Zal ik doenquote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik geloof je![]()
Doe je vanavond de rest van het team de groetjes, alsmede de Sneakey Monkeys?
Volgens mij doen de Sneakey Monkey's gewoon mee... alleen zijn mijn vrouw en ik er allebei niet.quote:Op maandag 2 april 2007 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zal ik doen
Ik dacht dat je gisteren zei dat "het rivaliserende team" niet meedeed? Of bedoelde je dan één van de "grote teams"?
Is die quizknakker niet om te kopen?quote:Op maandag 2 april 2007 14:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
o wee als je dat niet doet! Minimaal 32 punten, of er zwaait wat
![]()
Doen we niet aan. We zijn gewoon goed, zonder spieken of googelen spieken valsspelenquote:Op maandag 2 april 2007 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is die quizknakker niet om te kopen?
Omkopen is geen valsspelerij dat. Dat is err....het ongeluk afkopenquote:Op maandag 2 april 2007 14:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doen we niet aan. We zijn gewoon goed, zonder spieken of googelen spieken valsspelen![]()
Maar ik denk wel dat hij een glaasje whisky lust![]()
Pillen, wiet, reservegeld.quote:Op maandag 2 april 2007 16:28 schreef Etcetera het volgende:
nieuwe pet erbij, van de Hema (er zit een zakje in de binnenkant, zeg maar op m'n hoofd)
quote:Op maandag 2 april 2007 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pillen
wiet![]()
reservegeld lijkt me niet verstandig
Hoezo niet handig? Het zit aan de binnenkant neem ik aan?quote:
zit idd aan de binnenkant, maar ik ben een redelijke niet nadenkende kluns dus ik vergeet dat geld en flikker m'n pet ergens neer, valt het eruit enzoquote:Op maandag 2 april 2007 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo niet handig? Het zit aan de binnenkant neem ik aan?
Wat is dat ene? Je maakt me nieuwsgierigquote:Op maandag 2 april 2007 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben net naar de winkel geweest, eigenlijk voor één ding. Nu kom ik met een complete tas terug en heb ik dat éne niet gehaald
quote:Op maandag 2 april 2007 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben net naar de winkel geweest, eigenlijk voor één ding. Nu kom ik met een complete tas terug en heb ik dat éne niet gehaald
Die gerookte cheddar, jeweetzquote:Op maandag 2 april 2007 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is dat ene? Je maakt me nieuwsgierig
Ja lach maarquote:
oehquote:
Als je nou goed gelezen had, dan had je geweten dat dát niet meer gaat gebeurenquote:
Wel eens leuk om Snoop Dogg 'in het echt' te zien, buiten de videoclips iig, maar Jensen......quote:Op maandag 2 april 2007 18:01 schreef Plasterk het volgende:
Jensen met Snoop was errug leuk
http://www.rtl.nl/shows/jensen/video/
helemaal mee ensquote:Op maandag 2 april 2007 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wel eens leuk om Snoop Dogg 'in het echt' te zien, buiten de videoclips iig, maar Jensen......![]()
Waarheen?quote:
Ik ben wel benieuwd naar wat voor geluid jij maakt.quote:
2 weekjesquote:Op maandag 2 april 2007 21:28 schreef Soempie het volgende:
Hoe lang ga je naar Italie B.?
Wie laat zich niet koeioneren?quote:
gezondheidquote:Op maandag 2 april 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
PFRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW
Olifantje dus![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wie laat zich niet koeioneren?
SOEMP SOEMP, SOEMP SOEMP
quote:
En jij morgen met je mondeling.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |