Danny is de oppergoeroe, dat weet je tochquote:Op zondag 1 april 2007 18:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
FOK is jouw kerk?! En Danny dan je geestelijk leider?![]()
![]()
Misschien moet ik m'n sig maar weer eens aanpassen
Ik niet nee. Alhoewel, ik ga straks naar een modeshow en wellicht zet ik wel een nieuw trend in mijn nachtponquote:Op zondag 1 april 2007 18:22 schreef noekje het volgende:
van de redactie. Je gaat toch ook niet opeens een nachtpon aantrekken.
quote:Vieze vod.
wILGO WIL DATniet voor de camera'squote:Op zondag 1 april 2007 18:26 schreef Yollie het volgende:
Ik begrijp niet veel van de relatie tussen Natasia en Wilgo, ze mag niet aan hem zitten, niet zoenen etc.....
Nee, jij niet. Jij rockt!quote:Op zondag 1 april 2007 18:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik niet nee. Alhoewel, ik ga straks naar een modeshow en wellicht zet ik wel een nieuw trend in mijn nachtpon.
[..]
Ik?
Het ponnetje is tenslotte toch al eens gewassen?
Ja, is gebeurd.quote:Op zondag 1 april 2007 18:25 schreef MissSomebody het volgende:
Iemand meegekregen dat Huub vanmiddag is bedreigd door de broer van Brian?![]()
Ik denk eerder dat ze niet echt meer een relatie hebben, kom op zeg een arm om je heen.quote:
Huub heeft het vorige week nagevraagd bij de buren, en zijn dagen tellen gewoon door.quote:Op zondag 1 april 2007 18:28 schreef Clank het volgende:
Wilgo moet hard lachen als Natasia hem verteld dat Huub bij zijn derde binnenkomst opnieuw heeft moeten tekenen en dat zijn jaar in de villa toen pas is ingegaan.
Jij hebt wel eens in m'n ondertitel gestaanquote:Op zondag 1 april 2007 18:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Danny is de oppergoeroe, dat weet je toch
Ik ben slechts een discipel![]()
Maar wel 1 die het tot in je sig geschopt heeft![]()
Dat bleek niet waar te zijn. De dagen tellen gewoon door.quote:Op zondag 1 april 2007 18:28 schreef Clank het volgende:
Wilgo moet hard lachen als Natasia hem verteld dat Huub bij zijn derde binnenkomst opnieuw heeft moeten tekenen en dat zijn jaar in de villa toen pas is ingegaan.
Echt een geheim is hun relatie niet dacht ik zo, wat maakt een arm dan uit.quote:
Maar jouw ondertietels zijn niet zo monogaam als die van talithaquote:Op zondag 1 april 2007 18:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens in m'n ondertitel gestaan![]()
Ze vond zelf dat ze dan op haar moeder leek.quote:
Wilgo was er dan ook niet van gecharmeerd. Voor je het weet vergrijpt Brian zich aan de verkeerdequote:
Absoluut. Wat dat betreft alle complimenten.quote:Op zondag 1 april 2007 18:33 schreef VirtualPOM het volgende:
Natasia heeft iig net opgevoedde kinderen, kan je tegenwoordig niet van iedereen zeggen![]()
Het was leuk geweest als hij dat als reden had opgegevenquote:Op zondag 1 april 2007 18:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wilgo was er dan ook niet van gecharmeerd. Voor je het weet vergrijpt Brian zich aan de verkeerde.
Hij zei zonet ook tegen Natasia straks staat er weer dat je je mannetje meer aandacht geeft dan je kindertjes.quote:Op zondag 1 april 2007 18:28 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze niet echt meer een relatie hebben, kom op zeg een arm om je heen.
Nee??quote:Op zondag 1 april 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij zei zonet ook tegen Natasia straks staat er weer dat je je mannetje meer aandacht geeft dan je kindertjes.
Ik dacht dat Cheyenne een jaar of 10 was en Yairo 6.quote:Op zondag 1 april 2007 18:34 schreef Kinga het volgende:
Hoe oud zijn die kinderen ook weer? Wilgo vindt de make up echt niks
Tietelsquote:Op zondag 1 april 2007 18:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar jouw ondertietels zijn niet zo monogaam als die van talitha![]()
Overspronggedrag, zal het even editenquote:Op zondag 1 april 2007 18:35 schreef Copycat het volgende:
Overspongedrag?
Ik denk dat het eigenlijk ook al lang "game over" is voor Wilgo, zeker gezien haar intieme contacten met Ton.quote:Op zondag 1 april 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij zei zonet ook tegen Natasia straks staat er weer dat je je mannetje meer aandacht geeft dan je kindertjes.
Okay, dan vraag ik:quote:
Dat is normaal meer iets voor kikkers, maar Prospera is nu ff niet blij met een springende eendquote:Op zondag 1 april 2007 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, dan vraag ik:
overspronggedrag?
(Of heeft het iets met de overgang te maken?)
Ontwijkend gedrag.quote:Op zondag 1 april 2007 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, dan vraag ik:
overspronggedrag?
Blijkbaar, toch blijf ik het raar vinden dat Wilgo daar dan zo gevoelig voor is.quote:Op zondag 1 april 2007 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het eigenlijk ook al lang "game over" is voor Wilgo, zeker gezien haar intieme contacten met Ton.
Kennelijk is de vergoeding van Tien echter dusdanig goed dat hij ook in zijn rol blijft.
Als je tussen 2 stress- situaties en/of activiteiten even niet weet wat je moet doen, dan ga je iets anders doen wat kalmerend werkt, zoals plassen of thee zetten.quote:Op zondag 1 april 2007 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, dan vraag ik:
overspronggedrag?
Het is een lief meisje, maar wel wat ouwelijk voor haar leeftijd. Erg bezorgd ook om haar broertje.quote:Op zondag 1 april 2007 18:32 schreef Kinga het volgende:
Mooi meisje hoor die Cheyenne...en dan zo'n moeder![]()
Iedereen heeft zijn prijs en ik acht de kans dat Natasia uiteindelijk die villa wint ook redelijk groot, dus waarschijnlijk investeert hij in de mogelijke toekomst.quote:Op zondag 1 april 2007 18:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Blijkbaar, toch blijf ik het raar vinden dat Wilgo daar dan zo gevoelig voor is.
En dan nog zeggen mensen dat DGK niet educatief is!quote:Op zondag 1 april 2007 18:42 schreef Prospera het volgende:
Als je tussen 2 stress- situaties en/of activiteiten even niet weet wat je moet doen, dan ga je iets anders doen wat kalmerend werkt, zoals plassen of thee zetten.
Die met haar.quote:Op zondag 1 april 2007 18:45 schreef Lauzie het volgende:
welke van de 2 is nou Brian's broer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |