Danny is de oppergoeroe, dat weet je tochquote:Op zondag 1 april 2007 18:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
FOK is jouw kerk?! En Danny dan je geestelijk leider?![]()
![]()
Misschien moet ik m'n sig maar weer eens aanpassen
Ik niet nee. Alhoewel, ik ga straks naar een modeshow en wellicht zet ik wel een nieuw trend in mijn nachtponquote:Op zondag 1 april 2007 18:22 schreef noekje het volgende:
van de redactie. Je gaat toch ook niet opeens een nachtpon aantrekken.
quote:Vieze vod.
wILGO WIL DATniet voor de camera'squote:Op zondag 1 april 2007 18:26 schreef Yollie het volgende:
Ik begrijp niet veel van de relatie tussen Natasia en Wilgo, ze mag niet aan hem zitten, niet zoenen etc.....
Nee, jij niet. Jij rockt!quote:Op zondag 1 april 2007 18:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik niet nee. Alhoewel, ik ga straks naar een modeshow en wellicht zet ik wel een nieuw trend in mijn nachtpon.
[..]
Ik?
Het ponnetje is tenslotte toch al eens gewassen?
Ja, is gebeurd.quote:Op zondag 1 april 2007 18:25 schreef MissSomebody het volgende:
Iemand meegekregen dat Huub vanmiddag is bedreigd door de broer van Brian?![]()
Ik denk eerder dat ze niet echt meer een relatie hebben, kom op zeg een arm om je heen.quote:
Huub heeft het vorige week nagevraagd bij de buren, en zijn dagen tellen gewoon door.quote:Op zondag 1 april 2007 18:28 schreef Clank het volgende:
Wilgo moet hard lachen als Natasia hem verteld dat Huub bij zijn derde binnenkomst opnieuw heeft moeten tekenen en dat zijn jaar in de villa toen pas is ingegaan.
Jij hebt wel eens in m'n ondertitel gestaanquote:Op zondag 1 april 2007 18:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Danny is de oppergoeroe, dat weet je toch
Ik ben slechts een discipel![]()
Maar wel 1 die het tot in je sig geschopt heeft![]()
Dat bleek niet waar te zijn. De dagen tellen gewoon door.quote:Op zondag 1 april 2007 18:28 schreef Clank het volgende:
Wilgo moet hard lachen als Natasia hem verteld dat Huub bij zijn derde binnenkomst opnieuw heeft moeten tekenen en dat zijn jaar in de villa toen pas is ingegaan.
Echt een geheim is hun relatie niet dacht ik zo, wat maakt een arm dan uit.quote:
Maar jouw ondertietels zijn niet zo monogaam als die van talithaquote:Op zondag 1 april 2007 18:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens in m'n ondertitel gestaan![]()
Ze vond zelf dat ze dan op haar moeder leek.quote:
Wilgo was er dan ook niet van gecharmeerd. Voor je het weet vergrijpt Brian zich aan de verkeerdequote:
Absoluut. Wat dat betreft alle complimenten.quote:Op zondag 1 april 2007 18:33 schreef VirtualPOM het volgende:
Natasia heeft iig net opgevoedde kinderen, kan je tegenwoordig niet van iedereen zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |