Ik tot nu toe ookquote:Op zondag 1 april 2007 14:56 schreef schatje het volgende:
Ik vind Wilgo wel een toffe peer.
Havefun, wil je nu ajb eens ophouden met je uitspraken. Ze zijn niet kloppend: Hij is geen neger. En het is niet nodig. Ajb doe het nou niet. Het stoort me en ik vind het naar. Wil je naar me luisteren ?quote:Op zondag 1 april 2007 14:55 schreef havefun het volgende:
Echt typisch een neger die Wilgo ook he
Het is duidelijk een hint, het komt steeds terug...quote:Op zondag 1 april 2007 14:56 schreef NotoriousJw het volgende:
Me luchtje elke dag? Oke, dit begint wel heel erg op te vallen, stom mens.
Pappen en nathouden.quote:Op zondag 1 april 2007 14:50 schreef bunnyma het volgende:
Waarom hebben ze in hemelsnaam gisteren LL (mijn held!) verwijderd onder het mom van info doorgeven als Brian nu alles maar dan ook alles voorgeschoteld krijgt?
Dat hoorde ik ook. Grote zakken nootjes enz.........quote:Op zondag 1 april 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
Natasia heeft een voedselpakket voor thuis samengesteld? @@
Ja maar welke is me nog niet duidelijk.quote:Op zondag 1 april 2007 14:59 schreef Yollie het volgende:
[..]
Het is duidelijk een hint, het komt steeds terug...
Dat stel galbakken heb ik gelukkig nog niet langer dan 5 seconden gezien. Zo heerlijk dat de streams uit kunnen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:00 schreef Gert het volgende:
Maar kijk nu eens naar dat Kubatz-trash: wat een naar, super-verongelijkt kliekje.
Wat is het dan? Blank is ie niet.quote:Op zondag 1 april 2007 14:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Havefun, wil je nu ajb eens ophouden met je uitspraken. Ze zijn niet kloppend: Hij is geen neger. En het is niet nodig. Ajb doe het nou niet. Het stoort me en ik vind het naar. Wil je naar me luisteren ?
Met haar verjaardag vroegen ze ook meteen toen ze binnenkwamen naar Huub.quote:Op zondag 1 april 2007 15:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgnes mij vinden die kinderen van Natasia Huub ook heel erg leuk .....
Niet alleen mevrouw pannekoek. Het was een onoverzichtelijk feest, er gebeurde gewoon te veel. Jaap, Sylvia en NatasJa waren vrijwel onzichtbaar terwijl ze genoeg gedaan hebben. Bovendien had de redaktie geen echte controle over de gasten.quote:Op zondag 1 april 2007 15:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wilgo weet te vertellen dat dit het eerste en laatste feest is geweest. Iemand 'achter' vond het te onoverzichtelijk. Zal wel D.Flens zijn ........
Maar wat zouden zij er mee bedoelen dan?quote:Op zondag 1 april 2007 14:56 schreef NotoriousJw het volgende:
Me luchtje elke dag? Oke, dit begint wel heel erg op te vallen, stom mens.
Ja die viel mij ook op!quote:Op zondag 1 april 2007 15:03 schreef Yollie het volgende:
Bovendien heeft Natasie helemaal niet gekookt gisteren.
Wilgo maakt een 180 graden draai en vraagt of Natasia gisteren voor iedereen heeft gekookt. Ze moet zichtbaar even denken over haar antwoord , ja ja gisteren voor iedereen.
???
Misschien een idee om even lekker een geschiedenis boekje in de zon te gaan lezen. Ben je anafalbeet of blind dan heb ik niks gezegd. Misschien een ander subforum ? Of een telefoontje na de nationale info telefoon.............quote:
Als je nou gewoon antwoord geeft i.p.v. mevrouw de SP-er uit te gaan hangen, bijdehand.quote:Op zondag 1 april 2007 15:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien een idee om even lekker een geschiedenis boekje in de zon te gaan lezen. Ben je anafalbeet of blind dan heb ik niks gezegd. Misschien een ander subforum ? Of een telefoontje na de nationale info telefoon.............
Dank je, ben dit met je eensquote:Op zondag 1 april 2007 15:05 schreef havefun het volgende:
Lijkt me vreselijk als je weet dat je Moeder met alles mee kijkt
...misschien dat ze Brian dan maar gewoon moeten meenemen..... is die ook weer lekker bij moeders.quote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef Yollie het volgende:
LL moest er gisteren uit maar ik vind dat de familie Kubatz er ook uitgezet moet worden.
Wantrouwen? Dat zou ik ook willen als ik Wilgo was... !!!quote:Op zondag 1 april 2007 15:02 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Wilgo, Syl en Huub gaan praten en hem overtuigen dat hij niet bang voor een mes blijft ( in de rug, dat is)
Maar denk wel dat Wilgo wil dat mama tot het eind blijft. Dat is mn wantrouwen
Hoe haalt mam B het in d'r kop! En Wilgo zei ook nog ff dat het zo overkomt naar buiten.quote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef Leandra het volgende:
Natasia spreekt Brian er even op aan dat ze het zat is om te horen dat zij jaloers zou zijn op hem en Amanda...
quote:Op zondag 1 april 2007 15:08 schreef demins het volgende:
[..]
Wantrouwen? Dat zou ik ook willen als ik Wilgo was... !!!
1. Het is de COSquote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Als je nou gewoon antwoord geeft i.p.v. mevrouw de SP-er uit te gaan hangen, bijdehand.
Ja niet bij te benenquote:Op zondag 1 april 2007 15:09 schreef Mika25 het volgende:
Sjees...tactische besprekingen op 4 streams tegelijk.
Streams gaan nu uit...
Zie daar nog maar eens uit te komen...quote:Op zondag 1 april 2007 15:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia: 'dit gaat nu even over dit'
Wilgo:'maar dit gaat ook over dat'
![]()
De vriend van Natasia is dus gewoon een neger en daar is niets racistisch mee bedoeld.quote:Op zondag 1 april 2007 15:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1. Het is de COS
2. Zit nog te twijfelen tussen de VVD of de partij van de dieren![]()
![]()
Ja, jammer.quote:Op zondag 1 april 2007 15:10 schreef scanman01 het volgende:
Dankzij deze gesprekken is alles van de laatste weken weer teniet gedaan.
Helaas helaas, maar het spel is weer verneukt.
Daar begrijp ik dus ook niets van.quote:Op zondag 1 april 2007 15:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian voelt zich nu helemaal een profeet nu Wilgo hem zo bijvalt.
Stom van Wilgo hoor ......
Tussen de regels lezen is ook een kunst blijkbaarquote:Op zondag 1 april 2007 15:11 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
De vriend van Natasia is dus gewoon een neger en daar is niets racistisch mee bedoeld.
OERDOM die 2quote:Op zondag 1 april 2007 15:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian voelt zich nu helemaal een profeet nu Wilgo hem zo bijvalt.
Stom van Wilgo hoor ......
http://nl.wikipedia.org/wiki/Negerquote:Op zondag 1 april 2007 15:11 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
De vriend van Natasia is dus gewoon een neger en daar is niets racistisch mee bedoeld.
Ja, nu duurt het weer weken voordat Huub Brian weer para heeft.quote:Op zondag 1 april 2007 15:13 schreef noekje het volgende:
Brian houdt je kutbek toch eens. Wilgo voedt hem alleen maar weer.
Volgens mij vindt hij Huub wel degelijk zeer vermakelijk, maar heeft hij door dat Natasia er meteen uit ligt als ze overstapt.quote:Op zondag 1 april 2007 15:10 schreef bunnyma het volgende:
Dus het is wel weer duidelijk:
Wilgo vindt de SHE-groep maar niets.Natasja moet bij Brian blijven.
De broer die je nu op stream 4 ziet?quote:Op zondag 1 april 2007 15:14 schreef Leandra het volgende:
Volgens Brian's broer speelt Huun het spel smerig en slim.
Volgens mij die gozer met dat matje in zijn nek ......quote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef havefun het volgende:
Is die Kale BRian's zijn broer?
Zo noemt haar hele familie haar en zo heeft ze ook altijd geheten.. een carriere als "Diva" was kennelijk het moment voor een "interessante" name-upgradequote:
En dat is natuurlijk wel waar.quote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij Huub wel degelijk zeer vermakelijk, maar heeft hij door dat Natasia er meteen uit ligt als ze overstapt.
Net is de meest ranzige vrouwquote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef Spoko het volgende:
wat een loeder die netty, ook rijp voor opname.....
Laat me raden: het was Brian zeker vooral niet?quote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef pullup het volgende:
Dit geloof je niet na de melding van de STEM weet Brian precies wie er speltechnische info door aan het geven is![]()
Misschien dat de redaktie dat gezegd heeft om hem een beetje op te fokken, als het uberhaupt al waar is wat Brainless zegt. Ik kan me echter niet voorstellen dat de redaktie iemand zoals Brainless (en zelfs Huub) wilt als uiteindelijke winnar, dat zou een zeer slechte reclame voor het programma zijn want uiteindelijk zullen AL z`n misdaden naar buiten komen en uitvergroot worden.quote:Op zondag 1 april 2007 15:16 schreef Sporti het volgende:
Brian zei net ik heb van hogerhand dat als Brian weg is hier Huub de hele toko gaat winnen![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 15:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan nu geen enkele stream meer kijken vanwege de Brian familie
Regie, anderen in beeld graag.
Yep nauwelijks verhuldquote:Op zondag 1 april 2007 15:19 schreef CARLAK het volgende:
Wordt Huub nu bedreigd door de visite van Brian?
Toen de dochter van Natas dat tegen Netty was het antwoord: maar dat doen wij helemaal niet.quote:Op zondag 1 april 2007 15:17 schreef Flabberguest het volgende:
En weer wordt Netty gewaarschuwt voor speltechnische dingen doorlullen. 3x is eruit??????
Heb ik gemist, wat werd er gezegd??quote:Op zondag 1 april 2007 15:19 schreef Sporti het volgende:
OOOOOOOOOO Bedreigingen mogen wel ?????????????![]()
Dat gestoorde mens moet haar bek gewoon houden. Wat is die erg zegquote:Op zondag 1 april 2007 15:18 schreef Prospera het volgende:
Cheyenne komt ze vertellen dat ze het niet over speltechnische dingen mogen hebben.
Ja zucht motha Nettie, anderen mogen het wel, maakt ook niet uit.
Nicolaas heet in het echt ook anders.quote:Op zondag 1 april 2007 15:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo noemt haar hele familie haar en zo heeft ze ook altijd geheten.. een carriere als "Diva" was kennelijk het moment voor een "interessante" name-upgrade![]()
... buiten zou hij worden afgeknald ...quote:Op zondag 1 april 2007 15:20 schreef F1reB1rd het volgende:
Huub mag het niet meer hebben over mamma netty of anders......
Die aso broer van Brian liet Huub even weten dat die het niet meer moest hebben over zijn moederquote:
Lekkere familie heeft Brianquote:Op zondag 1 april 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
Wordt Huub nu door Brian's broer "gewaarschuwd" of is het een indirecte bedreiging???
nou dan is het maar goed dat we de afleveringen hebben gezien MET ondertiteling. Wat brian dan zegt over huub zijn moeder is dan erger (al zou het mij niks boeien maar blijkbaar ligt het voor brian heel gevoelig?)quote:Op zondag 1 april 2007 15:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Die aso broer van Brian liet Huub even weten dat die het niet meer moest hebben over zijn moeder![]()
Fijn ook hoe ze Cheyenne meetrekt in haar gekleurde uitspraken over de bewoners.quote:Op zondag 1 april 2007 15:18 schreef Prospera het volgende:
Cheyenne komt ze vertellen dat ze het niet over speltechnische dingen mogen hebben.
Ja zucht motha Nettie, anderen mogen het wel, maakt ook niet uit.
Woon je in Amsterdam en ben je lekker ? Gaan we wat drinkenquote:
Beide niet....sorryquote:Op zondag 1 april 2007 15:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Woon je in Amsterdam en ben je lekker ? Gaan we wat drinken![]()
Dan houden we het gewoon heel romantisch virtueelquote:
Mam B beledigen?quote:Op zondag 1 april 2007 15:22 schreef solara4 het volgende:
ik vraag me af wat huub ermee gaat doen met deze info en bedreigingen
Netty + aanhang bufferen zelfquote:Op zondag 1 april 2007 15:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
De familie Kubatz kijkt erg selectief en hebben blijkbaar niet de vuiligheid gehoord over Hedda en de ouders van Huub. ....blijkbaar bufferen hun streams ook wel eens en dan bij voorkeur op DIE momenten.
Komt helemaal goedquote:Op zondag 1 april 2007 15:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan houden we het gewoon heel romantisch virtueel![]()
Yepquote:Op zondag 1 april 2007 15:19 schreef Sporti het volgende:
OOOOOOOOOO Bedreigingen mogen wel ?????????????![]()
Wat is het verschil???quote:Op zondag 1 april 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
Wordt Huub nu door Brian's broer "gewaarschuwd" of is het een indirecte bedreiging???
Typisch Silvia gesprekje.......bbbbrrrrrrquote:Op zondag 1 april 2007 15:23 schreef Gert het volgende:
Wilgo vraagt Sylvia hoe het nu met haar is, na de gebeurtenissen rond haar vader.
Sylvia geeft aan dat het moeilijk is, maar dat het hier niet moeilijker is dan buiten.
Wilgo verbaast dat: "Hier moet je het doen met deze mensen hier, dat zijn de enigen waar je mee kunt praten."
Sylvia: "Ik ben sowieos iemand die dingen heel erg voor zichzelf houdt."
Wilgo is tot nu toe ( 15.28) leukquote:
Totaal verkeerd gecast dusquote:Op zondag 1 april 2007 15:23 schreef Gert het volgende:
Sylvia: "Ik ben sowieos iemand die dingen heel erg voor zichzelf houdt."
Laats ook aan de belastingdienst gevraagd. Kreeg geen antwoordquote:
In party-style graag met een security hand stevig in de nekquote:Op zondag 1 april 2007 15:25 schreef Kaleddis het volgende:
Zou het wel lachen vinden als uiteindelijk de familie van Brian verwijderd wordt vanwege te veel informatie doorspelen![]()
zakken vol met kaarten: JE MOEDER!quote:Op zondag 1 april 2007 15:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een kutwijf die moeder, tijd voor een kaartenactie ....![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 15:25 schreef Kaleddis het volgende:
Zou het wel lachen vinden als uiteindelijk de familie van Brian verwijderd wordt vanwege te veel informatie doorspelen![]()
Maar hij doet net of hij Huub leuk vindt.quote:
Die zou ik zelfs nog wel willen sturen. Hoe triest maar als er dan toch één gestuurd moet worden dan is die het.quote:
Kan samen gaanquote:Op zondag 1 april 2007 15:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar hij doet net of hij Huub leuk vindt.
Uiteindelijk vindt hij Huub toch de grootste concurent van Natasja en zou hij het liefste hebben dat Huub er snel uit gaat.
Nee... zo is hij idd niet opgevoed: hij zorgt er eerst voor dat iemand een lijk wordt en dan ga je er pas overheen... etiquette jeweetsquote:Op zondag 1 april 2007 15:27 schreef Sporti het volgende:
Netty : Brian gaat echt niet over lijken zo is hij niet opgevoed ........kots kotssssss
En de kans is groot dat de hele villa dan stevig verbouwd wordtquote:Op zondag 1 april 2007 15:26 schreef solara4 het volgende:
nee hoor die worden niet verwijderd, die mogen alles, anders komen er rassen rellen enzo
tsja kenia en golfuitjes maken moequote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Bedacht ik ook .....nadat ik gepost had.![]()
In mayo zit geen koolhydraten hè... kan geen kwaad dusquote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat doet Japio nou weer. Ik zie broodjes, flink mayo en heel dik smeren ........
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
Ik heb nog nooit zo snel iemand zien inbinden als Huub.........wat een lullo dat hij zich zo liet intimideren door broer van Brian .......... tis echt een jongetje en allesbehalve een man, waar die zo graag voor doorgaat![]()
ja als nedelander heb je geen poot om op te staanquote:Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef Dark het volgende:
[..]
En de kans is groot dat de hele villa dan stevig verbouwd wordt![]()
De Febo is "chicken"![]()
Huub is beleefd als er bezoek is. Dat siert hemquote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
Ik heb nog nooit zo snel iemand zien inbinden als Huub.........wat een lullo dat hij zich zo liet intimideren door broer van Brian .......... tis echt een jongetje en allesbehalve een man, waar die zo graag voor doorgaat![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Huub is beleefd als er bezoek is. Dat siert hem
quote:
Daar zou het bezoek zelf nog wat van kunnen leren...quote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Huub is beleefd als er bezoek is. Dat siert hem
Nix hypocriet, juist briljant het spel meespelen... hij ziet SHE dus ook als "de vijand" maar dat heeft SHE bij hem niet door... bij dat Kubatz-gespuis is het overduidelijk dus die zullen van SHE nooit wat gedaan krijgen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef Tissik het volgende:
Wilgo stond een uur geleden nog tegen Natasia aan te briesen dat ze niet met "die slangen" om moest gaan, en weer "sterk" moet worden met Brian (dé zwakke schakel in het geheel).
En nu, staat hij zelf leuk te doen met "die slangen", maar owee als Natasia het naar haar zin heeft met diezelfde mensen.
Hoezo hypocriet?
Kan best nog wat worden he, tussen onsquote:
En wat moet Wilgo dan wel van SHE gedaan krijgen?quote:Op zondag 1 april 2007 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nix hypocriet, juist briljant het spel meespelen... hij ziet SHE dus ook als "de vijand" maar dat heeft SHE bij hem niet door... bij dat Kubatz-gespuis is het overduidelijk dus die zullen van SHE nooit wat gedaan krijgen.
Wat heeft het voor een zin om op dit moment een ruzie te ontketenen?quote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
Ja, dat klopt. Mayo bevat vooral sneldraaiende calorieen. Die gaan razendsnel door je lichaam en sleuren alle luie vetten los. Zo verdwijnt het vet en dus je overgewicht vanzelf in de pot ........quote:Op zondag 1 april 2007 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
In mayo zit geen koolhydraten hè... kan geen kwaad dus![]()
En ik als pik zwarte negerquote:Op zondag 1 april 2007 15:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan best nog wat worden he, tussen onsIk als blonde, blanke schone
![]()
Wilgo, en dus Natasia heeft er meer belang bij dat Natasia relatief "goed" ligt bij SHE...quote:Op zondag 1 april 2007 15:33 schreef Tissik het volgende:
[..]
En wat moet Wilgo dan wel van SHE gedaan krijgen?![]()
quote:
Niet mee eens.quote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
...ik vind die Kenneth maar een teringlijer om Huub te bedreigen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
LOLquote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry Leandra, ga wel straks naar de lovecorner![]()
Heb jij uberhaupt de streams wel gevolgd? Wilgo wil dat Natasia NIET met SHE omgaat, hij heeft haar daar een aantal keren behoorlijk voor onder vuur gelegd.quote:Op zondag 1 april 2007 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wilgo, en dus Natasia heeft er meer belang bij dat Natasia relatief "goed" ligt bij SHE...
Ik schrijf het gelukkig kort en bondigquote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Huub deed allesbehalve bangig.
Maar die broer van Brian doet niet mee aan het spel, en die sta je dan fatsoenlijk te woord. Zo hoort dat.
Bovendien heeft Huub al vaker gezegd dat het beginnen over elkaars moeder (wat Brian overigens ook zelf doet!!!) een zwaktebod is.
Ik zeg: aangifte doen! Wordt Brian lekker para...quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ik vind die Kenneth maar een teringlijer om Huub te bedreigen.
Je kan iemand er ook netjes en beleefd op wijzen dat je van zijn intimidatie pogingen niet gediend ben, dat is wat anders dan met de wolven meehuilen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Maar die broer van Brian doet niet mee aan het spel, en die sta je dan fatsoenlijk te woord. Zo hoort dat.
Bovendien heeft Huub al vaker gezegd dat het beginnen over elkaars moeder (wat Brian overigens ook zelf doet!!!) een zwaktebod is.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:36 schreef havefun het volgende:
Lijkt me geen type om ruzie mee te hebben die Kenneth. De onder wereld is bekend terrein voor hem denk ik.
Ik heb het gemist, maar ik snap niet dat DGK dit gedrag van het bezoek tolereert.quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens.
doe ff gezond zeg! idiooot!quote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef havefun het volgende:
Die Jairo ijkt wel zo'n honger neger met die bolle buik van hem
Dat is gewoon een kinderbuikjequote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef havefun het volgende:
ja ik ook, en daarom had Huub hem dat even moeten laten wetenquote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ik vind die Kenneth maar een teringlijer om Huub te bedreigen.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef havefun het volgende:
Ja ik heb de streams gevolgd, maar er is een verschil tussen "niet mee omgaan" en "relatief goed liggen"quote:Op zondag 1 april 2007 15:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt de streams wel gevolgd? Wilgo wil dat Natasia NIET met SHE omgaat, hij heeft haar daar een aantal keren behoorlijk voor onder vuur gelegd.
... ik krijg bij die jongen het gevoel dat er al wat aangiftes tegen hem lopen - het zou mij niet verbazen als daar een aangifte of twee voor geweld bij zouden zitten. Nare gast ..quote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zeg: aangifte doen! Wordt Brian lekker para...
Ja, daar moet je bij die types mee aankomen! Daar zijn ze heel gevoelig voor...quote:Op zondag 1 april 2007 15:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Je kan iemand er ook netjes en beleefd op wijzen dat je van zijn intimidatie pogingen niet gediend ben, dat is wat anders dan met de wolven meehuilen.
nee geen van beide maar het is gewoon een hele achterlijke opmerking van je sorry dat ik het zegquote:Op zondag 1 april 2007 15:39 schreef havefun het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt, of een kater ofzo?
Natasia heeft Huub al gewaarschuwd om uit de buurt te blijven ....quote:Op zondag 1 april 2007 15:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Je kan iemand er ook netjes en beleefd op wijzen dat je van zijn intimidatie pogingen niet gediend ben, dat is wat anders dan met de wolven meehuilen.
Als dat zo was, had je je afgelopen 34 posts wel af kunnnen doen met: "neuken?"quote:Op zondag 1 april 2007 15:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik schrijf het gelukkig kort en bondig![]()
Toen was haar zoon King of the Masterbedroom... ze zal er vanuit gaan dat het toilet daar nu (net als toen) voor anderen off-limits is...quote:Op zondag 1 april 2007 15:38 schreef Kaleddis het volgende:
Moet Amanda Netty nu aanwijzen waar het toilet is ? Ze heeft toch al een paar dagen in de villa gezeten![]()
Zo slim is Wilgo niet. Wilgo vindt, dat Natasia er belang bij heeft om sterk te staan met Brian, en tegen SHE. Natasia zelf, heeft daar heel andere ideeën over.quote:Op zondag 1 april 2007 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik heb de streams gevolgd, maar er is een verschil tussen "niet mee omgaan" en "relatief goed liggen" hij heeft er simpelweg belang bij dat er een vorm van sympathie voor Natasia is bij SHE, al was het alleen maar om bij stemmingen bepaalde zaken gedaan te krijgen, en als dat niet is uit sympathie voor Natasia dan iig uit sympathie voor haar achterban.
Hij mag dan wel bezoek zijn maar hij speelt heel diplomatiek mee. Je vangt meer vliegen met honing dan met azijn.
Hij heeft er iig geen enkel belang bij dat SHE doorheeft wat voor waarschuwingen hij haar gegeven heeft toen ze apart zaten te praten.
Lever toch?quote:Op zondag 1 april 2007 15:40 schreef droomkoningin het volgende:
die bui van jairo komt denk ik door zn ziekte... hij heeft een beetje een bart de graaf buik
maar dat zie je wel vaker met mensen die nier problemen hebben (gehad)
quote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef havefun het volgende:
Dat komt ws vanwege zijn levertransplantatie.. (ik ken ook een kindje die dat heeft)quote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef havefun het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2007 15:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat zo was, had je je afgelopen 34 posts wel af kunnnen doen met: "neuken?"![]()
En Jairo heeft ook geen leverproblemen enzo hè, geen tig operaties gehad, dus waarom zou je er ff niet vanuit gaan dat dat buikje door die leverproblemen of medicatie veroorzaakt wordt?!quote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef havefun het volgende:
oh mag ook.. ik weet eigenlijk niet zo goed wat jairo heeft/had.. alleen dat ie ziek is geweestquote:
Het kind heeft een levertransplantatie achter de rug en gebruikt veel medicijnenquote:Op zondag 1 april 2007 15:40 schreef droomkoningin het volgende:
die bui van jairo komt denk ik door zn ziekte... hij heeft een beetje een bart de graaf buik
maar dat zie je wel vaker met mensen die nier problemen hebben (gehad)
quote:Op zondag 1 april 2007 15:42 schreef Talitha het volgende:
Allemaal leuk en aardig, dat gekonkel van bewoners en familie. Dat hoort bij het spel. Maar ik vind het walgelijk hoe moeder Nettie zo'n jong meisje als Cheyenne meetrekt in haar negatieve gedrag. Of ben ik de enige die zich daar druk over maakt?![]()
Nee hoor. Voor wie het nog niet wist, is nu wel helemaal duidelijk van wie Brian zijn achterbakse onfrisse gedrag heeft.quote:Op zondag 1 april 2007 15:42 schreef Talitha het volgende:
Allemaal leuk en aardig, dat gekonkel van bewoners en familie. Dat hoort bij het spel. Maar ik vind het walgelijk hoe moeder Nettie zo'n jong meisje als Cheyenne meetrekt in haar negatieve gedrag. Of ben ik de enige die zich daar druk over maakt?![]()
Zijn opmerking over het 'voor iedereen koken' heb ik ook zo uitgelegd. Hij wil dat Natasia iedereen te vriend houdt, zodat ze meer kans maakt te kunnen blijven.quote:Op zondag 1 april 2007 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik heb de streams gevolgd, maar er is een verschil tussen "niet mee omgaan" en "relatief goed liggen"
Hij heeft er simpelweg belang bij dat er een vorm van sympathie voor Natasia is bij SHE, al was het alleen maar om bij stemmingen bepaalde zaken gedaan te krijgen, en als dat niet is uit sympathie voor Natasia dan iig uit sympathie voor haar achterban.
Hij mag dan wel bezoek zijn maar hij speelt heel diplomatiek mee. Je vangt meer vliegen met honing dan met azijn.
Hij heeft er iig geen enkel belang bij dat SHE doorheeft wat voor waarschuwingen hij haar gegeven heeft toen ze apart zaten te praten.
precies zo bedoelde die datquote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn opmerking over het 'voor iedereen koken' heb ik ook zo uitgelegd. Hij wil dat Natasia iedereen te vriend houdt, zodat ze meer kans maakt te kunnen blijven.
Ja zo zie ik dat ook. En als Wilgo zegt die andere parfum dan moet ze voor het andere kamp gaan. Zo doorzichtig...quote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn opmerking over het 'voor iedereen koken' heb ik ook zo uitgelegd. Hij wil dat Natasia iedereen te vriend houdt, zodat ze meer kans maakt te kunnen blijven.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef Tissik het volgende:
Die kinderen van Natasia zijn wel vreselijk lief![]()
Precies Leandra, dat er niet even nagedacht wordt vóór er van die domme loze opmerkingen neergezet wordtquote:Op zondag 1 april 2007 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Jairo heeft ook geen leverproblemen enzo hè, geen tig operaties gehad, dus waarom zou je er ff niet vanuit gaan dat dat buikje door die leverproblemen of medicatie veroorzaakt wordt?!
Daarbij denk ik dat Wilgo zich heel goed realiseert dat als er in SHE een moeder had gezeten die met haar kind een plaatje had mogen opnemen mits daar een unanieme goedkeuring voor was van de andere bewoners dat Natasia haar "vrienden" niet zonder pardon hadden gezegd: "Natuurlijk mag dat, we zouden jouw kind nooit iets door de neus willen boren"quote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
... ik vind ze nogal getraind eigenlijk. Geforceerd beleefd, vriendelijk, aardig. Alsof ze geleerd hebben de juiste dingen op de goede momenten te zeggen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef Tissik het volgende:
Die kinderen van Natasia zijn wel vreselijk lief![]()
makkelijk lullen voor hem met al zijn info en halve dag binnen, tis gewoon een gladde!quote:Op zondag 1 april 2007 15:50 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Wilgo is veel beter dan natas
dus datquote:Op zondag 1 april 2007 15:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies Leandra, dat er niet even nagedacht wordt vóór er van die domme loze opmerkingen neergezet wordt![]()
Helemaal in de lijn van mama akela Nastasi dusquote:Op zondag 1 april 2007 15:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ik vind ze nogal getraind eigenlijk. Geforceerd beleefd, vriendelijk, aardig. Alsof ze geleerd hebben de juiste dingen op de goede momenten te zeggen.
Die stond er van het begin af aan al, maar omdat Nena, Bart en Brian toen zo ongeveer niets anders meer deden dan gamen zijn daar restricties voor gekomen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:52 schreef havefun het volgende:
Sinds wanner staat daar een box 360? OF hebben ze die voor Jairo mee genomen?
ze zijn wel goed opgevoedquote:Op zondag 1 april 2007 15:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ik vind ze nogal getraind eigenlijk. Geforceerd beleefd, vriendelijk, aardig. Alsof ze geleerd hebben de juiste dingen op de goede momenten te zeggen.
Huh oke , dus nu spelen ze nooit meer op of wel?quote:Op zondag 1 april 2007 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die stond er van het begin af aan al, maar omdat Nena, Bart en Brian toen zo ongeveer niets anders meer deden dan gamen zijn daar restricties voor gekomen.
Maar alles wat die kerel hier plaats zijn dit soort opmerkingen vanochtend had hij het al over Bavianenfam. echt walgelijk.quote:Op zondag 1 april 2007 15:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies Leandra, dat er niet even nagedacht wordt vóór er van die domme loze opmerkingen neergezet wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |