioen acht punten meekrijgt, het nummer twee zeven punten, enz. Wellicht blijven de verschillen op die manier kleiner en de spankracht groter.
Maar niet alleen de eerste acht uit de Liga A blijven strijden. De laatste vier van de heenronde in de Liga A worden in het nieuwe jaar gekoppeld aan de beste vier van de Liga B (een opgewaardeerde tweede klasse) maken uit welke vier in de volgende jaargang in Liga A, de eerste klasse dus, van start gaan. De acht overige teams van de tweede afdeling voetballen voor het behoud. De laatste drie degraderen, de vierde laatste (de vijfde in de eindstand) neemt deel aan een eindronde met de nummers twee van derde klasse. Het voorstel gaat uit van een derde klasse met drie reeksen van achttien.
Reserven in derde klasse
De achttien bijkomende clubs zijn de twaalf ploegen uit de huidige tweede die uit de boot vallen en de invallers van de zes sterkste teams van de hoogste klasse. De reserven van de zes andere topklassers worden over de reeksen van bevordering verstrooid.
Wijnants wil de nieuwe competitie al in de zomer van 2008 van start laten gaan, samen met het nieuwe tv-contract. Om de indeling van de reeksen voor de eerste nieuwe jaargang te bepalen denkt hij aan twee pistes: de punten behaald in de vijf vorige campagnes (UFA-coëfficiënt) of de eindstand van volgend seioen in de twee hoogste bestaande afdelingen. Het eerste criterium is het meest eerlijke, het tweede geeft de volgende competitie extra pit.
Het vernuftige van dit plan is dat de competitie voor de topclubs financieel en sportief aantrekkelijker wordt. De winst voor de kleinere clubs is dat in de nieuwe formule de verdeling van de tv-rechten volgens de huidige criteria gebeurt. Degradatie uit eerste klasse is niet langer een drama.
Toch lijkt de kans klein dat de clubs op één lijn geraken. St.-Truiden liet al weten voorstander te zijn van een eerste competitiehelft met achttien clubs, die één keer tegen elkaar uitkomen (17 speelronden). Nadien willen ze pas naar een reeks met twaalf ploegen overstappen.
François Colin Het Nieuwsblad 06/04/2007
Feyenoord ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef Heero87 het volgende:
Ahmed Hassan vandaag in Het Laatste Nieuws: "Ik vertrek zeker bij Anderlecht, mijn vaderplicht roept."
Geraerts: "Ik praat uitvoerig met een buitenlandse club. Over drie weken beslis ik."
En Club Brugge polste naar Dahmane (Bergen).
Maar er moet écht wel iets gebeuren met de competitie-opzet. Als er niets verandert, dan zal er wel een natuurlijke selectie komen en krijg je automatisch een competitie met twaalf club ofzo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Door het zo ingewikkeld te maken gaan er alleen maar nog meer supporters afhaken, denk ik ...
Als het televisigeld straks terugvalt op 15 miljoen euro per seizoen -of erger nog- als clubs als Standard en Anderlecht hun televisiegelden apart gaan verkopen, dan zijn de Cercles, Sint-Truidens en Lokerens van deze wereld er helemaal aan...quote:Er wordt enkel maar over tv-gelden gesproken, maar wat dan gezegd over de inkomsten die je verliest door mindere toeschouwersaantallen (of denken ze echt dat bv Cercle-Eupen evenveel volk zal trekken als een derby of Cercle-Anderlecht). Daarnaast zullen ook de sponsorgelden een ferme knauw krijgen als je in Liga B en niet in Liga A zit. Ook de jeugdwerking van bepaalde ploegen zal enorm lijden onder dit voorstel. En laat het nu net op dit moment die kleinere ploegen (Cercle, Roeselare, ...) zijn die nog het meeste met veel eigen Belgische jeugd in de ploeg spelen.
Je krijgt wel 36 miljoen bijeen als je een competitie hebt waarin je vier keer per jaar een Anderlecht - Club Brugge, Anderlecht - Standard, Standard - Charleroi etcetera hebt. Belgacom heeft zelf al gezegd dat ze meer zullen betalen als ze meer topaffiches krijgen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Denk je dat Belgacom 36 miljoen op tafel zal willen leggen voor een halve competitie ? (want in die Liga B is toch geen kat geïnteresseerd)
Overigens, 36 miljoen krijgen ze toch nooit meer bijeen. Dat was puur het toevallige resultaat van de strijd tussen Belgacom en Telenet voor de rechten die daarmee dachten de digitale TV-kijker binnen te halen. Ondertussen hebben ze beide al door dat dat niet lukt en heeft geen van beide nog zoveel geld ervoor over.
Fout, totaal fout. Dan gaan de Cercle's , Sint-Truidens en Lokerens van deze wereld zich nog méér moeten richten op de eigen jeugdwerking, ipv op de Slaven en Afrikanen die ze met die extra euro's allemaal binnenhalen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:45 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Als het televisigeld straks terugvalt op 15 miljoen euro per seizoen -of erger nog- als clubs als Standard en Anderlecht hun televisiegelden apart gaan verkopen, dan zijn de Cercles, Sint-Truidens en Lokerens van deze wereld er helemaal aan...
En hoe gaan ze van die Slaven en Afrikanen in hun team afgeraken, als die nog onder contract liggen? De kleine clubs hebben veel te onstuimig met hun extra televisiegeld omgesprongen. Er zijn clubs wiens budget voor 40% (!!!) op het televisiegebeld is gebaseerd. Als dat wegvalt, gebeuren er drama's.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Fout, totaal fout. Dan gaan de Cercle's , Sint-Truidens en Lokerens van deze wereld zich nog méér moeten richten op de eigen jeugdwerking, ipv op de Slaven en Afrikanen die ze met die extra euro's allemaal binnenhalen.
De EU wil helemaal niks verbieden. Het plan Belet vraagt de clubs vriendelijk om de televisierechten niet afzonderlijk te verkpen, maar daar blijft het bij. Van een verbod of wat dan ook is er niet eens sprake...quote:Overgens, de EU wil toch net die aparte televisiegelden overal in Europa gaan verbieden ? Dat is toch het hele "plan Belet" die door de Europese Commissies aan het geraken is ?
Ik zie dus echt niet het verband niet tussen het feit dat een team 4x tegen hetzelfde team speelt en het feit dat Rangers en Celtic altijd zo hoog eindigen.quote:Overigens, met 4x Anderlecht - Club op een seizoen ga je de weg van Schotland op. En een succes dat het daar is ! Een succes ! Mensen toch. Ze eindigen met drie straten voorsprong op de rest van het land én ze stellen Europees bijna niks meer voor ivm vroeger ...
Ja, en laten we verder en verder wegzakken in ons moeras.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:45 schreef blueangel_ het volgende:
Het plan is belachelijk ... voetbal is voetbal, blijf er gvd met je fikken af zeg
En denk je met 8 volwaardig eerste klassers (die liga b wordt toch gewoon 2de klasse en amateurteams) dat te bereiken ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:49 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja, en laten we verder en verder wegzakken in ons moeras.![]()
Die ploegen met jeugdwerking gaan vanzelf kapot als er nu niet ingegrepen wordt om het televisiegeld min of meer op pijl te houden...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En denk je met 8 volwaardig eerste klassers (die liga b wordt toch gewoon 2de klasse en amateurteams) dat te bereiken ?
Ik heb nu eens onze 'toekomst' bekeken. De beloftenkern. Daarin zitten 6 ! spelers uit ploegen die volgens het nieuwsblad tot die Liga A zouden gaan behoren. En 8 spelers uit Belgische ploegen die daar niet toe behoren.
Gaan we nog even verder ? De -19 jarigen. 5 spelers uit die G8 , 10 spelers uit de jeugd van de rest.
De - 16 jarigen , 5 spelers uit die G8, 8 spelers uit de rest ...
Maak vooral de ploegen die nog aan jeugdwerking doen kapot ... Tuurlijk is iemand als Wijnants voorstander van zo'n systeem. Ze hebben bij Westerlo zelfs bijna geen jeugdwerking ...
Die ploegen gaan niet kapot. Ga ze maar na, dat zijn de Cercle Brugge's, de Sint-Truidens, ... de ploegen die al decennia lang op een laag budget op het hoogste niveau overleven en geen euro uitgeven zonder dat ze die effectief hebben ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:13 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Die ploegen met jeugdwerking gaan vanzelf kapot als er nu niet ingegrepen wordt om het televisiegeld min of meer op pijl te houden...
Jup, kreeg de voorkeur op Goor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:58 schreef AminBen het volgende:
Speelt Boussoufa ?
En een afschuwelijke pot voetbalquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:00 schreef AminBen het volgende:
[..]
Dus, Boussoufa, Hassan, Tchite en Frutos![]()
Als allereerste Vlaamse landskampioen maken die ook deel uit van de traditie. En sowiezo een ploeg die nog nooit in financiele problemen kwam.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:41 schreef blueangel_ het volgende:
Noujah, niet dat er veel mensen gaan rouwen als Serkul er niet meer is natuurlijk
Ik heb eerlijk gezegd geen persoonlijke voorkeur, maar als je aan de Belgische/Vlaamse voetbalsupporter vraagt welke ploeg mag verdwijnen: Westerlo, Cercle of GBA, dan weet ik wel wie daar uitkomt... (misschien ten onrechte).quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als allereerste Vlaamse landskampioen maken die ook deel uit van de traditie. En sowiezo een ploeg die nog nooit in financiele problemen kwam.
Dn ze wel, Standard krijgt werkelijk géén kansen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:12 schreef jorienvdherik het volgende:
nog ff volhouden RSCA
Tjah, vergelijk ze eens : Westerlo is eigenlijk een provincieclubje uit een gemeente met minder inwoners dan zitjes in veel stadions en GBA danst al op het graf van de vorige failliete club die daar speelde ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:11 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen persoonlijke voorkeur, maar als je aan de Belgische/Vlaamse voetbalsupporter vraagt welke ploeg mag verdwijnen: Westerlo, Cercle of GBA, dan weet ik wel wie daar uitkomt... (misschien ten onrechte).![]()
"Geen trainer kan Club redden" , zei hij geloof ik. (en op dat vlak heeft hij gelijk natuurlijk)quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:30 schreef Radegast het volgende:
Wat zei Boskamp nou? "Niemand kan Club redden..."![]()
Mja, ik heb veel respect voor wat Cerce met beperkte middelen doet, maar ik vrees dat ze over het algemeen hun imago toch tegen hebben (zij het onterecht)... Cercle wordt toch vaak afgeschilderd als de "grijze muis".quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, vergelijk ze eens : Westerlo is eigenlijk een provincieclubje uit een gemeente met minder inwoners dan zitjes in veel stadions en GBA danst al op het graf van de vorige failliete club die daar speelde ...
Ik vind dat we meer respect moeten hebben voor teams als Cercle. Die spelen al meer dan driekwart van hun bestaan in de hoogste klasse, zonder ook maar enige financiële problemen ... En daarnaast is dat een ploeg met een uitstekende jeugdwerking. Je moet maar eens de nationale jeugdelftallen overlopen. Steevast zitten er altijd een of meerdere spelers uit de Cercle-jeugd bij. (ook STVV is zo'n ploeg die je daar overal tegenkomt trouwens) Het is grotendeels van dat soort ploegen dat de Rode Duivels van morgen zullen moeten komen hoor.
Voor een keer ben ik het met François Colin eens.quote:Vernieuwing
Iedereen lijkt beter te worden van plan-Wijnants
Het voorstel van Herman Wijnants om de Profliga te hervormen, lijkt het ei van Columbus. De nieuwe formule verbetert de kwaliteit van ons topvoetbal en verdubbelt het aantal topwedstrijden. De topclubs kunnen zich op een hoger ritme voorbereiden op de Europese opdrachten en alleen de sterkste en regelmatigste kan kampioen worden. Dit is geen loterij, zoals de play-offs in Nederland. De dubbele competitie is ook commercieel bijzonder interessant en ideaal om straks de grotere voetbaltempels van Anderlecht, Club Brugge, AA Gent, Racing Genk en anderen te laten vollopen. Dit betekent niet alleen betere recettes, maar ook meer klanten voor de business-seats en dus meer couverts. Het nieuwe opzet is ook een uitstekende zaak voor de middenmoters. Acht kleinere clubs blijven verzekerd van thuiswedstrijden tegen de nationale grootheden. De vier besten van hen worden beloond met een tweede bezoek van Anderlecht, Club Brugge, enzovoort. Ook de ploegen die uit de nieuwe eerste klasse vallen, hebben weinig reden tot klagen. De huidige tweede klasse bewijst dat clubs met klinkende namen volle zalen lokken als ze voor promotie spelen, een voorrecht dat aan maar liefst vier ploegen voorbehouden wordt. Positief aan het plan-Wijnants is dat de profcompetitie tot 24 teams wordt uitgebreid; De huidige achttien blijven profclub en krijgen het gezelschap van verenigingen als Antwerp, KV Mechelen, KV Kortrijk en mogelijk OH Leuven. Op die manier zijn alle gevestigde waarden met een ruime aanhang én alle belangrijke woonkernen van het land vertegenwoordigd in het profvoetbal.
Tv-rechten
Het allerbelangrijkste voor de kleinere clubs, die allemaal uit de hand van de televisie eten, is dat het vast staat dat de tv-rechten beduidend hoger zullen uitvallen dan wanneer op de huidige manier wordt verder gevoetbald. Het is zelfs niet uitgesloten dat de nieuwe formule meer oplevert dan de huidige 36 miljoen euro per seizoen. Financieel wordt iedereen hier dus beter van. Ook de televisie (wie ook de nieuwe rechtenhouder wordt) mag van plezier kraaien. Het aantal topwedstrijden verhoogt significant en de productiekosten dalen (vanwege minder matchen in de hoogste klasse). Ook de clubs uit derde klasse mogen zich in de handen wrijven. Voor wie de (Europese) licentie haalt, zijn er vier mogelijkheden om naar het profvoetbal over te stappen. Die opening moet hen over de streep kunnen halen om de reserventeams van de zes sterkste formaties van het land te verwelkomen. Dat is dan weer een kans voor open doel om de postformatie van onze beste jongeren een nieuwe impuls te geven. Interessant is ook dat Herman Wijnants de machtsverhoudingen in de Profliga een realistischer tintje wil geven. Hij wil de clubs die zich bij de beste acht plaatsen een tweede stem geven. Op die manier hebben de eerste acht evenveel in te brengen als de zestien anderen.
Nieuwkomers
Het voorstel heeft op het eerste gezicht maar één nadeel: het is niet echt eenvoudig. Ook moet er nog eens goed nagedacht worden over de reeksindeling voor het eerste seizoen. Als de resultaten over de voorbije vijf jaar als basis gelden, zijn nieuwkomers (zoals Zulte-Waregem, Roeselare) zwaar benadeeld en wordt er te weinig rekening gehouden met de huidige krachtsverhoudingen. Hier moeten echter goede oplossingen voor te bedenken zijn. Hoe dan ook, iedereen moet zijn eigen belangen op de korte termijn maar eens even opzij zetten en de poort openen voor vernieuwing. Dit kan het project worden waar ons voetbal al jaren op zit te wachten.
FC
quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:53 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Voor een keer ben ik het met François Colin eens.
Dat is dus bv al absolute onzin eigenlijk. Een enkele wedstrijd van KVM en Antwerp na gelaten. En die houden dat hoogstens één seizoen zonder promotie vol ...quote:De huidige tweede klasse bewijst dat clubs met klinkende namen volle zalen lokken als ze voor promotie spelen
Booquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
Normaal gesproken zou ik het jammer vinden als Standard van Anderlecht zou verliezen maar als Standard door deze nederlaag Genk van de titel kan afhouden vind ik het best.
tegen RSCA ook niet ? Hoeveel zitten er gemiddeld dan ? van de hoeveel die er in kunnenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij speelde Club dit seizoen nog geen enkele keer voor een uitverkocht huis
Tegen Roeselare zouden ze dat natuurlijk ook moeten kunnen, dat is ook niet gelukt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze moeten toch wel kunnen winnen voor eigen publiek.
Uitverkocht huis ?
hehequote:6/4/2007 - Léonard zelfs bereid voor proefperiode bij tweede divisie
(Gepost door K)
Philippe Léonard lijkt langzamerhand wat wanhopig te worden in de zoektocht voor een nieuwe club. Liet hij eerder nog weten alleen een topclub te willen in België of in andere landen op het hoogste niveau te willen spelen, nu gaf hij in de waalse krant La Derniere Heure aan zelfs een stage te accepteren bij een tweede divisieclub om maar aan spelen toe te kunnen komen. De Belg gaf aan er niet tegen te kunnen dat hij gewoon doorbetaald wordt door Feyenoord, zonder dat de club van zijn diensten gebruik maakt. op 1 april mocht hij toevallig weer eens opdraven voor het duel tegen Vitesse. Hij dacht eerst te maken te hebben met een 1 april grap bij Feyenoord. Dat was niet het geval, hij zat op de bank en mocht zelfs warmlopen. Naar eigen zeggen is hij nu fitter dan ooit en wil hij dat nog een keer bewijzen bij een nieuwe club.
Nja, ik hoop het, want Genk verdient het meer om kampioen te worden imo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als Cercle speelt tegen Anderlecht zoals ze op Gent deden kan dat ook nog lastig worden (zeker omdat Anderlecht na een goede prestatie doorgaans een mindere match heeft). En Brussels is natuurlijk altijd nog een derby ook ...
want?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:06 schreef Hrvat het volgende:
Niet vergeten dat Anderlecht nog een zwaar programma heeft in de Beker en Genk niet!
Anderlecht zal nog een zware fysieke strijd moeten leveren tegen ploegen die alles op alles willen zetten om de beker binnen te halen en zo toch nog in de prijzen te vallen.
Het drieluik tegen Genk heeft ze ook geen goed gedaan.
Anderlecht heeft met grote mond beweerd dat ze voor titel EN beker willen gaan, dus zullen ze voor beiden moeten vechten.
Ergens hoop ik dat ze met hun groot bakkes geen van beiden krijgen...
Genk verdient voor mij de titel en Brugge mag als troostprijs voor hun moeilijk seizoen de beker winnen!![]()
Maar Anderlecht heeft natuurlijk een heel brede kern die zoiets perfect kan opvangen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:06 schreef Hrvat het volgende:
Niet vergeten dat Anderlecht nog een zwaar programma heeft in de Beker en Genk niet!
Anderlecht zal nog een zware fysieke strijd moeten leveren tegen ploegen die alles op alles willen zetten om de beker binnen te halen en zo toch nog in de prijzen te vallen.
Idem.quote:Genk verdient voor mij de titel en Brugge mag als troostprijs voor hun moeilijk seizoen de beker winnen!![]()
Dat ze na die 6-0 weer teveel vertrouwen hadden, dachten dat ze alles aankonden en dan tegen Zulte Waregem op hun bek gingen.quote:
Mjahquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:10 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Dat ze na die 6-0 weer teveel vertrouwen hadden, dachten dat ze alles aankonden en dan tegen Zulte Waregem op hun bek gingen.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mjah
11-03-2007 18:00 25 Genk - RSCA 1 - 1
17-03-2007 20:00 26 RSCA - SVZW 0 - 0
31-03-2007 20:00 27 Lierse - RSCA 1 - 4
06-04-2007 20:30 28 RSCA - Standard 1 - 0
ze spelen te veel gelijk laatste tijd![]()
Gaan liggen, gaan liggen... Het was echt wel een schandalige overtreding van Soetaers hoor.quote:Op zondag 8 april 2007 22:38 schreef Hrvat het volgende:
Die breda is int geheel blind geweest.
Als hij niet doorheeft dat die van GBA al vanaf de eerste helft zijn gaan liggen om zo tijd te winnen, dan kan die gast beter gaan zandsculpturelen bouwen.
Gezag uitstralen en de wedstrijd in hand houden was niks voor die Breda.
Nja, dat is het vreemde aan die twee. Als VDB start, dan moet je hem naar de kant halen omdat hij niks doet en Ljubojevic inbrengen, die het dan uitstekend doet. Als je Ljubojevic laat starten, dan flikt die weer niks, moet je hem wisselen voor VDB en doet die het uitstekend.quote:Op zondag 8 april 2007 23:00 schreef Hrvat het volgende:
Volgende keer moet Ljubojevic zeker starten. Duidelijk gevaarlijker dan VDB!
Tegen de joden was uitverkocht ... zijn stukken rond het uitvak die niet mogen verkocht worden héquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tegen anderlecht : TOESCHOUWERS: 28132
Tribunecapaciteit: 29.042 zitplaatsen
Normaal zitten er dit seizoen altijd ergens tussen de 20 en 24.000 blijkbaar. Behalve voor de beker. Dan mag je die 2 vooraan weglaten.
De enige samen met Elrio gisteren die niet te tam was om een meter te lopen ... de enige die ook nog maar enig respect krijgt van de supporters ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel talentjes of niet die Matondo ?
Volgende keer maar allebei op de bank zetten en na 5 minuten in de ploeg brengen ...quote:Op zondag 8 april 2007 23:03 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nja, dat is het vreemde aan die twee. Als VDB start, dan moet je hem naar de kant halen omdat hij niks doet en Ljubojevic inbrengen, die het dan uitstekend doet. Als je Ljubojevic laat starten, dan flikt die weer niks, moet je hem wisselen voor VDB en doet die het uitstekend.
Laten we het positief bekijken: hoe meer Club verliest, hoe minder wistpremies, hoe meer geld overblijft voor transers.quote:Op zondag 8 april 2007 23:32 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Over de wedstrijd van gisteren: AMATEURS
(Behalve Balaban...)quote:Op zondag 8 april 2007 23:32 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Tegen de joden was uitverkocht ... zijn stukken rond het uitvak die niet mogen verkocht worden hé
Normaal zo'n 24 a 25.000 jah
Over de wedstrijd van gisteren: AMATEURS
Zwijg me van die amateuristische, laffe, tamme en om de 5 sec vallende kutmongool of ik schop echt iets kapotquote:
Resultaten kan ik nog verwerken ... de manier waarop nietquote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Laten we het positief bekijken: hoe meer Club verliest, hoe minder wistpremies, hoe meer geld overblijft voor transers.![]()
Het werkt blijkbaar al goed wat ik eerder zei!quote:
quote:Op zondag 8 april 2007 22:38 schreef Hrvat het volgende:
Laat Anderlecht nu maar in de waan dat ze al kampioen zijn, dat is beter voor hun hoogmoed.![]()
Neen, met de klasse voorin van Boussoufa , Tchite, Frutos, Goorquote:Op maandag 9 april 2007 00:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Anderlecht in pole voor de titel. Volgens mij verliezen ze dan pakweg vrijdag terug gewoon op Cercle ofzo ...
Je bedoeld dat je ze nog wel express ziet verliezen ookquote:Op maandag 9 april 2007 00:47 schreef blueangel_ het volgende:
Das niks vergeleken met de Stijn De Smet of Tom De Sutter
Zouden de gifgroene buurtjes ons nog iets gunnen dit jaar?
haha zielig ventjequote:
-----------------------------Dantschotter------------------------------quote:Op maandag 9 april 2007 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ow okegeld voor de spelers toch niet denk. Of zijn er een paar Bruggelingen bij ?
Bwa, niet overdrijven... Op die ene draw na vorig seizoen heeft Anderlecht volgens mij nooit punten verloren sinds Cercle terug in eerste speelt...quote:Maar Anderlecht zijnde zou ik nooit gerust zijn om tegen Cercle te spelen, deze ploeg ligt hen niet.
quote:Op maandag 9 april 2007 03:37 schreef dezenickiscool het volgende:
[..]
haha zielig ventje, als er 1 supportersploeg vol werklozen en joden zit ist wel FCB
![]()
![]()
![]()
RSCA![]()
We zijn nog niet dood.quote:
Als je hun hoort winnen ze volgend jaar de CL johquote:Op maandag 9 april 2007 14:06 schreef Hrvat het volgende:
[..]
We zijn nog niet dood.
Laat die van Anderlecht nu mar al het kampioenschap vieren...![]()
Same old, same old...quote:Op maandag 9 april 2007 14:07 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Als je hun hoort winnen ze volgend jaar de CL joh
0 op 33 all over again![]()
quote:Leverkusen wil winkelen bij Genk
Bayer Leverkusen wil zich voor komend seizoen versterken met een flink aantal spelers van Racing Genk. Het zou volgens BelgiumSoccer gaan om Wouter Vrancken, Sebastien Pocognoli en Faris Haroun.
Vooral voor Pocognoli is veel concurrentie op de markt. Onder andere AZ en Feyenoord zouden de jonge linksback graag willen overnemen van de Belgen. Middenvelders Haroun en Vrancken hebben dit seizoen een grote bijdrage in de goede prestaties van de Genkenaars.
quote:Standard wil duo van FC Porto
Standard Luik is van plan komende zomer te gaan shoppen bij FC Porto. De Belgische topclub zou volgens BelgiumSoccer geïnteresseerd zijn in doelman Vitor Baia en aanvaller Hélder Postiga.
Baia is één van de meest succesvolle sluitposten uit de Europese historie, gezien zijn erelijst. Dit seizoen is hij echter uit het Portugese doel verdrongen door de Braziliaan Helton. Spits Postiga wordt vaak gebruikt in een rotatiesysteem. Dit seizoen was hij erg trefzeker in de wedstrijden díé hij speelde. In veertien matchen scoorde hij tien maal.
Het zou niet de eerste keer zijn dat de Belgen in Portugal shoppen. Momenteel staan al de Portugezen Sergio Conceicao en Sa Pinto onder contract in de Waalse stad.
Zat je zeker N2 ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:03 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Vrijdag geweest, dit seizoen misschien nog een keertje.
Weet niet welk vak het was, kaarten waren via mensne daar geregeld. Waren de vakken rechts naast het uitvak.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zat je zeker N2 ofzodie 2 staanvakken achter doel, als enige nog in verkoop telkens
dit zicht zekerquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Weet niet welk vak het was, kaarten waren via mensne daar geregeld. Waren de vakken rechts naast het uitvak.
oke dan, in dat vak ga ik naar rsca-beverenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja.
Mooi stadion wel, jammer dat je ze zo in NL niet meer hebt.
Gvozdenovic, De Cock, Maertens, Vandelanoitte, Valgaeren, Englebert, Leko, Balabanquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:05 schreef Heero87 het volgende:
Luc Devroe, sportleider bij Club Brugge: "Er moeten zes spelers vertrekken. Desnoods geven we ze gewoon weg."
begon nog zo goed tegen psgquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:42 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Gvozdenovic, De Cock, Maertens, Vandelanoitte, Valgaeren, Englebert, Leko, Balaban
Ik kom aan 8, en dan ben ik nog mild voor sommige spelers![]()
Al eens gezien waar die het hele jaar al staan in Frankrijk ?quote:
Ja zekerquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Al eens gezien waar die het hele jaar al staan in Frankrijk ?![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vandaag zaten de Cercle en Anderlecht fans op het werk "in vorm" :
Een supporter kwam bij het loket van Club Brugge met 100EUR. De loketbediende vroeg of de man een kaartje of een speler wilde.
In een advertentieblaadje gelezen : « Te koop, Blauw-zwarte vlag, weinig mee gezwaaid. »
Tip voor hoerenlopers: Ga naar Club Brugge, ze rammelen er anderhalf uur met je kloten voor EUR25.
De wedstrijd tussen lokeren en Club Brugge is net afgelopen... Er komt een lokeren-supporter naar buiten en ziet een Club Brugge fan staan met zijn huilende hond. Hij vraagt aan hem ' Huilt je hond altijd als Club Brugge niet gewonnen heeft?'. Waarop deze antwoordt :
' Ja, dat klopt.' En wat doet hij als Club Brugge wint? ', vraagt de lokeren-supporter.
' Dat weet ik niet ', antwoordt de Club Brugge fan ' Ik heb hem pas een half jaar.........
enzovoort, enzovoort ...
=============Stijnen===============quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:22 schreef Heero87 het volgende:
En welke spelers zou je halen blueangel_?
wij spelen tenminste champions league , leren jullie maar van niet te verliezen de laatste 2 min van een wedstrijdquote:Op maandag 9 april 2007 14:07 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Als je hun hoort winnen ze volgend jaar de CL joh
0 op 33 all over again![]()
Oh, zijn jullie dan al gekwalificeerd voor de Champions League?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:45 schreef dezenickiscool het volgende:
[..]
wij spelen tenminste champions league , leren jullie maar van niet te verliezen de laatste 2 min van een wedstrijd![]()
Dat lijkt me een optie jahquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:48 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Misschien een ruiloperatie met Kevin Roelandts?
Constant is een omkoperquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:45 schreef dezenickiscool het volgende:
[..]
wij spelen tenminste champions league , leren jullie maar van niet te verliezen de laatste 2 min van een wedstrijd![]()
Bruggelingen ...quote:
Weet alleen dat ie bij Ajax niet meer terug hoeft te komen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:22 schreef blueangel_ het volgende:
Is ingevallen bij de reserven, liet niet echt een schitterende indruk bij de aanwezigen
Weet jij d'r iets meer over?
Bij ons ook niet denk 'kquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Weet alleen dat ie bij Ajax niet meer terug hoeft te komen...
Als ik vandaag zag hoe Gombani en De Sutter van Cercle met de voeten van Wasilevski en Deschacht zaten te spelen dan durf ik mij zelfs al niet af vragen wat dat gaat geven als ze daar op de flanken straks in de CL opeens pakweg een Ronaldo en een Giggs gaan ontmoeten ... (en dan vliegen die kansen die De Smet ea vandaag op Zitka trapten wél mooi binnen in de winkelhaak)quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:28 schreef Heero87 het volgende:
Het is toch echt zielig dat dit Anderlecht alwéér kampioen gaat worden...
quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als ze gisteren zijn komen kijken kan ik het mij wel voorstellen dat hun interesse bekoeld is ...
De CL? Als ze er al in geraken... Anderlecht balanceert immers op het randje van de reekshoofden-status in de voorrondes. De kans is dus reëel dat ze geen reekshoofd zullen zijn...quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als ik vandaag zag hoe Gombani en De Sutter van Cercle met de voeten van Wasilevski en Deschacht zaten te spelen dan durf ik mij zelfs al niet af vragen wat dat gaat geven als ze daar op de flanken straks in de CL opeens pakweg een Ronaldo en een Giggs gaan ontmoeten ... (en dan vliegen die kansen die De Smet ea vandaag op Zitka trapten wél mooi binnen in de winkelhaak)
Ze hebben er misschien een blonde ariër nodig om hun nazi-achterban te sussen ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:42 schreef jimnu het volgende:
Het is me een raadsel wat Lazio in Deschacht ziet...
quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze hebben er misschien een blonde ariër nodig om hun nazi-achterban te sussen ?
Einde wedstrijdquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:25 schreef Heero87 het volgende:
3-1 Thomas Chatelle.
Waarom oef? Beide teams kunnen daar toch winnen of verliezen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Einde wedstrijd
kijken we naar volgende week
22-04-2007 18:00 Anderlecht - AA Gent
22-04-2007 20:30 Club Brugge - Racing Genk
oef![]()
Aha, een verdoken westerlofan!quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup Westerlo
Oef van mooi programma.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:39 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Waarom oef? Beide teams kunnen daar toch winnen of verliezen?
Wishfull thinking heet zoiets.quote:Op zondag 15 april 2007 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oef van mooi programma.
Maar ik zou zeggen volgende week 5 punten voor op Genk![]()
Ja, want dat Club wint van Genk is natuurlijk evident.quote:Op zondag 15 april 2007 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oef van mooi programma.
Maar ik zou zeggen volgende week 5 punten voor op Genk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |