Dank je, ben dit met je eensquote:Op zondag 1 april 2007 15:05 schreef havefun het volgende:
Lijkt me vreselijk als je weet dat je Moeder met alles mee kijkt
...misschien dat ze Brian dan maar gewoon moeten meenemen..... is die ook weer lekker bij moeders.quote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef Yollie het volgende:
LL moest er gisteren uit maar ik vind dat de familie Kubatz er ook uitgezet moet worden.
Wantrouwen? Dat zou ik ook willen als ik Wilgo was... !!!quote:Op zondag 1 april 2007 15:02 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Wilgo, Syl en Huub gaan praten en hem overtuigen dat hij niet bang voor een mes blijft ( in de rug, dat is)
Maar denk wel dat Wilgo wil dat mama tot het eind blijft. Dat is mn wantrouwen
Hoe haalt mam B het in d'r kop! En Wilgo zei ook nog ff dat het zo overkomt naar buiten.quote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef Leandra het volgende:
Natasia spreekt Brian er even op aan dat ze het zat is om te horen dat zij jaloers zou zijn op hem en Amanda...
quote:Op zondag 1 april 2007 15:08 schreef demins het volgende:
[..]
Wantrouwen? Dat zou ik ook willen als ik Wilgo was... !!!
1. Het is de COSquote:Op zondag 1 april 2007 15:06 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Als je nou gewoon antwoord geeft i.p.v. mevrouw de SP-er uit te gaan hangen, bijdehand.
Ja niet bij te benenquote:Op zondag 1 april 2007 15:09 schreef Mika25 het volgende:
Sjees...tactische besprekingen op 4 streams tegelijk.
Streams gaan nu uit...
Zie daar nog maar eens uit te komen...quote:Op zondag 1 april 2007 15:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia: 'dit gaat nu even over dit'
Wilgo:'maar dit gaat ook over dat'
![]()
De vriend van Natasia is dus gewoon een neger en daar is niets racistisch mee bedoeld.quote:Op zondag 1 april 2007 15:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1. Het is de COS
2. Zit nog te twijfelen tussen de VVD of de partij van de dieren![]()
![]()
Ja, jammer.quote:Op zondag 1 april 2007 15:10 schreef scanman01 het volgende:
Dankzij deze gesprekken is alles van de laatste weken weer teniet gedaan.
Helaas helaas, maar het spel is weer verneukt.
Daar begrijp ik dus ook niets van.quote:Op zondag 1 april 2007 15:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian voelt zich nu helemaal een profeet nu Wilgo hem zo bijvalt.
Stom van Wilgo hoor ......
Tussen de regels lezen is ook een kunst blijkbaarquote:Op zondag 1 april 2007 15:11 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
De vriend van Natasia is dus gewoon een neger en daar is niets racistisch mee bedoeld.
OERDOM die 2quote:Op zondag 1 april 2007 15:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian voelt zich nu helemaal een profeet nu Wilgo hem zo bijvalt.
Stom van Wilgo hoor ......
http://nl.wikipedia.org/wiki/Negerquote:Op zondag 1 april 2007 15:11 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
De vriend van Natasia is dus gewoon een neger en daar is niets racistisch mee bedoeld.
Ja, nu duurt het weer weken voordat Huub Brian weer para heeft.quote:Op zondag 1 april 2007 15:13 schreef noekje het volgende:
Brian houdt je kutbek toch eens. Wilgo voedt hem alleen maar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |