Ik tot nu toe ookquote:Op zondag 1 april 2007 14:56 schreef schatje het volgende:
Ik vind Wilgo wel een toffe peer.
Havefun, wil je nu ajb eens ophouden met je uitspraken. Ze zijn niet kloppend: Hij is geen neger. En het is niet nodig. Ajb doe het nou niet. Het stoort me en ik vind het naar. Wil je naar me luisteren ?quote:Op zondag 1 april 2007 14:55 schreef havefun het volgende:
Echt typisch een neger die Wilgo ook he
Het is duidelijk een hint, het komt steeds terug...quote:Op zondag 1 april 2007 14:56 schreef NotoriousJw het volgende:
Me luchtje elke dag? Oke, dit begint wel heel erg op te vallen, stom mens.
Pappen en nathouden.quote:Op zondag 1 april 2007 14:50 schreef bunnyma het volgende:
Waarom hebben ze in hemelsnaam gisteren LL (mijn held!) verwijderd onder het mom van info doorgeven als Brian nu alles maar dan ook alles voorgeschoteld krijgt?
Dat hoorde ik ook. Grote zakken nootjes enz.........quote:Op zondag 1 april 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
Natasia heeft een voedselpakket voor thuis samengesteld? @@
Ja maar welke is me nog niet duidelijk.quote:Op zondag 1 april 2007 14:59 schreef Yollie het volgende:
[..]
Het is duidelijk een hint, het komt steeds terug...
Dat stel galbakken heb ik gelukkig nog niet langer dan 5 seconden gezien. Zo heerlijk dat de streams uit kunnen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:00 schreef Gert het volgende:
Maar kijk nu eens naar dat Kubatz-trash: wat een naar, super-verongelijkt kliekje.
Wat is het dan? Blank is ie niet.quote:Op zondag 1 april 2007 14:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Havefun, wil je nu ajb eens ophouden met je uitspraken. Ze zijn niet kloppend: Hij is geen neger. En het is niet nodig. Ajb doe het nou niet. Het stoort me en ik vind het naar. Wil je naar me luisteren ?
Met haar verjaardag vroegen ze ook meteen toen ze binnenkwamen naar Huub.quote:Op zondag 1 april 2007 15:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgnes mij vinden die kinderen van Natasia Huub ook heel erg leuk .....
Niet alleen mevrouw pannekoek. Het was een onoverzichtelijk feest, er gebeurde gewoon te veel. Jaap, Sylvia en NatasJa waren vrijwel onzichtbaar terwijl ze genoeg gedaan hebben. Bovendien had de redaktie geen echte controle over de gasten.quote:Op zondag 1 april 2007 15:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wilgo weet te vertellen dat dit het eerste en laatste feest is geweest. Iemand 'achter' vond het te onoverzichtelijk. Zal wel D.Flens zijn ........
Maar wat zouden zij er mee bedoelen dan?quote:Op zondag 1 april 2007 14:56 schreef NotoriousJw het volgende:
Me luchtje elke dag? Oke, dit begint wel heel erg op te vallen, stom mens.
Ja die viel mij ook op!quote:Op zondag 1 april 2007 15:03 schreef Yollie het volgende:
Bovendien heeft Natasie helemaal niet gekookt gisteren.
Wilgo maakt een 180 graden draai en vraagt of Natasia gisteren voor iedereen heeft gekookt. Ze moet zichtbaar even denken over haar antwoord , ja ja gisteren voor iedereen.
???
Misschien een idee om even lekker een geschiedenis boekje in de zon te gaan lezen. Ben je anafalbeet of blind dan heb ik niks gezegd. Misschien een ander subforum ? Of een telefoontje na de nationale info telefoon.............quote:
Als je nou gewoon antwoord geeft i.p.v. mevrouw de SP-er uit te gaan hangen, bijdehand.quote:Op zondag 1 april 2007 15:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien een idee om even lekker een geschiedenis boekje in de zon te gaan lezen. Ben je anafalbeet of blind dan heb ik niks gezegd. Misschien een ander subforum ? Of een telefoontje na de nationale info telefoon.............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |