Oh, zijn jullie dan al gekwalificeerd voor de Champions League?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:45 schreef dezenickiscool het volgende:
[..]
wij spelen tenminste champions league , leren jullie maar van niet te verliezen de laatste 2 min van een wedstrijd![]()
Dat lijkt me een optie jahquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:48 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Misschien een ruiloperatie met Kevin Roelandts?
Constant is een omkoperquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:45 schreef dezenickiscool het volgende:
[..]
wij spelen tenminste champions league , leren jullie maar van niet te verliezen de laatste 2 min van een wedstrijd![]()
Bruggelingen ...quote:
Weet alleen dat ie bij Ajax niet meer terug hoeft te komen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:22 schreef blueangel_ het volgende:
Is ingevallen bij de reserven, liet niet echt een schitterende indruk bij de aanwezigen
Weet jij d'r iets meer over?
Bij ons ook niet denk 'kquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Weet alleen dat ie bij Ajax niet meer terug hoeft te komen...
Als ik vandaag zag hoe Gombani en De Sutter van Cercle met de voeten van Wasilevski en Deschacht zaten te spelen dan durf ik mij zelfs al niet af vragen wat dat gaat geven als ze daar op de flanken straks in de CL opeens pakweg een Ronaldo en een Giggs gaan ontmoeten ... (en dan vliegen die kansen die De Smet ea vandaag op Zitka trapten wél mooi binnen in de winkelhaak)quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:28 schreef Heero87 het volgende:
Het is toch echt zielig dat dit Anderlecht alwéér kampioen gaat worden...
quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als ze gisteren zijn komen kijken kan ik het mij wel voorstellen dat hun interesse bekoeld is ...
De CL? Als ze er al in geraken... Anderlecht balanceert immers op het randje van de reekshoofden-status in de voorrondes. De kans is dus reëel dat ze geen reekshoofd zullen zijn...quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als ik vandaag zag hoe Gombani en De Sutter van Cercle met de voeten van Wasilevski en Deschacht zaten te spelen dan durf ik mij zelfs al niet af vragen wat dat gaat geven als ze daar op de flanken straks in de CL opeens pakweg een Ronaldo en een Giggs gaan ontmoeten ... (en dan vliegen die kansen die De Smet ea vandaag op Zitka trapten wél mooi binnen in de winkelhaak)
Ze hebben er misschien een blonde ariër nodig om hun nazi-achterban te sussen ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:42 schreef jimnu het volgende:
Het is me een raadsel wat Lazio in Deschacht ziet...
quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze hebben er misschien een blonde ariër nodig om hun nazi-achterban te sussen ?
Einde wedstrijdquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:25 schreef Heero87 het volgende:
3-1 Thomas Chatelle.
Waarom oef? Beide teams kunnen daar toch winnen of verliezen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Einde wedstrijd
kijken we naar volgende week
22-04-2007 18:00 Anderlecht - AA Gent
22-04-2007 20:30 Club Brugge - Racing Genk
oef![]()
Aha, een verdoken westerlofan!quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup Westerlo
Oef van mooi programma.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:39 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Waarom oef? Beide teams kunnen daar toch winnen of verliezen?
Wishfull thinking heet zoiets.quote:Op zondag 15 april 2007 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oef van mooi programma.
Maar ik zou zeggen volgende week 5 punten voor op Genk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |