gaat ze naar bed dan ????quote:Op zondag 1 april 2007 18:00 schreef beequeen het volgende:
Snollie trekt gezellig haar roze/geel ponnetje aan voor de gelegenheid.![]()
Zoals Natasia zich de laatste weken gedraagt, begin ik haar zelfs erg aardig te vinden. Ik heb het idee, dat wat we nu zien van Natasia, de echte Natasia is. Voordat we deze kant van haar zagen, gaf ze ook regelmatig aan (aan oa Syl) dat ze moe was, óp, van het toneelspel, de bitch uithangen.quote:Op zondag 1 april 2007 17:57 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Natasia wel sympathiek, hoe ze zo met kinderen bezig is... nú he, niet in het algemeen![]()
misselijke nare mensenquote:Op zondag 1 april 2007 18:01 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen broer: wat zeggen zij daarbuiten over me?
Broer: dat je para bent.
Hij noemt zijn broer brother.
Brian bakt 4 steakjes, misschien willen zij apart eten omdat de traiteur komt.
[afbeelding]
Paramama
[afbeelding]
Een donkere huid is vaak droger.quote:Op zondag 1 april 2007 18:03 schreef Kinga het volgende:
Waarom smeert ze die kinderen in met vaseline?
wilgo begon er ook over tegen jaap dat hij aangesproken werd op het gedrag van natasiaquote:Op zondag 1 april 2007 18:02 schreef Tissik het volgende:
[..]
Zoals Natasia zich de laatste weken gedraagt, begin ik haar zelfs erg aardig te vinden. Ik heb het idee, dat wat we nu zien van Natasia, de echte Natasia is. Voordat we deze kant van haar zagen, gaf ze ook regelmatig aan (aan oa Syl) dat ze moe was, óp, van het toneelspel, de bitch uithangen.
Wat mij betreft, blijft ze moe van die rol die haar is opgelegd.
Staat goed voor het shot.......Mama Tasia kleedt haar kids aan.quote:Op zondag 1 april 2007 18:04 schreef Carlaa het volgende:
Kunnen die kids zich nog niet zelf aankleden ofzo? Dat leren ze toch al op de kleuterschool?
Volgens mij is het niet alleen maar toneelspel en heeft ze beide kanten in zich. Ik vind haar lang niet altijd even irritant.quote:Op zondag 1 april 2007 18:02 schreef Tissik het volgende:
[..]
Zoals Natasia zich de laatste weken gedraagt, begin ik haar zelfs erg aardig te vinden. Ik heb het idee, dat wat we nu zien van Natasia, de echte Natasia is. Voordat we deze kant van haar zagen, gaf ze ook regelmatig aan (aan oa Syl) dat ze moe was, óp, van het toneelspel, de bitch uithangen.
Wat mij betreft, blijft ze moe van die rol die haar is opgelegd.
Gaan we vloeken in de kerk?quote:Op zondag 1 april 2007 18:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet alleen maar toneelspel en heeft ze beide kanten in zich. Ik vind haar lang niet altijd even irritant.
Iedereen heeft beide kanten in zich. Het is maar net waar de weegschaal doorslaat. Ik heb steeds meer het gevoel dat de weegschaal geforceerd is doorgeslagen bij Natasia.quote:Op zondag 1 april 2007 18:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet alleen maar toneelspel en heeft ze beide kanten in zich. Ik vind haar lang niet altijd even irritant.
Dus dat hele afvallen was een hoaxquote:Op zondag 1 april 2007 18:10 schreef Tissik het volgende:
[..]
Iedereen heeft beide kanten in zich. Het is maar net waar de weegschaal doorslaat. Ik heb steeds meer het gevoel dat de weegschaal geforceerd is doorgeslagen bij Natasia.
FOK is jouw kerk?! En Danny dan je geestelijk leider?quote:
die zie op stream 3 en 4quote:Op zondag 1 april 2007 18:13 schreef schizolientje het volgende:
Waar is SHE??????
Daar dusquote:Op zondag 1 april 2007 18:13 schreef schizolientje het volgende:
Waar is SHE??????
terecht....... hoe oud is dat kind?quote:Op zondag 1 april 2007 18:15 schreef Clank het volgende:
Wilgo vindt het geloof ik niet zo leuk dat Amanda Cheyenne heeft opgemaakt.
Ze is 9quote:Op zondag 1 april 2007 18:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
terecht....... hoe oud is dat kind?
een jaar of tien twaalf ozo.....?
Van wie eigenlijk?quote:Op zondag 1 april 2007 18:19 schreef noekje het volgende:
Hahaha, Amanda moet wat anders aan.
Ik zat al te wachten op het commentaar van de redactiequote:Op zondag 1 april 2007 18:19 schreef noekje het volgende:
Van wie?quote:Op zondag 1 april 2007 18:19 schreef noekje het volgende:
werd dat omgeroepen/quote:Op zondag 1 april 2007 18:19 schreef noekje het volgende:
En ze snijdt zijn biefstuk.quote:Op zondag 1 april 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
Cheyenne heeft de opvoeding van Yairo dus overgenomen. Ze wijst Mama Tasia terecht, dat er genoeg zout op de biefstuk zit.![]()
van de redactie. Je gaat toch ook niet opeens een nachtpon aantrekken.quote:Op zondag 1 april 2007 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van wie eigenlijk?
(Ik was met mijn eigen biefstukkie bezig)
Ze denkt dat er teveel beelden van haar 's avonds zijn. Ga je je toch weer opnieuw afvragen waarvoor al die andere flodderdingen die net over d'r achterste vallen zijn bedoeld...quote:Op zondag 1 april 2007 18:21 schreef Prospera het volgende:
Amanda paradeert in haar nachtpon door de keuken, alsof het een zomerjurkje is, tussen BriBrothers.
Telefoontje geeft aan dat ze zich moet verkleden.
[afbeelding]
Danny is de oppergoeroe, dat weet je tochquote:Op zondag 1 april 2007 18:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
FOK is jouw kerk?! En Danny dan je geestelijk leider?![]()
![]()
Misschien moet ik m'n sig maar weer eens aanpassen
Ik niet nee. Alhoewel, ik ga straks naar een modeshow en wellicht zet ik wel een nieuw trend in mijn nachtponquote:Op zondag 1 april 2007 18:22 schreef noekje het volgende:
van de redactie. Je gaat toch ook niet opeens een nachtpon aantrekken.
quote:Vieze vod.
wILGO WIL DATniet voor de camera'squote:Op zondag 1 april 2007 18:26 schreef Yollie het volgende:
Ik begrijp niet veel van de relatie tussen Natasia en Wilgo, ze mag niet aan hem zitten, niet zoenen etc.....
Nee, jij niet. Jij rockt!quote:Op zondag 1 april 2007 18:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik niet nee. Alhoewel, ik ga straks naar een modeshow en wellicht zet ik wel een nieuw trend in mijn nachtpon.
[..]
Ik?
Het ponnetje is tenslotte toch al eens gewassen?
Ja, is gebeurd.quote:Op zondag 1 april 2007 18:25 schreef MissSomebody het volgende:
Iemand meegekregen dat Huub vanmiddag is bedreigd door de broer van Brian?![]()
Ik denk eerder dat ze niet echt meer een relatie hebben, kom op zeg een arm om je heen.quote:
Huub heeft het vorige week nagevraagd bij de buren, en zijn dagen tellen gewoon door.quote:Op zondag 1 april 2007 18:28 schreef Clank het volgende:
Wilgo moet hard lachen als Natasia hem verteld dat Huub bij zijn derde binnenkomst opnieuw heeft moeten tekenen en dat zijn jaar in de villa toen pas is ingegaan.
Jij hebt wel eens in m'n ondertitel gestaanquote:Op zondag 1 april 2007 18:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Danny is de oppergoeroe, dat weet je toch
Ik ben slechts een discipel![]()
Maar wel 1 die het tot in je sig geschopt heeft![]()
Dat bleek niet waar te zijn. De dagen tellen gewoon door.quote:Op zondag 1 april 2007 18:28 schreef Clank het volgende:
Wilgo moet hard lachen als Natasia hem verteld dat Huub bij zijn derde binnenkomst opnieuw heeft moeten tekenen en dat zijn jaar in de villa toen pas is ingegaan.
Echt een geheim is hun relatie niet dacht ik zo, wat maakt een arm dan uit.quote:
Maar jouw ondertietels zijn niet zo monogaam als die van talithaquote:Op zondag 1 april 2007 18:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens in m'n ondertitel gestaan![]()
Ze vond zelf dat ze dan op haar moeder leek.quote:
Wilgo was er dan ook niet van gecharmeerd. Voor je het weet vergrijpt Brian zich aan de verkeerdequote:
Absoluut. Wat dat betreft alle complimenten.quote:Op zondag 1 april 2007 18:33 schreef VirtualPOM het volgende:
Natasia heeft iig net opgevoedde kinderen, kan je tegenwoordig niet van iedereen zeggen![]()
Het was leuk geweest als hij dat als reden had opgegevenquote:Op zondag 1 april 2007 18:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wilgo was er dan ook niet van gecharmeerd. Voor je het weet vergrijpt Brian zich aan de verkeerde.
Hij zei zonet ook tegen Natasia straks staat er weer dat je je mannetje meer aandacht geeft dan je kindertjes.quote:Op zondag 1 april 2007 18:28 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze niet echt meer een relatie hebben, kom op zeg een arm om je heen.
Nee??quote:Op zondag 1 april 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij zei zonet ook tegen Natasia straks staat er weer dat je je mannetje meer aandacht geeft dan je kindertjes.
Ik dacht dat Cheyenne een jaar of 10 was en Yairo 6.quote:Op zondag 1 april 2007 18:34 schreef Kinga het volgende:
Hoe oud zijn die kinderen ook weer? Wilgo vindt de make up echt niks
Tietelsquote:Op zondag 1 april 2007 18:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar jouw ondertietels zijn niet zo monogaam als die van talitha![]()
Overspronggedrag, zal het even editenquote:Op zondag 1 april 2007 18:35 schreef Copycat het volgende:
Overspongedrag?
Ik denk dat het eigenlijk ook al lang "game over" is voor Wilgo, zeker gezien haar intieme contacten met Ton.quote:Op zondag 1 april 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij zei zonet ook tegen Natasia straks staat er weer dat je je mannetje meer aandacht geeft dan je kindertjes.
Okay, dan vraag ik:quote:
Dat is normaal meer iets voor kikkers, maar Prospera is nu ff niet blij met een springende eendquote:Op zondag 1 april 2007 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, dan vraag ik:
overspronggedrag?
(Of heeft het iets met de overgang te maken?)
Ontwijkend gedrag.quote:Op zondag 1 april 2007 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, dan vraag ik:
overspronggedrag?
Blijkbaar, toch blijf ik het raar vinden dat Wilgo daar dan zo gevoelig voor is.quote:Op zondag 1 april 2007 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het eigenlijk ook al lang "game over" is voor Wilgo, zeker gezien haar intieme contacten met Ton.
Kennelijk is de vergoeding van Tien echter dusdanig goed dat hij ook in zijn rol blijft.
Als je tussen 2 stress- situaties en/of activiteiten even niet weet wat je moet doen, dan ga je iets anders doen wat kalmerend werkt, zoals plassen of thee zetten.quote:Op zondag 1 april 2007 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, dan vraag ik:
overspronggedrag?
Het is een lief meisje, maar wel wat ouwelijk voor haar leeftijd. Erg bezorgd ook om haar broertje.quote:Op zondag 1 april 2007 18:32 schreef Kinga het volgende:
Mooi meisje hoor die Cheyenne...en dan zo'n moeder![]()
Iedereen heeft zijn prijs en ik acht de kans dat Natasia uiteindelijk die villa wint ook redelijk groot, dus waarschijnlijk investeert hij in de mogelijke toekomst.quote:Op zondag 1 april 2007 18:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Blijkbaar, toch blijf ik het raar vinden dat Wilgo daar dan zo gevoelig voor is.
En dan nog zeggen mensen dat DGK niet educatief is!quote:Op zondag 1 april 2007 18:42 schreef Prospera het volgende:
Als je tussen 2 stress- situaties en/of activiteiten even niet weet wat je moet doen, dan ga je iets anders doen wat kalmerend werkt, zoals plassen of thee zetten.
Die met haar.quote:Op zondag 1 april 2007 18:45 schreef Lauzie het volgende:
welke van de 2 is nou Brian's broer?
Maar dan zou hij dus overwegen bij haar te blijven.quote:Op zondag 1 april 2007 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn prijs en ik acht de kans dat Natasia uiteindelijk die villa wint ook redelijk groot, dus waarschijnlijk investeert hij in de mogelijke toekomst.
Het gaat nergens over, nu over de computer van Brian.. en net over Brian's kleding.quote:Op zondag 1 april 2007 18:44 schreef happyme28 het volgende:
Volgt iemand de gesprekken van de familie Kubatz? Of is het allemaal weetje, weetje, weetje...
Ze kregen toen ook even strijd.Wilgo zei iets in de strekking van: jij hebt hier toch ook je scharrelquote:Op zondag 1 april 2007 18:45 schreef Tissik het volgende:
Toch wel gek, dat én Natasia hem niet mag aanraken, én hij vanmiddag een telefoontje krijgt (en aangeeft dat hij dergelijke telefoontjes wel vaker krijgt) dat een zonnebril hem sexy staat. Ik maak me sterk dat een maat hem opbelt met de mededeling: Hey swa, die zonnebril staat je sexy man!
wanneer gaat het dan wel ergens over ?quote:Op zondag 1 april 2007 18:46 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Het gaat nergens over, nu over de computer van Brian.. en net over Brian's kleding.
Haha, nou inderdaad, Wilgo heeft groot gelijkquote:Op zondag 1 april 2007 18:47 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ze kregen toen ook even strijd.Wilgo zei iets in de strekking van: jij hebt hier toch ook je scharrel
Over de broer van Brian.quote:Op zondag 1 april 2007 15:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ik krijg bij die jongen het gevoel dat er al wat aangiftes tegen hem lopen - het zou mij niet verbazen als daar een aangifte of twee voor geweld bij zouden zitten. Nare gast ..
Ik hoorde de kinderen hem vandaag idd 'oom Wilgo' noemen terwijl Natasia op een bepaald moment hem wel met 'papa' aanduide.quote:Op zondag 1 april 2007 18:47 schreef Tissik het volgende:
Ander opvallend ding is: De kids van Natasia, moesten Wilgo eerst papa noemen. Nu heet hij Oom Wilgo?
Zeker, maar ja kinderen zijn soms hard heh. Ze lijkt me best vrolijk dus ik denk niet datquote:Op zondag 1 april 2007 18:50 schreef Lauzie het volgende:
Wel sneu dat Cheyenne gepest wordt..
En dat Wilgo vervolgens zegt 'Dat valt allemaal toch wel mee".quote:Op zondag 1 april 2007 18:50 schreef Lauzie het volgende:
Wel sneu dat Cheyenne gepest wordt..
Wat ik begreep is dat het door talpa geregeld is.quote:Op zondag 1 april 2007 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien al wel voordat mams DGK in ging.
Nee hoor, Eendjes springen nou eenmaal graag in de rondtequote:Op zondag 1 april 2007 18:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is normaal meer iets voor kikkers, maar Prospera is nu ff niet blij met een springende eend![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 18:52 schreef Clank het volgende:
Yairo: Ik vind Amanda leuk.
Huub: Dan moet je dat straks maar tegen haar zeggen. Ik zeg dat ook altijd tegen meisjes als ik ze leuk vind.
Yairo: Ik ga het straks tegen Amanda zeggen.
Vind ik wel goed van ze. Als je zo'n uitgesproken moeder in DGK hebt zitten dan kun je maar beter op tijd begeleiding regelen.quote:Op zondag 1 april 2007 18:52 schreef Ning het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat het door talpa geregeld is.
Ik vermoed dat Wilgo en Nataia voor elkaar voorbestemd zijn cq tot elkaar veroordeeld zijn, ze zijn al meerdere malen uit elkaar geweest en komen toch iedere keer weer bij elkaar terug.quote:Op zondag 1 april 2007 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dan zou hij dus overwegen bij haar te blijven.
Hmm. Ik hoop dat Wilgo ondertussen goed voor zichzelf zorgt met zijn buitenvrouw.
Ja das waarquote:Op zondag 1 april 2007 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Wilgo en Nataia voor elkaar voorbestemd zijn cq tot elkaar veroordeeld zijn, ze zijn al meerdere malen uit elkaar geweest en komen toch iedere keer weer bij elkaar terug.
Sommige relaties zijn nou eenmaal zo, dus het verbaast me niets als hij met een riante villa en een paar miljoen in het vooruitzicht, zich gewoon aan de afspraken met Natasia en Tien houdt.
Dat komt iig beter over dan haar (en de kinderen) nu laten stikken en wel weer op de stoep staan als ze gewonnen heeft.
Als het daarom al niet is, dan wel om het kind te leren omgaan met de debiele reacties die ze voor haar kiezen krijgt.quote:Op zondag 1 april 2007 18:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vind ik wel goed van ze. Als je zo'n uitgesproken moeder in DGK hebt zitten dan kun je maar beter op tijd begeleiding regelen.
Dan heeft hij goed naar oom Huub geluisterdquote:Op zondag 1 april 2007 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
En Jairo verteld Amanda dat hij haar lief vind.... Lieve kinderen
Dat bedoelde ikquote:Op zondag 1 april 2007 18:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het daarom al niet is, dan wel om het kind te leren omgaan met de debiele reacties die ze voor haar kiezen krijgt.
...met dat 'weet je wel' heb ik niet zo'n probleem, wel met opmerkingen als het 'afknallen' van iemand. Maarre .. als ik ooit in de grote stad kom zal ik oplettenquote:Op zondag 1 april 2007 18:50 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zwaar off topic, maar dat was jouw opmerking al helemaal
quote:Op zondag 1 april 2007 18:57 schreef Leandra het volgende:
Als het daarom al niet is, dan wel om het kind te laten omgaan met de debiele reacties die ze voor haar kiezen krijgt.
Ze heeft een goody-bag gemaakt. Dat maakt een hoop goed.quote:Op zondag 1 april 2007 18:58 schreef pullup het volgende:
Wat een ellende moet dat zijn om je familie na zo' n dagje weer te zien vertrekken![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 19:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Blijft Wilgo tóch nog even?
Diep triest!quote:Op zondag 1 april 2007 19:00 schreef demins het volgende:
Cheyenne: Mama raad eens hoe laat ik elke dag opsta...
Brian.quote:Op zondag 1 april 2007 19:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Naar wie liep cheyenne voor nog een knuffel?
Nou, kom op die productie kan toch wel vertrouwd worden?quote:Op zondag 1 april 2007 19:05 schreef Mikaro het volgende:
Ze geeft die kinderen gewoon met een wild vreemde mee.... Cheyenna moet zich voorstellen...
Jouw emoties op zo'n moment!quote:Op zondag 1 april 2007 19:09 schreef Marrije het volgende:
Dit jurkje staat Amanda wel.
Volgens mij heb ìk er zelfs meer moeite mee dan Natasia.quote:Op zondag 1 april 2007 19:08 schreef Yollie het volgende:
Huub heeft er meer moeite mee met het afscheid...
quote:Op zondag 1 april 2007 19:09 schreef demins het volgende:
[..]
Jouw emoties op zo'n moment!![]()
Je ongevoeligheid voor wat dan ook wordt enkel overtroffen door je schrijnende domheid!
Ja maar helaas hadden ze geen maat 36 of 38, alleen maar groter dus daar heeft Natas niets aan.quote:Op zondag 1 april 2007 19:11 schreef blomst het volgende:
Krijtstreep pakje was dus voor natasia zelf![]()
En hier vele maar denken dat ze gingen trouwen
quote:Op zondag 1 april 2007 19:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar helaas hadden ze geen maat 36 of 38, alleen maar groter dus daar heeft Natas niets aan.
Fuck off naar het modeforum, leeghoofd!quote:Op zondag 1 april 2007 19:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar helaas hadden ze geen maat 36 of 38, alleen maar groter dus daar heeft Natas niets aan.
Ik vraag me af of ze dan 300cp (er voor over) heeft. Of is dit via achter al weer bekend?quote:Op zondag 1 april 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
Ik kan er echt niet over uit........Zdngmw tegen haar kids........april weer, he, als het veulen geboren is.
Ik weet niet wat ik moet doenof
. Ik doe het maar beide.
Helaas niet, zou gezellig zijn met zijn 4en wii sports doen daarquote:Op zondag 1 april 2007 19:14 schreef Kinga het volgende:
een nintendo wii?
Ja, lijkt me gesellugquote:Op zondag 1 april 2007 19:15 schreef donpsp het volgende:
Kan ik tegen NAtasia spelen op de Xbox 360?
Gameforumquote:Op zondag 1 april 2007 19:15 schreef donpsp het volgende:
Kan ik tegen NAtasia spelen op de Xbox 360?
* ff Demins snel een koud biertje voorzetquote:Op zondag 1 april 2007 19:14 schreef demins het volgende:
[..]
Fuck off naar het modeforum, leeghoofd!
heb zo'n gevoel dat ze er geen huilpartij van wilde maken en zich probeerde te beheersen, denk wel dat ze de kinderen regelmatiger ziet dan wordt aangenomenquote:Op zondag 1 april 2007 19:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij heb ìk er zelfs meer moeite mee dan Natasia.![]()
Serveer mij maar iets waar je een wapenvergunning voor nodig hebt! Wat een debiele turbotrut!quote:Op zondag 1 april 2007 19:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
* ff Demins snel een koud biertje voorzet
Daar weet Demins al alles van vandaar dat hij je naar het gameforum verweesquote:
Ik denk het niet, die ene stelde zich ook voor aan de chauffeur terwijl natasia en wilgo hem wel kende.quote:Op zondag 1 april 2007 19:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heb zo'n gevoel dat ze er geen huilpartij van wilde maken en zich probeerde te beheersen, denk wel dat ze de kinderen regelmatiger ziet dan wordt aangenomen
Zou jij ook moeten doen!quote:Op zondag 1 april 2007 19:17 schreef Marrije het volgende:
Syl zoekt de gezelligheid van Brian zijn familie op.
Ik hoef niks over games te weten of erover te kletsen.. Ik wil tegen Natasia racenquote:Op zondag 1 april 2007 19:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar weet Demins al alles van vadaar dat hij je naar het gameforum verwees![]()
Lieke heeft zich al voor schut gezet door uberhaupt nog aan Huub te zijn blijven hangenquote:Op zondag 1 april 2007 19:18 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat die Lieke zich wel gigantisch voor schut zet als ze gewoon verder gaat met Huub in haar act hoor. Heb 'n beetje trots zeg..![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 19:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lieke heeft zich al voor schut gezet door uberhaupt nog aan Huub te zijn blijven hangen![]()
Dat van die schoenen kan ik me wel voorstellen, dat vind ik ook goor.quote:Op zondag 1 april 2007 19:20 schreef blomst het volgende:
Wat is Eric chagerijnig zeg.
Ja, nogal.. maar ja, hij heeft dan ook zijn verstandkies laten trekken vanmiddag en heeft behoorlijke napijn.quote:Op zondag 1 april 2007 19:20 schreef blomst het volgende:
Wat is Eric chagerijnig zeg.
Zijn verstands kan het niet geweest zijn, want dat hij ie sowieso nietquote:Op zondag 1 april 2007 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus wat is Eric chagerijnig... ze hebben zijn vrolijkheidskies getrokken
Dat is het zweetvoetenforum!quote:Op zondag 1 april 2007 19:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat van die schoenen kan ik me wel voorstellen, dat vind ik ook goor.
wat heb jij?quote:
Zo kan het wel weer. Ga je geblokkeerde zaad or wat het ook is dat je dwars zit nu maar eens ergens anders op richten.quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 19:25 schreef Clank het volgende:
Huub: Zou Fok! nou boos zijn op Jeroen??
Eric: Waarom??
Huub: Omdat hij de villa is uitgezet.
Sorry voor alles! Ik ben idd mezelf niet, maar ook weer heel erg wel mezelf... Nogmaals: sorry voor alles...quote:
Op jou? Dat zou me ook weinig moeite kosten...quote:Op zondag 1 april 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo kan het wel weer. Ga je geblokkeerde zaad or wat het ook is dat je dwars zit nu maar eens ergens anders op richten.
Demins is zelf ook niet blij!quote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Niemand begrijpt dus wat er met Demins is, jammer.![]()
Lekker he, vooroordelenquote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef demins het volgende:
[..]
Op jou? Dat zou me ook weinig moeite kosten...
Hoezo vooroordelen? Ik 'zie' je toch niet voor het eerst...quote:
Zet de streams op amanda zodra het kan, dan maakt ze weer een domme opmerking en kan je weer lachenquote:
Huub had beter moeten luisteren naar Jeroen.quote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric zijn het er wel over eens dat het Jeroen zijn eigen schuld is dat hij van het feest verwijderd is.
Sport Carlos.quote:Op zondag 1 april 2007 19:30 schreef Copycat het volgende:
Gaat Wilgo nou met sportCarlos om, of is het een andere Carlos?
Carlos Santana, je weet tochquote:Op zondag 1 april 2007 19:30 schreef Copycat het volgende:
Gaat Wilgo nou met sportCarlos om, of is het een andere Carlos?
Nogmaals, ga een andere kant uit spuiten of start een topic voor jezelfquote:Op zondag 1 april 2007 19:29 schreef demins het volgende:
[..]
Hoezo vooroordelen? Ik 'zie' je toch niet voor het eerst...
Mijn gesteldheid is juist het gevolg van domme opmerkingen. Maar ik volg je advies op: na Marrije is Amanda een verademing!quote:Op zondag 1 april 2007 19:30 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zet de streams op amanda zodra het kan, dan maakt ze weer een domme opmerking en kan je weer lachen![]()
Dit topic ís voor mij! En ook voor jou. Zo zijn helaas de regels...quote:Op zondag 1 april 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nogmaals, ga een andere kant uit spuiten of start een topic voor jezelf![]()
Best leuk dat je er bent hoor... meestal.quote:Op zondag 1 april 2007 19:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dit topic ís voor mij! En ook voor jou. Zo zijn helaas de regels...
En maar doorgaan hè, kinderachtig mannetje.quote:Op zondag 1 april 2007 19:14 schreef demins het volgende:
[..]
Fuck off naar het modeforum, leeghoofd!
quote:Op zondag 1 april 2007 19:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En maar doorgaan hè, kinderachtig mannetje.![]()
OK, dan moet het maar: de laatste waarschuwing.
Kappen met je kut-opmerkingen naar andere users en Marrije in het bijzonder.
Jij mag er soms ook wel eens zijn, hoor!quote:Op zondag 1 april 2007 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Best leuk dat je er bent hoor... meestal.
Krijg je een sanctie?quote:Op zondag 1 april 2007 19:38 schreef demins het volgende:
[..]
Jij mag er soms ook wel eens zijn, hoor!![]()
Zou je dat willen?quote:
Klopt .. maar alles voor de media-aandacht he ...quote:Op zondag 1 april 2007 19:18 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat die Lieke zich wel gigantisch voor schut zet als ze gewoon verder gaat met Huub in haar act hoor. Heb 'n beetje trots zeg..![]()
Ja, als het maar niet die meid uit Oldenzaal is, zoals ze zelf aankondigdequote:Op zondag 1 april 2007 19:41 schreef Disana het volgende:
Ik moet zeggen, ik ben blij dat er normaal niet zoveel mensen in dat huis zitten als gisteravond en vandaag. Zou niet meer te volgen zijn. Al mag er van mij wel weer eens een bewoner bij.
quote:Op zondag 1 april 2007 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, als het maar niet die meid uit Oldenzaal is, zoals ze zelf aankondigde![]()
We vinden Huub maar een eikelquote:Op zondag 1 april 2007 19:30 schreef rooie3 het volgende:
Huub had beter moeten luisteren naar Jeroen.
En als Huub moet nadenken of we boos zijn is hij dom.
Huub zijn domme dingen vinden we toch ook leuk.
Beetje kort door de bocht van Huub.
En dat wil Zdngmw nou zo graag......ik seg, Billie ,ga durfoor.quote:Op zondag 1 april 2007 19:48 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Jaap trekt even z,n pizza uit elkaar!
Demins is een oude ziel en een kindje van God.quote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Niemand begrijpt dus wat er met Demins is, jammer.![]()
Zou wel veel lekker platte tv opleveren, want uiteindelijk past ze qua klasse natuurlijk wel beter bij Brian en Natasia. Maarreh... ik hoorde Brians moeder zeggen dat ze het prima in de kooi uit zou houden...quote:Op zondag 1 april 2007 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, als het maar niet die meid uit Oldenzaal is, zoals ze zelf aankondigde![]()
Dat is meer iets voor het etiquetteforum...quote:Op zondag 1 april 2007 19:49 schreef Charmian het volgende:
hey japio houdt zijn vork net zo debiel vast als Amanda als ze iets snijden(I know, waar gaat het over)
Hij heeft nog maar net geleerd met mes en vork te eten, en het lukt nog niet zo goed, maar dat komt nog wel.quote:
die heb ik niet kunnen vindenquote:Op zondag 1 april 2007 19:51 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor het etiquetteforum...![]()
Dat ontbrak er nog maar aan!quote:Op zondag 1 april 2007 19:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins is een oude ziel en een kindje van God.![]()
![]()
100kilo weegt hij.quote:Op zondag 1 april 2007 19:52 schreef Sporti het volgende:
Hoe zwaar zou Wilgo zijn?
Gaan / moeten ze dat kijken?quote:
104 en een BMI van 18quote:Op zondag 1 april 2007 19:52 schreef Sporti het volgende:
Hoe zwaar zou Wilgo zijn?
Er is geen verschil tussen zijn lachje en zijn broer. It runs in the family.quote:Op zondag 1 april 2007 19:54 schreef Copycat het volgende:
Alhoewel het meer iets is voor Klaagbaak, vind ik hier dat lachje van Brian wel zo rete- en tenenkrommend.
Een rat was al tenenkromend maar er zijn er nu 4.quote:Op zondag 1 april 2007 19:54 schreef Copycat het volgende:
Alhoewel het meer iets is voor Klaagbaak, vind ik hier dat lachje van Brian wel zo rete- en tenenkrommend.
Natasia vroeg net per telefoon of achter het voor ze op wilde nemen. Geef mij maar Peking Expressquote:
Natasia wil moet dat zien dus schreeuwt ze te pas en te onpas voetbalvrouwen over de streams. Stel je voor dat wij vergeten te kijken!quote:
Ik geloof dat er nog wel wat staat te gebeuren vanavond, als de Kubatzjes dit dranktempo aan blijven houden.quote:Op zondag 1 april 2007 19:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Een rat was al tenenkromend maar er zijn er nu 4.
Wanneer is het elf uur.![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 19:55 schreef beequeen het volgende:
Er is geen verschil tussen zijn lachje en zijn broer. It runs in the family.
Natasia komt zowiezo onnatuurlijk overquote:Op zondag 1 april 2007 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt wel of ze betaald worden om dat Voetbalvrouwen te noemen.
Of misschien is Nederland er van in de ban, en is het mij ontgaan, dat kan natuurlijk ook, maar iemand die "O chips, Voetbalvrouwen om half negen" zegt, komt op mij tegennatuurlijk over.
Maar goed, het is al opgelost, het wordt opgenomen.
Zuipen ze zo hard dan.quote:Op zondag 1 april 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof dat er nog wel wat staat te gebeuren vanavond, als de Kubatzjes dit dranktempo aan blijven houden.
Ze trekken nu aan tafel in ieder geval hun bek niet open..quote:Op zondag 1 april 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof dat er nog wel wat staat te gebeuren vanavond, als de Kubatzjes dit dranktempo aan blijven houden.
Dan is hij dus 2 meter 40.quote:
De streams staan bij mij uit.quote:Op zondag 1 april 2007 20:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zuipen ze zo hard dan.
Ja effe poos weggeweest.
Poe poe....huub blijft wel origineel hequote:Op zondag 1 april 2007 20:02 schreef Clank het volgende:
Huub: Heb je last van je rug Jaap?
Jaap: Nee
Huub: Dan mag je geen tiramisu
Vervolgens zegt zo'n beetje iedereen wel last van z'n/haar rug te hebben en of er medicijn voor is??
Ja tiramisu!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |