Nee hoor, gewoon arrogant joods gebrabbelquote:
Ik probeerde het nog enigszins positief te verwoorden...quote:Op maandag 2 april 2007 19:16 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon arrogant joods gebrabbel
Typisch brussel dus![]()
We staan wel al 23 dagen van deze competitie aan de leiding...quote:Op maandag 2 april 2007 20:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Haha oke, het scheelt maar 1 punt joh
Voor het eerst dat je bekend maakt welke club je bentquote:Op maandag 2 april 2007 20:46 schreef Hrvat het volgende:
[..]
We staan wel al 23 dagen van deze competitie aan de leiding...
En dat 1 punt, is nog altijd 1 punt meer hé!
Bij jouj is dat moeilijker, je hebt elke week een nieuwe club :cab:quote:Op maandag 2 april 2007 21:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Voor het eerst dat je bekend maakt welke club je bent![]()
Allé, ik dacht het wel duidelijk genoeg was als je mijn commentaren in de "Belgische voetbal topics" hebt gelezen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Voor het eerst dat je bekend maakt welke club je bent![]()
Oke danquote:Op maandag 2 april 2007 22:45 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Allé, ik dacht het wel duidelijk genoeg was als je mijn commentaren in de "Belgische voetbal topics" hebt gelezen.
Dus, ik ben fan van KRC Genk en van Hajduk Split voor ieders duidelijkheid.
Ik supporter eveneens voor Kroatië en België.
![]()
Frutos blijf aubquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:21 schreef Heero87 het volgende:
Lazio Roma wil Frutos halen, en bij Anderlecht twijfelt men of men hem kan houden.
En Club Brugge beslist waarschijnlijk vanavond over het lot van Janevski.
quote:JANEVSKI MOET NOG WAT GEDULD OEFENEN
Club Brugge heeft nog geen beslissing
genomen over de toekomst van trainer
Cedomir Janevski. De raad van bestuur
besprak het thema dinsdagavond kort.
De raad van bestuur "nam kennis" van de
gesprekken die Janevski onlangs had met
sportmanager Luc Devroe en voorzitter
Michel D'Hooghe. Of de Macedoniër mag
aanblijven, wordt pas later beslist.
Wie dan, buiten Van Marwijk?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ondertussen is half nederland al volgens de geruchten in verband gebracht met club
Wil ik ook wel eens weten...quote:
Is dat half Nederland?quote:
Laat ik het dan zo zeggen, half nederland is volgens de geruchten in de race om trainer te worden van een club in bruggequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:14 schreef DarkShine het volgende:
Owja half Nederland. Iemand die weg wilt bij Utrecht en iemand die ontslagen is bij Dortmund...
Cercle is geen club.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen, half nederland is volgens de geruchten in de race om trainer te worden van een club in brugge![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |