Zat je zeker N2 ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:03 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Vrijdag geweest, dit seizoen misschien nog een keertje.
Weet niet welk vak het was, kaarten waren via mensne daar geregeld. Waren de vakken rechts naast het uitvak.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zat je zeker N2 ofzodie 2 staanvakken achter doel, als enige nog in verkoop telkens
dit zicht zekerquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Weet niet welk vak het was, kaarten waren via mensne daar geregeld. Waren de vakken rechts naast het uitvak.
oke dan, in dat vak ga ik naar rsca-beverenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja.
Mooi stadion wel, jammer dat je ze zo in NL niet meer hebt.
Gvozdenovic, De Cock, Maertens, Vandelanoitte, Valgaeren, Englebert, Leko, Balabanquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:05 schreef Heero87 het volgende:
Luc Devroe, sportleider bij Club Brugge: "Er moeten zes spelers vertrekken. Desnoods geven we ze gewoon weg."
begon nog zo goed tegen psgquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:42 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Gvozdenovic, De Cock, Maertens, Vandelanoitte, Valgaeren, Englebert, Leko, Balaban
Ik kom aan 8, en dan ben ik nog mild voor sommige spelers![]()
Al eens gezien waar die het hele jaar al staan in Frankrijk ?quote:
Ja zekerquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Al eens gezien waar die het hele jaar al staan in Frankrijk ?![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vandaag zaten de Cercle en Anderlecht fans op het werk "in vorm" :
Een supporter kwam bij het loket van Club Brugge met 100EUR. De loketbediende vroeg of de man een kaartje of een speler wilde.
In een advertentieblaadje gelezen : « Te koop, Blauw-zwarte vlag, weinig mee gezwaaid. »
Tip voor hoerenlopers: Ga naar Club Brugge, ze rammelen er anderhalf uur met je kloten voor EUR25.
De wedstrijd tussen lokeren en Club Brugge is net afgelopen... Er komt een lokeren-supporter naar buiten en ziet een Club Brugge fan staan met zijn huilende hond. Hij vraagt aan hem ' Huilt je hond altijd als Club Brugge niet gewonnen heeft?'. Waarop deze antwoordt :
' Ja, dat klopt.' En wat doet hij als Club Brugge wint? ', vraagt de lokeren-supporter.
' Dat weet ik niet ', antwoordt de Club Brugge fan ' Ik heb hem pas een half jaar.........
enzovoort, enzovoort ...
=============Stijnen===============quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:22 schreef Heero87 het volgende:
En welke spelers zou je halen blueangel_?
wij spelen tenminste champions league , leren jullie maar van niet te verliezen de laatste 2 min van een wedstrijdquote:Op maandag 9 april 2007 14:07 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Als je hun hoort winnen ze volgend jaar de CL joh
0 op 33 all over again![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |