Brian.quote:Op zondag 1 april 2007 19:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Naar wie liep cheyenne voor nog een knuffel?
Nou, kom op die productie kan toch wel vertrouwd worden?quote:Op zondag 1 april 2007 19:05 schreef Mikaro het volgende:
Ze geeft die kinderen gewoon met een wild vreemde mee.... Cheyenna moet zich voorstellen...
Jouw emoties op zo'n moment!quote:Op zondag 1 april 2007 19:09 schreef Marrije het volgende:
Dit jurkje staat Amanda wel.
Volgens mij heb ìk er zelfs meer moeite mee dan Natasia.quote:Op zondag 1 april 2007 19:08 schreef Yollie het volgende:
Huub heeft er meer moeite mee met het afscheid...
quote:Op zondag 1 april 2007 19:09 schreef demins het volgende:
[..]
Jouw emoties op zo'n moment!![]()
Je ongevoeligheid voor wat dan ook wordt enkel overtroffen door je schrijnende domheid!
Ja maar helaas hadden ze geen maat 36 of 38, alleen maar groter dus daar heeft Natas niets aan.quote:Op zondag 1 april 2007 19:11 schreef blomst het volgende:
Krijtstreep pakje was dus voor natasia zelf![]()
En hier vele maar denken dat ze gingen trouwen
quote:Op zondag 1 april 2007 19:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar helaas hadden ze geen maat 36 of 38, alleen maar groter dus daar heeft Natas niets aan.
Fuck off naar het modeforum, leeghoofd!quote:Op zondag 1 april 2007 19:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar helaas hadden ze geen maat 36 of 38, alleen maar groter dus daar heeft Natas niets aan.
Ik vraag me af of ze dan 300cp (er voor over) heeft. Of is dit via achter al weer bekend?quote:Op zondag 1 april 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
Ik kan er echt niet over uit........Zdngmw tegen haar kids........april weer, he, als het veulen geboren is.
Ik weet niet wat ik moet doenof
. Ik doe het maar beide.
Helaas niet, zou gezellig zijn met zijn 4en wii sports doen daarquote:Op zondag 1 april 2007 19:14 schreef Kinga het volgende:
een nintendo wii?
Ja, lijkt me gesellugquote:Op zondag 1 april 2007 19:15 schreef donpsp het volgende:
Kan ik tegen NAtasia spelen op de Xbox 360?
Gameforumquote:Op zondag 1 april 2007 19:15 schreef donpsp het volgende:
Kan ik tegen NAtasia spelen op de Xbox 360?
* ff Demins snel een koud biertje voorzetquote:Op zondag 1 april 2007 19:14 schreef demins het volgende:
[..]
Fuck off naar het modeforum, leeghoofd!
heb zo'n gevoel dat ze er geen huilpartij van wilde maken en zich probeerde te beheersen, denk wel dat ze de kinderen regelmatiger ziet dan wordt aangenomenquote:Op zondag 1 april 2007 19:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij heb ìk er zelfs meer moeite mee dan Natasia.![]()
Serveer mij maar iets waar je een wapenvergunning voor nodig hebt! Wat een debiele turbotrut!quote:Op zondag 1 april 2007 19:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
* ff Demins snel een koud biertje voorzet
Daar weet Demins al alles van vandaar dat hij je naar het gameforum verweesquote:
Ik denk het niet, die ene stelde zich ook voor aan de chauffeur terwijl natasia en wilgo hem wel kende.quote:Op zondag 1 april 2007 19:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heb zo'n gevoel dat ze er geen huilpartij van wilde maken en zich probeerde te beheersen, denk wel dat ze de kinderen regelmatiger ziet dan wordt aangenomen
Zou jij ook moeten doen!quote:Op zondag 1 april 2007 19:17 schreef Marrije het volgende:
Syl zoekt de gezelligheid van Brian zijn familie op.
Ik hoef niks over games te weten of erover te kletsen.. Ik wil tegen Natasia racenquote:Op zondag 1 april 2007 19:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar weet Demins al alles van vadaar dat hij je naar het gameforum verwees![]()
Lieke heeft zich al voor schut gezet door uberhaupt nog aan Huub te zijn blijven hangenquote:Op zondag 1 april 2007 19:18 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat die Lieke zich wel gigantisch voor schut zet als ze gewoon verder gaat met Huub in haar act hoor. Heb 'n beetje trots zeg..![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 19:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lieke heeft zich al voor schut gezet door uberhaupt nog aan Huub te zijn blijven hangen![]()
Dat van die schoenen kan ik me wel voorstellen, dat vind ik ook goor.quote:Op zondag 1 april 2007 19:20 schreef blomst het volgende:
Wat is Eric chagerijnig zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |