En de kans is groot dat de hele villa dan stevig verbouwd wordtquote:Op zondag 1 april 2007 15:26 schreef solara4 het volgende:
nee hoor die worden niet verwijderd, die mogen alles, anders komen er rassen rellen enzo
tsja kenia en golfuitjes maken moequote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Bedacht ik ook .....nadat ik gepost had.![]()
In mayo zit geen koolhydraten hè... kan geen kwaad dusquote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat doet Japio nou weer. Ik zie broodjes, flink mayo en heel dik smeren ........
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
Ik heb nog nooit zo snel iemand zien inbinden als Huub.........wat een lullo dat hij zich zo liet intimideren door broer van Brian .......... tis echt een jongetje en allesbehalve een man, waar die zo graag voor doorgaat![]()
ja als nedelander heb je geen poot om op te staanquote:Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef Dark het volgende:
[..]
En de kans is groot dat de hele villa dan stevig verbouwd wordt![]()
De Febo is "chicken"![]()
Huub is beleefd als er bezoek is. Dat siert hemquote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
Ik heb nog nooit zo snel iemand zien inbinden als Huub.........wat een lullo dat hij zich zo liet intimideren door broer van Brian .......... tis echt een jongetje en allesbehalve een man, waar die zo graag voor doorgaat![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Huub is beleefd als er bezoek is. Dat siert hem
quote:
Daar zou het bezoek zelf nog wat van kunnen leren...quote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Huub is beleefd als er bezoek is. Dat siert hem
Nix hypocriet, juist briljant het spel meespelen... hij ziet SHE dus ook als "de vijand" maar dat heeft SHE bij hem niet door... bij dat Kubatz-gespuis is het overduidelijk dus die zullen van SHE nooit wat gedaan krijgen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef Tissik het volgende:
Wilgo stond een uur geleden nog tegen Natasia aan te briesen dat ze niet met "die slangen" om moest gaan, en weer "sterk" moet worden met Brian (dé zwakke schakel in het geheel).
En nu, staat hij zelf leuk te doen met "die slangen", maar owee als Natasia het naar haar zin heeft met diezelfde mensen.
Hoezo hypocriet?
Kan best nog wat worden he, tussen onsquote:
En wat moet Wilgo dan wel van SHE gedaan krijgen?quote:Op zondag 1 april 2007 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nix hypocriet, juist briljant het spel meespelen... hij ziet SHE dus ook als "de vijand" maar dat heeft SHE bij hem niet door... bij dat Kubatz-gespuis is het overduidelijk dus die zullen van SHE nooit wat gedaan krijgen.
Wat heeft het voor een zin om op dit moment een ruzie te ontketenen?quote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
Ja, dat klopt. Mayo bevat vooral sneldraaiende calorieen. Die gaan razendsnel door je lichaam en sleuren alle luie vetten los. Zo verdwijnt het vet en dus je overgewicht vanzelf in de pot ........quote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
In mayo zit geen koolhydraten hè... kan geen kwaad dus![]()
En ik als pik zwarte negerquote:Op zondag 1 april 2007 15:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan best nog wat worden he, tussen onsIk als blonde, blanke schone
![]()
Wilgo, en dus Natasia heeft er meer belang bij dat Natasia relatief "goed" ligt bij SHE...quote:Op zondag 1 april 2007 15:33 schreef Tissik het volgende:
[..]
En wat moet Wilgo dan wel van SHE gedaan krijgen?![]()
quote:
Niet mee eens.quote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
...ik vind die Kenneth maar een teringlijer om Huub te bedreigen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
LOLquote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry Leandra, ga wel straks naar de lovecorner![]()
Heb jij uberhaupt de streams wel gevolgd? Wilgo wil dat Natasia NIET met SHE omgaat, hij heeft haar daar een aantal keren behoorlijk voor onder vuur gelegd.quote:Op zondag 1 april 2007 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wilgo, en dus Natasia heeft er meer belang bij dat Natasia relatief "goed" ligt bij SHE...
Ik schrijf het gelukkig kort en bondigquote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Huub deed allesbehalve bangig.
Maar die broer van Brian doet niet mee aan het spel, en die sta je dan fatsoenlijk te woord. Zo hoort dat.
Bovendien heeft Huub al vaker gezegd dat het beginnen over elkaars moeder (wat Brian overigens ook zelf doet!!!) een zwaktebod is.
Ik zeg: aangifte doen! Wordt Brian lekker para...quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ik vind die Kenneth maar een teringlijer om Huub te bedreigen.
Je kan iemand er ook netjes en beleefd op wijzen dat je van zijn intimidatie pogingen niet gediend ben, dat is wat anders dan met de wolven meehuilen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Maar die broer van Brian doet niet mee aan het spel, en die sta je dan fatsoenlijk te woord. Zo hoort dat.
Bovendien heeft Huub al vaker gezegd dat het beginnen over elkaars moeder (wat Brian overigens ook zelf doet!!!) een zwaktebod is.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:36 schreef havefun het volgende:
Lijkt me geen type om ruzie mee te hebben die Kenneth. De onder wereld is bekend terrein voor hem denk ik.
Ik heb het gemist, maar ik snap niet dat DGK dit gedrag van het bezoek tolereert.quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens.
doe ff gezond zeg! idiooot!quote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef havefun het volgende:
Die Jairo ijkt wel zo'n honger neger met die bolle buik van hem
Dat is gewoon een kinderbuikjequote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef havefun het volgende:
ja ik ook, en daarom had Huub hem dat even moeten laten wetenquote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ik vind die Kenneth maar een teringlijer om Huub te bedreigen.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef havefun het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |