Hoezo ? AA Gent wil net van Leekens af. Sollied heeft daar al weken een voorakkoord. Hij kocht zelfs al een appartement in Gent ... (de enige voorwaarde is dat ze dit jaar Europees moeten halen ...)quote:Op woensdag 4 april 2007 00:21 schreef Heero87 het volgende:
Volgens De Morgen praat Club Brugge nu zelfs met Georges Leekens. Ik wil De Witte niet tegenkomen als dat waar is.
Dan valt er te vrezen voor die hun spelersgroep...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoezo ? AA Gent wil net van Leekens af. Sollied heeft daar al weken een voorakkoord. Hij kocht zelfs al een appartement in Gent ... (de enige voorwaarde is dat ze dit jaar Europees moeten halen ...)
Voorzitter AA Gent.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:24 schreef Radegast het volgende:
Wie is De Witte?
Er is iets tussen Leekens en De Witte gekomen, maar vraag mij ook niet wat ...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef Radegast het volgende:
Waarom wil Gent van Leekens af? Die doet het toch prima?
Of ze er effectief vanaf willen, weet ik niet, maar het heeft nooit echt geboterd tussen Leekens en manager Louwagie, en ook tussen Leekens en De Witte zat het wel eens scheef.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef Radegast het volgende:
Waarom wil Gent van Leekens af? Die doet het toch prima?
De marginaal die denkt dat hij Gent even groot kan maken als ons, en daarom die hele vereniging tegen ons opstooktquote:Op woensdag 4 april 2007 00:24 schreef Radegast het volgende:
Wie is De Witte?
Nee, maar ze hebben wel de toeschouwers en uitstraling van een provencialerquote:
Feit is dat het nog te vroeg is om Janevski te beoordelen, gezien de verplaatsingen naar Charleroi, Waregem en Standard die nog op het programma staanquote:Op woensdag 4 april 2007 00:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens zat Leekens vorige zaterdag ook vlakbij het Cercle-bestuur in de tribune ...
Maar gaan ze bij Club nu ook weeral Janevski doorsturen ? Alsof die vent ook maar één iets gedaan heeft waar hij schuld aan heeft ...
Ach kom, ik ben daar vorig weekend nog gaan kijken en er zat meer dan 8000 man. Ze speelden trouwens ook héél héél goed zaterdag. Alleen hadden ze verschrikkelijk veel pech in de afwerking.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:31 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben wel de toeschouwers en uitstraling van een provencialer![]()
Eigenlijk heeft Club driekwart van een nieuwe spelers kern nodig ...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:33 schreef blueangel_ het volgende:
Al kan eventueel verlies daar hem ook niet aangevreven worden, de spelersgroep is gewoon door en door rot ... jammer genoeg is ons bestuur dat ook, dus of er ook een concrete oplossing gaat komen?
Vooral veel geblesseerd. Maar er zijn niet zoveel goede grote (letterlijk dan) 'targetmannen' te vinden. Zal allicht daar wel mee te maken hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:38 schreef Radegast het volgende:
Opmerkelijk, al die interesse uit de Serie A voor Frutos. Zo goed vind ik hem niet.
Ongetwijfeld het werk van Pol Van Den Driessche, die bestookt naar het schijnt de landelijke voetbalredacties met ettelijke mails per dag.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach kom, ik ben daar vorig weekend nog gaan kijken en er zat meer dan 8000 man. Ze speelden trouwens ook héél héél goed zaterdag. Alleen hadden ze verschrikkelijk veel pech in de afwerking.
Maar het valt mij trouwens wel op dat Cercle dit seizoen toch vrij veel in de pers en de aandacht begint te komen. (zeker in de regionale pers hier in West-Vlaanderen)
Zou die al nuchter zijn van de laatste derby ?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:40 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld het werk van Pol Van Den Driessche, die bestookt naar het schijnt de landelijke voetbalredacties met ettelijke mails per dag.
Ze kunnen aardig verdienen aan hemquote:Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef Heero87 het volgende:
En nog volgens De Morgen volgen naast Lazio ook Fiorentina en Sampdoria Frutos op de voet...
?quote:Op woensdag 4 april 2007 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ze kunnen aardig verdienen aan hem
Hij ligt nog n paar jaar onder contract, geloof ik. Dus die gaat niet gratis weg.quote:
Nee, okee maar hij heeft ook heel wat geld gekost toch? Denk niet dat Anderlecht de jackpot ontvangt..quote:Op woensdag 4 april 2007 01:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij ligt nog n paar jaar onder contract, geloof ik. Dus die gaat niet gratis weg.
Op 21 oktober 2005 tekende hij een contract tot 2010 bij de Belgische topclub RSC Anderlecht, hoewel hij pas vanaf januari inzetbaar was. De Belgische media reageerden sceptisch op zijn komst: 2,5 miljoen euro was veel te veel voor een speler die Nenad Jestrović nooit zou doen vergetenquote:Op woensdag 4 april 2007 01:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, okee maar hij heeft ook heel wat geld gekost toch? Denk niet dat Anderlecht de jackpot ontvangt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |