Volgende keer maar allebei op de bank zetten en na 5 minuten in de ploeg brengen ...quote:Op zondag 8 april 2007 23:03 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nja, dat is het vreemde aan die twee. Als VDB start, dan moet je hem naar de kant halen omdat hij niks doet en Ljubojevic inbrengen, die het dan uitstekend doet. Als je Ljubojevic laat starten, dan flikt die weer niks, moet je hem wisselen voor VDB en doet die het uitstekend.
Laten we het positief bekijken: hoe meer Club verliest, hoe minder wistpremies, hoe meer geld overblijft voor transers.quote:Op zondag 8 april 2007 23:32 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Over de wedstrijd van gisteren: AMATEURS
(Behalve Balaban...)quote:Op zondag 8 april 2007 23:32 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Tegen de joden was uitverkocht ... zijn stukken rond het uitvak die niet mogen verkocht worden hé
Normaal zo'n 24 a 25.000 jah
Over de wedstrijd van gisteren: AMATEURS
Zwijg me van die amateuristische, laffe, tamme en om de 5 sec vallende kutmongool of ik schop echt iets kapotquote:
Resultaten kan ik nog verwerken ... de manier waarop nietquote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Laten we het positief bekijken: hoe meer Club verliest, hoe minder wistpremies, hoe meer geld overblijft voor transers.![]()
Het werkt blijkbaar al goed wat ik eerder zei!quote:
quote:Op zondag 8 april 2007 22:38 schreef Hrvat het volgende:
Laat Anderlecht nu maar in de waan dat ze al kampioen zijn, dat is beter voor hun hoogmoed.![]()
Neen, met de klasse voorin van Boussoufa , Tchite, Frutos, Goorquote:Op maandag 9 april 2007 00:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Anderlecht in pole voor de titel. Volgens mij verliezen ze dan pakweg vrijdag terug gewoon op Cercle ofzo ...
Je bedoeld dat je ze nog wel express ziet verliezen ookquote:Op maandag 9 april 2007 00:47 schreef blueangel_ het volgende:
Das niks vergeleken met de Stijn De Smet of Tom De Sutter
Zouden de gifgroene buurtjes ons nog iets gunnen dit jaar?
haha zielig ventjequote:
-----------------------------Dantschotter------------------------------quote:Op maandag 9 april 2007 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ow okegeld voor de spelers toch niet denk. Of zijn er een paar Bruggelingen bij ?
Bwa, niet overdrijven... Op die ene draw na vorig seizoen heeft Anderlecht volgens mij nooit punten verloren sinds Cercle terug in eerste speelt...quote:Maar Anderlecht zijnde zou ik nooit gerust zijn om tegen Cercle te spelen, deze ploeg ligt hen niet.
quote:Op maandag 9 april 2007 03:37 schreef dezenickiscool het volgende:
[..]
haha zielig ventje, als er 1 supportersploeg vol werklozen en joden zit ist wel FCB
![]()
![]()
![]()
RSCA![]()
We zijn nog niet dood.quote:
Als je hun hoort winnen ze volgend jaar de CL johquote:Op maandag 9 april 2007 14:06 schreef Hrvat het volgende:
[..]
We zijn nog niet dood.
Laat die van Anderlecht nu mar al het kampioenschap vieren...![]()
Same old, same old...quote:Op maandag 9 april 2007 14:07 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Als je hun hoort winnen ze volgend jaar de CL joh
0 op 33 all over again![]()
quote:Leverkusen wil winkelen bij Genk
Bayer Leverkusen wil zich voor komend seizoen versterken met een flink aantal spelers van Racing Genk. Het zou volgens BelgiumSoccer gaan om Wouter Vrancken, Sebastien Pocognoli en Faris Haroun.
Vooral voor Pocognoli is veel concurrentie op de markt. Onder andere AZ en Feyenoord zouden de jonge linksback graag willen overnemen van de Belgen. Middenvelders Haroun en Vrancken hebben dit seizoen een grote bijdrage in de goede prestaties van de Genkenaars.
quote:Standard wil duo van FC Porto
Standard Luik is van plan komende zomer te gaan shoppen bij FC Porto. De Belgische topclub zou volgens BelgiumSoccer geïnteresseerd zijn in doelman Vitor Baia en aanvaller Hélder Postiga.
Baia is één van de meest succesvolle sluitposten uit de Europese historie, gezien zijn erelijst. Dit seizoen is hij echter uit het Portugese doel verdrongen door de Braziliaan Helton. Spits Postiga wordt vaak gebruikt in een rotatiesysteem. Dit seizoen was hij erg trefzeker in de wedstrijden díé hij speelde. In veertien matchen scoorde hij tien maal.
Het zou niet de eerste keer zijn dat de Belgen in Portugal shoppen. Momenteel staan al de Portugezen Sergio Conceicao en Sa Pinto onder contract in de Waalse stad.
Zat je zeker N2 ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:03 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Vrijdag geweest, dit seizoen misschien nog een keertje.
Weet niet welk vak het was, kaarten waren via mensne daar geregeld. Waren de vakken rechts naast het uitvak.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zat je zeker N2 ofzodie 2 staanvakken achter doel, als enige nog in verkoop telkens
dit zicht zekerquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Weet niet welk vak het was, kaarten waren via mensne daar geregeld. Waren de vakken rechts naast het uitvak.
oke dan, in dat vak ga ik naar rsca-beverenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja.
Mooi stadion wel, jammer dat je ze zo in NL niet meer hebt.
Gvozdenovic, De Cock, Maertens, Vandelanoitte, Valgaeren, Englebert, Leko, Balabanquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:05 schreef Heero87 het volgende:
Luc Devroe, sportleider bij Club Brugge: "Er moeten zes spelers vertrekken. Desnoods geven we ze gewoon weg."
begon nog zo goed tegen psgquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:42 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Gvozdenovic, De Cock, Maertens, Vandelanoitte, Valgaeren, Englebert, Leko, Balaban
Ik kom aan 8, en dan ben ik nog mild voor sommige spelers![]()
Al eens gezien waar die het hele jaar al staan in Frankrijk ?quote:
Ja zekerquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Al eens gezien waar die het hele jaar al staan in Frankrijk ?![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vandaag zaten de Cercle en Anderlecht fans op het werk "in vorm" :
Een supporter kwam bij het loket van Club Brugge met 100EUR. De loketbediende vroeg of de man een kaartje of een speler wilde.
In een advertentieblaadje gelezen : « Te koop, Blauw-zwarte vlag, weinig mee gezwaaid. »
Tip voor hoerenlopers: Ga naar Club Brugge, ze rammelen er anderhalf uur met je kloten voor EUR25.
De wedstrijd tussen lokeren en Club Brugge is net afgelopen... Er komt een lokeren-supporter naar buiten en ziet een Club Brugge fan staan met zijn huilende hond. Hij vraagt aan hem ' Huilt je hond altijd als Club Brugge niet gewonnen heeft?'. Waarop deze antwoordt :
' Ja, dat klopt.' En wat doet hij als Club Brugge wint? ', vraagt de lokeren-supporter.
' Dat weet ik niet ', antwoordt de Club Brugge fan ' Ik heb hem pas een half jaar.........
enzovoort, enzovoort ...
=============Stijnen===============quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:22 schreef Heero87 het volgende:
En welke spelers zou je halen blueangel_?
wij spelen tenminste champions league , leren jullie maar van niet te verliezen de laatste 2 min van een wedstrijdquote:Op maandag 9 april 2007 14:07 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Als je hun hoort winnen ze volgend jaar de CL joh
0 op 33 all over again![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |