Ja, nogal.. maar ja, hij heeft dan ook zijn verstandkies laten trekken vanmiddag en heeft behoorlijke napijn.quote:Op zondag 1 april 2007 19:20 schreef blomst het volgende:
Wat is Eric chagerijnig zeg.
Zijn verstands kan het niet geweest zijn, want dat hij ie sowieso nietquote:Op zondag 1 april 2007 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus wat is Eric chagerijnig... ze hebben zijn vrolijkheidskies getrokken
Dat is het zweetvoetenforum!quote:Op zondag 1 april 2007 19:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat van die schoenen kan ik me wel voorstellen, dat vind ik ook goor.
wat heb jij?quote:
Zo kan het wel weer. Ga je geblokkeerde zaad or wat het ook is dat je dwars zit nu maar eens ergens anders op richten.quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 19:25 schreef Clank het volgende:
Huub: Zou Fok! nou boos zijn op Jeroen??
Eric: Waarom??
Huub: Omdat hij de villa is uitgezet.
Sorry voor alles! Ik ben idd mezelf niet, maar ook weer heel erg wel mezelf... Nogmaals: sorry voor alles...quote:
Op jou? Dat zou me ook weinig moeite kosten...quote:Op zondag 1 april 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo kan het wel weer. Ga je geblokkeerde zaad or wat het ook is dat je dwars zit nu maar eens ergens anders op richten.
Demins is zelf ook niet blij!quote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Niemand begrijpt dus wat er met Demins is, jammer.![]()
Lekker he, vooroordelenquote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef demins het volgende:
[..]
Op jou? Dat zou me ook weinig moeite kosten...
Hoezo vooroordelen? Ik 'zie' je toch niet voor het eerst...quote:
Zet de streams op amanda zodra het kan, dan maakt ze weer een domme opmerking en kan je weer lachenquote:
Huub had beter moeten luisteren naar Jeroen.quote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric zijn het er wel over eens dat het Jeroen zijn eigen schuld is dat hij van het feest verwijderd is.
Sport Carlos.quote:Op zondag 1 april 2007 19:30 schreef Copycat het volgende:
Gaat Wilgo nou met sportCarlos om, of is het een andere Carlos?
Carlos Santana, je weet tochquote:Op zondag 1 april 2007 19:30 schreef Copycat het volgende:
Gaat Wilgo nou met sportCarlos om, of is het een andere Carlos?
Nogmaals, ga een andere kant uit spuiten of start een topic voor jezelfquote:Op zondag 1 april 2007 19:29 schreef demins het volgende:
[..]
Hoezo vooroordelen? Ik 'zie' je toch niet voor het eerst...
Mijn gesteldheid is juist het gevolg van domme opmerkingen. Maar ik volg je advies op: na Marrije is Amanda een verademing!quote:Op zondag 1 april 2007 19:30 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zet de streams op amanda zodra het kan, dan maakt ze weer een domme opmerking en kan je weer lachen![]()
Dit topic ís voor mij! En ook voor jou. Zo zijn helaas de regels...quote:Op zondag 1 april 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nogmaals, ga een andere kant uit spuiten of start een topic voor jezelf![]()
Best leuk dat je er bent hoor... meestal.quote:Op zondag 1 april 2007 19:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dit topic ís voor mij! En ook voor jou. Zo zijn helaas de regels...
En maar doorgaan hè, kinderachtig mannetje.quote:Op zondag 1 april 2007 19:14 schreef demins het volgende:
[..]
Fuck off naar het modeforum, leeghoofd!
quote:Op zondag 1 april 2007 19:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En maar doorgaan hè, kinderachtig mannetje.![]()
OK, dan moet het maar: de laatste waarschuwing.
Kappen met je kut-opmerkingen naar andere users en Marrije in het bijzonder.
Jij mag er soms ook wel eens zijn, hoor!quote:Op zondag 1 april 2007 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Best leuk dat je er bent hoor... meestal.
Krijg je een sanctie?quote:Op zondag 1 april 2007 19:38 schreef demins het volgende:
[..]
Jij mag er soms ook wel eens zijn, hoor!![]()
Zou je dat willen?quote:
Klopt .. maar alles voor de media-aandacht he ...quote:Op zondag 1 april 2007 19:18 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat die Lieke zich wel gigantisch voor schut zet als ze gewoon verder gaat met Huub in haar act hoor. Heb 'n beetje trots zeg..![]()
Ja, als het maar niet die meid uit Oldenzaal is, zoals ze zelf aankondigdequote:Op zondag 1 april 2007 19:41 schreef Disana het volgende:
Ik moet zeggen, ik ben blij dat er normaal niet zoveel mensen in dat huis zitten als gisteravond en vandaag. Zou niet meer te volgen zijn. Al mag er van mij wel weer eens een bewoner bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |