Frapant..dacht echt dat het '83 wasquote:
oh leukquote:Op zondag 1 april 2007 18:18 schreef Nesle het volgende:
Ik ga volgende week lekker 4 dagen naar Antwerpen
Antwerpen is leukquote:Op zondag 1 april 2007 18:18 schreef Nesle het volgende:
Ik ga volgende week lekker 4 dagen naar Antwerpen
Het was dus toch een prank.quote:Op zondag 1 april 2007 18:23 schreef Etcetera het volgende:
[afbeelding]
^^ dit kwam te staan in een aparte groep voor de 'sollicitanten'![]()
![]()
Ja, dus?quote:
daar ahd ik ook op gegoktquote:
Ik ook.quote:Op zondag 1 april 2007 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frapant..dacht echt dat het '83 was
Dat zou ook zo maar kunnen.quote:
delen?quote:Op zondag 1 april 2007 19:09 schreef Etcetera het volgende:
ik heb nog een halve bak B&J in de diepvries
Footlocker/Schoenenreus?quote:Op zondag 1 april 2007 18:52 schreef Soempie het volgende:
Ik was vandaag schoenen kijken in Groningen. Wilde gewoon simpel: witte gympies, maar die zijn gewoon nergens te krijgenTenminste, niet heel simpel of ze zijn gelijk 95 euro
vraag maar of maaike wil delenquote:
Captain Jack ookquote:
Winkelen uiteraardquote:
Winkelen en relaxenquote:
En dat is dan óók weer jammerquote:Op zondag 1 april 2007 20:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij is er van Aqua niemand dood
quote:Op zondag 1 april 2007 21:01 schreef Soempie het volgende:
En net ook nog denken: ha ha ha wat een grap: fok heeft op 31 maart al staan dat het 1 april is![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 00:28 schreef Etcetera het volgende:
FOK!forum-poststatistieken. #150
nr 264 met 788 posts: Etcetera
ik zal 's kijken of jullie er tussen staan
quote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef Etcetera het volgende:
115. 3381 B.ertha
Weet ik ook niks vanquote:Op zondag 1 april 2007 00:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat verhaal over het vreemdelingenlegioen en zo? Anderen wisten dat al eerder.
Ja, ik rijd geen autoquote:Op zondag 1 april 2007 21:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben al sinds mn tweede gewend aan 'een geval op m'n neus'.
Wil echt wel een nieuwe zonnebril hebben, is ideaal voor als je buiten bent, op vakantie, terrasje etc.
Constant ogen knijpen en de bijbehorende tranen zijn superirritant. Daarnaast: bij het autorijden is het haast noodzaak. Vooral bij laagstaande zon heb je zo'n ding echt nodig, anders kan het serieus gevaarlijk worden...
Ssstquote:Op zondag 1 april 2007 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor jou rare tijden zijn, is voor de rest kennelijk normaal?
Moe, kapot van het leren en ziekjes...quote:Op zondag 1 april 2007 22:28 schreef Soempie het volgende:
hoe is het?
Succes volgende weekquote:
Ik weet wel wat..quote:
net op tijdquote:
Ik welquote:
Je bent inderdaad een beetje schrikkerig..quote:
Mikkie:quote:
Jij was ervandoor en liet mij zitten..quote:Op zondag 1 april 2007 23:07 schreef Mikkie het volgende:
Als jij mij nou eens eerst troost, Soempie. Jij hebt immers m'n bier opgedronken!
Tja, bij iemand als ik, met shag onder haar okselsquote:Op zondag 1 april 2007 23:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was beleefdheid, om niet als een gretige hond op m'n bier af te vliegen...
Ik ga eerst even kijken waar het over gaatquote:
Ehm..bessen dan?quote:Op zondag 1 april 2007 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
Evenwicht in de tent!
lust alleen geen bier
Het is muziek van Bear McCreary, die het voor de serie gemaakt heeft.quote:Op zondag 1 april 2007 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
wat voor muziek dan?
quote:
quote:
wat oneerlijkquote:Op zondag 1 april 2007 23:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Maar Mikkie krijgt dus wel een dikke knuffel van je?![]()
![]()
quote:
Helegaar nietquote:Op zondag 1 april 2007 23:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Maar Mikkie krijgt dus wel een dikke knuffel van je?![]()
![]()
zwak gestel, George zou er nooit ziek van worden denk ikquote:Op zondag 1 april 2007 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dáár ben ik een keer goed ziek van geweest
Dropshotquote:Op zondag 1 april 2007 23:23 schreef LadyBlack het volgende:
of een fijne dropshot...... of amaretto.......
mjummie, het is dat ik zo naar bed wil
Zwak gestel?quote:Op zondag 1 april 2007 23:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
zwak gestel, George zou er nooit ziek van worden denk ik![]()
huuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 1 april 2007 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dropshot![]()
Je hebt tegenwoordig ook HotShot. Smaakt naar Goldstrike maar is lang niet zo sterk
Eerste keer dat iemand dat zei snapte ik er geen fuck van. Het was ook een limburger, dus het klonk al als "bassen", en daarna snapte ik er niks van. We waren toch echt in een kroeg en niet in een fruit-speciaalzaak. Vraag dan gewoon om Coebergh, dan snap ik het ookquote:
What's the point in that?quote:Op zondag 1 april 2007 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dropshot![]()
Je hebt tegenwoordig ook HotShot. Smaakt naar Goldstrike maar is lang niet zo sterk
Then again, ik drink ook wel es Stroh rum puurquote:Op zondag 1 april 2007 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
What's the point in that?
* Hawaii_Tim drinkt nu Goldstrike en vindt het wel prettig
1. Goldstrike DRINK je nietquote:Op zondag 1 april 2007 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
What's the point in that?
* Hawaii_Tim drinkt nu Goldstrike en vindt het wel prettig
Neen.quote:Op zondag 1 april 2007 23:29 schreef LadyBlack het volgende:
(Iemand trouwens wel eens van die Nespresso gedronken?)
Van je beerquote:Op zondag 1 april 2007 23:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, hee!
Van wie krijg ik dan wel een knuffel?
Wie doet z'n knuffelbeer nou weg?quote:
Ik wel. Als ik thuis zo'n fles heb staan vind ik het zonde om in een keer zo'n glas achterover te gooien. Besides, ik vind Goldstrike best lekker, wat het nog meer zonde maakt om GS als shooter te gebruikenquote:Op zondag 1 april 2007 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. Goldstrike DRINK je niet![]()
2. Hot Shot kun je lekker mixen
That's the point.
Je mag die van mij wel lenen.quote:
Als je het lekker vindt...waarom vraag je je dan af wat het nut is van HotShot? Het smaakt precies hetzelfde maar het is iets minder sterk. En juist de smaak vind ik zo lekker. Niet dat je ervan gaat stuiterenquote:Op zondag 1 april 2007 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wel. Als ik thuis zo'n fles heb staan vind ik het zonde om in een keer zo'n glas achterover te gooien. Besides, ik vind Goldstrike best lekker, wat het nog meer zonde maakt om GS als shooter te gebruiken
Ik denk dat een deel van de smaak het hoge alcoholpercentage is. Met minder alcohol komt de smaak dan minder heftig over.quote:Op zondag 1 april 2007 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je het lekker vindt...waarom vraag je je dan af wat het nut is van HotShot? Het smaakt precies hetzelfde maar het is iets minder sterk. En juist de smaak vind ik zo lekker. Niet dat je ervan gaat stuiteren
Je hebt ook nog Goldschlager.quote:Op zondag 1 april 2007 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat een deel van de smaak het hoge alcoholpercentage is. Met minder alcohol komt de smaak dan minder heftig over.
Maar goed, de fles is bijna leeg... misschien als ik er weer es zin in heb dat ik dan hotshot probeer ipv goldstrike.
Overigens lijkt goldwasser niet echt op goldstrike
Berengehakt?quote:
Ik ben wel benieuwd naar het formaat van die beer.quote:Op maandag 2 april 2007 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nouja, ik heb er ooit eentje gekregen, maar die ligt nog bij m'n ouders omdat ik 'm hier niet kwijt kon
Nu al aan de dag beginnen.quote:Op maandag 2 april 2007 08:17 schreef iamredleader het volgende:
Wat wil je niet, Soempie?
Dank u! Veel plezier vandaagquote:Op maandag 2 april 2007 08:04 schreef iamredleader het volgende:goedemorgen
as usual. Ben alleen vandaag even tussendoor hier, morgen en overmorgen niet, donderdag weer wel.
@Nem: succes vanavond!
quote:Op maandag 2 april 2007 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
Toch presteert de universiteit het hier weer om het binnen zo koud te hebben dat ik alsnog een trui aan moet
Juist fijn. Als het warmer is dan word ik duf en slaperig.quote:Op maandag 2 april 2007 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
Toch presteert de universiteit het hier weer om het binnen zo koud te hebben dat ik alsnog een trui aan moet
heb je niet buiten gelunched?quote:Op maandag 2 april 2007 13:30 schreef iamredleader het volgende:
Archiveerwerk gedaan, was niet zo vreselijk veel. En gelunched.![]()
Nu is het veel te mooi weer om binnen te werken. Ik wil naar buiten!![]()
Ik heb heel misschien zojuist een mooie ingang voor mn scriptie gevonden!!!!!!!quote:Op maandag 2 april 2007 13:30 schreef Soempie het volgende:
hoe gaat het met je scriptie LB?
Hoop dat het wat isquote:Op maandag 2 april 2007 13:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb heel misschien zojuist een mooie ingang voor mn scriptie gevonden!!!!!!!
Wiehoeeeiii
Valt wel mee denk ik. Zoveel vet zit er niet an...quote:Op maandag 2 april 2007 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maar moet je je voorstellen dat dr buik zou plooien als ze wel wat gemakkelijker ging zitten
Optisch bedrog.quote:Op maandag 2 april 2007 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Zoveel vet zit er niet an...
Zal ik doenquote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik geloof je![]()
Doe je vanavond de rest van het team de groetjes, alsmede de Sneakey Monkeys?
Volgens mij doen de Sneakey Monkey's gewoon mee... alleen zijn mijn vrouw en ik er allebei niet.quote:Op maandag 2 april 2007 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zal ik doen
Ik dacht dat je gisteren zei dat "het rivaliserende team" niet meedeed? Of bedoelde je dan één van de "grote teams"?
Is die quizknakker niet om te kopen?quote:Op maandag 2 april 2007 14:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
o wee als je dat niet doet! Minimaal 32 punten, of er zwaait wat
![]()
Doen we niet aan. We zijn gewoon goed, zonder spieken of googelen spieken valsspelenquote:Op maandag 2 april 2007 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is die quizknakker niet om te kopen?
Omkopen is geen valsspelerij dat. Dat is err....het ongeluk afkopenquote:Op maandag 2 april 2007 14:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doen we niet aan. We zijn gewoon goed, zonder spieken of googelen spieken valsspelen![]()
Maar ik denk wel dat hij een glaasje whisky lust![]()
Pillen, wiet, reservegeld.quote:Op maandag 2 april 2007 16:28 schreef Etcetera het volgende:
nieuwe pet erbij, van de Hema (er zit een zakje in de binnenkant, zeg maar op m'n hoofd)
quote:Op maandag 2 april 2007 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pillen
wiet![]()
reservegeld lijkt me niet verstandig
Hoezo niet handig? Het zit aan de binnenkant neem ik aan?quote:
zit idd aan de binnenkant, maar ik ben een redelijke niet nadenkende kluns dus ik vergeet dat geld en flikker m'n pet ergens neer, valt het eruit enzoquote:Op maandag 2 april 2007 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo niet handig? Het zit aan de binnenkant neem ik aan?
Wat is dat ene? Je maakt me nieuwsgierigquote:Op maandag 2 april 2007 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben net naar de winkel geweest, eigenlijk voor één ding. Nu kom ik met een complete tas terug en heb ik dat éne niet gehaald
quote:Op maandag 2 april 2007 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben net naar de winkel geweest, eigenlijk voor één ding. Nu kom ik met een complete tas terug en heb ik dat éne niet gehaald
Die gerookte cheddar, jeweetzquote:Op maandag 2 april 2007 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is dat ene? Je maakt me nieuwsgierig
Ja lach maarquote:
oehquote:
Als je nou goed gelezen had, dan had je geweten dat dát niet meer gaat gebeurenquote:
Wel eens leuk om Snoop Dogg 'in het echt' te zien, buiten de videoclips iig, maar Jensen......quote:Op maandag 2 april 2007 18:01 schreef Plasterk het volgende:
Jensen met Snoop was errug leuk
http://www.rtl.nl/shows/jensen/video/
helemaal mee ensquote:Op maandag 2 april 2007 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wel eens leuk om Snoop Dogg 'in het echt' te zien, buiten de videoclips iig, maar Jensen......![]()
Waarheen?quote:
Ik ben wel benieuwd naar wat voor geluid jij maakt.quote:
2 weekjesquote:Op maandag 2 april 2007 21:28 schreef Soempie het volgende:
Hoe lang ga je naar Italie B.?
Wie laat zich niet koeioneren?quote:
gezondheidquote:Op maandag 2 april 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
PFRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW
Olifantje dus![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wie laat zich niet koeioneren?
SOEMP SOEMP, SOEMP SOEMP
quote:
En jij morgen met je mondeling.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |