tsja kenia en golfuitjes maken moequote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Bedacht ik ook .....nadat ik gepost had.![]()
In mayo zit geen koolhydraten hè... kan geen kwaad dusquote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat doet Japio nou weer. Ik zie broodjes, flink mayo en heel dik smeren ........
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
Ik heb nog nooit zo snel iemand zien inbinden als Huub.........wat een lullo dat hij zich zo liet intimideren door broer van Brian .......... tis echt een jongetje en allesbehalve een man, waar die zo graag voor doorgaat![]()
ja als nedelander heb je geen poot om op te staanquote:Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef Dark het volgende:
[..]
En de kans is groot dat de hele villa dan stevig verbouwd wordt![]()
De Febo is "chicken"![]()
Huub is beleefd als er bezoek is. Dat siert hemquote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
Ik heb nog nooit zo snel iemand zien inbinden als Huub.........wat een lullo dat hij zich zo liet intimideren door broer van Brian .......... tis echt een jongetje en allesbehalve een man, waar die zo graag voor doorgaat![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Huub is beleefd als er bezoek is. Dat siert hem
quote:
Daar zou het bezoek zelf nog wat van kunnen leren...quote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Huub is beleefd als er bezoek is. Dat siert hem
Nix hypocriet, juist briljant het spel meespelen... hij ziet SHE dus ook als "de vijand" maar dat heeft SHE bij hem niet door... bij dat Kubatz-gespuis is het overduidelijk dus die zullen van SHE nooit wat gedaan krijgen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef Tissik het volgende:
Wilgo stond een uur geleden nog tegen Natasia aan te briesen dat ze niet met "die slangen" om moest gaan, en weer "sterk" moet worden met Brian (dé zwakke schakel in het geheel).
En nu, staat hij zelf leuk te doen met "die slangen", maar owee als Natasia het naar haar zin heeft met diezelfde mensen.
Hoezo hypocriet?
Kan best nog wat worden he, tussen onsquote:
En wat moet Wilgo dan wel van SHE gedaan krijgen?quote:Op zondag 1 april 2007 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nix hypocriet, juist briljant het spel meespelen... hij ziet SHE dus ook als "de vijand" maar dat heeft SHE bij hem niet door... bij dat Kubatz-gespuis is het overduidelijk dus die zullen van SHE nooit wat gedaan krijgen.
Wat heeft het voor een zin om op dit moment een ruzie te ontketenen?quote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
Ja, dat klopt. Mayo bevat vooral sneldraaiende calorieen. Die gaan razendsnel door je lichaam en sleuren alle luie vetten los. Zo verdwijnt het vet en dus je overgewicht vanzelf in de pot ........quote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
In mayo zit geen koolhydraten hè... kan geen kwaad dus![]()
En ik als pik zwarte negerquote:Op zondag 1 april 2007 15:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan best nog wat worden he, tussen onsIk als blonde, blanke schone
![]()
Wilgo, en dus Natasia heeft er meer belang bij dat Natasia relatief "goed" ligt bij SHE...quote:Op zondag 1 april 2007 15:33 schreef Tissik het volgende:
[..]
En wat moet Wilgo dan wel van SHE gedaan krijgen?![]()
quote:
Niet mee eens.quote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
...ik vind die Kenneth maar een teringlijer om Huub te bedreigen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
LOLquote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry Leandra, ga wel straks naar de lovecorner![]()
Heb jij uberhaupt de streams wel gevolgd? Wilgo wil dat Natasia NIET met SHE omgaat, hij heeft haar daar een aantal keren behoorlijk voor onder vuur gelegd.quote:Op zondag 1 april 2007 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wilgo, en dus Natasia heeft er meer belang bij dat Natasia relatief "goed" ligt bij SHE...
Ik schrijf het gelukkig kort en bondigquote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Huub deed allesbehalve bangig.
Maar die broer van Brian doet niet mee aan het spel, en die sta je dan fatsoenlijk te woord. Zo hoort dat.
Bovendien heeft Huub al vaker gezegd dat het beginnen over elkaars moeder (wat Brian overigens ook zelf doet!!!) een zwaktebod is.
Ik zeg: aangifte doen! Wordt Brian lekker para...quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ik vind die Kenneth maar een teringlijer om Huub te bedreigen.
Je kan iemand er ook netjes en beleefd op wijzen dat je van zijn intimidatie pogingen niet gediend ben, dat is wat anders dan met de wolven meehuilen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Maar die broer van Brian doet niet mee aan het spel, en die sta je dan fatsoenlijk te woord. Zo hoort dat.
Bovendien heeft Huub al vaker gezegd dat het beginnen over elkaars moeder (wat Brian overigens ook zelf doet!!!) een zwaktebod is.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:36 schreef havefun het volgende:
Lijkt me geen type om ruzie mee te hebben die Kenneth. De onder wereld is bekend terrein voor hem denk ik.
Ik heb het gemist, maar ik snap niet dat DGK dit gedrag van het bezoek tolereert.quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens.
doe ff gezond zeg! idiooot!quote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef havefun het volgende:
Die Jairo ijkt wel zo'n honger neger met die bolle buik van hem
Dat is gewoon een kinderbuikjequote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef havefun het volgende:
ja ik ook, en daarom had Huub hem dat even moeten laten wetenquote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ik vind die Kenneth maar een teringlijer om Huub te bedreigen.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef havefun het volgende:
Ja ik heb de streams gevolgd, maar er is een verschil tussen "niet mee omgaan" en "relatief goed liggen"quote:Op zondag 1 april 2007 15:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt de streams wel gevolgd? Wilgo wil dat Natasia NIET met SHE omgaat, hij heeft haar daar een aantal keren behoorlijk voor onder vuur gelegd.
... ik krijg bij die jongen het gevoel dat er al wat aangiftes tegen hem lopen - het zou mij niet verbazen als daar een aangifte of twee voor geweld bij zouden zitten. Nare gast ..quote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zeg: aangifte doen! Wordt Brian lekker para...
Ja, daar moet je bij die types mee aankomen! Daar zijn ze heel gevoelig voor...quote:Op zondag 1 april 2007 15:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Je kan iemand er ook netjes en beleefd op wijzen dat je van zijn intimidatie pogingen niet gediend ben, dat is wat anders dan met de wolven meehuilen.
nee geen van beide maar het is gewoon een hele achterlijke opmerking van je sorry dat ik het zegquote:Op zondag 1 april 2007 15:39 schreef havefun het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt, of een kater ofzo?
Natasia heeft Huub al gewaarschuwd om uit de buurt te blijven ....quote:Op zondag 1 april 2007 15:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Je kan iemand er ook netjes en beleefd op wijzen dat je van zijn intimidatie pogingen niet gediend ben, dat is wat anders dan met de wolven meehuilen.
Als dat zo was, had je je afgelopen 34 posts wel af kunnnen doen met: "neuken?"quote:Op zondag 1 april 2007 15:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik schrijf het gelukkig kort en bondig![]()
Toen was haar zoon King of the Masterbedroom... ze zal er vanuit gaan dat het toilet daar nu (net als toen) voor anderen off-limits is...quote:Op zondag 1 april 2007 15:38 schreef Kaleddis het volgende:
Moet Amanda Netty nu aanwijzen waar het toilet is ? Ze heeft toch al een paar dagen in de villa gezeten![]()
Zo slim is Wilgo niet. Wilgo vindt, dat Natasia er belang bij heeft om sterk te staan met Brian, en tegen SHE. Natasia zelf, heeft daar heel andere ideeën over.quote:Op zondag 1 april 2007 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik heb de streams gevolgd, maar er is een verschil tussen "niet mee omgaan" en "relatief goed liggen" hij heeft er simpelweg belang bij dat er een vorm van sympathie voor Natasia is bij SHE, al was het alleen maar om bij stemmingen bepaalde zaken gedaan te krijgen, en als dat niet is uit sympathie voor Natasia dan iig uit sympathie voor haar achterban.
Hij mag dan wel bezoek zijn maar hij speelt heel diplomatiek mee. Je vangt meer vliegen met honing dan met azijn.
Hij heeft er iig geen enkel belang bij dat SHE doorheeft wat voor waarschuwingen hij haar gegeven heeft toen ze apart zaten te praten.
Lever toch?quote:Op zondag 1 april 2007 15:40 schreef droomkoningin het volgende:
die bui van jairo komt denk ik door zn ziekte... hij heeft een beetje een bart de graaf buik
maar dat zie je wel vaker met mensen die nier problemen hebben (gehad)
quote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef havefun het volgende:
Dat komt ws vanwege zijn levertransplantatie.. (ik ken ook een kindje die dat heeft)quote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef havefun het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2007 15:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat zo was, had je je afgelopen 34 posts wel af kunnnen doen met: "neuken?"![]()
En Jairo heeft ook geen leverproblemen enzo hè, geen tig operaties gehad, dus waarom zou je er ff niet vanuit gaan dat dat buikje door die leverproblemen of medicatie veroorzaakt wordt?!quote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef havefun het volgende:
oh mag ook.. ik weet eigenlijk niet zo goed wat jairo heeft/had.. alleen dat ie ziek is geweestquote:
Het kind heeft een levertransplantatie achter de rug en gebruikt veel medicijnenquote:Op zondag 1 april 2007 15:40 schreef droomkoningin het volgende:
die bui van jairo komt denk ik door zn ziekte... hij heeft een beetje een bart de graaf buik
maar dat zie je wel vaker met mensen die nier problemen hebben (gehad)
quote:Op zondag 1 april 2007 15:42 schreef Talitha het volgende:
Allemaal leuk en aardig, dat gekonkel van bewoners en familie. Dat hoort bij het spel. Maar ik vind het walgelijk hoe moeder Nettie zo'n jong meisje als Cheyenne meetrekt in haar negatieve gedrag. Of ben ik de enige die zich daar druk over maakt?![]()
Nee hoor. Voor wie het nog niet wist, is nu wel helemaal duidelijk van wie Brian zijn achterbakse onfrisse gedrag heeft.quote:Op zondag 1 april 2007 15:42 schreef Talitha het volgende:
Allemaal leuk en aardig, dat gekonkel van bewoners en familie. Dat hoort bij het spel. Maar ik vind het walgelijk hoe moeder Nettie zo'n jong meisje als Cheyenne meetrekt in haar negatieve gedrag. Of ben ik de enige die zich daar druk over maakt?![]()
Zijn opmerking over het 'voor iedereen koken' heb ik ook zo uitgelegd. Hij wil dat Natasia iedereen te vriend houdt, zodat ze meer kans maakt te kunnen blijven.quote:Op zondag 1 april 2007 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik heb de streams gevolgd, maar er is een verschil tussen "niet mee omgaan" en "relatief goed liggen"
Hij heeft er simpelweg belang bij dat er een vorm van sympathie voor Natasia is bij SHE, al was het alleen maar om bij stemmingen bepaalde zaken gedaan te krijgen, en als dat niet is uit sympathie voor Natasia dan iig uit sympathie voor haar achterban.
Hij mag dan wel bezoek zijn maar hij speelt heel diplomatiek mee. Je vangt meer vliegen met honing dan met azijn.
Hij heeft er iig geen enkel belang bij dat SHE doorheeft wat voor waarschuwingen hij haar gegeven heeft toen ze apart zaten te praten.
precies zo bedoelde die datquote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn opmerking over het 'voor iedereen koken' heb ik ook zo uitgelegd. Hij wil dat Natasia iedereen te vriend houdt, zodat ze meer kans maakt te kunnen blijven.
Ja zo zie ik dat ook. En als Wilgo zegt die andere parfum dan moet ze voor het andere kamp gaan. Zo doorzichtig...quote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn opmerking over het 'voor iedereen koken' heb ik ook zo uitgelegd. Hij wil dat Natasia iedereen te vriend houdt, zodat ze meer kans maakt te kunnen blijven.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef Tissik het volgende:
Die kinderen van Natasia zijn wel vreselijk lief![]()
Precies Leandra, dat er niet even nagedacht wordt vóór er van die domme loze opmerkingen neergezet wordtquote:Op zondag 1 april 2007 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Jairo heeft ook geen leverproblemen enzo hè, geen tig operaties gehad, dus waarom zou je er ff niet vanuit gaan dat dat buikje door die leverproblemen of medicatie veroorzaakt wordt?!
Daarbij denk ik dat Wilgo zich heel goed realiseert dat als er in SHE een moeder had gezeten die met haar kind een plaatje had mogen opnemen mits daar een unanieme goedkeuring voor was van de andere bewoners dat Natasia haar "vrienden" niet zonder pardon hadden gezegd: "Natuurlijk mag dat, we zouden jouw kind nooit iets door de neus willen boren"quote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
... ik vind ze nogal getraind eigenlijk. Geforceerd beleefd, vriendelijk, aardig. Alsof ze geleerd hebben de juiste dingen op de goede momenten te zeggen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef Tissik het volgende:
Die kinderen van Natasia zijn wel vreselijk lief![]()
makkelijk lullen voor hem met al zijn info en halve dag binnen, tis gewoon een gladde!quote:Op zondag 1 april 2007 15:50 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Wilgo is veel beter dan natas
dus datquote:Op zondag 1 april 2007 15:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies Leandra, dat er niet even nagedacht wordt vóór er van die domme loze opmerkingen neergezet wordt![]()
Helemaal in de lijn van mama akela Nastasi dusquote:Op zondag 1 april 2007 15:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ik vind ze nogal getraind eigenlijk. Geforceerd beleefd, vriendelijk, aardig. Alsof ze geleerd hebben de juiste dingen op de goede momenten te zeggen.
Die stond er van het begin af aan al, maar omdat Nena, Bart en Brian toen zo ongeveer niets anders meer deden dan gamen zijn daar restricties voor gekomen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:52 schreef havefun het volgende:
Sinds wanner staat daar een box 360? OF hebben ze die voor Jairo mee genomen?
ze zijn wel goed opgevoedquote:Op zondag 1 april 2007 15:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ik vind ze nogal getraind eigenlijk. Geforceerd beleefd, vriendelijk, aardig. Alsof ze geleerd hebben de juiste dingen op de goede momenten te zeggen.
Huh oke , dus nu spelen ze nooit meer op of wel?quote:Op zondag 1 april 2007 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die stond er van het begin af aan al, maar omdat Nena, Bart en Brian toen zo ongeveer niets anders meer deden dan gamen zijn daar restricties voor gekomen.
Maar alles wat die kerel hier plaats zijn dit soort opmerkingen vanochtend had hij het al over Bavianenfam. echt walgelijk.quote:Op zondag 1 april 2007 15:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies Leandra, dat er niet even nagedacht wordt vóór er van die domme loze opmerkingen neergezet wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |